En we hebben ook altijd gelijkquote:
amanda en lieke zegt liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Amanda staan moonen bij 538? Dat zegt Mitch.
leuk hequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:15 schreef petraa het volgende:
Dennis doet een poging Huub te bashen en reaktie van Huub naar Dennis is wat jij wilt.
Ik heb niet de hele tijd naar die webcam zitten loeren, maar ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik nu? Heeft Amanda staan moonen bij 538? Dat zegt Mitch.
jaaaaaaaaa, Ik hoop dat Huub en Lieke het vanavond ook volhouden.quote:
Het is een gave!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een gave!
Mitch geneerde zich met de groupiedag. Dennis zit daar toch wel bij hoop ik?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef CoT het volgende:
Mitch is wel ok
hihiquote:
en je naam wordt Robertaquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
[..]
hihi
Laat het hem maar voelen. Ik ga Mitch echt met de week leuker vinden. Nog even en ik schrijf in elk bericht dat Mitch een prins is wiens piemel naar madeliefjes ruikt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef pullup het volgende:
En nu dissed Mitch Brian ook nog even over het armpje drukken![]()
Was idd gewoon gein. Ze zeiden ook dat ze met die presentatro had zitten tongen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele tijd naar die webcam zitten loeren, maar ik geloof er niks van.
weer een plusje voor arromitchiequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:18 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg het gevoel dat Mitch Dennix niet erg mag.
safety firstquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef FdW het volgende:
Het zijn altijd onzekere vrouwen die op homo's vallen, zo lekker veilig...
Alleen nog zeldzame caps, waarbij hij zijn hand niet in zijn zak heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Mika25 het volgende:
Mensen mogen ophouden met caps van Dennis te posten, vrijwel elke cap ziet er hetzelfde uit. Zelfde houding, zelfde uitdrukking op m`n gezicht etc...
Nicolaas!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
Mitch: Waarom ben je gebleven?
Natasja: Mijn meid zit in SU en mijn jongetje gaat 8 dagen naa Miami, en is daana 2 weken bij mijn zus, in augustus zijn ze pas terug, en dan is het nog maar 1 maand, dan ben ik weer thuis.
Wat mis ik?
ik denk dat hij is overleden maar dat ie het zelf nog niet weet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:30 schreef noekje het volgende:
Er kan ook geen lachje van Dennis af. Ik heb hem werkelijk nog niks grappigs horen zeggen. Het ontbreekt hem echt aan persoonlijkheid en humor.
Bestel snel een kist, hoppa.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat hij is overleden maar dat ie het zelf nog niet weet.![]()
Je bent me net voor, dat schaap is echt gestoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef Desii het volgende:
Amanda der moeder is vernoemd naar prinses Diana...
volgens mij was die toen zelf nog een kind en totaal nog geen prinses.. sjips kind kan liegen.
Ik denk dat ie binnen 2 weken in de kooi zeker 5 kilo zwaarder isquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft echt een dikke kop.
als amanda's moeder 30 is kan het toch wel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bent me net voor, dat schaap is echt gestoord.
En verlopen, en dat haar zit ook steeds rotter.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hij heeft echt een dikke kop.
ik zou zeggen; niks meer aan doen, dan komt die toneelhaak zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
En verlopen, en dat haar zit ook steeds rotter.
Gaat goed na een weekje kooi.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef Desii het volgende:
Amanda der moeder is vernoemd naar prinses Diana...
volgens mij was die toen zelf nog een kind en totaal nog geen prinses.. sjips dat Amandakind kan liegen.
amsterdamse penose tienerhoerenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:35 schreef 2live het volgende:
[..]
als amanda's moeder 30 is kan het toch wel?![]()
jaaaa hij beweegt ook vrijwel nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie binnen 2 weken in de kooi zeker 5 kilo zwaarder is
nee precies, en hij zegt telkens; dat sowieso, sowieso.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef ericahysterica het volgende:
wat articuleert die dennix slecht jonghuhhhh hij is niet te verstaan en dan dat snelle praten........kortom niet te volgen .........maar dat is niet erg hoor![]()
Dadelijk als die weer heel origineel kuthoer gaat roepen dan lijkt het net of die leeft. Let maar op!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik denk dat hij is overleden maar dat ie het zelf nog niet weet.![]()
ja gaat echt nergens meer over idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef tipsch het volgende:
ik stop volgende week dinsdag met kijken - dan is m'n tegoed op. dat Natasia er niet is uitgezet, knaagt te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |