quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
ze kunnen sporty beter posh noemen nu. En posh scary en scary who-my-baby-daddy-spice.
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:45 schreef female81 het volgende:
Mel C juist weer wel (daar gaat dit topic niet over, maar goed...). Het - toen - lelijke eendje van de groep is goed opgedroogd.
Zij word er zeker niet mooier opquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger is![]()
[afbeelding]
Zwangere Charlotte Church...
Was ooit [afbeelding]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je hebt gelijk. De andere vier hebben minimaal 1 kind.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:35 schreef Étoile het volgende:
[..]
Zij is ws de enige die nog geen kind heeft of zwanger is![]()
Emma moet nog. Is nu hoogzwanger.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:41 schreef female81 het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens over nagedacht, maar je hebt gelijk. De andere vier hebben minimaal 1 kind.
Beetje een victoria Beckham syndroom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jeetje, zij wordt ook met de dag dunner. Blijft niets meer van over straks.. Zonde!
Die jurk van geriquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:40 schreef female81 het volgende:
En deze was er natuurlijk ook nog (had ik aan het einde van het vorige topic gepost). Ik heb het dan natuurlijk over de eerste.
[afbeelding]
Ongeveer 500 keer ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:06 schreef Ticootje het volgende:
[afbeelding]
ik wist niet zeker of deze al was langs gekomen
Hoeveel kilo is 98 lbs???quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Samson het volgende:
Ok, ik kom ook maar weer ns met een bijdrage, Angelina nog een keer, je kunt toch nooit te dun of te rijk zijn![]()
[afbeelding]
Scaaaaary.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:28 schreef Samson het volgende:
Ok, ik kom ook maar weer ns met een bijdrage, Angelina nog een keer, je kunt toch nooit te dun of te rijk zijn![]()
[afbeelding]
Nopes.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef DarkElf het volgende:
oh joh dat moet wel photoshop zijn??
blijkbaar... en net als bij Amy Winehouse heb ik ook nu geen idee wat ze precies doet, behalve één hitje scoren ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
Lilly Allen is de nieuwe topic opvulster?.
En George had ik zo niet willen zien,!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:43 schreef Ole het volgende:
Spees-eend en Andoire, een paar posts boven je kijken kan geen kwaad hoor!![]()
Lily Allen heeft een goed album afgeleverd, Amy ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:54 schreef Ephemera het volgende:
[..]
blijkbaar... en net als bij Amy Winehouse heb ik ook nu geen idee wat ze precies doet, behalve één hitje scoren ofzo.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:13 schreef liesell het volgende:
Is die kont echt? (Kim Kardashian)
Geniaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:36 schreef Skaai het volgende:
Ja ik wist niet precies waar deze moest dus ik plaats 'm maar in het Lily Allen rijtje. Dus Lily Allen die een imitatie van Amy Winehouse doet
[afbeelding]
nee, dat was iemand anders. Kan even niet op dr naam komen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:37 schreef arneaux het volgende:
Lilly Allen is toch ook diegene die Paris Hilton aan t beledigen was tijdens de MTV awards? Of ben ik nu door de war?
Waarom zou zo'n ronde kont niet echt kunnen zijn?? De meeste vrouwen met zo'n kont willen er liever vanaf dan dat ze hem op laten vullen hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef NrSiX het volgende:
werd toch over gesproken dat ze implantaten had? in dr back.
ik heb het ook alleen maar gelezen.. ergens op fok -_Oquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waarom zou zo'n ronde kont niet echt kunnen zijn?? De meeste vrouwen met zo'n kont willen er liever vanaf dan dat ze hem op laten vullen hoor
Bob Saget is de verpersoonlijking van het woord Sukkel (maar heeft intussen wel het nodige op de bank staan denk ik...)quote:
Bob saget is de baasquote:Op zondag 1 juli 2007 17:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Bob Saget is de verpersoonlijking van het woord Sukkel (maar heeft intussen wel het nodige op de bank staan denk ik...)
Is dit wel een recente foto? D'r haar lijkt zo echt...quote:Op zondag 1 juli 2007 17:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney weer op haar elegantst
[afbeelding]
Ze ziet eruit als een gemiddelde meid van 25. Niet als een afgetrapte volgegoten sloerie. Goed dus.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:34 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Is dit wel een recente foto? D'r haar lijkt zo echt...
Hier ziet ze er best redelijk uit, vind ik. Voor haar doen.
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 09:11 schreef deedeetee het volgende:
Mogen bezopen prinsessen hier ook te kijk staan ?
Beatrice na een avondje stappen.![]()
[afbeelding]
wat heeft ze op haar wang/kin ztten?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:11 schreef deedeetee het volgende:
Mogen bezopen prinsessen hier ook te kijk staan ?
Beatrice na een avondje stappen.![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |