quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef Bupatih het volgende:
De kleine zeemeermin is dan ook gewoon een geile donder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wtf moet die smiley voorstellen?quote:
Moet je een bril of zo? Het staat anders ook duidelijk in de bestandsnaam.quote:
Omdat jij op een post na de laatste post had.quote:
En bomenknuffelaar.quote:
Nou, haha. Lachen met atb...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Omdat jij op een post na de laatste post had.
[..]
En bomenknuffelaar.Ik wilde 'm gewoon eens gebruiken.
Ik kon het niet in de context plaatsen, dus ik raakte in de war!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je een bril of zo? Het staat anders ook duidelijk in de bestandsnaam.
Nee, met jou is het gezelligquote:
Niks mis met atb.quote:
Geil jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Heerlijk hoe de stemming ineens kan omslaan. Haast erectie-opwekkend.
Jullie kennen ze allemaal alquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Welke heb je nog meer? Behalve die we al kennen...
Heb je nog de link van een pagina die ik je ooit gaf waar dit plaatje onderdeel van uit maakte?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Zhenar het volgende:
Deze is van zichzelf al hilarisch![]()
[afbeelding]
Ik heb een tijd geleden zoiets gemaakt, maar dan met ouderwetse reclame-tekeningen.quote:
Dit vraagt gewoon om homo-erotische teksten.quote:
Dat is niet ontopicquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Plaats die andere van je daar ook nog eens Zhenar.![]()
BVO z'n erkenning!quote:
Bedankt voor je bijdrage!quote:
Ik ga dromen in retro stijlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage!En slaap lekker.
Gefeliciteerd, Kiwi!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
Truste!
Jullie hebben nogal wat afgepost de laatste dagen; aardig wat inhaal leeswerk
Britney(Queen, Dire Straits, Police,...
)
MB eindelijk van d'r stage verlost![]()
Dizer die weer mee x-files kan kijken(ik probeer er ff een positieve draai aan te geven...)
En sinds iets meer dan 2 uur, ben ik een kwart eeuw oud, damn dat klinkt oud![]()
Oude geest, jong lichaam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:53 schreef LeBeau het volgende:
Is Bupatih niet een beetje jong voor 'retro'?
Je hoeft ook weer niet gelijk oud te zijn van geest om retro te zijn. Oude mensen zijn gewoon ouderwets. En saai.quote:
Noem je Re nou ouderwets en saai?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hoeft ook weer niet gelijk oud te zijn van geest om retro te zijn. Oude mensen zijn gewoon ouderwets. En saai.
En foto's willen we zien.
Hallo, tegen wie heb je het nou? Dat jonge lichaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Bupatih het volgende:
Fóto's? Waarvan?
Retro Reclame
Hier gaat het om.
Oh. Dáár wil je foto's van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hallo, tegen wie heb je het nou? Dat jonge lichaam natuurlijk.![]()
Nee. a) hij is niet (zo heel) oud en b) je kunt ook wat... rijper van lichaam zijn, en toch nog jong van geest.quote:
Mwah....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:44 schreef Zhenar het volgende:
Wheheh, niemand kan tippen aan mij en Bupatih in het retro topic![]()
Nou ja, atb kan dat wel.![]()
Maar verdier niemand![]()
Die van jou met dat "in de bek schijten" deed me het hardst lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah....
Die van jullie zijn toch het leukst.![]()
Hoe was het?quote:
Tofjesquote:
Fijntjesquote:
Nu emotioneel gezien nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Financieel gezien kunnen we het huis kopen
quote:
Ja wordt wel spannend morgenquote:
Ik zag het!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb in Bupa's retro reclame topic gepost
Je zag ook de opgestroopte mouwquote:
Maar eerst even met je adviseur kijken of het wel financieel mogelijk is om die trui te kopen?quote:
Waarschijnlijk is 'ie fiscaal aftrekbaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar eerst even met je adviseur kijken of het wel financieel mogelijk is om die trui te kopen?
De adviseur of de trui?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is 'ie fiscaal aftrekbaar.
Beide.quote:
Niets in dit topic te zoeken heeft, alleen maar even een knuffel komt brengen en een tissue uitdeelt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef MissBliss het volgende:
Verdomme, de 1 na laatste avond Black and White en ik dacht dat het wel meeviel, maar nu gaan de sluizen wel losPfffft, ik kom er nu 2 jaar en meeeeeen wat heb ik daar veek meegemaakt.... veel heb ik ook wel beschreven hier in ShowChat (
)
Maar het was gewoon miijn kroeg... vanaf het moment sdat ik voor het eerst binnenkwam, gelijk dacht ik: wouw!! dit is mijn kroeg... ik had me nog nooit ergens zo thuis gevoeld. En de muziek!! Ik leerde daar elke week weer nieuwe muziek kennen, die ik anders nooit had gehoord. Zoals nu, ik draai 'Thunderstruck' van ACDCmaar verder heb ik ook leuke muziek leren kennen
Blereeeeeeeeeeh, morgen laatse dag
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef MissBliss het volgende:
Verdomme, de 1 na laatste avond Black and White en ik dacht dat het wel meeviel, maar nu gaan de sluizen wel losPfffft, ik kom er nu 2 jaar en meeeeeen wat heb ik daar veek meegemaakt.... veel heb ik ook wel beschreven hier in ShowChat (
)
Maar het was gewoon miijn kroeg... vanaf het moment sdat ik voor het eerst binnenkwam, gelijk dacht ik: wouw!! dit is mijn kroeg... ik had me nog nooit ergens zo thuis gevoeld. En de muziek!! Ik leerde daar elke week weer nieuwe muziek kennen, die ik anders nooit had gehoord. Zoals nu, ik draai 'Thunderstruck' van ACDCmaar verder heb ik ook leuke muziek leren kennen
Blereeeeeeeeeeh, morgen laatse dag
*mooi* *stil*quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss' emotieposts![]()
![]()
![]()
![]()
Om jullie pijn in woorden onder te proberen te brengen... een lied:
Het was maar een kroeg
In 't wit en 't zwart
Het was maar een kroeg
Maar toch is het hard
Ik lachte en sprong
In 't felgele licht
Maar ondanks mijn lach
Ging de deur zomaar dicht!
De herinnering blijft
Aan die kroeg met die tong
Waar ik zoveel beleefde
En uit volle borst zong
Iedereen kent de pijn
Van mijn grote verdriet
'k Zal die kroeg nooit vergeten
Eeuwig mijn favoriet![]()
Sterkte allen.
Ik werd eigenlijk boos bij regel 1, maar vond het later ook wel mooi.quote:
"Het was maar een kroeg" moet de zinspreuk voorstellen waarmee je de pijn probeert te rationaliseren, tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik werd eigenlijk boos bij regel 1, maar vond het later ook wel mooi.
bedankt Zhenar.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Het was maar een kroeg" moet de zinspreuk voorstellen waarmee je de pijn probeert te rationaliseren, tegen beter weten in.![]()
De uitspraak "Het is maar een kroeg" was voor mij voldoende om een prille relatie in de kiem te smoren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Het was maar een kroeg" moet de zinspreuk voorstellen waarmee je de pijn probeert te rationaliseren, tegen beter weten in.![]()
Nee hoor, ik weet het goed te veinzenquote:
het klinkt als de start van een Andre Hazes levensliedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, waarom tijd verspillen aan mensen die je passie niet begrijpen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
De uitspraak "Het is maar een kroeg" was voor mij voldoende om een prille relatie in de kiem te smoren.![]()
Je kent het origineel toch wel?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
het klinkt als de start van een Andre Hazes levenslied
My thoughts exactly!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, waarom tijd verspillen aan mensen die je passie niet begrijpen?![]()
OMG!!!!!quote:
quote:Ben Cramer - De Clown
Hij was maar een clown
In 't wit en in 't rood
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood
Hij lachte en sprong
In 't fel gele licht
Maar onder die lach
Zat een droevig gezicht
De herinnering blijft
Aan die clown met z'n lach
Hij heeft alles gegeven
Tot de laatste dag
Niemand kende de pijn
Van z'n stille verdriet
Want er was op het einde
Niemand die hij verliet
Hij woonde alleen
In een wagen van hout
Hij was maar een clown
En zo werd hij oud
Z'n hoed was te klein
En z'n schoenen te groot
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood
Op een avond, hij viel
Net als elke keer
Het publiek lachtte luid
Maar voor hem was het uit
Hij was maar een clown
In 't wit en 't rood
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood
oh diequote:
Niks ervan, de melodie uit je hoofd leren en dan mijn tekst erbij zingen zul je!quote:
als jij vanavond ook ff langs komt dan zing ik hem live voor jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niks ervan, de melodie uit je hoofd leren en dan mijn tekst erbij zingen zul je!![]()
Ik las ergens dat er geen Blackn00bs welkom warenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
als jij vanavond ook ff langs komt dan zing ik hem live voor je
oh, nah ik ben ook een N00b aldaar hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er geen Blackn00bs welkom waren![]()
![]()
Ik zocht een topic over Black&White om aan te tonen dat iemand daar had gezegd dat er geen n00bs mochten komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef Re het volgende:
Da's rooosje, en die had een mega obstructief probleem
![]()
en jij jij rekel, beetje ATs lopen checken huh
![]()
Toch denk ik dat ik sneller door de mand valquote:
je kan neurien wat je wilt, niemand die er een hol van hoort aangezien het volume natuurlijk moeilijk te overneurien isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ik sneller door de mand val![]()
Helemaal als ik, uiterst onvermijdelijk, onwillekeurig Britney Spears liedjes begin te neuriën enzo![]()
En het wordt nog erger dan jij gewend bent, want vanavond gaat de begrenzer er weer af!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
je kan neurien wat je wilt, niemand die er een hol van hoort aangezien het volume natuurlijk moeilijk te overneurien is
mhow, ik ben wel wat gewend hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
En het wordt nog erger dan jij gewend bent, want vanavond gaat de begrenzer er weer af!
Sorry. Niemand kan je vragen niet te gaan. Of je binnen komt is een tweede. Er staat nogal een brede vent voor de deur, want het is namelijk een piepklein kroegje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zocht een topic over Black&White om aan te tonen dat iemand daar had gezegd dat er geen n00bs mochten komen![]()
Maar misschien is dat wel gewoon hier in ShowChat gezegd. Door die intoleranteSanne
![]()
Jij bent wel een n00b die er al een jaar meerdere keren per week zit schat.quote:
Tell me about it, mijn totale vakantiegeld heb ik er afgelopen maand naar toe gebracht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:53 schreef Re het volgende:
Ik denk dat ik er wel een weekloon per maand spendeer ongeveer jah
Ik ben eens geweest en het is idd niet erg groot. Die brede vent is me overigens niet opgevallenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sorry. Niemand kan je vragen niet te gaan. Of je binnen komt is een tweede. Er staat nogal een brede vent voor de deur, want het is namelijk een piepklein kroegje.
1. de muziekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:03 schreef Zhenar het volgende:
Wat maakt het nou tot zo'n topkroeg? Is het de muziek? Het personeel? De setting? De stamgasten?
Jullie gaan nu zeker "All of the above" zeggen ofzo hè?![]()
OK helderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
1. de muziek
2. de klanten
3. het personeel
zie toevoeging, er hangen wat fijne lampen die altijd sfeerverhogend bij de klanten werken en een doorn in het oog van het personeel zijn.quote:
Klinkt als veelomstreden lampenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
zie toevoeging, er hangen wat fijne lampen die altijd sfeerverhogend bij de klanten werken en een doorn in het oog van het personeel zijn.
+10 herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik had me zo voorgenomen nooit meer na het uitgaan te posten op Fok! [afbeelding]
Het was heel innemend hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik had me zo voorgenomen nooit meer na het uitgaan te posten op Fok! [afbeelding]
Jaaa, ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
+10 herkenbaar.
hoe is het wijfie, ben je er klaar voor?
Van mij mag ze dood iddquote:
Het was de laatste keer, dat beloof ik mezelf bij deze! Zéker vanavond blijf ik ver van dat toetsenbordquote:
Welk van de zeven streepjes zie je normaal dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:13 schreef MissBliss het volgende:
En Oooooooooooh my fucking god!!!!!
Ik zag de mooiste regenboog ooit vandaagWel 20 minurten lang!! Een volledige regenboog! Normaal zie ik alleen een streepje ofzo..
Ga in gala!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik weet al wat ik aandoe, geen rokje ofzo, gewoon spijkerbroek
Nou, ik bedoelde dat ik een volledige boog zag (dus halve cirkel) en normaal zie ik maar 1 streep omhoog en houdt de boog halverwege opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welk van de zeven streepjes zie je normaal dan?![]()
Zeg, het is de Apenheul niet!quote:
Ik snap het wel hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde dat ik een volledige boog zag (dus halve cirkel) en normaal zie ik maar 1 streep omhoog en houdt de boog halverwege op
Ik kan het nog steeds niet goed uitleggen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |