Mwoah, een commercial van the History channel. Zal wel loslopenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:
Weer een nieuwe belangrijke datum : 25 mei Staat er iets groots te gebeuren! Buitenaards bezoek ?!?!
Geen idee.quote:Ps. Ik heb het niet bijgehouden maar heeft Lord_of_the_String nou echt zelfmoord gepleegd ? Hij heeft niet meer gepost na 25 mei 2008
Heiligschennis!!! Ketter !!!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:45 schreef jogy het volgende:
[..]
Mwoah, een commercial van the History channel. Zal wel loslopen
Zal je altijd houden. En een self-fulfilling prophecy is goed mogelijk inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 13:51 schreef Mefistoteles het volgende:
Het erge is dat iedereen in 2012 een jaar lang te tijd heeft om alles met 2012 te verbinden.
Er zal dat jaar vast wel een erge ramp komen.
En de paranoide pavlov reactie is dan."2012!!!"
Ik zou zeggen, stuur hem een mailtje. Mailadres staat in zijn profiel.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:
Ps. Ik heb het niet bijgehouden maar heeft Lord_of_the_String nou echt zelfmoord gepleegd ? Hij heeft niet meer gepost na 25 mei 2008
Eerlijk is eerlijk, het is inderdaad leuk om dezelfde datum te zien bijverschillende bronnen op verschillende manieren van berekening. Ik geef toe dat de timemonks eventueel die datum hebben kunnen achterhalen door middel van teksten op het internet enzo maar om 26 oktober te zien in de timewave software bijvoorbeeld is heel bijzonder, niemand voorspeld de richting van de lijn, het gaat via een formule. als 26 oktober doomsday is voor de dollar geef ik timewave een stuk meer krediet, en de timemonks ook maar die bekijk ik ook niet voor specifieke dingen, meer voor de tendens van een emotie, ik zou niet verrast zijn als 26 oktober de dag zou zijn van het begin van de volgende stap van de vernietiging van de dollar, met alle gevolgen van dien.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:09 schreef Neutrino het volgende:
Volgens mijn bronnen worden september en oktober 2009 de ergste maanden. (Economisch)
Dus het is wel leuk om het in dit Allu hoedje topic te lezen.
Of je hoort de voorspellingen door het kijken naar je net gedraaide drol of je laat er een wiskundige analyse op los. Het is en blijft koffiedik kijken. Net als met de lotto kan je maar beter leven dan wachten op die miljoenen.
Ik zit mooi veilig in Nijmegen dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:06 schreef Bastard het volgende:
17-19 Nov zijn we weggespoeld, http://www.geenstijl.nl/m(...)aan_weer_allema.html mag er ook bij voor het gemak
Dat zegt nog niks.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:49 schreef Elcadarn het volgende:
en de dollar staat ondertussen al op E 1,00 = USD 1.50
Ze hebben de waarschuwing weer ingetrokken nadat het nogal het gesprek van de dag werd op javaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:34 schreef Sp00k13 het volgende:
The BMG (Indonesian analogue to USGS) [http://www.bmg.go.id/depan.bmkg] has issued a rather specific warning for this coming Saturday, of a quake in the 8-8.5 range. Don't know how much stock I personally put in such a warning, but I will load up on supplies and stay at ground level for the weekend.
I guess we will all know the results come Monday...if the rest of the world doesn't fall apart by then.
Sampai jumpa,
klopt staat op de site als waarschuwing.
benieuwd hoe ze deze denken te kunne voorspellen, ik dacht dat aardbevingen niet pin point te voorspellen waren.
Spannnnuuuunnnnndquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:18 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren jongens en meisjes.
Wil nog geen reet zeggen (gelukkig).quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:20 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er in ieder geval al goed uit
Hopelijk blijft dat zo! Ik zit hier op stage bij de bank dus als er iets gebeurt zal het hier snel genoeg gemeld wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Wil nog geen reet zeggen (gelukkig).
Dus....quote:'Wereld vergaat pas in 2208' AMSTERDAM - De profetie dat de wereld in december 2012 vergaat is gebaseerd op een rekenfout. Als de onheilstijding al werkelijkheid wordt, zal dat pas in 2208 zijn. Dat zeggen wetenschappers in het novembernummer van het tijdschrift NWT Natuurwetenschap& Techniek.
Wie op Google 2012 intikt krijgt 189 miljoen hits, waarvan de meeste gaan over het einde der tijden of over het aanbreken van een nieuw spiritueel tijdperk. De onheilsprofeten en newage-aanhangers baseren zich op de Mayakalender. Die zou aflopen op 21 december 2012. De zwartkijkers gaan er van uit dat onze tijd er dan op zit en de wereld vergaat.
Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt. De kalender van de Maya's loopt pas twee eeuwen later af, aldus NWT.
Het komt erop neer dat een zekere Andreas Fuls een kleine drie jaar geleden is gepromoveerd op een proefschrift waarin hij hard maakt dat de zogenaamde GMT correlatie (de "gelijktrekking" van de Maya kalender met onze westerse kalender) niet klopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:
Je bent me net voor
Maar zetten we alvast 2208 in de agenda.
Wat een vaag verhaal dit, waar baseren ze zich dan op vraag ik mij af.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef _Led_ het volgende:
Vandaag 20 janurari schijnt er iets heel belangrijks te gebeuren : Morgen, 20 januari wereldschokkende gebeurtenis
Ok, voordeel van de twijfel danquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey. hey, de dag is nog niet om hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |