En ik heb last van BAND.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef ericahysterica het volgende:
mr Wehkamp heeft last van puistjusss
Och ik vind Menja nog wel aardig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
[..]
haar moeder heet ook Diana [ op zijn engels] ik vond die ordinaire namen wel goed passen; ik had ze neit beter kunnen verzinnen.
Ik krijg met de dag meer last Amanda....... echt ergernis nummer 1, daar komt alleen nog maar bagger uit.quote:
dat heeft ze toch ook gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:01 schreef eeff het volgende:
Lieke had dat vlees eerst ook wel ff mogen bakken voordat ze de groente er bij mikt?
Nou aangezien, zowel Huub als Lieke hun deel aan Amanda hebben gegeven.... moet dat toch een aardig kadootje kunnen wordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wat Brian voor Amanda meeneemt van de PC Hooft. Als ie al iets voor haar meeneemt. Wanneer is die shopping spree eigenlijk?
Is ze zelf op het idee gekomen een jurkje aan te trekken? Dat valt weer mee danquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:01 schreef Desii het volgende:
Ongelovelijk:
Amanda: Dennis kan ik dit jurkje aan zonder te strijken, want ik weet niet hoe dat moet
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Handtasje staat voor de kast.
ik hoorde hem laatst zeggen, dat dat al weer meer dan een maand geleden wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
WB koopt wel een kadootje voor broer Kenny, nog voor zijn verjaardag. Wanneer het is, beats me.
Menja schijnt mens te betekenen, daar heeft haar moeder toch een aardige inschattingsfout gemaakt.quote:
Het drama van zijn levenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef 2live het volgende:
Denniks kun je wel goed pesten ; zie ik daar nu een puistje? AAARRGGHH een hele vette!
Er moet nu een beetje make-up op om het te verdoezelen. Hij kan beter die sjaal om zn gezicht wikkelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef 2live het volgende:
Denniks kun je wel goed pesten ; zie ik daar nu een puistje? AAARRGGHH een hele vette!
maar die heeft hij al zo hard nodig voor zijn onderkinnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Er moet nu een beetje make-up op om het te verdoezelen. Hij kan beter die sjaal om zn gezicht wikkelen.![]()
Juist een voorziene blik, als je het er niet aan af kunt zien moet je het op een andere manier duidelij makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Menja schijnt mens te betekenen, daar heeft haar moeder toch een aardige inschattingsfout gemaakt.![]()
neequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
misschien vraagt dennix wel 24 uur aan om dat hij 2 puistjusssss heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |