Op je lul zeker? Als dat maar past.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
als FC Lamlul er ooit komt zet ik meteen een tattoo
Hahahquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:37 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Deze is er ook nog: Prefab Modelul
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Zjakkie het volgende:
Galati Roemenië Otelul
Afgekort:
GR Otelul![]()
Ik ben fan
Proest!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Zjakkie het volgende:
Galati Roemenië Otelul
Afgekort:
GR Otelul![]()
Ik ben fan
Mooi.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:37 schreef Zjakkie het volgende:
Galati Roemenië Otelul
Afgekort:
GR Otelul![]()
Ik ben fan
Je gaat je afvragen wat lul dan mag wezen in het Roemeensquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Beschouw het volgende:
Otelul. In Roemenië heb je ook nog twee clubs die Petrolul heten.
[afbeelding] [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar qua naam vind ik iets dat bijna klinkt als oetlul ijs toch vrij bijzonder.Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
Schitterend resultaatquote:Op zondag 29 juli 2007 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
Schakelen even Trabzonspor uit in de Intertoto en gaan naar de voorronde UEFA Cup
Ik dacht dat jij Roemenië-fan zou zijn met die naamquote:Op zondag 29 juli 2007 17:07 schreef Chivu het volgende:
Mooi inderdaad. Volgende ronde eruit en Roemenie levert gelijk weer een flink aantal punten in
Niet ten koste van Nederlandquote:Op zondag 29 juli 2007 17:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Roemenië-fan zou zijn met die naam![]()
Preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef mcyodogg het volgende:
Jammer. Hopelijk kunnen ze het nog omdraaien thuis.
Zonde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lokomotiv Sofia – Otelul Galati 3-1
ze moeten zichzelf 'skoppen' ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
KOM OP NOOOOOOUUUUU STELLETJE OTELULLEN, SKOP DIE ZIGEUNERS VOOR HUN GATTIE MET DE GROETE UIT GALATI!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |