Ik ook niet, dat trucje hebben we nu al 20 keer gezien. Kuthoer x 20, neuken voor dekking x 50, stinkende kut x 17, en klaar zijn ze.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef schatje het volgende:
Ik ga niet kijken als Lieke alsnog op de stoel komt.
Die hele Kooi is 1 grote ergernisquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Begint Amanda nu ergernis nr 1 te worden? Voor mij zeker, maar ik heb het idee dat dat voor meer mensen geldt.
het wordt steeds lastiger om te kiezen van wie ik het meest walgquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Begint Amanda nu ergernis nr 1 te worden? Voor mij zeker, maar ik heb het idee dat dat voor meer mensen geldt.
Ik dacht dat het betekende dat het wel gelukt was?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja maakt met vreemde hoofdgebaren duidelijk dat het niet is gelukt om haar stem om te zetten.
Die onderlip zo ontevreden en chagrijnig naar beneden gekruld.quote:
Dat is de reden dat ze die actie van Natasia hebben laten doorgaan. Nu kunnen ze nog alle kanten opquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat trucje hebben we nu al 20 keer gezien. Kuthoer x 20, neuken voor dekking x 50, stinkende kut x 17, en klaar zijn ze.![]()
Dankquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:32 schreef itsme het volgende:
Ik denk dat die amandel echt een van de walgelijkste daar is. Walgeijk stuk vreten.
Wat zou het heerlijk zijn als Brian eruit ging en ze alleen zou staan. Ik wil dat ze eens wat terug krijgt van wat ze allemaal geeft.![]()
Ik ben bang dat ze gewoon alleen met Huub en Lieke door kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef FdW het volgende:
Fons zal er nog een hele kluif aan hebben om dit zooitje ongeregeld toonbaar te maken op korte termijn. 26 juli komen nadere medelingen..
Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:32 schreef SiRojK het volgende:
Wie heeft gekookt? Natas zegt 'ik heb echt lekker gegeten', ik gok dat Natas heeft gekookt?
Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:32 schreef SiRojK het volgende:
Wie heeft gekookt? Natas zegt 'ik heb echt lekker gegeten', ik gok dat Natas heeft gekookt?
Ik kan je nog meer verbazen, Natasia en Lieke gaan morgen samen boodschappen doen en Natasja gaat Lieke er niet uitstemmen vanavond.quote:
Mootie.... rustig meissie.... pilletje??quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:33 schreef mootie het volgende:
PPPPPPsycholoog Brian! Met een Peeeeeeeeeeeeeeeee!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |