Ik word wel emotioneler, das een van de dingen waaraan ik merk dat ik ongesteld moet worden( is niet bepaald regelmatig bij mij)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:38 schreef maedel het volgende:
zo, goedemorgen.
Even voor alle duidelijkheid, ik ga me niet misdragen als ik pms heb hoor. Maar ik ben er gewoon wel echt heel ziek van. Net of ik griep heb.
Das wel leuk, die rijlessen, emotioneel zijn is af en toe best lastig...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Haha, wat bizar, JamesBrownie. Ik ben sowieso vrij emotioneel altijd. Ik jank echt óveral om.
Ik ga zo naar het ouderlijk huis. Autorijlessen.
Teleurstelling: ben 22, bi, WEL singlequote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:52 schreef maedel het volgende:
Hoi Hestera
Ben je 30+, lesbisch, single (niet onbelangrijk) en lijk je op Idols Maud?
Viking zoekt nog een date namelijk
Zo, die's binnen
Ach, dan kan je je daarna lekker opwarmen met een kopje thee enzo. Is ook altijd een fijn gevoelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:49 schreef Stroekie het volgende:
Zwaait naar iedereen![]()
laat koffie, thee en broodjes achter![]()
tot laat vanavond, want ik moet vandaag heel de dag heel gezellig beachgames gaan doen in Otterlo op de Veluwe in de regen en onweer straks![]()
ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Meisjes zijn bah!
maar je zegt wel lelijke dingen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik heb heel geen meiske in m'n monde gehad.
Nou ja, met al die horrorverhalen over dat Bush wil vastleggen in de grondwet dat een huwelijk voor een man en een vrouw is... maar New Hampshire heeft VOOR het homohuwelijk gestemd dus dat komt er tzt ook wel. Gelukkig woon ik in een tolerante staatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 07:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wordt er normaal gesproken wel wat van gezegd dan? In welke staat woon je precies? En hoe zit het daar met de tolerantie tov homo's?.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava gaat nu z'n mond spoelen
maar jij bent hetero?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, met al die horrorverhalen over dat Bush wil vastleggen in de grondwet dat een huwelijk voor een man en een vrouw is... maar New Hampshire heeft VOOR het homohuwelijk gestemd dus dat komt er tzt ook wel. Gelukkig woon ik in een tolerante staatIk vond het gewoon frappant (ik kom niet zoveel buiten dus het was me nog niet eerder opgevallen
).
Ik val op mannen.quote:
en je bent een vrouw tochquote:
Het is nogal een schemergebied, laten we het daar op houden, okee?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en je bent een vrouw toch
dan val je onder de catogerie hetero
dan denk ik dat ik hier echt te weinig ben!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:34 schreef maedel het volgende:
Ja, ik dacht ook al, daar waren we toch uit met z'n allen?
Wij gaan zo richting BoZ, we zullen extra actievoeren ook voor jullie![]()
We zijn hier toch allemaal een beetje in 'n schemergebied?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is nogal een schemergebied, laten we het daar op houden, okee?
I guess. Ik heb het er gewoon niet graag over, want ik wil niet liegen en de waarheid bevalt me niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
We zijn hier toch allemaal een beetje in 'n schemergebied?
Wat moet ik me voorstellen bij een zomerkettingquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:09 schreef liefie_ het volgende:
oke sorry dat ik er naar vroeg dan
ik maak een zomer ketting
zou dat de zon over halen om meer te gaan schijnen?
Nou kom maar op met die theequote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, dan kan je je daarna lekker opwarmen met een kopje thee enzo. Is ook altijd een fijn gevoel
Ow, ik had er geen erg in da'k nu een gevoelige snaar zou raken, ook omdat je beschouw als open minded.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
I guess. Ik heb het er gewoon niet graag over, want ik wil niet liegen en de waarheid bevalt me niet.
*geeft Stroekie lekker kopje jasmijn thee, en wikkelt hem in een deken, en reikt zijn bruin geruitte pantoffels aan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou kom maar op met die thee![]()
want opwarmen, daar ben ik wel aan toe![]()
wil je me dan ook nog het avondblad aanreiken en alvast de haard aanmaken ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:53 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*geeft Stroekie lekker kopje jasmijn thee, en wikkelt hem in een deken, en reikt zijn bruin geruitte pantoffels aan.
reikt Stroekie een NRC aan, en stookt het vuur wat op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wil je me dan ook nog het avondblad aanreiken en alvast de haard aanmaken ?
Dus omdat ik over bepaalde dingen van mezelf niet graag praat en zeker niet zo even tussen neus en lippen door, ben ik ineens niet meer open minded? Ik neem jou of liefie niks kwalijk, ik zeg alleen maar dat ik het er niet graag over heb, da's alles.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ow, ik had er geen erg in da'k nu een gevoelige snaar zou raken, ook omdat je beschouw als open minded.
Eh, nee, meer van dat er aspecten zijn van jezelf die je niet bevallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dus omdat ik over bepaalde dingen van mezelf niet graag praat en zeker niet zo even tussen neus en lippen door, ben ik ineens niet meer open minded?
Ze hebben het dus niet echt gezien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef wonderer het volgende:
Sommige mensen, echt, serieus...
Op een forum:
"Heeft iemand dit en dat programma gezien?"
"Ja, ik heb het gezien" - "ik ga zo de herhaling kijken" - "Ja, op internet"
Dat werd ik een beetje zat, dus ik zeg "Leuk om te weten dat jullie het gezien hebben, maar wat vonden jullie ervan?"
"Leuk!" - "Ja, leuk" - "Ik vond het ook leuk"
Oh. Ja, ik heb wat issuesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Eh, nee, meer van dat er aspecten zijn van jezelf die je niet bevallen.
Jawl, ze zijn gewoon zo dom dat ze dingen net als kindjes van zes gewoon leuk of stom vinden, maar niet onder woorden kunnen brengen waarom.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze hebben het dus niet echt gezien.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
reikt Stroekie een NRC aan, en stookt het vuur wat op.
En presenteert hem een een sigaar, en een houtje voor het aansteken hiervan.
Dat bedoel ik met 'niet echt gezien te hebben'. Je kan ook wel een film kijken terwijl je op de bank ligt te maffen. Je kunt dan gewoon zeggen dat je 't niet gezien hebt, omdat je het gewoonweg niet in je hebt opgenomen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef wonderer het volgende:
Jawl, ze zijn gewoon zo dom dat ze dingen net als kindjes van zes gewoon leuk of stom vinden, maar niet onder woorden kunnen brengen waarom.
Ah, right. Maar ze doen het altijd, overal. Discussies zijn niet mogelijk daaro. Als je een weerwoord ergens op geeft omdat je het ergens niet mee eens bent, krijg je meteen "houden we het wel gezellig" naar je hoofd en stel DAT iemand zijn mening geeft (anders dan "leuk"), dan zetten ze er steevast "maar ieder zijn mening, he" achterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat bedoel ik met 'niet echt gezien te hebben'. Je kan ook wel een film kijken terwijl je op de bank ligt te maffen. Je kunt dan gewoon zeggen dat je 't niet gezien hebt, omdat je het gewoonweg niet in je hebt opgenomen.
ter verdediging:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
Wheheh. Zo erg ben ik zelfs nog niet eens.
Ooh, okee. Ja, dan mag je wel even lui zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ter verdediging:
ik ben net bij mn opa en oma geweest in hun nieuwe appartement om te poetsen en zo voor de verhuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |