quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef Bupatih het volgende:
De kleine zeemeermin is dan ook gewoon een geile donder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wtf moet die smiley voorstellen?quote:
Moet je een bril of zo? Het staat anders ook duidelijk in de bestandsnaam.quote:
Omdat jij op een post na de laatste post had.quote:
En bomenknuffelaar.quote:
Nou, haha. Lachen met atb...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Omdat jij op een post na de laatste post had.
[..]
En bomenknuffelaar.Ik wilde 'm gewoon eens gebruiken.
Ik kon het niet in de context plaatsen, dus ik raakte in de war!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je een bril of zo? Het staat anders ook duidelijk in de bestandsnaam.
Nee, met jou is het gezelligquote:
Niks mis met atb.quote:
Geil jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:06 schreef Bupatih het volgende:
Heerlijk hoe de stemming ineens kan omslaan. Haast erectie-opwekkend.
Jullie kennen ze allemaal alquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Welke heb je nog meer? Behalve die we al kennen...
Heb je nog de link van een pagina die ik je ooit gaf waar dit plaatje onderdeel van uit maakte?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Zhenar het volgende:
Deze is van zichzelf al hilarisch![]()
[afbeelding]
Ik heb een tijd geleden zoiets gemaakt, maar dan met ouderwetse reclame-tekeningen.quote:
Dit vraagt gewoon om homo-erotische teksten.quote:
Dat is niet ontopicquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef alwaysthebest het volgende:
Plaats die andere van je daar ook nog eens Zhenar.![]()
BVO z'n erkenning!quote:
Bedankt voor je bijdrage!quote:
Ik ga dromen in retro stijlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage!En slaap lekker.
Gefeliciteerd, Kiwi!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 02:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
Truste!
Jullie hebben nogal wat afgepost de laatste dagen; aardig wat inhaal leeswerk
Britney(Queen, Dire Straits, Police,...
)
MB eindelijk van d'r stage verlost![]()
Dizer die weer mee x-files kan kijken(ik probeer er ff een positieve draai aan te geven...)
En sinds iets meer dan 2 uur, ben ik een kwart eeuw oud, damn dat klinkt oud![]()
Oude geest, jong lichaam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:53 schreef LeBeau het volgende:
Is Bupatih niet een beetje jong voor 'retro'?
Je hoeft ook weer niet gelijk oud te zijn van geest om retro te zijn. Oude mensen zijn gewoon ouderwets. En saai.quote:
Noem je Re nou ouderwets en saai?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hoeft ook weer niet gelijk oud te zijn van geest om retro te zijn. Oude mensen zijn gewoon ouderwets. En saai.
En foto's willen we zien.
Hallo, tegen wie heb je het nou? Dat jonge lichaam natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Bupatih het volgende:
Fóto's? Waarvan?
Retro Reclame
Hier gaat het om.
Oh. Dáár wil je foto's van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:20 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hallo, tegen wie heb je het nou? Dat jonge lichaam natuurlijk.![]()
Nee. a) hij is niet (zo heel) oud en b) je kunt ook wat... rijper van lichaam zijn, en toch nog jong van geest.quote:
Mwah....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:44 schreef Zhenar het volgende:
Wheheh, niemand kan tippen aan mij en Bupatih in het retro topic![]()
Nou ja, atb kan dat wel.![]()
Maar verdier niemand![]()
Die van jou met dat "in de bek schijten" deed me het hardst lachenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mwah....
Die van jullie zijn toch het leukst.![]()
Hoe was het?quote:
Tofjesquote:
Fijntjesquote:
Nu emotioneel gezien nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Financieel gezien kunnen we het huis kopen
quote:
Ja wordt wel spannend morgenquote:
Ik zag het!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb in Bupa's retro reclame topic gepost
Je zag ook de opgestroopte mouwquote:
Maar eerst even met je adviseur kijken of het wel financieel mogelijk is om die trui te kopen?quote:
Waarschijnlijk is 'ie fiscaal aftrekbaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar eerst even met je adviseur kijken of het wel financieel mogelijk is om die trui te kopen?
De adviseur of de trui?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is 'ie fiscaal aftrekbaar.
Beide.quote:
Niets in dit topic te zoeken heeft, alleen maar even een knuffel komt brengen en een tissue uitdeelt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef MissBliss het volgende:
Verdomme, de 1 na laatste avond Black and White en ik dacht dat het wel meeviel, maar nu gaan de sluizen wel losPfffft, ik kom er nu 2 jaar en meeeeeen wat heb ik daar veek meegemaakt.... veel heb ik ook wel beschreven hier in ShowChat (
)
Maar het was gewoon miijn kroeg... vanaf het moment sdat ik voor het eerst binnenkwam, gelijk dacht ik: wouw!! dit is mijn kroeg... ik had me nog nooit ergens zo thuis gevoeld. En de muziek!! Ik leerde daar elke week weer nieuwe muziek kennen, die ik anders nooit had gehoord. Zoals nu, ik draai 'Thunderstruck' van ACDCmaar verder heb ik ook leuke muziek leren kennen
Blereeeeeeeeeeh, morgen laatse dag
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:54 schreef MissBliss het volgende:
Verdomme, de 1 na laatste avond Black and White en ik dacht dat het wel meeviel, maar nu gaan de sluizen wel losPfffft, ik kom er nu 2 jaar en meeeeeen wat heb ik daar veek meegemaakt.... veel heb ik ook wel beschreven hier in ShowChat (
)
Maar het was gewoon miijn kroeg... vanaf het moment sdat ik voor het eerst binnenkwam, gelijk dacht ik: wouw!! dit is mijn kroeg... ik had me nog nooit ergens zo thuis gevoeld. En de muziek!! Ik leerde daar elke week weer nieuwe muziek kennen, die ik anders nooit had gehoord. Zoals nu, ik draai 'Thunderstruck' van ACDCmaar verder heb ik ook leuke muziek leren kennen
Blereeeeeeeeeeh, morgen laatse dag
*mooi* *stil*quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:46 schreef Zhenar het volgende:
MissBliss' emotieposts![]()
![]()
![]()
![]()
Om jullie pijn in woorden onder te proberen te brengen... een lied:
Het was maar een kroeg
In 't wit en 't zwart
Het was maar een kroeg
Maar toch is het hard
Ik lachte en sprong
In 't felgele licht
Maar ondanks mijn lach
Ging de deur zomaar dicht!
De herinnering blijft
Aan die kroeg met die tong
Waar ik zoveel beleefde
En uit volle borst zong
Iedereen kent de pijn
Van mijn grote verdriet
'k Zal die kroeg nooit vergeten
Eeuwig mijn favoriet![]()
Sterkte allen.
Ik werd eigenlijk boos bij regel 1, maar vond het later ook wel mooi.quote:
"Het was maar een kroeg" moet de zinspreuk voorstellen waarmee je de pijn probeert te rationaliseren, tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik werd eigenlijk boos bij regel 1, maar vond het later ook wel mooi.
bedankt Zhenar.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Het was maar een kroeg" moet de zinspreuk voorstellen waarmee je de pijn probeert te rationaliseren, tegen beter weten in.![]()
De uitspraak "Het is maar een kroeg" was voor mij voldoende om een prille relatie in de kiem te smoren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Het was maar een kroeg" moet de zinspreuk voorstellen waarmee je de pijn probeert te rationaliseren, tegen beter weten in.![]()
Nee hoor, ik weet het goed te veinzenquote:
het klinkt als de start van een Andre Hazes levensliedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |