Bulgaren zijn veel echtere zigeuners.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ze moeten zichzelf 'skoppen' ?
Mooi, weg ermee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lokomotiv Sofia – Otelul Galati 3-1
nej, 20% van de bevolking van roemenië zijn zigeuners, de rest is het ook maar ontkent het. bulgaren zijn meer slavisch/turks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bulgaren zijn veel echtere zigeuners.
Weet ik veel.
Mss mogen we dan wel meedoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef Corksterr het volgende:
Als we nou met alle FC Otelul-fans van Fok! naar die wedstrijd gaan spelen ze gelijk voor een vol stadion.
Met onze steun moet het lukken.
Neuh...dat was een club genaamd UT Arad. Feyenoord speelde thuis 1-1, waarna het uit 0-0 bleef.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef zjroentje het volgende:
Zij wonnen toch van Feyenoord in de eerste ronde van een Europees bekertoernooi het jaar nadat Feyenoord de EC1 had gewonnen?
Zo'n sjaal is wel tof natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef Beschouw het volgende:
Het is te hopen dat deze supporters kunnen juichen over een kleine 2 weken. Zal voor ze duimen.
[afbeelding]
Ja, maar als iemand alleen het stuk met Galati wil hebben mag dat ook, het gaat mij om Otelul natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:01 schreef Damzkieee het volgende:
Inkoopactie doen voor een doos sjaals?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand alleen het stuk met Galati wil hebben mag dat ook, het gaat mij om Otelul natuurlijk![]()
steaua wie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef ActaniA het volgende:
chille club hoor, gaan steaua doen vergeten
Als julle ze verslaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef MaxPower het volgende:
wellicht loten wij ze in de UEFA Cup, we hebben al een stuk of 4 roemeense clubs gehad.
ZO'n dom antwoord kan alleen maar komen van iemand wiens naam eindigd op -vicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
nej, 20% van de bevolking van roemenië zijn zigeuners, de rest is het ook maar ontkent het. bulgaren zijn meer slavisch/turks.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
ZO'n dom antwoord kan alleen maar komen van iemand wiens naam eindigd op -vic
KLote slaaf dat je er rondloopt![]()
Bulgaren zijn vooral lelijk en zigeuners zijn zigeuners; geen roemenen.![]()
zigeuners?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:38 schreef SHE het volgende:
Dat is mijn roemeens temperament. Blijven latijnen he
Jij bent Roemeense?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:38 schreef SHE het volgende:
Dat is mijn roemeens temperament. Blijven latijnen he
Ik vraag het maar omdat Sjors niet bepaald een typische Roemeense naam is. Als het nou Sjorsescu was.quote:
Ik heet dan ook Georgina Victoria; Sjors voor luie mensen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vraag het maar omdat Sjors niet bepaald een typische Roemeense naam is. Als het nou Sjorsescu was.![]()
Wat een prachtige naam zeg.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:06 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heet dan ook Georgina Victoria; Sjors voor luie mensen.
Niet zo mooi als Otelul Galati. Wat betekent het eigenlijk? Otelul Galaxy, en dat Otelul een plaats is?quote:
Als ik er naast zit moet iemand me maar verbeteren, maar volgens mij is Galati de plaats waar de club vandaan komt, en is Otelul het trefwoord, net zoals er in Roemenie dus ook nog een Petrolul ergens rondloopt. Je zou je dus af kunnen vragen waar het woordje lul voor staat in het Roemeens.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Niet zo mooi als Otelul Galati. Wat betekent het eigenlijk? Otelul Galaxy, en dat Otelul een plaats is?
Kan ook, iemand die er verstand van heeft? Of die de taal begrijpt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ik er naast zit moet iemand me maar verbeteren, maar volgens mij is Galati de plaats waar de club vandaan komt, en is Otelul het trefwoord, net zoals er in Roemenie dus ook nog een Petrolul ergens rondloopt. Je zou je dus af kunnen vragen waar het woordje lul voor staat in het Roemeens.![]()
Als dat niet zo zou zijn, zijn het behoorlijk gestoorde gasten daar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Kan ook, iemand die er verstand van heeft? Of die de taal begrijpt?
Het zal een andere betekenis hebben dan hier, dat is zeker
Jij bent Roemeens?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:17 schreef Liv3 het volgende:
lul alleen betekent niets, otelul weet ik niet precies.
Galati is de stad ja.
Ik had al zo'n vermoeden dat het iets met de industrie te maken zou hebben, dat zie je vaak in de voormalige oostbloklanden. Als er Dynamo voor staat betekent dat geloof ik dat het team het leger vertegenwoordigde, klopt dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:19 schreef Liv3 het volgende:
Ohja, Otelul betekent; metaal, staal.
Dat is volgens mij CSKA.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat het iets met de industrie te maken zou hebben, dat zie je vaak in de voormalige oostbloklanden. Als er Dynamo voor staat betekent dat geloof ik dat het team het leger vertegenwoordigde, klopt dat?
Daar zou je zomaar eens gelijk in kunnen hebben. Als dat zo is, zijn de Dynamo teams waarschijnlijk de ploegen die de staat vertegenwoordigden, de politie enzo. Ik herinner me in ieder geval een CSKA Moskou en een CSKA Sofia, en ik ga er voor het gemak even vanuit dat een Russische CSKA hetzelfde vertegenwoordigt als een Bulgaarse. Overigens waren dat tevens omniverenigingen, want ik herinner me ook ijshockeyteams met diezelfde naam.quote:
Het leger dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:33 schreef MaxPower het volgende:
CSKA = Centralnyi Sportivnyi Klub Armyi
duidelijk genoeg lijkt me.
Kijk daar kunnen we wat mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:40 schreef MaxPower het volgende:
Om het volledig te maken: Dynamo is inderdaad KGB/Politie, Spartak is een club opgericht door de 'handelsunie', en dus de club van het volk. (Moskou hebben we het dan over).
Ik bedoel maar. Wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een lul van staal dus
Ik. Het is namelijk ook wel eens prettig als ie gewoon eens gaat liggen en niet constant alle aandacht wil.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Wie wil dat nou niet?
En wat te denken van kleren in jouw specifieke maat. Met andere woorden: met een koker.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik. Het is namelijk ook wel eens prettig als ie gewoon eens gaat liggen en niet constant alle aandacht wil.![]()
Dit is een leerzaam topic.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we wat mee.Je hebt me wat geleerd vandaag.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |