Ach, waarom tijd verspillen aan mensen die je passie niet begrijpen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef Sanne het volgende:
[..]
De uitspraak "Het is maar een kroeg" was voor mij voldoende om een prille relatie in de kiem te smoren.![]()
Je kent het origineel toch wel?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
het klinkt als de start van een Andre Hazes levenslied
My thoughts exactly!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ach, waarom tijd verspillen aan mensen die je passie niet begrijpen?![]()
OMG!!!!!quote:
quote:Ben Cramer - De Clown
Hij was maar een clown
In 't wit en in 't rood
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood
Hij lachte en sprong
In 't fel gele licht
Maar onder die lach
Zat een droevig gezicht
De herinnering blijft
Aan die clown met z'n lach
Hij heeft alles gegeven
Tot de laatste dag
Niemand kende de pijn
Van z'n stille verdriet
Want er was op het einde
Niemand die hij verliet
Hij woonde alleen
In een wagen van hout
Hij was maar een clown
En zo werd hij oud
Z'n hoed was te klein
En z'n schoenen te groot
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood
Op een avond, hij viel
Net als elke keer
Het publiek lachtte luid
Maar voor hem was het uit
Hij was maar een clown
In 't wit en 't rood
Hij was maar een clown
Maar nu is hij dood
oh diequote:
Niks ervan, de melodie uit je hoofd leren en dan mijn tekst erbij zingen zul je!quote:
als jij vanavond ook ff langs komt dan zing ik hem live voor jequote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Niks ervan, de melodie uit je hoofd leren en dan mijn tekst erbij zingen zul je!![]()
Ik las ergens dat er geen Blackn00bs welkom warenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:39 schreef Re het volgende:
[..]
als jij vanavond ook ff langs komt dan zing ik hem live voor je
oh, nah ik ben ook een N00b aldaar hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik las ergens dat er geen Blackn00bs welkom waren![]()
![]()
Ik zocht een topic over Black&White om aan te tonen dat iemand daar had gezegd dat er geen n00bs mochten komenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:44 schreef Re het volgende:
Da's rooosje, en die had een mega obstructief probleem
![]()
en jij jij rekel, beetje ATs lopen checken huh
![]()
Toch denk ik dat ik sneller door de mand valquote:
je kan neurien wat je wilt, niemand die er een hol van hoort aangezien het volume natuurlijk moeilijk te overneurien isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ik sneller door de mand val![]()
Helemaal als ik, uiterst onvermijdelijk, onwillekeurig Britney Spears liedjes begin te neuriën enzo![]()
En het wordt nog erger dan jij gewend bent, want vanavond gaat de begrenzer er weer af!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:49 schreef Re het volgende:
[..]
je kan neurien wat je wilt, niemand die er een hol van hoort aangezien het volume natuurlijk moeilijk te overneurien is
mhow, ik ben wel wat gewend hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:50 schreef Sanne het volgende:
[..]
En het wordt nog erger dan jij gewend bent, want vanavond gaat de begrenzer er weer af!
Sorry. Niemand kan je vragen niet te gaan. Of je binnen komt is een tweede. Er staat nogal een brede vent voor de deur, want het is namelijk een piepklein kroegje.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zocht een topic over Black&White om aan te tonen dat iemand daar had gezegd dat er geen n00bs mochten komen![]()
Maar misschien is dat wel gewoon hier in ShowChat gezegd. Door die intoleranteSanne
![]()
Jij bent wel een n00b die er al een jaar meerdere keren per week zit schat.quote:
Tell me about it, mijn totale vakantiegeld heb ik er afgelopen maand naar toe gebracht.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:53 schreef Re het volgende:
Ik denk dat ik er wel een weekloon per maand spendeer ongeveer jah
Ik ben eens geweest en het is idd niet erg groot. Die brede vent is me overigens niet opgevallenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sorry. Niemand kan je vragen niet te gaan. Of je binnen komt is een tweede. Er staat nogal een brede vent voor de deur, want het is namelijk een piepklein kroegje.
1. de muziekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:03 schreef Zhenar het volgende:
Wat maakt het nou tot zo'n topkroeg? Is het de muziek? Het personeel? De setting? De stamgasten?
Jullie gaan nu zeker "All of the above" zeggen ofzo hè?![]()
OK helderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
1. de muziek
2. de klanten
3. het personeel
zie toevoeging, er hangen wat fijne lampen die altijd sfeerverhogend bij de klanten werken en een doorn in het oog van het personeel zijn.quote:
Klinkt als veelomstreden lampenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
zie toevoeging, er hangen wat fijne lampen die altijd sfeerverhogend bij de klanten werken en een doorn in het oog van het personeel zijn.
+10 herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik had me zo voorgenomen nooit meer na het uitgaan te posten op Fok! [afbeelding]
Het was heel innemend hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik had me zo voorgenomen nooit meer na het uitgaan te posten op Fok! [afbeelding]
Jaaa, ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
+10 herkenbaar.
hoe is het wijfie, ben je er klaar voor?
Van mij mag ze dood iddquote:
Het was de laatste keer, dat beloof ik mezelf bij deze! Zéker vanavond blijf ik ver van dat toetsenbordquote:
Welk van de zeven streepjes zie je normaal dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:13 schreef MissBliss het volgende:
En Oooooooooooh my fucking god!!!!!
Ik zag de mooiste regenboog ooit vandaagWel 20 minurten lang!! Een volledige regenboog! Normaal zie ik alleen een streepje ofzo..
Ga in gala!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik weet al wat ik aandoe, geen rokje ofzo, gewoon spijkerbroek
Nou, ik bedoelde dat ik een volledige boog zag (dus halve cirkel) en normaal zie ik maar 1 streep omhoog en houdt de boog halverwege opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welk van de zeven streepjes zie je normaal dan?![]()
Zeg, het is de Apenheul niet!quote:
Ik snap het wel hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde dat ik een volledige boog zag (dus halve cirkel) en normaal zie ik maar 1 streep omhoog en houdt de boog halverwege op
Ik kan het nog steeds niet goed uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |