Op je lul zeker? Als dat maar past.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
als FC Lamlul er ooit komt zet ik meteen een tattoo
Hahahquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:37 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Deze is er ook nog: Prefab Modelul
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Zjakkie het volgende:
Galati Roemenië Otelul
Afgekort:
GR Otelul![]()
Ik ben fan
Proest!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Zjakkie het volgende:
Galati Roemenië Otelul
Afgekort:
GR Otelul![]()
Ik ben fan
Mooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Zjakkie het volgende:
Galati Roemenië Otelul
Afgekort:
GR Otelul![]()
Ik ben fan
Je gaat je afvragen wat lul dan mag wezen in het Roemeensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Beschouw het volgende:
Otelul. In Roemenië heb je ook nog twee clubs die Petrolul heten.
[afbeelding] [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar qua naam vind ik iets dat bijna klinkt als oetlul ijs toch vrij bijzonder.Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
Schitterend resultaatquote:Op zondag 29 juli 2007 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
Schakelen even Trabzonspor uit in de Intertoto en gaan naar de voorronde UEFA Cup
Ik dacht dat jij Roemenië-fan zou zijn met die naamquote:Op zondag 29 juli 2007 17:07 schreef Chivu het volgende:
Mooi inderdaad. Volgende ronde eruit en Roemenie levert gelijk weer een flink aantal punten in
Niet ten koste van Nederlandquote:Op zondag 29 juli 2007 17:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Roemenië-fan zou zijn met die naam![]()
Preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer. Hopelijk kunnen ze het nog omdraaien thuis.
Zonde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lokomotiv Sofia – Otelul Galati 3-1
ze moeten zichzelf 'skoppen' ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
KOM OP NOOOOOOUUUUU STELLETJE OTELULLEN, SKOP DIE ZIGEUNERS VOOR HUN GATTIE MET DE GROETE UIT GALATI!
Inderdaad, is zeker te doen! Ik heb er nog vertrouwen in. Zeker als die supporters als één man achter club gaan staanquote:
Bulgaren zijn veel echtere zigeuners.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ze moeten zichzelf 'skoppen' ?
Mooi, weg ermee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lokomotiv Sofia – Otelul Galati 3-1
nej, 20% van de bevolking van roemenië zijn zigeuners, de rest is het ook maar ontkent het. bulgaren zijn meer slavisch/turks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bulgaren zijn veel echtere zigeuners.
Weet ik veel.
Mss mogen we dan wel meedoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef Corksterr het volgende:
Als we nou met alle FC Otelul-fans van Fok! naar die wedstrijd gaan spelen ze gelijk voor een vol stadion.
Met onze steun moet het lukken.
Neuh...dat was een club genaamd UT Arad. Feyenoord speelde thuis 1-1, waarna het uit 0-0 bleef.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef zjroentje het volgende:
Zij wonnen toch van Feyenoord in de eerste ronde van een Europees bekertoernooi het jaar nadat Feyenoord de EC1 had gewonnen?
Zo'n sjaal is wel tof natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef Beschouw het volgende:
Het is te hopen dat deze supporters kunnen juichen over een kleine 2 weken. Zal voor ze duimen.
[afbeelding]
Ja, maar als iemand alleen het stuk met Galati wil hebben mag dat ook, het gaat mij om Otelul natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:01 schreef Damzkieee het volgende:
Inkoopactie doen voor een doos sjaals?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand alleen het stuk met Galati wil hebben mag dat ook, het gaat mij om Otelul natuurlijk![]()
steaua wie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef ActaniA het volgende:
chille club hoor, gaan steaua doen vergeten
Als julle ze verslaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef MaxPower het volgende:
wellicht loten wij ze in de UEFA Cup, we hebben al een stuk of 4 roemeense clubs gehad.
ZO'n dom antwoord kan alleen maar komen van iemand wiens naam eindigd op -vicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
nej, 20% van de bevolking van roemenië zijn zigeuners, de rest is het ook maar ontkent het. bulgaren zijn meer slavisch/turks.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
ZO'n dom antwoord kan alleen maar komen van iemand wiens naam eindigd op -vic
KLote slaaf dat je er rondloopt![]()
Bulgaren zijn vooral lelijk en zigeuners zijn zigeuners; geen roemenen.![]()
zigeuners?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:38 schreef SHE het volgende:
Dat is mijn roemeens temperament. Blijven latijnen he
Jij bent Roemeense?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:38 schreef SHE het volgende:
Dat is mijn roemeens temperament. Blijven latijnen he
Ik vraag het maar omdat Sjors niet bepaald een typische Roemeense naam is. Als het nou Sjorsescu was.quote:
Ik heet dan ook Georgina Victoria; Sjors voor luie mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vraag het maar omdat Sjors niet bepaald een typische Roemeense naam is. Als het nou Sjorsescu was.![]()
Wat een prachtige naam zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heet dan ook Georgina Victoria; Sjors voor luie mensen.
Niet zo mooi als Otelul Galati. Wat betekent het eigenlijk? Otelul Galaxy, en dat Otelul een plaats is?quote:
Als ik er naast zit moet iemand me maar verbeteren, maar volgens mij is Galati de plaats waar de club vandaan komt, en is Otelul het trefwoord, net zoals er in Roemenie dus ook nog een Petrolul ergens rondloopt. Je zou je dus af kunnen vragen waar het woordje lul voor staat in het Roemeens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet zo mooi als Otelul Galati. Wat betekent het eigenlijk? Otelul Galaxy, en dat Otelul een plaats is?
Kan ook, iemand die er verstand van heeft? Of die de taal begrijpt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik er naast zit moet iemand me maar verbeteren, maar volgens mij is Galati de plaats waar de club vandaan komt, en is Otelul het trefwoord, net zoals er in Roemenie dus ook nog een Petrolul ergens rondloopt. Je zou je dus af kunnen vragen waar het woordje lul voor staat in het Roemeens.![]()
Als dat niet zo zou zijn, zijn het behoorlijk gestoorde gasten daar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kan ook, iemand die er verstand van heeft? Of die de taal begrijpt?
Het zal een andere betekenis hebben dan hier, dat is zeker
Jij bent Roemeens?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Liv3 het volgende:
lul alleen betekent niets, otelul weet ik niet precies.
Galati is de stad ja.
Ik had al zo'n vermoeden dat het iets met de industrie te maken zou hebben, dat zie je vaak in de voormalige oostbloklanden. Als er Dynamo voor staat betekent dat geloof ik dat het team het leger vertegenwoordigde, klopt dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef Liv3 het volgende:
Ohja, Otelul betekent; metaal, staal.
Dat is volgens mij CSKA.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het iets met de industrie te maken zou hebben, dat zie je vaak in de voormalige oostbloklanden. Als er Dynamo voor staat betekent dat geloof ik dat het team het leger vertegenwoordigde, klopt dat?
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Als dat zo is, zijn de Dynamo teams waarschijnlijk de ploegen die de staat vertegenwoordigden, de politie enzo. Ik herinner me in ieder geval een CSKA Moskou en een CSKA Sofia, en ik ga er voor het gemak even vanuit dat een Russische CSKA hetzelfde vertegenwoordigt als een Bulgaarse. Overigens waren dat tevens omniverenigingen, want ik herinner me ook ijshockeyteams met diezelfde naam.quote:
Het leger dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef MaxPower het volgende:
CSKA = Centralnyi Sportivnyi Klub Armyi
duidelijk genoeg lijkt me.
Kijk daar kunnen we wat mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef MaxPower het volgende:
Om het volledig te maken: Dynamo is inderdaad KGB/Politie, Spartak is een club opgericht door de 'handelsunie', en dus de club van het volk. (Moskou hebben we het dan over).
Ik bedoel maar. Wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een lul van staal dus
Ik. Het is namelijk ook wel eens prettig als ie gewoon eens gaat liggen en niet constant alle aandacht wil.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Wie wil dat nou niet?
En wat te denken van kleren in jouw specifieke maat. Met andere woorden: met een koker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik. Het is namelijk ook wel eens prettig als ie gewoon eens gaat liggen en niet constant alle aandacht wil.![]()
Dit is een leerzaam topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee.Je hebt me wat geleerd vandaag.
![]()
Logische redenering.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit is een leerzaam topic.![]()
Zo ben ik er vrij zeker van dat Petrolul iets met de olie-industrie te maken heeft.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En wat te denken van kleren in jouw specifieke maat. Met andere woorden: met een koker.
De boys van de Sidexplozia Ultras draaien de hand niet om voor 2 kratjes:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef Hathor het volgende:
De reden dat ik dat zelf niet had kunnen verzinnen ligt in die twee kratjes Bavaria die ik al achter de kiezen heb.![]()
Jongens naar mijn hart.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De boys van de Sidexplozia Ultras draaien de hand niet om voor 2 kratjes:
http://www.youtube.com/watch?v=j9fQtLEx3kY
behoorlijk gek!
Ik zal eens gaan googelen voor de grap dit weekend, misschien zijn het vanaf volgende week allemaal Fokkers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef MaxPower het volgende:
Grupa C of de Steel Boys ()zijn de gasten die je moet hebben.
1 kuttopic van 5 pagina's, zatlapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jongens naar mijn hart.We moeten proberen contact met een supportersclub van die gasten te krijgen, ze zullen het wel tof vinden om te horen dat er over de grens hele topics aan ze gewijd worden.
![]()
Das al meer dan ze waarschijnlijk verwachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
1 kuttopic van 5 pagina's, zatlap
SteelBoys.07@gmail.comquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jongens naar mijn hart.We moeten proberen contact met een supportersclub van die gasten te krijgen, ze zullen het wel tof vinden om te horen dat er over de grens hele topics aan ze gewijd worden.
![]()
Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
SteelBoys.07@gmail.com
Via deze weg lukt het misschien wel.
Nou! Ik zie er anders best een paar bij waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:07 schreef Schimpie het volgende:
Boh jong hun spelers zijn nou niet bepaald knap.
Neemt niet weg dat het stuk voor stuk helden zijn natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Beschouw het volgende:
Otelul. In Roemenië heb je ook nog twee clubs die Petrolul heten.
[afbeelding] [afbeelding]
En ze overwegen in Boekarest ook nog een nieuwe club op te richten onder de naam FC Lamlul. Maar dat komt maar niet van de grond.
De lul wordt dus gewoon overschat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
Lul zelf betekent dus niets.
Zeg! Dat soort taal zijn we hier niet van gediend meisje!quote:
Houd je ons op de hoogte? Schep maar op dat je ook een grote lul hebt. Bevordert zeker de contacten.quote:
Wil je mijn oel eens zien SHEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
Het ' lul ' in de naam is een vervoeging.
Otelul , Petrolul, Adevarul ( de waarheid ) etc.
Je spreekt het uit als ' oel ' dus : oteloel
Enneh; Nimeni nu dă muie ca Petrolul!![]()
Nimeni nu dă muie ca Petrolul!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
helden!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:51 schreef Schimpie het volgende:
2-1 gewonnen!!
Dat maken wij hier natuurlijk zelf wel uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
net als in turkije waar je legio clubs hebt die eindigen op sporquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
Ik hoop het! Goed zowel Otelul en PSVquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné kiest voor FC Otelul Galati, kan niet anders.
Ik voel een samenwerkingsverband aankomenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop het! Goed zowel Otelul en PSV![]()
moeten ze wel even 15 miljoen ofzo op tafel leggen..![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
´k heb er vertrouwen in hoor. Als we gewoon ons eigen typische Otelul spelletje spelen, dan komt het helemaal goed!
Als ze een keer een oefenpartij spelen gaan we supporteren!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik voel een samenwerkingsverband aankomen![]()
We kunnen onze jonkies daar mooi stallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ze een keer een oefenpartij spelen gaan we supporteren!
altijd lastig..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen weer tegen Lokomotiv
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:54 schreef Hathor het volgende:
EN DATTE WE OTELULLEN ZIJN DAT ZULLEN ZE WEEEEHEEETE....![]()
Maar wij steunen ze, in goede en slechte tijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:44 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat een lastig verhaal worden vanavond hoor.
Dat staat buiten kijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar wij steunen ze, in goede en slechte tijden.
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Het staat na 26 minuten spelen nog steeds 0-0 tegen lokomotiv sofia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmaakpartij natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.![]()
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.![]()
Ik denk dat de afdeling supporterszaken dan niet echt weten wat hen overkomt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^
Bezoekersaantal stijgt met 400%quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat de afdeling supporterszaken dan niet echt weten wat hen overkomt.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Rust, en het staat nog 0-0. kom op jongens YNWA![]()
Het zou natuurlijk wel helemaal te gek zijn als FC Otelul deze richting uit zou komen dit jaar met de uefacup, ik ben dan wel geneigd een kijkje te gaan nemen, misschien een sjaaltje ruilen met een van de Otelul boys, das toch een "must have".quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^
Count me inquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk wel helemaal te gek zijn als FC Otelul deze richting uit zou komen dit jaar met de uefacup, ik ben dan wel geneigd een kijkje te gaan nemen, misschien een sjaaltje ruilen met een van de Otelul boys, das toch een "must have".![]()
Ze hebben dapper gestreden maar ze konden het net gewoon niet vinden, het geluk stond niet aan onze kant!quote:Otelul - Loko 0-0. Ce pacat...
30/08/2007 19:28:31
OTELUL GALATI – LOKOMOTIV SOFIA 0-0
Meci disputat joi in Cupa UEFA, turul II prel., mansa II; in tur: 1-3;
Stadionul „Otelul” – 12.000 spectatori;
Cartonase galbene: Nogo 13’, Gado 88’ / Antunovic 40’, Dafcev 40’, Ivanov 52’, Golubovic 55’, Markov 55’, Baldovaliev 68’, Karadzinov 76’;
OTELUL: Bors – Ngapounou (83’ S. Ilie), Nogo (20’ Carja), Jelev, Semeghin – Paraschiv, Kim – Gado, Szekely, Labukas (60’ Radnikov) – Jula. Antrenor: Petre Grigoras;
LOKOMOTIV: Golubovic – Savic, Varbanov, Markov – Oracev, Ivanov, Karadzinov (84’ Koilov), Dobrev – Dafcev – Baldovaliev (72’ Paskov), Antunovic (63’ Djilas). Antrenor: Stefan Grozdanov;
Au arbitrat: Paulo Manuel Gomes Costa – Paulo Jorje Januario Leite Ribeiro, Joao Ferreira Dos Santos – Rui Manuel Gomes Costa (toti din Portugalia).
Het net was gestolen door zigeuners.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:23 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Ze hebben dapper gestreden maar ze konden het net gewoon niet vinden
Kut Portugezen weerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:25 schreef MaxPower het volgende:
2 penalties misgelopen, ik verdenk de scheids... Dat Oostblokvoetbal is niet te vertrouwen, we zijn genaaid.
Ach, dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
wat erg zegtis minder erg dat er maar 1 nederlandse club in de CL zeker...
Lichte blessurequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef mcyodogg het volgende:
kutzooi. Waarom moest Nogo er zo vroeg af?
Je hebt pech, de treinen staken aankomende week, er is geen treinverkeer tussen Heerenveen en Galati.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:42 schreef MaxPower het volgende:
Ik eis op zijn minst een gratis kaartje voor de volgende wedstrijd wegens deze teleurstelling.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:31 schreef Beschouw het volgende:
Ik blijf Otelul steunen. Door dik en door dun.
Ja, ik vind het ook maar triest. Geen eerlijke concurrentie voor Otelulquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:33 schreef MahirBurekovic het volgende:
triest
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:42 schreef MaxPower het volgende:
Ik eis op zijn minst een gratis kaartje voor de volgende wedstrijd wegens deze teleurstelling.
Wel een piercingquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:05 schreef DANILXL het volgende:
heeft er iemand een Otelul tattoo die hij/zei wil laten zien?
De plek kan ik wel radenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:05 schreef DANILXL het volgende:
heeft er iemand een Otelul tattoo die hij/zei wil laten zien?
Godverdomme,quote:Op maandag 3 september 2007 17:37 schreef Zjakkie het volgende:
Gisteren met 2-0 verloren van VasluiOok hier werkt de Europese teleurstelling blijkbaar door
Vaslui is wel koploper hoor. Volgende speelronde thuis tegen Dacia Mioveni dat met 1 punt minder op de ranglijst staat. Drie punten dus. Kunnen we een mooi gaat slaan bij een zegequote:Op maandag 3 september 2007 17:37 schreef Zjakkie het volgende:
Gisteren met 2-0 verloren van VasluiOok hier werkt de Europese teleurstelling blijkbaar door
15 september pasquote:Op maandag 3 september 2007 20:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Vaslui is wel koploper hoor. Volgende speelronde thuis tegen Dacia Mioveni dat met 1 punt minder op de ranglijst staat. Drie punten dus. Kunnen we een mooi gaat slaan bij een zege
Je wachtwoord heb je niet goed ingetypt; is niet geldig dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Hathor het volgende:
Weet iemand van de Roemenen hier wat het onderstaande betekent?
Parolele introduse nu sunt valide
Er is iets niet helemaal valide, ik probeer te registreren op dat forum, maar het kan alleen maar in het Roemeens, en dat is bij mij een beetje roestig.Ik had zelf het idee dat het om een password gaat, maar als dat het geval is vraag ik me af wat er fout aan is, je mag toch zeker zelf wel wat verzinnen?
Ehm; ze lullen ook engels hoorquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:30 schreef Hathor het volgende:
Otelul forum
Nou nog effe Roemeens leren, dan kunnen ook eens lullen met die gasten.
Excuse me?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef SHE het volgende:
Zelfs de grootste boerenlul spreekt daar nog engels.
En nee; op een nationaal forum gaan ze natuurlijk geen engels spreken.
Doen we hier toch ook niet?![]()
Waar komt de club vandaan?quote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef SHE het volgende:
Zelfs de grootste boerenlul spreekt daar nog engels.
En nee; op een nationaal forum gaan ze natuurlijk geen engels spreken.
Doen we hier toch ook niet?![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 23:08 schreef Hathor het volgende:
Ik heb geen enkele post in het engels gezien anders.Maar ja, ik probeer het van het weekend nog wel een keer, ik had al een account aangemaakt onder de username "Grotelul", dat moet haast wel tot de verbeelding spreken daar.
Nou alleen nog effe kijken wat er nou precies mis ging met dat password, anders mail ik de webmaster wel effe.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:18 schreef Beschouw het volgende:
Het oude logo van onze club roept met een beetje fantasie toch wel de associaties op die hier gemaakt zijn![]()
[afbeelding]
Netjes!quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef Beschouw het volgende:
15/09/07 Otelul - CS Dacia Mioveni 3-1
Doelpuntenmakers van ons ploegje: Jula 14, 32(p) en Szekely 29
Gestegen naar de 11e plaats.![]()
Jula en Szekely wie kent ze niet!quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef Beschouw het volgende:
Dat jij met een Heino avatar het woord "zien" in de mond durft te nemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:05 schreef Hamilcar het volgende:
Goed om te zien dat er meerdere GR Otelul fans hier zijn
Zuiverder worden ze nietquote:Op maandag 17 september 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
Die penalty van Jula was trouwens terecht gegeven![]()
http://www.dailymotion.co(...)lul-mioveni-30_sport
Aaaaah.....1988....de gloriedagen van Oranje en Otelul, ik krijg nu nog een dikke lul als ik er aan terug denk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:17 schreef leolinedance het volgende:
Otelul heeft in 1988 van Juventus gewonnen in de UEFA cup. 1-0![]()
Dan ben ik meteen fanquote:Op maandag 17 september 2007 22:59 schreef MahirBurekovic het volgende:
zongo speelt bij deze club
Achtste plek.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoe gaat het met Otelul Galati in de competitie?
Staan ze er nog goed voor?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 2 Unirea Valahorum Urziceni 9 6 2 1 20 16 - 8 3 Politechnica Timisoara 9 5 3 1 18 20 - 15 4 FC Vaslui 9 5 2 2 17 16 - 9 5 Rapid Boekarest 8 4 4 0 16 13 - 7 6 Steaua Boekarest 8 4 3 1 15 6 - 3 7 Gloria Bistrita 9 4 3 2 15 13 - 13 8 Otelul Galati 9 4 0 5 12 13 - 15 9 Dinamo Boekarest 7 3 2 2 11 9 - 7 10 Politechnica Iasi 9 3 1 5 10 11 - 14 11 Ceahlul Peatra Neamt 8 3 0 5 9 9 - 12 12 Pandurii Targu Jiu 8 3 0 5 9 8 - 11 13 UT Arad 9 2 3 4 9 10 - 12 14 Dacia Mioveni 10 2 3 5 9 13 - 15 15 Gloria Buzau 9 2 2 5 8 4 - 14 16 Farul Constanza 8 2 1 5 7 4 - 10 17 Universitatea Craiova 9 2 0 7 6 7 - 13 18 Universitatea Cluj 9 1 2 6 5 14 - 16 |
Damn! Als ik dit topic eerder gevonden had was ik zeker gaan kijken! Op doorreis sliepen die van Dacia Mioveni in hetzelfde hotel. Onze thuiskomst heeft ze zeker gewekt waardoor ze de volgende dag dus blijkbaar op hun donder gekregen hebben!quote:Op maandag 17 september 2007 22:50 schreef Beschouw het volgende:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:48 schreef Beschouw het volgende:
Zondag naar Boekarest. Dinamo even oprollen.
Ik stem in met dit planquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat is toch wel een beetje ons probleem, voorsprong vasthouden. Maar ik pleit al jaren voor een wedstrijd van 13 minuten, daar zijn onze Otelullen vast ook voorstanders van.
Goed idee. Dan mogen ze wel mijn seizoenskaart 7x zo goedkoop makenquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat is toch wel een beetje ons probleem, voorsprong vasthouden. Maar ik pleit al jaren voor een wedstrijd van 13 minuten, daar zijn onze Otelullen vast ook voorstanders van.
Als ze dat zouden doen vallen die reiskosten ook weer meequote:Op maandag 8 oktober 2007 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goed idee. Dan mogen ze wel mijn seizoenskaart 7x zo goedkoop maken![]()
OMFG!!! DÉ Mamadou Zongo voorheen van Vitesse en De Graafschap?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En vaker scoren natuurlijk. Maar ze hebben Zongo gehaald, die wordt daar echt de ster.
Gewoon weer Europa in, laat de pers maar lullen.
Zo te zien nietquote:Op maandag 16 februari 2009 16:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
En speelt Zongo er nog?
......PFFFFFF XDquote:
Je snapt em niet he.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:31 schreef Waris7 het volgende:
Sorry om jullie plezier te verpesten, maar (jullie wisten het waarschijnlijk al, maar toch) -ul achter een woord is het Roemeens bepaald lidwoord. Aangezien vrij veel woorden op -l eindigen, heb je dan al gauw een heleboel 'lullige' clubnamen.
Jawel. Ik attendeer jullie er alleen maar op, voor de duidelijkheid.quote:
quote:OTELUL GALATI
hi....you left 2 years ago a message on one of our movies...with our team (OTELUL GALATI, from Romania)........i am interested to talk with you and to make opinion change...if you want......add me on your messenger list ....id: andrei_otelulgalati@yahoo.com......
Voeg die vent toe, kun je misschien nog mee lachen.quote:Op zondag 19 april 2009 20:03 schreef Schimpie het volgende:
Ik krijg allemaal berichtjes van Otelul supporters op youtube.
[..]
11e van de hoeveel?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:53 schreef leolinedance het volgende:
Er zal niet veel gelachen worden. Otelul staat 11e en speelt komend weekend tegen één van de toppers, Cluj. Ik denk niet dat ze dat gaan redden.
Laat eens zien dan?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:53 schreef Adothehague het volgende:
Jo gaat dat Otelul fixen vandaag ofniet?
Er worden grote inzetten geplaatst op DInamo boekarest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |