1. de muziekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:03 schreef Zhenar het volgende:
Wat maakt het nou tot zo'n topkroeg? Is het de muziek? Het personeel? De setting? De stamgasten?
Jullie gaan nu zeker "All of the above" zeggen ofzo hè?![]()
OK helderquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:03 schreef Sanne het volgende:
[..]
1. de muziek
2. de klanten
3. het personeel
zie toevoeging, er hangen wat fijne lampen die altijd sfeerverhogend bij de klanten werken en een doorn in het oog van het personeel zijn.quote:
Klinkt als veelomstreden lampenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
zie toevoeging, er hangen wat fijne lampen die altijd sfeerverhogend bij de klanten werken en een doorn in het oog van het personeel zijn.
+10 herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik had me zo voorgenomen nooit meer na het uitgaan te posten op Fok! [afbeelding]
Het was heel innemend hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:52 schreef MissBliss het volgende:
Ik had me zo voorgenomen nooit meer na het uitgaan te posten op Fok! [afbeelding]
Jaaa, ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:53 schreef Sanne het volgende:
[..]
+10 herkenbaar.
hoe is het wijfie, ben je er klaar voor?
Van mij mag ze dood iddquote:
Het was de laatste keer, dat beloof ik mezelf bij deze! Zéker vanavond blijf ik ver van dat toetsenbordquote:
Welk van de zeven streepjes zie je normaal dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:13 schreef MissBliss het volgende:
En Oooooooooooh my fucking god!!!!!
Ik zag de mooiste regenboog ooit vandaagWel 20 minurten lang!! Een volledige regenboog! Normaal zie ik alleen een streepje ofzo..
Ga in gala!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:08 schreef MissBliss het volgende:
Oh, ik weet al wat ik aandoe, geen rokje ofzo, gewoon spijkerbroek
Nou, ik bedoelde dat ik een volledige boog zag (dus halve cirkel) en normaal zie ik maar 1 streep omhoog en houdt de boog halverwege opquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Welk van de zeven streepjes zie je normaal dan?![]()
Zeg, het is de Apenheul niet!quote:
Ik snap het wel hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik bedoelde dat ik een volledige boog zag (dus halve cirkel) en normaal zie ik maar 1 streep omhoog en houdt de boog halverwege op
Ik kan het nog steeds niet goed uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |