Haagse blonde Delleyquote:
Dat testamonial past niet lekker bij een soap. Vandaar dat ze kijkcijfers nu omhoog gaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Net geconstateerd dat op tv de testimonials weg zijn. Vreemd eigenlijk.
Maar goed, zo verandert er wel meer.
Nee alles hebben we deze week al gehoord over Lieke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Brian mag niet flippen.
Anyway, ik ga fijn wat anders doen. Ik heb geen zin in constant hetzelfde deuntje.
Top cap.quote:
quote:
Zolang wij streamers het leuk vinden te posten hier, maakt het toch allemaal niets uit. Ik kan prima al mijn ongenoegen projecteren op de DGK bewoners en dat is gewoon heel heilzaamquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef Villalux het volgende:
Hoelang laten al de STREAMERS zich nog in de maling nemen door de Redactie.die regels aanpassen per sec.....waneer ZIJ willen en de STREAMERS maar slikken. Natas maakt de scrips! 2 dagen achter elkaar!
Dat is al best lang.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:43 schreef scanman01 het volgende:
Net geconstateerd dat op tv de testimonials weg zijn. Vreemd eigenlijk.
Maar goed, zo verandert er wel meer.
Het is zomertijd/komkommertijd, dus bijna alleen herhalingen op alle zenders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat testamonial past niet lekker bij een soap. Vandaar dat ze kijkcijfers nu omhoog gaan.
maar zeker 80% hier heeft wel een voorkeur..en worden dan boos omdat ze in de maling genomen worden.......jij mischien niet en ofcoz meer niet maar meerderheid wel!.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Zolang wij streamers het leuk vinden te posten hier, maakt het toch allemaal niets uit. Ik kan prima al mijn ongenoegen projecteren op de DGK bewoners en dat is gewoon heel heilzaam
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef scanman01 het volgende:
Eindelijk heb ik Jaap kunnen capturen daar waar hij echt maar heel zelden zit: Achter de pc.
[afbeelding]
Ik wilde hem eigenlijk als avatar nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Top!
Achter welk raam heb je dit snolletje gespot?![]()
Wat is mis met boos worden dat lucht lekker op.En mijn voorkeuren oftewel mijn gevoel voor walging fluctueert eigenlijk. met wat er zich zoal voordoet en hoe de mensen aldaar zich gedragen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef Villalux het volgende:
[..]
maar zeker 80% hier heeft wel een voorkeur..en worden dan boos omdat ze in de maling genomen worden.......jij mischien niet en ofcoz meer niet maar meerderheid wel!.
gedragen.......okequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Wat is mis met boos worden dat lucht lekker op.En mijn voorkeuren oftewel mijn gevoel voor walging fluctueert eigenlijk. met wat er zich zoal voordoet en hoe de mensen aldaar zich gedragen.
Bassie!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:55 schreef Villalux het volgende:
ik laat me niet door kinderen op de kermis aan mijnhaar trekken en sla er gelijk op los maakt me niet uit hoe oud ze zijn..................jammer dat ik even niet in de KOOI mag....(gtx Bassie)
Dat schiet al op richting poseren voor de Candy...quote:
even dat is al bijna de hele middag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef Desii het volgende:
Het is toch wel even de Huub en Lieke show
Met 2 zielige figuranten (Amanda en Dennis)![]()
![]()
Tis kompleetnix dat gebaxje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:03 schreef ericahysterica het volgende:
Netnixs lijkt wel onzichtbaar ....![]()
die maakt van Nicolaas nog een hyperactief iemand.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
Gezellig he, Denniks![]()
Die gozer is echt de miscast van de eeuw.![]()
Als wij dat nou leuk vinden!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:47 schreef Villalux het volgende:
Hoelang laten al de STREAMERS zich nog in de maling nemen door de Redactie.die regels aanpassen per sec.....waneer ZIJ willen en de STREAMERS maar slikken. Natas maakt de scrips! 2 dagen achter elkaar!
dat is waar, maar nu zijn de 2 zielige figuranten in beeldquote:
Netniks vond Nicolaas te lay/back HAHAHAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef 2live het volgende:
[..]
die maakt van Nicolaas nog een hyperactief iemand.![]()
en wat nog leuker is Denniks was zgn de nieuwe Huubquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Netniks vond Nicolaas te lay/back HAHAHAHAHAHAHAH
Huub heeft een gynaecologenstoel besteld.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
Effe een serieuze vraag! Komt Lieke dus toch op de stoel vanavond ????
mwoehahaha hoehahahahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Oke geen streams aan vanavond. Ik heb Lieke en Huub bashen al genoeg gezien de laatste tijd, weet ondertussen al precies wat er gezegd gaat wordne.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub heeft een gynaecologenstoel besteld.![]()
Je meent het.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
De Butler met meer klasse in zijn linkerteen dan de hele rest van het zooitje bij elkaar ooit zal hebben.quote:
Ik kan zo goed met jou praten!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef pullup het volgende:
[..]
De Butler met meer klasse in zijn linkerteen dan de hele rest van het zooitje bij elkaar ooit zal hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |