Bulgaren zijn veel echtere zigeuners.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:48 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
ze moeten zichzelf 'skoppen' ?
Mooi, weg ermee.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lokomotiv Sofia – Otelul Galati 3-1
nej, 20% van de bevolking van roemenië zijn zigeuners, de rest is het ook maar ontkent het. bulgaren zijn meer slavisch/turks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Bulgaren zijn veel echtere zigeuners.
Weet ik veel.
Mss mogen we dan wel meedoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef Corksterr het volgende:
Als we nou met alle FC Otelul-fans van Fok! naar die wedstrijd gaan spelen ze gelijk voor een vol stadion.
Met onze steun moet het lukken.
Neuh...dat was een club genaamd UT Arad. Feyenoord speelde thuis 1-1, waarna het uit 0-0 bleef.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:19 schreef zjroentje het volgende:
Zij wonnen toch van Feyenoord in de eerste ronde van een Europees bekertoernooi het jaar nadat Feyenoord de EC1 had gewonnen?
Zo'n sjaal is wel tof natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef Beschouw het volgende:
Het is te hopen dat deze supporters kunnen juichen over een kleine 2 weken. Zal voor ze duimen.
[afbeelding]
Ja, maar als iemand alleen het stuk met Galati wil hebben mag dat ook, het gaat mij om Otelul natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:01 schreef Damzkieee het volgende:
Inkoopactie doen voor een doos sjaals?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand alleen het stuk met Galati wil hebben mag dat ook, het gaat mij om Otelul natuurlijk![]()
steaua wie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:26 schreef ActaniA het volgende:
chille club hoor, gaan steaua doen vergeten
Als julle ze verslaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef MaxPower het volgende:
wellicht loten wij ze in de UEFA Cup, we hebben al een stuk of 4 roemeense clubs gehad.
ZO'n dom antwoord kan alleen maar komen van iemand wiens naam eindigd op -vicquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:19 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
nej, 20% van de bevolking van roemenië zijn zigeuners, de rest is het ook maar ontkent het. bulgaren zijn meer slavisch/turks.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
ZO'n dom antwoord kan alleen maar komen van iemand wiens naam eindigd op -vic
KLote slaaf dat je er rondloopt![]()
Bulgaren zijn vooral lelijk en zigeuners zijn zigeuners; geen roemenen.![]()
zigeuners?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:38 schreef SHE het volgende:
Dat is mijn roemeens temperament. Blijven latijnen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |