Ik ga dromen in retro stijlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage!En slaap lekker.
Gefeliciteerd, Kiwi!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
Truste!
Jullie hebben nogal wat afgepost de laatste dagen; aardig wat inhaal leeswerk
Britney(Queen, Dire Straits, Police,...
)
MB eindelijk van d'r stage verlost![]()
Dizer die weer mee x-files kan kijken(ik probeer er ff een positieve draai aan te geven...)
En sinds iets meer dan 2 uur, ben ik een kwart eeuw oud, damn dat klinkt oud![]()
Oude geest, jong lichaam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:53 schreef LeBeau het volgende:
Is Bupatih niet een beetje jong voor 'retro'?
Je hoeft ook weer niet gelijk oud te zijn van geest om retro te zijn. Oude mensen zijn gewoon ouderwets. En saai.quote:
Noem je Re nou ouderwets en saai?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hoeft ook weer niet gelijk oud te zijn van geest om retro te zijn. Oude mensen zijn gewoon ouderwets. En saai.
En foto's willen we zien.
Hallo, tegen wie heb je het nou? Dat jonge lichaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Bupatih het volgende:
Fóto's? Waarvan?
Retro Reclame
Hier gaat het om.
Oh. Dáár wil je foto's van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hallo, tegen wie heb je het nou? Dat jonge lichaam natuurlijk.![]()
Nee. a) hij is niet (zo heel) oud en b) je kunt ook wat... rijper van lichaam zijn, en toch nog jong van geest.quote:
Mwah....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:44 schreef Zhenar het volgende:
Wheheh, niemand kan tippen aan mij en Bupatih in het retro topic![]()
Nou ja, atb kan dat wel.![]()
Maar verdier niemand![]()
Die van jou met dat "in de bek schijten" deed me het hardst lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah....
Die van jullie zijn toch het leukst.![]()
Hoe was het?quote:
Tofjesquote:
Fijntjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |