ja ik wil een mooie vreselijke diva jurkquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij toch weer gewoon voor de herkansing op maandag in Tilburg![]()
Dank je wel.quote:
Ik doe dat alleen met familie, ik ben ooit bij iemand thuis geweest waar ze iedereen feliciteerden, ook mij, en ik kende die mensen niet eens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
gefeliciteerd!
waarom doen mensen dat eik? iemand met iemand anders feliciteren?
maar toch..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe dat alleen met familie, ik ben ooit bij iemand thuis geweest waar ze iedereen feliciteerden, ook mij, en ik kende die mensen niet eens.
Je hoeft me helemaal niet te feliciteren hoor, daarom zei ik het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar toch..
ik bedoel ik vind het leuk voor je hoor dat je moeder jarig is
maar ik bedoel jij hebt haar niet gemaakt of zo of er voor gezorgd dat ze op die dag jarig is... waarom jou dan feliciteren
andersom vind ik nog wel logisch... dat iemand bv mijn mama feliciteerd wanneer ik jarig ben..... want zij heeft me 21 jaar geleden toch braaf ter wereld gezet op die dag... en gezorgd dat ik de 21 heb gehaald en zo
Brad vindt het ook ERG raarquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:26 schreef liefie_ het volgende:
gefeliciteerd!
waarom doen mensen dat eik? iemand met iemand anders feliciteren?
Dat kan inderdaad. Mijn huisadres enzo is allemaal te vinden op internet, als je een beetje goed zoekt. Ik zit er niet zo mee, eigenlijk, maar ik kan me voorstellen dat het lastig is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dank je wel.
Weet je wat ik zat te denken, als iemand het nou heel graag wil, kan ie best erachter komen wie ik ben met de info die ik heb gegeven volgens mij, dat zal bij iedereen hier wel zo'n beetje zo zijn.(alsof iemand dat zou willen)
Als je kijkt dat je info geeft over ouders(dt mijn moeder dus nu jarig is) hoeveel kinderen, getrouwd of niet, leeftijd, woonplaats, dat moet toch wel te doen zijn met heel die digitale snelweg lijkt mij.
Of denk ik daar nou te gemakkelijk over?
nee zo bedoel ik t ook niet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je hoeft me helemaal niet te feliciteren hoor, daarom zei ik het niet.
ik denk ook niet dat ze bij jou in amerika snel aan de deur staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Mijn huisadres enzo is allemaal te vinden op internet, als je een beetje goed zoekt. Ik zit er niet zo mee, eigenlijk, maar ik kan me voorstellen dat het lastig is.
Mij werd eens gevraagd "ben jij wonderer" en toen had ik wel zoiets van 'huh'quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:34 schreef liefie_ het volgende:
ik ben wel eens gespot
vorig jaar op lowlands
gelukkig was ik dronken anders was ik denk ik geschrokken
Nee, maar tot vorig jaar in Nederland nog welquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik denk ook niet dat ze bij jou in amerika snel aan de deur staan
waar was t dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mij werd eens gevraagd "ben jij wonderer" en toen had ik wel zoiets van 'huh'Maar achteraf was het niet zo vreemd, het was niet midden op straat in Lutjebroek of zo.
Bij een optreden van Bassie in Den Haag, door iemand die ik van het B&A forum kende en die in Den Haag woont.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:38 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waar was t dan?
of ben ik nu te nieuwsgierig?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bij een optreden van Bassie in Den Haag, door iemand die ik van het B&A forum kende en die in Den Haag woont.
Ik val natuurlijk nogal op tussen al die kindertjes
Ik ook niet. Moest wel keihard lachen met mijn maatje om iets dat verder helemaal niemand snapte (tja, als je denkt dat de jongleur homo is en hij dan tegen Bassie zegt "wil je even op mijn vinger zuigen", dan lig je wel dubbelquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
![]()
maar ik ga dan weer niet uitbundig staan zwaaien of roepen![]()
ik ben heel erg thee aan het drinken en uit aan het rusten met in bed liggen en dvd's kijken. Ik verwacht morgen gewoon naar BoZ te vertrekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan ook niet goed getimed zo vlak voor jullie weekendje weg![]()
ja want wij willen toch wel heel graag zaterdag middag met jullie door BoZ paraderenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
[..]
ik ben heel erg thee aan het drinken en uit aan het rusten met in bed liggen en dvd's kijken. Ik verwacht morgen gewoon naar BoZ te vertrekken.
gaan jullie paraderen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja want wij willen toch wel heel graag zaterdag middag met jullie door BoZ paraderen![]()
Ik ben niet zo bekend met vrouwelijke hormonen, leg uit. (pms is wat lastig googlen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef maedel het volgende:
het is hormonaal bepaald zeg maar. pms noemen ze het ook wel eens...
nou tik het gewoon nog een keer in, en je hebt meteen raak hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met vrouwelijke hormonen, leg uit. (pms is wat lastig googlen)
owkay. Premenstrueel syndroom.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:38 schreef maedel het volgende:
[..]
nou tik het gewoon nog een keer in, en je hebt meteen raak hoor
Dat schijnt HET excuus te zijn voor vrouwen om zich te mogen misdragen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend met vrouwelijke hormonen, leg uit. (pms is wat lastig googlen)
Gezelligquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Fredo55 het volgende:
Roze Zaterdag in BoZ: Ze verwachten 90.000 man,ze hebben zelfs campings
ingericht en overal zie je regenboogvlaggen hangen.![]()
dat zal wellicht heel erg van het weer af hangen of ze die 90.000 mensen halen of niet, want bij regen durven de meeste homo's niet naar buiten toe want da's slecht voor hun kapselquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Fredo55 het volgende:
Roze Zaterdag in BoZ: Ze verwachten 90.000 man,ze hebben zelfs campings
ingericht en overal zie je regenboogvlaggen hangen.![]()
Foto!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:03 schreef Faithz het volgende:
We hebben de sleutel van ons nieuwe hol huis al
moet je in K&W wezen, denk ik.quote:
Tjee, wat oppervlakkigquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moet je in K&W wezen, denk ik.
Zo, de vrouw met zoon is weggestreept op m'n lijstje. Op zich zou dat kind al voldoende reden moeten zijn om haar weg te strepen, maar ja, misschien zag ze er wel heel leuk uit enzo. Maar niet mijn type. Toch wel een opluchting. Zag me al helemaal meemoederen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tjee, wat oppervlakkig"Ik hou niet van kinderen, maar als de moeder een lekker wijf is, dan kom ik er wel overheen"
Was dat die persoon van die date?
Maar dat was allemaal prima geweest als ze keimooi was geweest?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
, oppervlakkig hè. Maar het was toch niks geworden
. Kom op zeg, ik ben nog aan het studeren, ik wil de hele wereld nog zien. ik wil nummer 1 zijn en dan krijg ik een moeder met kind die aan huis gebonden is en mag ik de eeuwige 2 zijn (en terecht, want kinderen gaan voor!). Beetje naïef van mezelf
.
Nee, is niet de vrouw van de date, nee.
mja, ik vind uiterlijk wel belangrijk en als iemand er gewoon leuk uitziet, aardig is en een kind heeft, is dat wel een pré boven alleen aardig zijn en een kind hebben. Je moet gewoon dat kind compenseren met je uiterlijk. Sorry, maar zo denk ik er wel overquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat was allemaal prima geweest als ze keimooi was geweest?
Ik zit je maar te plagen hoor.
maar ik meen het wel
Er is maar weinig aan het uiterlijk wat er echt toe doet vind ik.. De ogen, en de mond ook als ik eerlijk mag zijn.. Voor de rest, ach, het is leuk om naar te kijken, maar daar koop je niks voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mja, ik vind uiterlijk wel belangrijk en als iemand er gewoon leuk uitziet, aardig is en een kind heeft, is dat wel een pré boven alleen aardig zijn en een kind hebben. Je moet gewoon dat kind compenseren met je uiterlijk. Sorry, maar zo denk ik er wel over.
en daar in dr34m3r weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef DR34M3R het volgende:Hoi!
wonderer, je pm werkt weer zag ik? Fijn!
quote:
en toch gaan we je daar ooit nog mee in het ootje nemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]en jullie ook, dat vind ik dan weer fijn
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch gaan we je daar ooit nog mee in het ootje nemen
dan verstoppen we ons overal, zodat je ons gaat zoeken en in eerste instantie niet kan vinden![]()
![]()
![]()
kweenie? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Waar gaat dat over, tussen Stroekie en Dreamer?.
Tnx. Hij is niet van mezelf hoor.. is gejat... Lawrence of Arabia.. Maar ik vond hem ook mooi, en heel erg waarquote:@ Dreamer: mooie signature.
Ja, ik was niet geblokkeerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef DR34M3R het volgende:Hoi!
wonderer, je pm werkt weer zag ik? Fijn!
Nou gewoon ik zwaai bijna altijd even naar Dr34m3r als ze weer hier komt postenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Waar gaat dat over, tussen Stroekie en Dreamer?.
@ Dreamer: mooie signature.
stroek... 't busje komt zo...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou gewoon ik zwaai bijna altijd even naar Dr34m3r als ze weer hier komt posten
dat vindt ze leuk
en ze is ook blij dat wij er weer zijn
en net als vroeger op de lagere school als je dan terugkwam van schoolreis ging toch ook iedereen onder de banken zitten zodat de ouders dachten dat de bus leeg was terug gekomen![]()
haha.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou gewoon ik zwaai bijna altijd even naar Dr34m3r als ze weer hier komt posten
dat vindt ze leuk
en ze is ook blij dat wij er weer zijn
en net als vroeger op de lagere school als je dan terugkwam van schoolreis ging toch ook iedereen onder de banken zitten zodat de ouders dachten dat de bus leeg was terug gekomen![]()
Dat geloof ik, chips voor bij het eten, dat zouden die van ons ook wel willenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb straks zelf chipjes gemaakt, voor bij het eten, kindjes en vrined vonden het wel een succes geloof ik.
Gewoon met een kaasschaaf aardappeltjes schaven en dan in de olie gooien, dan heb je net echte chipjes!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat geloof ik, chips voor bij het eten, dat zouden die van ons ook wel willen
ik heb het ooit geprobeerd, maar er zat weinig smaak aan toen herinner ik me.. heb het nooit meer gedaan...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon met een kaasschaaf aardappeltjes schaven en dan in de olie gooien, dan heb je net echte chipjes!
Ze smaken ook als chips, maar dan warm.
Je moet wat zout in de olie gooien, dan trekt het in de chips, best lekker hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb het ooit geprobeerd, maar er zat weinig smaak aan toen herinner ik me.. heb het nooit meer gedaan...
Ja, maar ze zijn ook gewoon lekker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef liefie_ het volgende:
altijd als ik jou naam zie ik krijg ik zin in mn caramal brownies
slecht slecht
Friturenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb straks zelf chipjes gemaakt, voor bij het eten, kindjes en vrined vonden het wel een succes geloof ik.
Dat zal het hem zijn... ik gooide dat er pas later overheen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je moet wat zout in de olie gooien, dan trekt het in de chips, best lekker hoor!![]()
Wat raar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Dat schijnt HET excuus te zijn voor vrouwen om zich te mogen misdragen.
Yeah, ik snap het ook nietquote:
Hm. Maar es proberen dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef liefie_ het volgende:
jawel hoor
mama maakt altijd zo aardappels in de oven en toen we klein waren deed ze er ook heel dunne bij voor mij en mn zusje zodat wij ook "chipjes" hadden
Ik frituur eigenijk nooit(das echt zo, onze frietpan is iig al een jaar(zoiets) niet gebruikt, mijn vriend gebruikt hem alleen als hij een riskavondje houdt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Frituren
Kan het ook in de oven? Ik las/hoorde iets over dat het zetmeel door vet vervangen werd en dat daarom chips zo smaken. Dus in de oven zal wel niet kunnen...
Ik houd helemaal niet van chips, maakte mezelf dan ook niet echt blij ermee, maar met wat mayo was het wel lekker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik geloof da'k aardappelproducten niet echt geweldig vindt.
Als ik al chips koop, zijn het mais chips o.i.d., maar echt nooit aardappel chips.
Riskavondjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende: mijn vriend gebruikt hem alleen als hij een riskavondje houdt.
Ja, friet wordt wel knapperiger (maar we eten dan ook speciale ovenfriet). Ach, gewoon een keer proberen, dan zien we welquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik frituur eigenijk nooit(das echt zo, onze frietpan is iig al een jaar(zoiets) niet gebruikt, mijn vriend gebruikt hem alleen als hij een riskavondje houdt.
Ik heb olijfolie gebruikt en niet gewoon gebakken, maar een paar cm in de pan gegooid en er een hand rauwe chipjes ingegooid, da's wel frituren, maar dan anders...
Ik weet niet of het in de oven kan, misschien wel, maar dan moet je er sowieso vooraf zout overheen gooien.
Als je friet in de oven doet, wordt die dan knapperig? want dan moeten die chips ook wel lukken...
dunschiller?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, friet wordt wel knapperiger (maar we eten dan ook speciale ovenfriet). Ach, gewoon een keer proberen, dan zien we welWe hebben alleen geen kaasschaaf
Dan snijd je het gewoon heel dun.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, friet wordt wel knapperiger (maar we eten dan ook speciale ovenfriet). Ach, gewoon een keer proberen, dan zien we welWe hebben alleen geen kaasschaaf
Krijg je reepjesquote:
als ik jou daar blij mee maakquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jij gaat als begeleidster mee morgen mij in Otterlo afleveren?
Die zijn allemaal synchroon gaan menstrueren ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij al mijn collega's is de behoefte aan chocolade in die periode ook veel sterker![]()
ik lust juist niks wat goed voor me isquote:
die vind ik zo vies!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens met yams proberen, lekker zoet.
Nou ja, dan kom ik morgen ergens halverwege de avond wel weer naar huis toequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ik jou daar blij mee maak
o nee.. afsluiting. Jammer stroek.
dat is toch alleen bij vrouwen die in hetzelfde huis wonen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die zijn allemaal synchroon gaan menstrueren ook?
I guess. We hebben geen kaas die een schaaf nodig heeft...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet je die wel op je to do lijst voor komende herfst ?
Argh! Richard Gere is naar mijns insziens een vloekwoord sinds hij gespeeld heeft in een King Arthur film. (daarvoor wist ik niet wie hij was)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef liefie_ het volgende:
ik zit nu chips te snaaien
met het excuus: vandaag begint mn weekend en bij een slome richard gere film moet het toch
Nee niet helemaalquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die zijn allemaal synchroon gaan menstrueren ook?
Zacht gepoft uit de ovenquote:
mijn spaanse collega zou bovenstaande zin dus als vloeken beschouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb 'ns uit verdriet een hele grote witte chocolode reep (met gepofte rijst) opgegeten toen mijn zus emigreerde. 'k Was toen echt een beetje verdrietig....
Bij mij op het werk krijgt ook iedereen babies, en bij mijn kindjes op school ook alle juffen, het is denk ik een epidemie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet helemaal
1 is er zwanger 1 is een maand geleden vertrokken, en de andere vertrekt over 3 weken
nu moet ik dat schema weer helemaal opnieuw gaan samenstellen wie wanneer weer extra sensitive is want ik krijg er weer 2 dames en 1 nicht voor terug![]()
![]()
Ik mag hopen dat jij niet degene bent die verantwoordelijk is voor al die ellende?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet helemaal
1 is er zwanger 1 is een maand geleden vertrokken, en de andere vertrekt over 3 weken
nu moet ik dat schema weer helemaal opnieuw gaan samenstellen wie wanneer weer extra sensitive is want ik krijg er weer 2 dames en 1 nicht voor terug![]()
![]()
en toch is witte de lekkerste chocoladequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn spaanse collega zou bovenstaande zin dus als vloeken beschouwen
witte chocolade is geen chocolade maar pure cacaoboter![]()
voor haar begint chocolade pas bij een cacaopercentage boven de 60 procent
na ja ik gok erop dat wanneer je dubbele diensten zou draaien en dus meer tijd met je collega's zou huizen en thuis dat die redenering ook gewoon geldig isquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij vrouwen die in hetzelfde huis wonen?
waarom eigenlijk wel bij wonen, niet bij werken...?
welke ellendequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij niet degene bent die verantwoordelijk is voor al die ellende?
Daar heeft ze ook wel gelijk in, ik zie 't ook als iets anders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn spaanse collega zou bovenstaande zin dus als vloeken beschouwen
witte chocolade is geen chocolade maar pure cacaoboter![]()
voor haar begint chocolade pas bij een cacaopercentage boven de 60 procent
veel plezier wonderer! Eet zequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
Brad is thuis, ik peer hem zo. Alweer baseballIk ga voor het gratis eten
Nee ook mijn voorkeur gaat naar Puur uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en toch is witte de lekkerste chocolade
Had je me toen maar gekend voor een flinke *knuffel*quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook wel gelijk in, ik zie 't ook als iets anders.
Maarja, ik had 't nodig!
en heeft je zus achteraf ook zo'n periode van miserabel zijn doorgemaakt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook wel gelijk in, ik zie 't ook als iets anders.
Maarja, ik had 't nodig!
Dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Had je me toen maar gekend voor een flinke *knuffel*
hoe lang is dat geleden?
Nee, dat was/is ook wederzijds. We komen echt uit dezelfde warme nest, en zo voelt dat ook altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft je zus achteraf ook zo'n periode van miserabel zijn doorgemaakt?
of was het verdriet als het ware alleen bij jouw omdat je "alleen" achterbleef bij pa en moe ?
En hoe gaat dat nu? Regelmatig contact? Vast wel met die digitale snelweg tegenwoordig.. Waar is ze naartoe gegaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je
Het is al zo'n 2 a 3 jaar geleden dat ze vertrok.
Ze is naar Schotland gegaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe gaat dat nu? Regelmatig contact? Vast wel met die digitale snelweg tegenwoordig.. Waar is ze naartoe gegaan?
fijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze is naar Schotland gegaan.
We hebben nog wel contact via msn. En da's nogal een flinke pleister op de wonde.
en haar "medicijn" was ook witte chocolade ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, dat was/is ook wederzijds. We komen echt uit dezelfde warme nest, en zo voelt dat ook altijd.
Ben al twee keer bij d'r geweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fijn![]()
En Schotland schijnt ook heel mooi te zijn, je houdt van Noorwegen, dus Schotland moet je ook goed bevallen lijkt me. Je zult er wel graag op bezoek gaan, om 2 redenen dus.
Ik doe meequote:
Hm, weet ik niet. Volgens mij meer d'r werk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en haar "medicijn" was ook witte chocolade ?
ja in zulke gevallen is internet toch wel een uitkomst tot b.v. 15 jaar terug toen je voor zulke zaken nog steeds alleen maar het peperdure bellen naar het buitenland had of het sturen/faxen van brievenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze is naar Schotland gegaan.
We hebben nog wel contact via msn. En da's nogal een flinke pleister op de wonde.
Jazekerquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja in zulke gevallen is internet toch wel een uitkomst tot b.v. 15 jaar terug toen je voor zulke zaken nog steeds alleen maar het peperdure bellen naar het buitenland had of het sturen/faxen van brieven
ik ben er voor 2 jaar terug geweest, en het schijnt dus niet alleen, ik vond het ook echt zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
En Schotland schijnt ook heel mooi te zijn,
Daar heb ik ook zojuist wel wat bewijs van geupload in m'n fobo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben er voor 2 jaar terug geweest, en het schijnt dus niet alleen, ik vond het ook echt zo![]()
Vanitas at the local pubquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zojuist wel wat bewijs van geupload in m'n fobo.
en dus moet nu ieder in 1 huis slapenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef Nirak het volgende:
Mensen, slaap lekker!
Morgen hebben we officieel 2 huizen in ons bezitDus ik zal vannacht wel geen oog dicht doen.....
Nou dat moet je dan toch echt proberen de volgende keer, en dan eigenlijk de lelijkste of meest vervallen kiezen die je tegenkomtquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nouja, 't was gewoon een kroeg in Aberdeen, waar het wel leuk was.
Helaas ben ik nog niet in zo'n locale pub geweest
[afbeelding]
This is a local pub, for local people.
';k Weet 'tquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat moet je dan toch echt proberen de volgende keer, en dan eigenlijk de lelijkste of meest vervallen kiezen die je tegenkomt
heel goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
';k Weet 't
Maarja, ik ga nu nog even aan m'n stukje schrijven.
wordt er normaal gesproken wel wat van gezegd dan? In welke staat woon je precies? En hoe zit het daar met de tolerantie tov homo's?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zag twee jongens hand in hand lopenEn niemand zei er wat van
(en de walmart zat vol rednecks die voor de races komen dit weekend).
Ik word wel emotioneler, das een van de dingen waaraan ik merk dat ik ongesteld moet worden( is niet bepaald regelmatig bij mij)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:38 schreef maedel het volgende:
zo, goedemorgen.
Even voor alle duidelijkheid, ik ga me niet misdragen als ik pms heb hoor. Maar ik ben er gewoon wel echt heel ziek van. Net of ik griep heb.
Das wel leuk, die rijlessen, emotioneel zijn is af en toe best lastig...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wat bizar, JamesBrownie. Ik ben sowieso vrij emotioneel altijd. Ik jank echt óveral om.
Ik ga zo naar het ouderlijk huis. Autorijlessen.
Teleurstelling: ben 22, bi, WEL singlequote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:52 schreef maedel het volgende:
Hoi Hestera
Ben je 30+, lesbisch, single (niet onbelangrijk) en lijk je op Idols Maud?
Viking zoekt nog een date namelijk
Zo, die's binnen
Ach, dan kan je je daarna lekker opwarmen met een kopje thee enzo. Is ook altijd een fijn gevoelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:49 schreef Stroekie het volgende:
Zwaait naar iedereen![]()
laat koffie, thee en broodjes achter![]()
tot laat vanavond, want ik moet vandaag heel de dag heel gezellig beachgames gaan doen in Otterlo op de Veluwe in de regen en onweer straks![]()
ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Meisjes zijn bah!
maar je zegt wel lelijke dingen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb heel geen meiske in m'n monde gehad.
Nou ja, met al die horrorverhalen over dat Bush wil vastleggen in de grondwet dat een huwelijk voor een man en een vrouw is... maar New Hampshire heeft VOOR het homohuwelijk gestemd dus dat komt er tzt ook wel. Gelukkig woon ik in een tolerante staatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wordt er normaal gesproken wel wat van gezegd dan? In welke staat woon je precies? En hoe zit het daar met de tolerantie tov homo's?.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava gaat nu z'n mond spoelen
maar jij bent hetero?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, met al die horrorverhalen over dat Bush wil vastleggen in de grondwet dat een huwelijk voor een man en een vrouw is... maar New Hampshire heeft VOOR het homohuwelijk gestemd dus dat komt er tzt ook wel. Gelukkig woon ik in een tolerante staatIk vond het gewoon frappant (ik kom niet zoveel buiten dus het was me nog niet eerder opgevallen
).
Ik val op mannen.quote:
en je bent een vrouw tochquote:
Het is nogal een schemergebied, laten we het daar op houden, okee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en je bent een vrouw toch
dan val je onder de catogerie hetero
dan denk ik dat ik hier echt te weinig ben!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef maedel het volgende:
Ja, ik dacht ook al, daar waren we toch uit met z'n allen?
Wij gaan zo richting BoZ, we zullen extra actievoeren ook voor jullie![]()
We zijn hier toch allemaal een beetje in 'n schemergebied?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is nogal een schemergebied, laten we het daar op houden, okee?
I guess. Ik heb het er gewoon niet graag over, want ik wil niet liegen en de waarheid bevalt me niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We zijn hier toch allemaal een beetje in 'n schemergebied?
Wat moet ik me voorstellen bij een zomerkettingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:
oke sorry dat ik er naar vroeg dan
ik maak een zomer ketting
zou dat de zon over halen om meer te gaan schijnen?
Nou kom maar op met die theequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, dan kan je je daarna lekker opwarmen met een kopje thee enzo. Is ook altijd een fijn gevoel
Ow, ik had er geen erg in da'k nu een gevoelige snaar zou raken, ook omdat je beschouw als open minded.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
I guess. Ik heb het er gewoon niet graag over, want ik wil niet liegen en de waarheid bevalt me niet.
*geeft Stroekie lekker kopje jasmijn thee, en wikkelt hem in een deken, en reikt zijn bruin geruitte pantoffels aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die thee![]()
want opwarmen, daar ben ik wel aan toe![]()
wil je me dan ook nog het avondblad aanreiken en alvast de haard aanmaken ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*geeft Stroekie lekker kopje jasmijn thee, en wikkelt hem in een deken, en reikt zijn bruin geruitte pantoffels aan.
reikt Stroekie een NRC aan, en stookt het vuur wat op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wil je me dan ook nog het avondblad aanreiken en alvast de haard aanmaken ?
Dus omdat ik over bepaalde dingen van mezelf niet graag praat en zeker niet zo even tussen neus en lippen door, ben ik ineens niet meer open minded? Ik neem jou of liefie niks kwalijk, ik zeg alleen maar dat ik het er niet graag over heb, da's alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, ik had er geen erg in da'k nu een gevoelige snaar zou raken, ook omdat je beschouw als open minded.
Eh, nee, meer van dat er aspecten zijn van jezelf die je niet bevallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus omdat ik over bepaalde dingen van mezelf niet graag praat en zeker niet zo even tussen neus en lippen door, ben ik ineens niet meer open minded?
Ze hebben het dus niet echt gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef wonderer het volgende:
Sommige mensen, echt, serieus...
Op een forum:
"Heeft iemand dit en dat programma gezien?"
"Ja, ik heb het gezien" - "ik ga zo de herhaling kijken" - "Ja, op internet"
Dat werd ik een beetje zat, dus ik zeg "Leuk om te weten dat jullie het gezien hebben, maar wat vonden jullie ervan?"
"Leuk!" - "Ja, leuk" - "Ik vond het ook leuk"
Oh. Ja, ik heb wat issuesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, nee, meer van dat er aspecten zijn van jezelf die je niet bevallen.
Jawl, ze zijn gewoon zo dom dat ze dingen net als kindjes van zes gewoon leuk of stom vinden, maar niet onder woorden kunnen brengen waarom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze hebben het dus niet echt gezien.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
reikt Stroekie een NRC aan, en stookt het vuur wat op.
En presenteert hem een een sigaar, en een houtje voor het aansteken hiervan.
Dat bedoel ik met 'niet echt gezien te hebben'. Je kan ook wel een film kijken terwijl je op de bank ligt te maffen. Je kunt dan gewoon zeggen dat je 't niet gezien hebt, omdat je het gewoonweg niet in je hebt opgenomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Jawl, ze zijn gewoon zo dom dat ze dingen net als kindjes van zes gewoon leuk of stom vinden, maar niet onder woorden kunnen brengen waarom.
Ah, right. Maar ze doen het altijd, overal. Discussies zijn niet mogelijk daaro. Als je een weerwoord ergens op geeft omdat je het ergens niet mee eens bent, krijg je meteen "houden we het wel gezellig" naar je hoofd en stel DAT iemand zijn mening geeft (anders dan "leuk"), dan zetten ze er steevast "maar ieder zijn mening, he" achterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met 'niet echt gezien te hebben'. Je kan ook wel een film kijken terwijl je op de bank ligt te maffen. Je kunt dan gewoon zeggen dat je 't niet gezien hebt, omdat je het gewoonweg niet in je hebt opgenomen.
ter verdediging:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Zo erg ben ik zelfs nog niet eens.
Ooh, okee. Ja, dan mag je wel even lui zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ter verdediging:
ik ben net bij mn opa en oma geweest in hun nieuwe appartement om te poetsen en zo voor de verhuis
Wat leuk! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:56 schreef liefie_ het volgende:
ja en maandag ga ik zelf verhuizen
jeeeeuuujjj
eindelijk weer op mezelf
dit was de langste maand in mn leven
ja het is een anderequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Wow, gefeliciteerd! Laatste dat ik had gehoord is dat die kamer juist niet doorging...
Oh, je bent erquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef Nirak het volgende:
hier is het nog droog, maar het heeft hier wel bijna heel de dag geregend (op vanavond na)
maar zie het zo: je hoeft de tuin niet te sproeien
*gaat handen wassen*quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:46 schreef Nirak het volgende:
Ik had het gezien dat je ons miste![]()
*Nirak voelt haar ego gestreeld
Ziet er tof uit meidenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Faithz het volgende:
Hoi!
Het nieuwe huisje van Faithz en Nirak
stay tuned![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
@ wonderer: er staat er eentje naast me te verkondigen dat hij "die jongen ook nog wel een keer tegenkomt. Die krijgt ook nog wel te horen wat ik van hem vindt"
Feli
Over prullen gesproken, waar is ons engeltje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
hoi prul, hoest?
quote:
Die zit op Werchter...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over prullen gesproken, waar is ons engeltje?
Ik trek hem liever uit.quote:
Oh ja.quote:
Dit klinkt alsof je het over een grijze haar hebt... *LOL*quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik trek hem liever uit.
hm, in mijn hoofd klonk dat leuker
Wat mij betreft wel. Al is het wat gespannen, maar daar kom ik wel doorheenquote:
Dan is't goequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Al is het wat gespannen, maar daar kom ik wel doorheen
Gezelligquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Hij is naar bed.
quote:
Best wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
maar hoe gaat het met jou momenteel?
fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best wel goed eigenlijkHet weer is verbeterd en er staan afspraken en het is morgen weekend enzo.
En het eten, want daar ging je toch voor?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
Vrij duf. Heb meer foto's van de zonsondergang en de havik dan van het spel zelf
veel plezier danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
Geen plannen, we gaan wel zo uit eten. Als het mooi weer blijft, fietsen denk ik.
Ieuwquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu!
Koffie iemand?![]()
Wij hebben hier last van vlooien, ik heb al vanalles gedaan, katten behandeld, omgeving behandeld en die klotebeesten zijn nu nog niet weg.![]()
Ik ga dusnog een keer spuitbussen en shampoo halen en pilletjes, voor eens in de maand, dan krijgen we ze hopelijk ook niet meer terug.![]()
Klotebeesten!![]()
Sjiek hoor, met die parelsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef liefie_ het volgende:
mn zomer ketting!!
[afbeelding]
voor meer van mijn creaties kijk maar hier: zelfgemaakte sieraden
Er gaat maandag wel iemand van hier naar 's-Hertogenbosch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Noodly het volgende:
Gaan er nog mensen naar Bergen op Zoomvandaag/vanavond?
Sebasserrrrrr, moet je het direct aan de grote klok hangen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:57 schreef Sebasser het volgende:
Maar, viking?
Wat moet je helemaal daar dan?
Is het niet veel handiger als je date (en zulks) wat dichter bij zou wonen?
Vikingggggggg Nou, ik kon het ook in het groningen topic roepen, of erg offtopic gaan in dat andere topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sebasserrrrrr, moet je het direct aan de grote klok hangen?.
Ik vind het juist wel leuk als iemand ver weg woont. Die hele treinreis erheen enzo. Heb ws ook nog een afspraak in Amsterdam, later deze week. Ik wil zelf weg uit Groningen, dus ik heb eigenlijk geen voorkeur voor waar iemand moet wonen. Ben toch niet zo aan de stad gebonden momenteel ( na de vakantie 1 keer per week college en verder mag ik zelf weten waar ik uithang
).
hahahahaha, grapjas ben je. Godzijdank heb ik een week OV jaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vikingggggggg Nou, ik kon het ook in het groningen topic roepen, of erg offtopic gaan in dat andere topic.
Ja, ok.
Dan is het wel leuk.
Heb je wel een OV dan?![]()
Wachten dan maar tot de pauze voorbij isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:29 schreef wonderer het volgende:
Er was hier een hele rare film of, over het amerika van de 26ste eeuw, waar iedereen nogal dom is. Best grappig maar iemand heeft hem op pauze gezet en nou kunnen we het einde niet zien
Maar je ziet niet wie het besteld heeft... lijkt me. Zou leuke situaties op kunnen leverenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:49 schreef wonderer het volgende:
Niemand las meer en ging niet naar school en zo. Dus eigenlijk is het gewoon een propaganda film, maar het was wel grappig. Lijkt erop dat degene die hem besteld had, de rest niet meer kijkt (we kunnen dus de "on demand" dingen van de buren ontvangen. Doorgespoelde porno enzo
"Hoi buurman. Ook genoten van de film gisteravond blijkbaar?"quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
InderdaadStukken die teruggespoeld worden, pauze als de vrouw zich net heeft uitgekleed enzo
Humor (en soms ook frustrerend als je gewoon wil kijken).
jullie houden een wedstijdjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:07 schreef Stroekie het volgende:
Zo hebben we toch nog gewonnen van Maedel en Mevr Maedel posten wij als eerste![]()
![]()
Ik en Stroekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jullie houden een wedstijdje
en wie zijn "we" ?
Meer vrijwilligers durfde de barre tocht door het roze Bergse land niet aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:19 schreef DR34M3R het volgende:
gokje.. jij en sitethief natuurlijk, niet zo moeilijk...
hoi stroek, hoi stitethief!
hoe was het? En waarom al zo vroeg thuis?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Meer vrijwilligers durfde de barre tocht door het roze Bergse land niet aan.
Kruising van een kruising met labrador, border collie met een kruising van een boerenfox met friese stabij.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:20 schreef wonderer het volgende:
Faithz/Nirak, wat voor merk is Tommie ook alweer? Brad dacht dat het een labrador was maar volgens mij klopt dat niet.
Het was reuze gezellig,quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe was het? En waarom al zo vroeg thuis?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het was reuze gezellig,, veel leuke dingen gezien, mooie muziek, zelfs een soort Antilliaanse samba band
![]()
![]()
![]()
.
We zijn nu bij Stroek thuis, we moesten nog inkopen doen anders was er niks te bikken.
Stroekie had natuurlijk het winkel mandje, en ik mocht de chips uitzoeken, leuke rolverdeling he
.
die moet wel mooi zijn... En heel oud worden na zoveel kruisingenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kruising van een kruising met labrador, border collie met een kruising van een boerenfox met friese stabij.
Ofzoiets
Het is een poepie
Aaaaaawquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:26 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kruising van een kruising met labrador, border collie met een kruising van een boerenfox met friese stabij.
Ofzoiets
Het is een poepie
Ik ben nu ff zelf ingelogd, anders krijgt men wel een heel verkeerd beeld van Stroekquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]vreemd om stroek in de 3e persoon over zichzelf te horen praten..
Ik snap wat je bedoelt sitethief!
Welke chips heb je gekozen? Ik vind je wel een bugles-tiepje...
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben nu ff zelf ingelogd, anders krijgt men wel een heel verkeerd beeld van Stroek.
Ik ben voor de Ketchup chips gegaan.
Ik ben trouwens een enorme Pringles fan, ik spaar zelfs de dozen. (mocht je nog een doos hebben die ik niet heb, ik houd me aanbevolen
)
ik niet, had vanochtend een afspraak met de makelaar, en ben vanmiddag wezen zwemmen (overdektquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:44 schreef Nirak het volgende:
En we zitten weer lekker in ons oude huisje, zonder rommel en zonder stoomapparaatWeer veel gedaan vandaag en blauwe voeten en handen van al het werk..
Zijn er hier ook mensen die wel van het lekkere weer hebben kunnen genieten?
Jij ook huis kopen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik niet, had vanochtend een afspraak met de makelaar, en ben vanmiddag wezen zwemmen (overdekt)
Zwemmen is ook lekkerquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik niet, had vanochtend een afspraak met de makelaar, en ben vanmiddag wezen zwemmen (overdekt)
leuke woning,straks helemaal als je uit die puinhoop bent natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:57 schreef Faithz het volgende:
Er staan ook wat foto's waar hij op staat in ons verbouwingstopic
quote:
quote:Maar ga je je huis verkopen?
Het zal vast wel snel gaan, want komende week gaat de tegelvloer en op de gehele begane grond er al in (hal, keuken, woonkamer en studeerkamer). Dan ziet het er al meteen heel anders uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
leuke woning,straks helemaal als je uit die puinhoop bent natuurlijk
en dan verwachten we natuurlijk ook nieuwe foto'squote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het zal vast wel snel gaan, want komende week gaat de tegelvloer en op de gehele begane grond er al in (hal, keuken, woonkamer en studeerkamer). Dan ziet het er al meteen heel anders uit
We weten niet wie het isquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"Hoi buurman. Ook genoten van de film gisteravond blijkbaar?"
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:04 schreef Nirak het volgende:
Van klein naar groot foto's van Tommy
Het eerste weekend bij ons in huis en meteen mee naar het NS station:
[afbeelding]
Op de hondenschool een paar weken later
[afbeelding]
Schuif eens op want ik lig niet zo lekker
[afbeelding]
Het water buiten is lekkerder dan binnen...
[afbeelding]
Waar was die stok nou?
[afbeelding]
En lekker met het buurmeisje op een bankje zitten..
[img=578xnull]http://img.photobucket.com/albums/v665/Faithzz/wandelen227a.jpg[/img]
quote:
daar zit een leuke woordgrap in...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
Zo te zien vermaakt Tommy zich prima tussen al die klussers
Kom, nog zes stuks, dat lukt bestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:31 schreef DR34M3R het volgende:
Lieve mensen, ik ga zo naar bed... ik ga het neuwe topic vandaag niet meer meemaken als het niet ineens heel vlug gaat hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |