Logische redenering.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit is een leerzaam topic.![]()
Zo ben ik er vrij zeker van dat Petrolul iets met de olie-industrie te maken heeft.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En wat te denken van kleren in jouw specifieke maat. Met andere woorden: met een koker.
De boys van de Sidexplozia Ultras draaien de hand niet om voor 2 kratjes:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:59 schreef Hathor het volgende:
De reden dat ik dat zelf niet had kunnen verzinnen ligt in die twee kratjes Bavaria die ik al achter de kiezen heb.![]()
Jongens naar mijn hart.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
De boys van de Sidexplozia Ultras draaien de hand niet om voor 2 kratjes:
http://www.youtube.com/watch?v=j9fQtLEx3kY
behoorlijk gek!
Ik zal eens gaan googelen voor de grap dit weekend, misschien zijn het vanaf volgende week allemaal Fokkers.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:12 schreef MaxPower het volgende:
Grupa C of de Steel Boys ()zijn de gasten die je moet hebben.
1 kuttopic van 5 pagina's, zatlapquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jongens naar mijn hart.We moeten proberen contact met een supportersclub van die gasten te krijgen, ze zullen het wel tof vinden om te horen dat er over de grens hele topics aan ze gewijd worden.
![]()
Das al meer dan ze waarschijnlijk verwachten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:34 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
1 kuttopic van 5 pagina's, zatlap
SteelBoys.07@gmail.comquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:09 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jongens naar mijn hart.We moeten proberen contact met een supportersclub van die gasten te krijgen, ze zullen het wel tof vinden om te horen dat er over de grens hele topics aan ze gewijd worden.
![]()
Ik ga het proberen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
SteelBoys.07@gmail.com
Via deze weg lukt het misschien wel.
Nou! Ik zie er anders best een paar bij waar ik wel een beschuitje mee zou willen eten..quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:07 schreef Schimpie het volgende:
Boh jong hun spelers zijn nou niet bepaald knap.
Neemt niet weg dat het stuk voor stuk helden zijn natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:22 schreef Beschouw het volgende:
Otelul. In Roemenië heb je ook nog twee clubs die Petrolul heten.
[afbeelding] [afbeelding]
En ze overwegen in Boekarest ook nog een nieuwe club op te richten onder de naam FC Lamlul. Maar dat komt maar niet van de grond.
De lul wordt dus gewoon overschat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
Lul zelf betekent dus niets.
Zeg! Dat soort taal zijn we hier niet van gediend meisje!quote:
Houd je ons op de hoogte? Schep maar op dat je ook een grote lul hebt. Bevordert zeker de contacten.quote:
Wil je mijn oel eens zien SHEquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
Het ' lul ' in de naam is een vervoeging.
Otelul , Petrolul, Adevarul ( de waarheid ) etc.
Je spreekt het uit als ' oel ' dus : oteloel
Enneh; Nimeni nu dă muie ca Petrolul!![]()
Nimeni nu dă muie ca Petrolul!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
helden!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:51 schreef Schimpie het volgende:
2-1 gewonnen!!
Dat maken wij hier natuurlijk zelf wel uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
net als in turkije waar je legio clubs hebt die eindigen op sporquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:19 schreef SHE het volgende:
Ik hoop het! Goed zowel Otelul en PSVquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Koné kiest voor FC Otelul Galati, kan niet anders.
Ik voel een samenwerkingsverband aankomenquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoop het! Goed zowel Otelul en PSV![]()
moeten ze wel even 15 miljoen ofzo op tafel leggen..![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
´k heb er vertrouwen in hoor. Als we gewoon ons eigen typische Otelul spelletje spelen, dan komt het helemaal goed!
Als ze een keer een oefenpartij spelen gaan we supporteren!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik voel een samenwerkingsverband aankomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |