quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
´k heb er vertrouwen in hoor. Als we gewoon ons eigen typische Otelul spelletje spelen, dan komt het helemaal goed!
Als ze een keer een oefenpartij spelen gaan we supporteren!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik voel een samenwerkingsverband aankomen![]()
We kunnen onze jonkies daar mooi stallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als ze een keer een oefenpartij spelen gaan we supporteren!
altijd lastig..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Morgen weer tegen Lokomotiv
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:54 schreef Hathor het volgende:
EN DATTE WE OTELULLEN ZIJN DAT ZULLEN ZE WEEEEHEEETE....![]()
Maar wij steunen ze, in goede en slechte tijden.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:44 schreef mcyodogg het volgende:
Gaat een lastig verhaal worden vanavond hoor.
Dat staat buiten kijf.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar wij steunen ze, in goede en slechte tijden.
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Het staat na 26 minuten spelen nog steeds 0-0 tegen lokomotiv sofia.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inmaakpartij natuurlijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.![]()
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Niet lullen, het gaat gewoon goedkomen.![]()
Ik denk dat de afdeling supporterszaken dan niet echt weten wat hen overkomt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon een meeting regelen en gaan we met een hele groep naar een thuiswedstrijd in de uefacup van fc otelul galati ^^
Bezoekersaantal stijgt met 400%quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik denk dat de afdeling supporterszaken dan niet echt weten wat hen overkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |