moet je in K&W wezen, denk ik.quote:
Tjee, wat oppervlakkigquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
moet je in K&W wezen, denk ik.
Zo, de vrouw met zoon is weggestreept op m'n lijstje. Op zich zou dat kind al voldoende reden moeten zijn om haar weg te strepen, maar ja, misschien zag ze er wel heel leuk uit enzo. Maar niet mijn type. Toch wel een opluchting. Zag me al helemaal meemoederen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tjee, wat oppervlakkig"Ik hou niet van kinderen, maar als de moeder een lekker wijf is, dan kom ik er wel overheen"
Was dat die persoon van die date?
Maar dat was allemaal prima geweest als ze keimooi was geweest?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
, oppervlakkig hè. Maar het was toch niks geworden
. Kom op zeg, ik ben nog aan het studeren, ik wil de hele wereld nog zien. ik wil nummer 1 zijn en dan krijg ik een moeder met kind die aan huis gebonden is en mag ik de eeuwige 2 zijn (en terecht, want kinderen gaan voor!). Beetje naïef van mezelf
.
Nee, is niet de vrouw van de date, nee.
mja, ik vind uiterlijk wel belangrijk en als iemand er gewoon leuk uitziet, aardig is en een kind heeft, is dat wel een pré boven alleen aardig zijn en een kind hebben. Je moet gewoon dat kind compenseren met je uiterlijk. Sorry, maar zo denk ik er wel overquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat was allemaal prima geweest als ze keimooi was geweest?
Ik zit je maar te plagen hoor.
maar ik meen het wel
Er is maar weinig aan het uiterlijk wat er echt toe doet vind ik.. De ogen, en de mond ook als ik eerlijk mag zijn.. Voor de rest, ach, het is leuk om naar te kijken, maar daar koop je niks voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
mja, ik vind uiterlijk wel belangrijk en als iemand er gewoon leuk uitziet, aardig is en een kind heeft, is dat wel een pré boven alleen aardig zijn en een kind hebben. Je moet gewoon dat kind compenseren met je uiterlijk. Sorry, maar zo denk ik er wel over.
en daar in dr34m3r weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef DR34M3R het volgende:Hoi!
wonderer, je pm werkt weer zag ik? Fijn!
quote:
en toch gaan we je daar ooit nog mee in het ootje nemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]en jullie ook, dat vind ik dan weer fijn
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch gaan we je daar ooit nog mee in het ootje nemen
dan verstoppen we ons overal, zodat je ons gaat zoeken en in eerste instantie niet kan vinden![]()
![]()
![]()
kweenie? heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Waar gaat dat over, tussen Stroekie en Dreamer?.
Tnx. Hij is niet van mezelf hoor.. is gejat... Lawrence of Arabia.. Maar ik vond hem ook mooi, en heel erg waarquote:@ Dreamer: mooie signature.
Ja, ik was niet geblokkeerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef DR34M3R het volgende:Hoi!
wonderer, je pm werkt weer zag ik? Fijn!
Nou gewoon ik zwaai bijna altijd even naar Dr34m3r als ze weer hier komt postenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Viking84 het volgende:
Waar gaat dat over, tussen Stroekie en Dreamer?.
@ Dreamer: mooie signature.
stroek... 't busje komt zo...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou gewoon ik zwaai bijna altijd even naar Dr34m3r als ze weer hier komt posten
dat vindt ze leuk
en ze is ook blij dat wij er weer zijn
en net als vroeger op de lagere school als je dan terugkwam van schoolreis ging toch ook iedereen onder de banken zitten zodat de ouders dachten dat de bus leeg was terug gekomen![]()
haha.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou gewoon ik zwaai bijna altijd even naar Dr34m3r als ze weer hier komt posten
dat vindt ze leuk
en ze is ook blij dat wij er weer zijn
en net als vroeger op de lagere school als je dan terugkwam van schoolreis ging toch ook iedereen onder de banken zitten zodat de ouders dachten dat de bus leeg was terug gekomen![]()
Dat geloof ik, chips voor bij het eten, dat zouden die van ons ook wel willenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb straks zelf chipjes gemaakt, voor bij het eten, kindjes en vrined vonden het wel een succes geloof ik.
Gewoon met een kaasschaaf aardappeltjes schaven en dan in de olie gooien, dan heb je net echte chipjes!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat geloof ik, chips voor bij het eten, dat zouden die van ons ook wel willen
ik heb het ooit geprobeerd, maar er zat weinig smaak aan toen herinner ik me.. heb het nooit meer gedaan...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:11 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon met een kaasschaaf aardappeltjes schaven en dan in de olie gooien, dan heb je net echte chipjes!
Ze smaken ook als chips, maar dan warm.
Je moet wat zout in de olie gooien, dan trekt het in de chips, best lekker hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik heb het ooit geprobeerd, maar er zat weinig smaak aan toen herinner ik me.. heb het nooit meer gedaan...
Ja, maar ze zijn ook gewoon lekker!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef liefie_ het volgende:
altijd als ik jou naam zie ik krijg ik zin in mn caramal brownies
slecht slecht
Friturenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Hallo!
Ik heb straks zelf chipjes gemaakt, voor bij het eten, kindjes en vrined vonden het wel een succes geloof ik.
Dat zal het hem zijn... ik gooide dat er pas later overheen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je moet wat zout in de olie gooien, dan trekt het in de chips, best lekker hoor!![]()
Wat raar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:48 schreef wonderer het volgende:
Dat schijnt HET excuus te zijn voor vrouwen om zich te mogen misdragen.
Yeah, ik snap het ook nietquote:
Hm. Maar es proberen dan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef liefie_ het volgende:
jawel hoor
mama maakt altijd zo aardappels in de oven en toen we klein waren deed ze er ook heel dunne bij voor mij en mn zusje zodat wij ook "chipjes" hadden
Ik frituur eigenijk nooit(das echt zo, onze frietpan is iig al een jaar(zoiets) niet gebruikt, mijn vriend gebruikt hem alleen als hij een riskavondje houdt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Frituren
Kan het ook in de oven? Ik las/hoorde iets over dat het zetmeel door vet vervangen werd en dat daarom chips zo smaken. Dus in de oven zal wel niet kunnen...
Ik houd helemaal niet van chips, maakte mezelf dan ook niet echt blij ermee, maar met wat mayo was het wel lekker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik geloof da'k aardappelproducten niet echt geweldig vindt.
Als ik al chips koop, zijn het mais chips o.i.d., maar echt nooit aardappel chips.
Riskavondjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende: mijn vriend gebruikt hem alleen als hij een riskavondje houdt.
Ja, friet wordt wel knapperiger (maar we eten dan ook speciale ovenfriet). Ach, gewoon een keer proberen, dan zien we welquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik frituur eigenijk nooit(das echt zo, onze frietpan is iig al een jaar(zoiets) niet gebruikt, mijn vriend gebruikt hem alleen als hij een riskavondje houdt.
Ik heb olijfolie gebruikt en niet gewoon gebakken, maar een paar cm in de pan gegooid en er een hand rauwe chipjes ingegooid, da's wel frituren, maar dan anders...
Ik weet niet of het in de oven kan, misschien wel, maar dan moet je er sowieso vooraf zout overheen gooien.
Als je friet in de oven doet, wordt die dan knapperig? want dan moeten die chips ook wel lukken...
dunschiller?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, friet wordt wel knapperiger (maar we eten dan ook speciale ovenfriet). Ach, gewoon een keer proberen, dan zien we welWe hebben alleen geen kaasschaaf
Dan snijd je het gewoon heel dun.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, friet wordt wel knapperiger (maar we eten dan ook speciale ovenfriet). Ach, gewoon een keer proberen, dan zien we welWe hebben alleen geen kaasschaaf
Krijg je reepjesquote:
als ik jou daar blij mee maakquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jij gaat als begeleidster mee morgen mij in Otterlo afleveren?
Die zijn allemaal synchroon gaan menstrueren ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij al mijn collega's is de behoefte aan chocolade in die periode ook veel sterker![]()
ik lust juist niks wat goed voor me isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |