Zo echt hé.... dat wordt de laatste tijd wel even goed duidelijk, verwend kindquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
Amanda is zo vals als de neten
krijg vanzelf wel de toneelhaakquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zo echt hé.... dat wordt de laatste tijd wel even goed duidelijk, verwend kind![]()
scherp +1quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef beequeen het volgende:
Nu begrijp ik dat hij sjaaltjes draagt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Amanda zei gisteren na de stemming die naar Brian ging nog met zo'n piepstemmetje. .. Ik krijg gewoon áltijd mijn zin. Dat is ze gewend en zo zal het gebeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zo echt hé.... dat wordt de laatste tijd wel even goed duidelijk, verwend kind![]()
En zwaar pissed dat Natasja Lieke er in wil houden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
geweldige capquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
En zwaar pissed dat Natasja Lieke er in wil houden.
[afbeelding]
Hmm... hoop dat zij eens een flinke clash krijgt waar ze een paar flinke trappen uitdeelt en dan WEL weg moet, ben haar zo zat met d'r verwende gedragquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda zei gisteren na de stemming die naar Brian ging nog met zo'n piepstemmetje. .. Ik krijg gewoon áltijd mijn zin. Dat is ze gewend en zo zal het gebeuren.
Brian & Amanda willen het spel spelen , en Lieke op de stoel. Alleen nu heeft Natasia dat tegengehouden , en dat snappen zei niet. Ik eigenlijk ook niet. Je hoeft maar 2 dagen aardig te zijn tegen Natasia en je hebt al back up.. Natasia begrijpt niet dat hun WEL het spel spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef CoT het volgende:
Waar heeft Brain last van?
Ik snap het ff niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia heeft 'achter' haar stem uitgebracht. Ze stemt Lieke en Brian beiden niet weg. Amanda baalt, want de verwachting is dat de voorstemming 3 stemmen Brian en 3 stemmen Lieke zal worden. Dan komt er dus niemand op de stoel.
Kan iemand aub die bril en dat tasje afpakken..... het mormel lijkt wel achterlijk.... en nog ordinairder dan ze al was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan iemand aub die bril en dat tasje afpakken..... het mormel lijkt wel achterlijk.... en nog ordinairder dan ze al was.![]()
Diegene die op de stoel zit wordt een uurtje verrot gescholden, ik denk dat Amanda over de pis is dat ze Lieke niet nog eens een keer 23892 keer kuthoer kan noemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:41 schreef eeff het volgende:
[..]
Ik snap het ff niet...er gaat toch zowiezo niemand weg?
Maakt toch niet uit deze stemronde?
Dat mormel is achterlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan iemand aub die bril en dat tasje afpakken..... het mormel lijkt wel achterlijk.... en nog ordinairder dan ze al was.![]()
Dat is wel echt van Playboy hoor en je weet dat ze van dure merkkleding houdt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op, het enige spel wat Brian speelt is sudoku.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Brian & Amanda willen het spel spelen , en Lieke op de stoel. Alleen nu heeft Natasia dat tegengehouden , en dat snappen zei niet. Ik eigenlijk ook niet. Je hoeft maar 2 dagen aardig te zijn tegen Natasia en je hebt al back up.. Natasia begrijpt niet dat hun WEL het spel spelen.
en Brian en Denniksquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Diegene die op de stoel zit wordt een uurtje verrot gescholden, ik denk dat Amanda over de pis is dat ze Lieke niet nog eens een keer 23892 keer kuthoer kan noemen.
Helemaal duidelijk Mootiequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Diegene die op de stoel zit wordt een uurtje verrot gescholden, ik denk dat Amanda over de pis is dat ze Lieke niet nog eens een keer 23892 keer kuthoer kan noemen.
1 ster sudoku is vet moeilijk hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op, het enige spel wat Brian speelt is sudoku.![]()
Voorlopig doet hij haar nog gewoon vet pijn zo te horenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:46 schreef 2live het volgende:
ik voorzie ruige anale sex om zijn agressie af te reageren.
Wanneer je gaat voor de hoofdprijs , speel je het spelquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Hou toch op, het enige spel wat Brian speelt is sudoku.![]()
Amanda en egoïsme...het één kun je niet los zien van het anderequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef 2live het volgende:
WB knijpt en doet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:46 schreef 2live het volgende:
ik voorzie ruige anale sex om zijn agressie af te reageren.
Eerst zien dan geloven, ik ken Natas langer dan vandaagquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze heeft achter al moeten stemmen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven, ik ken Natas langer dan vandaag![]()
Morgen is ze dat weer vergeten en dan is Lieke weer een baarmoederloze stoephoer met een naar dooie ratten stinkende gratenkut. Prettig, die zekerheden des levens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:49 schreef itsme het volgende:
goed van Natasja. Degene die haar steunde was Lieke
Écht hè, jonguh!?!quote:
Vernoemd naar lady Di en een russische prinsesquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef 2live het volgende:
amanda diana tatjana menja Balk heet ze voluit.
En Tas mag niet helpen vanwege haar gebrekenstabiliteit en siliconenlekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef ericahysterica het volgende:
brian en amanda willen jullie niet slapen
brian wil je je zonnebril binnen afdoen (de febo)
Stelletje vadsige varkens.......lieke staat al een uur te snijden maar een handje meehelpen homaar......ja Lieke afzeiken dat doen ze dan wel weer
![]()
Valt me nog mee dat zij de boodschappenstemming niet blockte omdat zij tenslotte een kookcursus heeft gehad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef DrsH het volgende:
Amanda ligt volgens mij te wachten op een grote beurt + APK keuring door Brian. Wordt het niet eens tijd dat dit luie secreet de handen uit de mouwen steekt
haar moeder heet ook Diana [ op zijn engels] ik vond die ordinaire namen wel goed passen; ik had ze neit beter kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Vernoemd naar lady Di en een russische prinses![]()
Kon die Balk niet beter Paal zijn?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef 2live het volgende:
Doorsmeren is voldoende.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef DrsH het volgende:
Amanda ligt volgens mij te wachten op een grote beurt + APK keuring door Brian. Wordt het niet eens tijd dat dit luie secreet de handen uit de mouwen steekt
Subtiel, dat Tatjana. Mamanda had al vroeg plannen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef 2live het volgende:
WB koopt wel een kadootje voor broer Kenny, nog voor zijn verjaardag. Wanneer het is, beats me.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Brian voor Amanda meeneemt van de PC Hooft. Als ie al iets voor haar meeneemt. Wanneer is die shopping spree eigenlijk?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen is ze dat weer vergeten en dan is Lieke weer een baarmoederloze stoephoer met een naar dooie ratten stinkende gratenkut. Prettig, die zekerheden des levens.
En ik heb last van BAND.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
mr Wehkamp heeft last van puistjusss
Och ik vind Menja nog wel aardig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
[..]
haar moeder heet ook Diana [ op zijn engels] ik vond die ordinaire namen wel goed passen; ik had ze neit beter kunnen verzinnen.
Ik krijg met de dag meer last Amanda....... echt ergernis nummer 1, daar komt alleen nog maar bagger uit.quote:
dat heeft ze toch ook gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:01 schreef eeff het volgende:
Lieke had dat vlees eerst ook wel ff mogen bakken voordat ze de groente er bij mikt?
Nou aangezien, zowel Huub als Lieke hun deel aan Amanda hebben gegeven.... moet dat toch een aardig kadootje kunnen wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Brian voor Amanda meeneemt van de PC Hooft. Als ie al iets voor haar meeneemt. Wanneer is die shopping spree eigenlijk?
Is ze zelf op het idee gekomen een jurkje aan te trekken? Dat valt weer mee danquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:01 schreef Desii het volgende:
Ongelovelijk:
Amanda: Dennis kan ik dit jurkje aan zonder te strijken, want ik weet niet hoe dat moet
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Handtasje staat voor de kast.
ik hoorde hem laatst zeggen, dat dat al weer meer dan een maand geleden wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB koopt wel een kadootje voor broer Kenny, nog voor zijn verjaardag. Wanneer het is, beats me.
Menja schijnt mens te betekenen, daar heeft haar moeder toch een aardige inschattingsfout gemaakt.quote:
Het drama van zijn levenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef 2live het volgende:
Denniks kun je wel goed pesten ; zie ik daar nu een puistje? AAARRGGHH een hele vette!
Er moet nu een beetje make-up op om het te verdoezelen. Hij kan beter die sjaal om zn gezicht wikkelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef 2live het volgende:
Denniks kun je wel goed pesten ; zie ik daar nu een puistje? AAARRGGHH een hele vette!
maar die heeft hij al zo hard nodig voor zijn onderkinnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet nu een beetje make-up op om het te verdoezelen. Hij kan beter die sjaal om zn gezicht wikkelen.![]()
Juist een voorziene blik, als je het er niet aan af kunt zien moet je het op een andere manier duidelij makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Menja schijnt mens te betekenen, daar heeft haar moeder toch een aardige inschattingsfout gemaakt.![]()
neequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
misschien vraagt dennix wel 24 uur aan om dat hij 2 puistjusssss heeft
Het ergste is dat gebaxje dat puistje niet kan uitknijpen zonder z'n handen uit de zakken te halen.quote:
Dan moet die buik eens een keer gaan koken, ipv te parasiteren op anderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
Dellie : Ah mijn buik heeft honger!
Achso...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Nou aangezien, zowel Huub als Lieke hun deel aan Amanda hebben gegeven.... moet dat toch een aardig kadootje kunnen worden
3x 400,-euro
Dan maakt ze weer alleen groeten en vlees, vergeet ze de aardappelen/pasta/rijstquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet die buik eens een keer gaan koken, ipv te parasiteren op anderen.![]()
Lieke heeft de rat ( en eigenlijk geheel Ban ) een aantal keren flink voor joker gezet, de positie van Huubje verstevigd en ze krijgen geen vat op Lieke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap niet waar die plotselinge enorma aversie van dellie naar Lieke vandaan komt.
Lieke heeft tenslotte toch ook op brian gestemd met dat shopuitje?
Rijst ook....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan maakt ze weer alleen groeten en vlees, vergeet ze de aardappelen/pasta/rijst![]()
Ze is gewend om bediend te worden. vies vuil achterbaks kutkindquote:
Geen manieren nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
stelletje horken stennix en dellie zitten al te eten terwijl de rest nog niet aan tafel zit!
Wat een enorm mooie zinquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen is ze dat weer vergeten en dan is Lieke weer een baarmoederloze stoephoer met een naar dooie ratten stinkende gratenkut. Prettig, die zekerheden des levens.
En de redactie wil vast wel graag Lieke op de stoel, dus dan geven ze haar wel nog een kans.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:16 schreef Desii het volgende:
Brian zit Natasja om te praten, dat ze moet gaan bellen om alsnog Lieke op de stoel te zetten.
Volgens Brian hebben ze het achter niet goed gedaan.
nee, die mensen van achter snappen er helemaal niets van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:16 schreef Desii het volgende:
Brian zit Natasja om te praten, dat ze moet gaan bellen om alsnog Lieke op de stoel te zetten.
Volgens Brian hebben ze het achter niet goed gedaan.
en terecht want we kunnen wel verzinnen wat daar voor taal uitkomt richting Lieke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef farscapevr6 het volgende:
simpel, er komt geen ontslagronde
er moet minder gevloekt worden van rtl, deze stemronde heeft sowiezo geen zin en is alleen maar een uurtje gelegitimeerd schelden en dat willen ze dus niet meer simpel.
wat mij betreft een prima idee.... ben dat gescheld ff zat..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef farscapevr6 het volgende:
simpel, er komt geen ontslagronde
er moet minder gevloekt worden van rtl, deze stemronde heeft sowiezo geen zin en is alleen maar een uurtje gelegitimeerd schelden en dat willen ze dus niet meer simpel.
En terecht.... het zou niet logisch zijn als ze het later weer mogen veranderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja maakt met vreemde hoofdgebaren duidelijk dat het niet is gelukt om haar stem om te zetten.
Ze werd net weer terug gebeld dus nu ben ik niet meer zo zeker....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
En terecht.... het zou niet logisch zijn als ze het later weer mogen veranderen.
als ik amanda uberhaupt zie krijg ik geen hap door mijn strot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik Amanda zo zie eten zou ik geen hap door mijn strot krijgen...
gatverrr![]()
Dat heb ik al wanneer ik die bledderkop zie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik Amanda zo zie eten zou ik geen hap door mijn strot krijgen...
gatverrr![]()
hmmm...... zou het niet eerlijk vinden, want waarom moeten ze het dan smiddag al hun stem uitbrengen, als ze het later weer mogen veranderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze werd net weer terug gebeld dus nu ben ik niet meer zo zeker....
Begint Amanda nu ergernis nr 1 te worden? Voor mij zeker, maar ik heb het idee dat dat voor meer mensen geldt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat heb ik al wanneer ik die bledderkop zie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal jij mager zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
[..]
als ik amanda uberhaupt zie krijg ik geen hap door mijn strot.![]()
Bij mij nu ook inderdaad. BN zijn vrij rustig de laatste tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Begint Amanda nu ergernis nr 1 te worden? Voor mij zeker, maar ik heb het idee dat dat voor meer mensen geldt.
Ik ook niet, dat trucje hebben we nu al 20 keer gezien. Kuthoer x 20, neuken voor dekking x 50, stinkende kut x 17, en klaar zijn ze.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef schatje het volgende:
Ik ga niet kijken als Lieke alsnog op de stoel komt.
Die hele Kooi is 1 grote ergernisquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Begint Amanda nu ergernis nr 1 te worden? Voor mij zeker, maar ik heb het idee dat dat voor meer mensen geldt.
het wordt steeds lastiger om te kiezen van wie ik het meest walgquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het betekende dat het wel gelukt was?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja maakt met vreemde hoofdgebaren duidelijk dat het niet is gelukt om haar stem om te zetten.
Die onderlip zo ontevreden en chagrijnig naar beneden gekruld.quote:
Dat is de reden dat ze die actie van Natasia hebben laten doorgaan. Nu kunnen ze nog alle kanten opquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat trucje hebben we nu al 20 keer gezien. Kuthoer x 20, neuken voor dekking x 50, stinkende kut x 17, en klaar zijn ze.![]()
Dankquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat die amandel echt een van de walgelijkste daar is. Walgeijk stuk vreten.
Wat zou het heerlijk zijn als Brian eruit ging en ze alleen zou staan. Ik wil dat ze eens wat terug krijgt van wat ze allemaal geeft.![]()
Ik ben bang dat ze gewoon alleen met Huub en Lieke door kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef FdW het volgende:
Fons zal er nog een hele kluif aan hebben om dit zooitje ongeregeld toonbaar te maken op korte termijn. 26 juli komen nadere medelingen..
Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:32 schreef SiRojK het volgende:
Wie heeft gekookt? Natas zegt 'ik heb echt lekker gegeten', ik gok dat Natas heeft gekookt?
Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:32 schreef SiRojK het volgende:
Wie heeft gekookt? Natas zegt 'ik heb echt lekker gegeten', ik gok dat Natas heeft gekookt?
Ik kan je nog meer verbazen, Natasia en Lieke gaan morgen samen boodschappen doen en Natasja gaat Lieke er niet uitstemmen vanavond.quote:
Mootie.... rustig meissie.... pilletje??quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
PPPPPPsycholoog Brian! Met een Peeeeeeeeeeeeeeeee!!
Die make-up lijkt ook nergens op..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Natas is met dit kapsel niet op haar voordeligst.
Vorige keer zat het beter, en zag ze er ook beter uit.
Mooi is dit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jaap kan om mij ook wel naar huis, die doet ook niets anders dan achter de pc zitten.
Ik heb het niet gehoord, maar Natasja heeft dus der stem mogen veranderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:36 schreef blomst het volgende:
Lieke komt dus wel op de stoel, maar Natasja stemt haar er niet uit.
dat was voordat hij kleding van Lieke aftrok, meisjes aanraakte, die het niet wilde e.d.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Mooi is dit.
Een paar dagen geleden was het nog TopJaap.
Maar ja, toen dachten we nog dat hij Huub ook aanbad.
Hij mocht van mij altijd wel naar huis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Mooi is dit.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:37 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Mooi is dit.
Over ruim een week vliegt Jaap met Onur naar Egypte, dus meerdere kansen dat je dan van hem verlost wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij mocht van mij altijd wel naar huis.
Zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef schatje het volgende:
Dan heeft die stinkhoer met haar van stro uit A'dam Noord toch haar zin gekregen.
Natasia heeft helemaal geen stem toen uitgebracht , ze heeft gewoon gezegt geen van beide.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar Natasja heeft dus der stem mogen veranderen.
WAT EEN BULLSHIT!!!! Waarom dan je keuze van tevoren doorgeven, als je het later mag veranderen.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Kan ze weer lekker los vanavond.
Pffffffffff word er zo moe van constant dezelfde bashen.
Kan Japio Amanda niet effe pakken.
Dan gaat Brian ook flippen en hebben wij een fijne streamavond.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kan je nog meer verbazen, Natasia en Lieke gaan morgen samen boodschappen doen en Natasja gaat Lieke er niet uitstemmen vanavond.![]()
Ja, daar zitten ze op te wachten op de Erasmusquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:42 schreef MissSomebody het volgende:
Brain in de private, gesprekje met Jaap.....over wat Jaap met zijn terror zou kunnen doen na de gouden kooi =>> bv terror op school....![]()
[afbeelding]
Het is een complot van achter natuurlijk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar Natasja heeft dus der stem mogen veranderen.
WAT EEN BULLSHIT!!!! Waarom dan je keuze van tevoren doorgeven, als je het later mag veranderen.![]()
Brian mag niet flippen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk.
Kan ze weer lekker los vanavond.
Pffffffffff word er zo moe van constant dezelfde bashen.
Kan Japio Amanda niet effe pakken.
Dan gaat Brian ook flippen en hebben wij een fijne streamavond.
Haagse blonde Delleyquote:
Dat testamonial past niet lekker bij een soap. Vandaar dat ze kijkcijfers nu omhoog gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Net geconstateerd dat op tv de testimonials weg zijn. Vreemd eigenlijk.
Maar goed, zo verandert er wel meer.
Nee alles hebben we deze week al gehoord over Lieke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian mag niet flippen.
Anyway, ik ga fijn wat anders doen. Ik heb geen zin in constant hetzelfde deuntje.
Top cap.quote:
quote:
Zolang wij streamers het leuk vinden te posten hier, maakt het toch allemaal niets uit. Ik kan prima al mijn ongenoegen projecteren op de DGK bewoners en dat is gewoon heel heilzaamquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef Villalux het volgende:
Hoelang laten al de STREAMERS zich nog in de maling nemen door de Redactie.die regels aanpassen per sec.....waneer ZIJ willen en de STREAMERS maar slikken. Natas maakt de scrips! 2 dagen achter elkaar!
Dat is al best lang.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Net geconstateerd dat op tv de testimonials weg zijn. Vreemd eigenlijk.
Maar goed, zo verandert er wel meer.
Het is zomertijd/komkommertijd, dus bijna alleen herhalingen op alle zenders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat testamonial past niet lekker bij een soap. Vandaar dat ze kijkcijfers nu omhoog gaan.
maar zeker 80% hier heeft wel een voorkeur..en worden dan boos omdat ze in de maling genomen worden.......jij mischien niet en ofcoz meer niet maar meerderheid wel!.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zolang wij streamers het leuk vinden te posten hier, maakt het toch allemaal niets uit. Ik kan prima al mijn ongenoegen projecteren op de DGK bewoners en dat is gewoon heel heilzaam
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk heb ik Jaap kunnen capturen daar waar hij echt maar heel zelden zit: Achter de pc.
[afbeelding]
Ik wilde hem eigenlijk als avatar nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Top!
Achter welk raam heb je dit snolletje gespot?![]()
Wat is mis met boos worden dat lucht lekker op.En mijn voorkeuren oftewel mijn gevoel voor walging fluctueert eigenlijk. met wat er zich zoal voordoet en hoe de mensen aldaar zich gedragen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef Villalux het volgende:
[..]
maar zeker 80% hier heeft wel een voorkeur..en worden dan boos omdat ze in de maling genomen worden.......jij mischien niet en ofcoz meer niet maar meerderheid wel!.
gedragen.......okequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Wat is mis met boos worden dat lucht lekker op.En mijn voorkeuren oftewel mijn gevoel voor walging fluctueert eigenlijk. met wat er zich zoal voordoet en hoe de mensen aldaar zich gedragen.
Bassie!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:55 schreef Villalux het volgende:
ik laat me niet door kinderen op de kermis aan mijnhaar trekken en sla er gelijk op los maakt me niet uit hoe oud ze zijn..................jammer dat ik even niet in de KOOI mag....(gtx Bassie)
Dat schiet al op richting poseren voor de Candy...quote:
even dat is al bijna de hele middag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef Desii het volgende:
Het is toch wel even de Huub en Lieke show
Met 2 zielige figuranten (Amanda en Dennis)![]()
![]()
Tis kompleetnix dat gebaxje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
Netnixs lijkt wel onzichtbaar ....![]()
die maakt van Nicolaas nog een hyperactief iemand.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Gezellig he, Denniks![]()
Die gozer is echt de miscast van de eeuw.![]()
Als wij dat nou leuk vinden!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef Villalux het volgende:
Hoelang laten al de STREAMERS zich nog in de maling nemen door de Redactie.die regels aanpassen per sec.....waneer ZIJ willen en de STREAMERS maar slikken. Natas maakt de scrips! 2 dagen achter elkaar!
dat is waar, maar nu zijn de 2 zielige figuranten in beeldquote:
Netniks vond Nicolaas te lay/back HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
[..]
die maakt van Nicolaas nog een hyperactief iemand.![]()
en wat nog leuker is Denniks was zgn de nieuwe Huubquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Netniks vond Nicolaas te lay/back HAHAHAHAHAHAHAH
Huub heeft een gynaecologenstoel besteld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
Effe een serieuze vraag! Komt Lieke dus toch op de stoel vanavond ????
mwoehahaha hoehahahahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Oke geen streams aan vanavond. Ik heb Lieke en Huub bashen al genoeg gezien de laatste tijd, weet ondertussen al precies wat er gezegd gaat wordne.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub heeft een gynaecologenstoel besteld.![]()
Je meent het.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De Butler met meer klasse in zijn linkerteen dan de hele rest van het zooitje bij elkaar ooit zal hebben.quote:
Ik kan zo goed met jou praten!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
De Butler met meer klasse in zijn linkerteen dan de hele rest van het zooitje bij elkaar ooit zal hebben.![]()
En we hebben ook altijd gelijkquote:
amanda en lieke zegt liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Amanda staan moonen bij 538? Dat zegt Mitch.
leuk hequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Dennis doet een poging Huub te bashen en reaktie van Huub naar Dennis is wat jij wilt.
Ik heb niet de hele tijd naar die webcam zitten loeren, maar ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Amanda staan moonen bij 538? Dat zegt Mitch.
jaaaaaaaaa, Ik hoop dat Huub en Lieke het vanavond ook volhouden.quote:
Het is een gave!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een gave!
Mitch geneerde zich met de groupiedag. Dennis zit daar toch wel bij hoop ik?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef CoT het volgende:
Mitch is wel ok
hihiquote:
en je naam wordt Robertaquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
[..]
hihi
Laat het hem maar voelen. Ik ga Mitch echt met de week leuker vinden. Nog even en ik schrijf in elk bericht dat Mitch een prins is wiens piemel naar madeliefjes ruikt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
En nu dissed Mitch Brian ook nog even over het armpje drukken![]()
Was idd gewoon gein. Ze zeiden ook dat ze met die presentatro had zitten tongen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele tijd naar die webcam zitten loeren, maar ik geloof er niks van.
weer een plusje voor arromitchiequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Mitch Dennix niet erg mag.
safety firstquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
Het zijn altijd onzekere vrouwen die op homo's vallen, zo lekker veilig...
Alleen nog zeldzame caps, waarbij hij zijn hand niet in zijn zak heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Mika25 het volgende:
Mensen mogen ophouden met caps van Dennis te posten, vrijwel elke cap ziet er hetzelfde uit. Zelfde houding, zelfde uitdrukking op m`n gezicht etc...
Nicolaas!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Mitch: Waarom ben je gebleven?
Natasja: Mijn meid zit in SU en mijn jongetje gaat 8 dagen naa Miami, en is daana 2 weken bij mijn zus, in augustus zijn ze pas terug, en dan is het nog maar 1 maand, dan ben ik weer thuis.
Wat mis ik?
ik denk dat hij is overleden maar dat ie het zelf nog niet weet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Er kan ook geen lachje van Dennis af. Ik heb hem werkelijk nog niks grappigs horen zeggen. Het ontbreekt hem echt aan persoonlijkheid en humor.
Bestel snel een kist, hoppa.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat hij is overleden maar dat ie het zelf nog niet weet.![]()
Je bent me net voor, dat schaap is echt gestoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef Desii het volgende:
Amanda der moeder is vernoemd naar prinses Diana...
volgens mij was die toen zelf nog een kind en totaal nog geen prinses.. sjips kind kan liegen.
Ik denk dat ie binnen 2 weken in de kooi zeker 5 kilo zwaarder isquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft echt een dikke kop.
als amanda's moeder 30 is kan het toch wel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent me net voor, dat schaap is echt gestoord.
En verlopen, en dat haar zit ook steeds rotter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft echt een dikke kop.
ik zou zeggen; niks meer aan doen, dan komt die toneelhaak zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
En verlopen, en dat haar zit ook steeds rotter.
Gaat goed na een weekje kooi.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef Desii het volgende:
Amanda der moeder is vernoemd naar prinses Diana...
volgens mij was die toen zelf nog een kind en totaal nog geen prinses.. sjips dat Amandakind kan liegen.
amsterdamse penose tienerhoerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
als amanda's moeder 30 is kan het toch wel?![]()
jaaaa hij beweegt ook vrijwel nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie binnen 2 weken in de kooi zeker 5 kilo zwaarder is
nee precies, en hij zegt telkens; dat sowieso, sowieso.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
wat articuleert die dennix slecht jonghuhhhh hij is niet te verstaan en dan dat snelle praten........kortom niet te volgen .........maar dat is niet erg hoor![]()
Dadelijk als die weer heel origineel kuthoer gaat roepen dan lijkt het net of die leeft. Let maar op!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat hij is overleden maar dat ie het zelf nog niet weet.![]()
ja gaat echt nergens meer over idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef tipsch het volgende:
ik stop volgende week dinsdag met kijken - dan is m'n tegoed op. dat Natasia er niet is uitgezet, knaagt te veel
dan is het vrijgezellenavond van Jaap dat Kan je echt niet missen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef tipsch het volgende:
ik stop volgende week dinsdag met kijken - dan is m'n tegoed op. dat Natasia er niet is uitgezet, knaagt te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |