quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
ze kunnen sporty beter posh noemen nu. En posh scary en scary who-my-baby-daddy-spice.
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Mel C juist weer wel (daar gaat dit topic niet over, maar goed...). Het - toen - lelijke eendje van de groep is goed opgedroogd.
Zij word er zeker niet mooier opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger is![]()
[afbeelding]
Zwangere Charlotte Church...
Was ooit [afbeelding]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je hebt gelijk. De andere vier hebben minimaal 1 kind.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger is![]()
Emma moet nog. Is nu hoogzwanger.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je hebt gelijk. De andere vier hebben minimaal 1 kind.
Beetje een victoria Beckham syndroom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jeetje, zij wordt ook met de dag dunner. Blijft niets meer van over straks.. Zonde!
Die jurk van geriquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:40 schreef female81 het volgende:
En deze was er natuurlijk ook nog (had ik aan het einde van het vorige topic gepost). Ik heb het dan natuurlijk over de eerste.
[afbeelding]
Ongeveer 500 keer ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
ik wist niet zeker of deze al was langs gekomen
Hoeveel kilo is 98 lbs???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Samson het volgende:
Ok, ik kom ook maar weer ns met een bijdrage, Angelina nog een keer, je kunt toch nooit te dun of te rijk zijn![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |