Het ergste is dat gebaxje dat puistje niet kan uitknijpen zonder z'n handen uit de zakken te halen.quote:
Dan moet die buik eens een keer gaan koken, ipv te parasiteren op anderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
Dellie : Ah mijn buik heeft honger!
Achso...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:03 schreef Desii het volgende:
[..]
Nou aangezien, zowel Huub als Lieke hun deel aan Amanda hebben gegeven.... moet dat toch een aardig kadootje kunnen worden
3x 400,-euro
Dan maakt ze weer alleen groeten en vlees, vergeet ze de aardappelen/pasta/rijstquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet die buik eens een keer gaan koken, ipv te parasiteren op anderen.![]()
Lieke heeft de rat ( en eigenlijk geheel Ban ) een aantal keren flink voor joker gezet, de positie van Huubje verstevigd en ze krijgen geen vat op Lieke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap niet waar die plotselinge enorma aversie van dellie naar Lieke vandaan komt.
Lieke heeft tenslotte toch ook op brian gestemd met dat shopuitje?
Rijst ook....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan maakt ze weer alleen groeten en vlees, vergeet ze de aardappelen/pasta/rijst![]()
Ze is gewend om bediend te worden. vies vuil achterbaks kutkindquote:
Geen manieren nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
stelletje horken stennix en dellie zitten al te eten terwijl de rest nog niet aan tafel zit!
Wat een enorm mooie zinquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen is ze dat weer vergeten en dan is Lieke weer een baarmoederloze stoephoer met een naar dooie ratten stinkende gratenkut. Prettig, die zekerheden des levens.
En de redactie wil vast wel graag Lieke op de stoel, dus dan geven ze haar wel nog een kans.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:16 schreef Desii het volgende:
Brian zit Natasja om te praten, dat ze moet gaan bellen om alsnog Lieke op de stoel te zetten.
Volgens Brian hebben ze het achter niet goed gedaan.
nee, die mensen van achter snappen er helemaal niets van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:16 schreef Desii het volgende:
Brian zit Natasja om te praten, dat ze moet gaan bellen om alsnog Lieke op de stoel te zetten.
Volgens Brian hebben ze het achter niet goed gedaan.
en terecht want we kunnen wel verzinnen wat daar voor taal uitkomt richting Lieke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef farscapevr6 het volgende:
simpel, er komt geen ontslagronde
er moet minder gevloekt worden van rtl, deze stemronde heeft sowiezo geen zin en is alleen maar een uurtje gelegitimeerd schelden en dat willen ze dus niet meer simpel.
wat mij betreft een prima idee.... ben dat gescheld ff zat..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef farscapevr6 het volgende:
simpel, er komt geen ontslagronde
er moet minder gevloekt worden van rtl, deze stemronde heeft sowiezo geen zin en is alleen maar een uurtje gelegitimeerd schelden en dat willen ze dus niet meer simpel.
En terecht.... het zou niet logisch zijn als ze het later weer mogen veranderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja maakt met vreemde hoofdgebaren duidelijk dat het niet is gelukt om haar stem om te zetten.
Ze werd net weer terug gebeld dus nu ben ik niet meer zo zeker....quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
En terecht.... het zou niet logisch zijn als ze het later weer mogen veranderen.
als ik amanda uberhaupt zie krijg ik geen hap door mijn strot.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik Amanda zo zie eten zou ik geen hap door mijn strot krijgen...
gatverrr![]()
Dat heb ik al wanneer ik die bledderkop zie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef Mokum020 het volgende:
Als ik Amanda zo zie eten zou ik geen hap door mijn strot krijgen...
gatverrr![]()
hmmm...... zou het niet eerlijk vinden, want waarom moeten ze het dan smiddag al hun stem uitbrengen, als ze het later weer mogen veranderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze werd net weer terug gebeld dus nu ben ik niet meer zo zeker....
Begint Amanda nu ergernis nr 1 te worden? Voor mij zeker, maar ik heb het idee dat dat voor meer mensen geldt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat heb ik al wanneer ik die bledderkop zie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zal jij mager zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
[..]
als ik amanda uberhaupt zie krijg ik geen hap door mijn strot.![]()
Bij mij nu ook inderdaad. BN zijn vrij rustig de laatste tijdquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Begint Amanda nu ergernis nr 1 te worden? Voor mij zeker, maar ik heb het idee dat dat voor meer mensen geldt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |