quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
ze kunnen sporty beter posh noemen nu. En posh scary en scary who-my-baby-daddy-spice.
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Mel C juist weer wel (daar gaat dit topic niet over, maar goed...). Het - toen - lelijke eendje van de groep is goed opgedroogd.
Zij word er zeker niet mooier opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger is![]()
[afbeelding]
Zwangere Charlotte Church...
Was ooit [afbeelding]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je hebt gelijk. De andere vier hebben minimaal 1 kind.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger is![]()
Emma moet nog. Is nu hoogzwanger.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je hebt gelijk. De andere vier hebben minimaal 1 kind.
Beetje een victoria Beckham syndroom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jeetje, zij wordt ook met de dag dunner. Blijft niets meer van over straks.. Zonde!
Die jurk van geriquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:40 schreef female81 het volgende:
En deze was er natuurlijk ook nog (had ik aan het einde van het vorige topic gepost). Ik heb het dan natuurlijk over de eerste.
[afbeelding]
Ongeveer 500 keer ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
ik wist niet zeker of deze al was langs gekomen
Hoeveel kilo is 98 lbs???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Samson het volgende:
Ok, ik kom ook maar weer ns met een bijdrage, Angelina nog een keer, je kunt toch nooit te dun of te rijk zijn![]()
[afbeelding]
Scaaaaary.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Samson het volgende:
Ok, ik kom ook maar weer ns met een bijdrage, Angelina nog een keer, je kunt toch nooit te dun of te rijk zijn![]()
[afbeelding]
Nopes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef DarkElf het volgende:
oh joh dat moet wel photoshop zijn??
blijkbaar... en net als bij Amy Winehouse heb ik ook nu geen idee wat ze precies doet, behalve één hitje scoren ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Lilly Allen is de nieuwe topic opvulster?.
En George had ik zo niet willen zien,!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef Ole het volgende:
Spees-eend en Andoire, een paar posts boven je kijken kan geen kwaad hoor!![]()
Lily Allen heeft een goed album afgeleverd, Amy ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:54 schreef Ephemera het volgende:
[..]
blijkbaar... en net als bij Amy Winehouse heb ik ook nu geen idee wat ze precies doet, behalve één hitje scoren ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:13 schreef liesell het volgende:
Is die kont echt? (Kim Kardashian)
Geniaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:36 schreef Skaai het volgende:
Ja ik wist niet precies waar deze moest dus ik plaats 'm maar in het Lily Allen rijtje. Dus Lily Allen die een imitatie van Amy Winehouse doet
[afbeelding]
nee, dat was iemand anders. Kan even niet op dr naam komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef arneaux het volgende:
Lilly Allen is toch ook diegene die Paris Hilton aan t beledigen was tijdens de MTV awards? Of ben ik nu door de war?
Waarom zou zo'n ronde kont niet echt kunnen zijn?? De meeste vrouwen met zo'n kont willen er liever vanaf dan dat ze hem op laten vullen hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef NrSiX het volgende:
werd toch over gesproken dat ze implantaten had? in dr back.
ik heb het ook alleen maar gelezen.. ergens op fok -_Oquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n ronde kont niet echt kunnen zijn?? De meeste vrouwen met zo'n kont willen er liever vanaf dan dat ze hem op laten vullen hoor
Bob Saget is de verpersoonlijking van het woord Sukkel (maar heeft intussen wel het nodige op de bank staan denk ik...)quote:
Bob saget is de baasquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Bob Saget is de verpersoonlijking van het woord Sukkel (maar heeft intussen wel het nodige op de bank staan denk ik...)
Is dit wel een recente foto? D'r haar lijkt zo echt...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney weer op haar elegantst
[afbeelding]
Ze ziet eruit als een gemiddelde meid van 25. Niet als een afgetrapte volgegoten sloerie. Goed dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Is dit wel een recente foto? D'r haar lijkt zo echt...
Hier ziet ze er best redelijk uit, vind ik. Voor haar doen.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:11 schreef deedeetee het volgende:
Mogen bezopen prinsessen hier ook te kijk staan ?
Beatrice na een avondje stappen.![]()
[afbeelding]
wat heeft ze op haar wang/kin ztten?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:11 schreef deedeetee het volgende:
[afbeelding]
Ze ziet een beetje rommelig uit, maar ik vind haar best leuk uitzien hierquote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney weer op haar elegantst
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:36 schreef Skaai het volgende:
Ja ik wist niet precies waar deze moest dus ik plaats 'm maar in het Lily Allen rijtje. Dus Lily Allen die een imitatie van Amy Winehouse doet
[afbeelding]
Kleine meisjes worden grootquote:Op maandag 2 juli 2007 09:11 schreef deedeetee het volgende:
[afbeelding]
Oh, ik dacht van Beatrix!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:59 schreef deedeetee het volgende:
De dochter van prins Andrew en Fergie. Kleindochter van de engelse koningin.![]()
Redelijk gedateerd ja, maar blijven leuk om te zien haha.. psycho!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef Maxair het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Onze Britney is ook weer lekker bezig..
Of loop ik weer achter en zijn dit ouwe foto's?
In ieder geval: ze staat er wel onflatteus op..![]()
behoorlijk achter..... foto's zijn alweer 2 a 3 maanden oud nu....quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:05 schreef Maxair het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Onze Britney is ook weer lekker bezig..
Of loop ik weer achter en zijn dit ouwe foto's?
In ieder geval: ze staat er wel onflatteus op..![]()
Ze kan best mooi zijn, maar waarom heeft ze allerlei foute attributenquote:
Lol, als je er langer naar staart.. iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:47 schreef Ticootje het volgende:
het lijkt dat ze maandverband tussen dr benen heeft.
vies...quote:Op dinsdag 3 juli 2007 20:48 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Lol, als je er langer naar staart.. idd
En nu heb ik wel weer genoeg gestaard.
Ik blijf de olsen tweeling op een vreemde manier toch altijd mooi vindenquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:09 schreef female81 het volgende:
Geri Halliwell.
[afbeelding]
En wat kijken deze twee je toch weer vreemd aan...
[afbeelding]
Ligt het nou aan mij of hebben echt alle delen van Britney's lichaam grote affeniteit met de zwaartekracht?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
He gezellig.. Prutney weer 's..
[afbeelding]
Zwartdeerd ie z'n baardharen nou ook?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:36 schreef MisterO het volgende:
Tom Jones is een stuk ouder geworden![]()
[afbeelding]
En z'n borsthaar ook?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Zwartdeerd ie z'n baardharen nou ook?
Alsof ze wieltjes hebben!quote:Op woensdag 4 juli 2007 00:09 schreef female81 het volgende:
En wat kijken deze twee je toch weer vreemd aan...
[afbeelding]
http://www.hemmy.net/2007(...)and-after-photoshop/quote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
Wat was die site ook alweer met de muis erover heen en dan zie je hoe de fotos onbewerkt zijn?
Volgens mij worden alle Britney foto's tegenwoordig gephotoshopt in het negatievequote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef SEMTEX het volgende:
He gezellig.. Prutney weer 's..
[afbeelding]
Ja die fotos komen me bekend voor maar ik bedoel dat je met je muis erover heen gaat en dan onbewerkt en bewerkt ziet, niet in verschillende fotos ;Pquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
http://www.hemmy.net/2007(...)and-after-photoshop/
Daar staan er wat. Google : photoshopped celebs.
Nickquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:49 schreef Ticootje het volgende:
hij stond in een ander topic.... maar natuurlijk niet zo flatteus:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Pete Burns...op z'n trouwerij.
[afbeelding]![]()
![]()
[afbeelding]
Kon het nog erger vroeg ik me af. Ja, het kon dus nog erger.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:46 schreef Vivi het volgende:
Is dat nou een drol die op het podium ligt?
Errrrrr.... ligt daar wat ik denk dat daar ligt?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:23 schreef SEMTEX het volgende:
Pete Burns...op z'n trouwerij.
![]()
![]()
[afbeelding]
Je mag best mijn vorige tagje gebruiken hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:14 schreef popolon het volgende:
Whehehe, hij heeft een poepje gedaan op het podium.
Spuit 11, maar dat gaat hier niet op. Wat was die andere?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:28 schreef static het volgende:
[..]
Je mag best mijn vorige tagje gebruiken hoor.
hahahaha ja precies!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 00:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeeeetje dat is echt wat ik me altijd voorstel te zullen zien wanneer je onder die man doorvaart in de fata morgana! Volgens mij als je zijn gewaad opzij weet te schuiven zie je DIE bungels hangen!
idd, zou geen overbodige luxe zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef Aventura het volgende:
Zou er ook een balzaklift mogelijk zijn bij de plastisch chirurg?
Geniaaaalquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Deze zijn nep, maar zo grappig dat ik ze toch even wil posten. Celebs hoe ze er uit ook uit hadden kunnen zien...
[/b]
hahaha....die zijn leuk, alle koppen passen ook wel bij de lichamenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Deze zijn nep, maar zo grappig dat ik ze toch even wil posten. Celebs hoe ze er uit ook uit hadden kunnen zien...
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 01:11 schreef Aventura het volgende:
Zou er ook een balzaklift mogelijk zijn bij de plastisch chirurg?
Tja, the mummy alive zullen we maar zeggen ....quote:Op zondag 1 juli 2007 20:43 schreef kvd het volgende:
waarschijnlijk al voorbij gekomen (maar wilde toch een foto plaatsen ipv een tvpeetje)
[afbeelding]
Deze is wel heel oud hoorquote:Op zondag 8 juli 2007 12:10 schreef Borin het volgende:
Kroonprins Frederik van Denemarken
[afbeelding]
![]()
Een fembot!quote:Op zondag 8 juli 2007 20:41 schreef Borin het volgende:
Die foto onderbouwt mijn theorie dat Beyonce eigenlijk een robot is.
quote:Op zondag 8 juli 2007 12:10 schreef Borin het volgende:
Kroonprins Frederik van Denemarken
[afbeelding]
![]()
dan wil ik er ook die benen bij hebbenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:18 schreef liesell het volgende:
oei die korte broek van Cameron Diaz wil ik ook
OW fucking hellquote:Op maandag 9 juli 2007 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
Alicia Silverstone needs some Clearasil:
[afbeelding]
Hij is gewoon dé man!quote:Op maandag 9 juli 2007 15:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Jaja, ik weet het, hij is oud enzo.
maar...
IEUW!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jack Nicholson dus.
Ik wou dat ik tussen die boobies mocht wroeten! Mmmmm
Jack blijft coolquote:Op maandag 9 juli 2007 15:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Jaja, ik weet het, hij is oud enzo.
maar...
IEUW!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jack Nicholson dus.
Ik wou dat ik tussen die boobies mocht wroeten! Mmmmm
Ik ben geschokt.quote:
Amen!quote:Op maandag 9 juli 2007 18:33 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ben geschokt.
Niet omdat de outfit zo lelijk is, maar omdat we geen tieten of flamoes zien. Ze heeft warempel kleding aan die de boel een beetje bedekt.
Halleluja, praise the Lord. CAN I GET AN AMEN?!
Ja, ik vind haar zo leuk uitzien. Ze ziet er normaal uit, een beetje rommelig.. maar echt niet verkeerd.quote:
Ze mag wel de nodige kilo's kwijt, straks gaat ze nog op Kelly Clarkson lijkenquote:
OMG die van Beyonce...!quote:Op zondag 8 juli 2007 19:51 schreef Marvellous het volgende:
[..]
omg![]()
![]()
John Mayer
[afbeelding]
Kelly Clarkson
[afbeelding]
Beyoncé
[afbeelding]
Cameron Diaz
[afbeelding]
Racist!quote:
Kaal of kammen weetjewel.quote:
Ach zijn gewoon goeikope extensions geweest. Ja, die klitten snel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:38 schreef Ticootje het volgende:
Dat haar van prutney is echt heel vies!
Ligt het nou aan mij of is daar rechtsboven iets weggesoept?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:59 schreef KonnieKipke het volgende:
deze trof ik aan op de hyves van een ex-collega van me; hij met rocky;
[afbeelding]
Doe eens wat posten dan?quote:
Zelfs onflatteus is iequote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Fok!celeb onflatteus op de kiek!![]()
Whehe nee hoor!quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:10 schreef arneaux het volgende:
Is dat dan zon probleem?
Ik geloof het niet hoor. Het zijn niet echt alleen haar billen. Het loopt ook nog een stuk door omhoog naar d'r taille. Als het echt bilimplantaten waren, zou het zich meer concentreren. Denk ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:34 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu ben ik er nog meer van overtuigd dat Kim Kardashian bil-implantaten heeft.
[afbeelding]
Pfieuw!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:30 schreef Hoofmark1970 het volgende:
Even he... die foto van Pete Burns met zijn ballen en die drol op het toneel is dus FAKE
www.photobucket.comquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:08 schreef blinger het volgende:
Radegast welke dan ?
Nee dat zie ik niet echtquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:30 schreef carpediem23 het volgende:
Jennifer LH lijkt wel J.LO.
Ik dacht dat het J.lo wasquote:
Ja, het "fourfinger forehead" zoals Tyra het noemt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:18 schreef Diorchanel het volgende:
Ja, dat hoge voorhoofd heeft J-Lo ook.
Ik zie daar een heel normale kont in hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Whehe nee hoor!
Maar in haar topic in B&H werd ik voor gek verklaard.
Ja, en die mag je over een paar weken ophalen ergens anders denk ik, want die is ie not "cute enough anymoooor"quote:
het is maar wat je leuk noemt, zo'n groot hoofd, totaal niet in verhouding, net als haar handen die veel te groot lijken voor haar armenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:48 schreef MisterO het volgende:
Niks mis met de 1e foto van Mary Kate Olsen, ze staat er eindelijk een keer leuk op!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:48 schreef MisterO het volgende:
Niks mis met de 1e foto van Mary Kate Olsen, ze staat er eindelijk een keer leuk op!
I'd hit it. Wat een geil mokkel is het ook. Dat zandloperfiguurtje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:37 schreef Smash-it het volgende:
Nummer 45
En een paar hoogtepuntjes van het vorige topic:
Lily Allen... GOEDEMORGEN!
Het ziet er zowaar leuk uit.quote:
Ehm ja? Ze ziet er best uitgetraind uit. Of zie jij ergens een bierbuik die ik niet zie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:47 schreef MUUS het volgende:
Kent u deze nog nog... nog... nog?
Jojojojojojojojojo.
Nee, je zal maar als vrouw een beetje comfortabel op je schoenen willen lopen. Altijd maar op hakken lopen kan gewoon niet prettig of gezond zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:12 schreef Aventura het volgende:
Jennifer Love Hewitt doet dat vaker, gympen onder een jurk. Dat ziet er bij haar wel heel erg plomp uit. Onbegrijpelijke kledingkeuze.
Weet je wel zeker dat dit Beyonce is?quote:
Best een mooie meid, toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Bobby Brown met zijn date, een 'dame met ballen':
En direct dat buisje der tieten in.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je ziet heel goed dat ze lipo aan haar buik en haar dijen heeft laten doen.
American Pie ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:02 schreef sampoo het volgende:
Ze heeft het best druk gehad al is het allemaal behoorlijk lowbudget. Maar voldoende om haar drank te betalen denk ik.
# Land of Canaan (2008) (completed) .... Amy
# Clean Break (2007) (completed) .... Julia McKay
# 7-10 Split (2007) .... Lindsay/Lil Reno
# Senior Skip Day (2007) .... Ellen Harris
# If I Had Known I Was a Genius (2007) .... Stephanie
... aka Genius: If Only I Had Known (USA: poster title)
Daar is ze eigenlijk bekend mee geworden, als ik me niet vergis...quote:
Ja toen was ze nog leukquote:Op donderdag 19 juli 2007 08:15 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Daar is ze eigenlijk bekend mee geworden, als ik me niet vergis...
quote:# Girl_(film) (1998)
# I Woke up early the day I died (1998)
# Urban Legend (1998)
# Around the Fire (1999)
# Cruel Intentions (1999)
# American Pie (1999)
# Body Shots (1999)
# Dr. T & the Women (2000)
# American Pie 2 (2001)
# Josie and the Pussycats (2001)
# Just visiting (2001)
# National Lampoon's Van Wilder (2002)
# Devil's Pond (2003)
# My Boss's Daughter (2003)
# Knots (film) (2004)
# Alone in the Dark (2005)
# The Crow: Wicked Prayer (2005)
# Silent Partner (2005)
# Incubus (film) (2006) (wordt momenteel gefilmd)
# Land of Canaan (2006) (momenteel in voorproductie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |