die vind ik zo vies!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Misschien moet ik het eens met yams proberen, lekker zoet.
Nou ja, dan kom ik morgen ergens halverwege de avond wel weer naar huis toequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ik jou daar blij mee maak
o nee.. afsluiting. Jammer stroek.
dat is toch alleen bij vrouwen die in hetzelfde huis wonen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die zijn allemaal synchroon gaan menstrueren ook?
I guess. We hebben geen kaas die een schaaf nodig heeft...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet je die wel op je to do lijst voor komende herfst ?
Argh! Richard Gere is naar mijns insziens een vloekwoord sinds hij gespeeld heeft in een King Arthur film. (daarvoor wist ik niet wie hij was)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef liefie_ het volgende:
ik zit nu chips te snaaien
met het excuus: vandaag begint mn weekend en bij een slome richard gere film moet het toch
Nee niet helemaalquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Die zijn allemaal synchroon gaan menstrueren ook?
Zacht gepoft uit de ovenquote:
mijn spaanse collega zou bovenstaande zin dus als vloeken beschouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb 'ns uit verdriet een hele grote witte chocolode reep (met gepofte rijst) opgegeten toen mijn zus emigreerde. 'k Was toen echt een beetje verdrietig....
Bij mij op het werk krijgt ook iedereen babies, en bij mijn kindjes op school ook alle juffen, het is denk ik een epidemie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet helemaal
1 is er zwanger 1 is een maand geleden vertrokken, en de andere vertrekt over 3 weken
nu moet ik dat schema weer helemaal opnieuw gaan samenstellen wie wanneer weer extra sensitive is want ik krijg er weer 2 dames en 1 nicht voor terug![]()
![]()
Ik mag hopen dat jij niet degene bent die verantwoordelijk is voor al die ellende?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee niet helemaal
1 is er zwanger 1 is een maand geleden vertrokken, en de andere vertrekt over 3 weken
nu moet ik dat schema weer helemaal opnieuw gaan samenstellen wie wanneer weer extra sensitive is want ik krijg er weer 2 dames en 1 nicht voor terug![]()
![]()
en toch is witte de lekkerste chocoladequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn spaanse collega zou bovenstaande zin dus als vloeken beschouwen
witte chocolade is geen chocolade maar pure cacaoboter![]()
voor haar begint chocolade pas bij een cacaopercentage boven de 60 procent
na ja ik gok erop dat wanneer je dubbele diensten zou draaien en dus meer tijd met je collega's zou huizen en thuis dat die redenering ook gewoon geldig isquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat is toch alleen bij vrouwen die in hetzelfde huis wonen?
waarom eigenlijk wel bij wonen, niet bij werken...?
welke ellendequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jij niet degene bent die verantwoordelijk is voor al die ellende?
Daar heeft ze ook wel gelijk in, ik zie 't ook als iets anders.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn spaanse collega zou bovenstaande zin dus als vloeken beschouwen
witte chocolade is geen chocolade maar pure cacaoboter![]()
voor haar begint chocolade pas bij een cacaopercentage boven de 60 procent
veel plezier wonderer! Eet zequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:35 schreef wonderer het volgende:
Brad is thuis, ik peer hem zo. Alweer baseballIk ga voor het gratis eten
Nee ook mijn voorkeur gaat naar Puur uitquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
en toch is witte de lekkerste chocolade
Had je me toen maar gekend voor een flinke *knuffel*quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook wel gelijk in, ik zie 't ook als iets anders.
Maarja, ik had 't nodig!
en heeft je zus achteraf ook zo'n periode van miserabel zijn doorgemaakt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar heeft ze ook wel gelijk in, ik zie 't ook als iets anders.
Maarja, ik had 't nodig!
Dank jequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Had je me toen maar gekend voor een flinke *knuffel*
hoe lang is dat geleden?
Nee, dat was/is ook wederzijds. We komen echt uit dezelfde warme nest, en zo voelt dat ook altijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft je zus achteraf ook zo'n periode van miserabel zijn doorgemaakt?
of was het verdriet als het ware alleen bij jouw omdat je "alleen" achterbleef bij pa en moe ?
En hoe gaat dat nu? Regelmatig contact? Vast wel met die digitale snelweg tegenwoordig.. Waar is ze naartoe gegaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dank je
Het is al zo'n 2 a 3 jaar geleden dat ze vertrok.
Ze is naar Schotland gegaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En hoe gaat dat nu? Regelmatig contact? Vast wel met die digitale snelweg tegenwoordig.. Waar is ze naartoe gegaan?
fijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze is naar Schotland gegaan.
We hebben nog wel contact via msn. En da's nogal een flinke pleister op de wonde.
en haar "medicijn" was ook witte chocolade ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, dat was/is ook wederzijds. We komen echt uit dezelfde warme nest, en zo voelt dat ook altijd.
Ben al twee keer bij d'r geweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
fijn![]()
En Schotland schijnt ook heel mooi te zijn, je houdt van Noorwegen, dus Schotland moet je ook goed bevallen lijkt me. Je zult er wel graag op bezoek gaan, om 2 redenen dus.
Ik doe meequote:
Hm, weet ik niet. Volgens mij meer d'r werk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en haar "medicijn" was ook witte chocolade ?
ja in zulke gevallen is internet toch wel een uitkomst tot b.v. 15 jaar terug toen je voor zulke zaken nog steeds alleen maar het peperdure bellen naar het buitenland had of het sturen/faxen van brievenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ze is naar Schotland gegaan.
We hebben nog wel contact via msn. En da's nogal een flinke pleister op de wonde.
Jazekerquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja in zulke gevallen is internet toch wel een uitkomst tot b.v. 15 jaar terug toen je voor zulke zaken nog steeds alleen maar het peperdure bellen naar het buitenland had of het sturen/faxen van brieven
ik ben er voor 2 jaar terug geweest, en het schijnt dus niet alleen, ik vond het ook echt zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
En Schotland schijnt ook heel mooi te zijn,
Daar heb ik ook zojuist wel wat bewijs van geupload in m'n fobo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben er voor 2 jaar terug geweest, en het schijnt dus niet alleen, ik vond het ook echt zo![]()
Vanitas at the local pubquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zojuist wel wat bewijs van geupload in m'n fobo.
en dus moet nu ieder in 1 huis slapenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef Nirak het volgende:
Mensen, slaap lekker!
Morgen hebben we officieel 2 huizen in ons bezitDus ik zal vannacht wel geen oog dicht doen.....
Nou dat moet je dan toch echt proberen de volgende keer, en dan eigenlijk de lelijkste of meest vervallen kiezen die je tegenkomtquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nouja, 't was gewoon een kroeg in Aberdeen, waar het wel leuk was.
Helaas ben ik nog niet in zo'n locale pub geweest
[afbeelding]
This is a local pub, for local people.
';k Weet 'tquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dat moet je dan toch echt proberen de volgende keer, en dan eigenlijk de lelijkste of meest vervallen kiezen die je tegenkomt
heel goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
';k Weet 't
Maarja, ik ga nu nog even aan m'n stukje schrijven.
wordt er normaal gesproken wel wat van gezegd dan? In welke staat woon je precies? En hoe zit het daar met de tolerantie tov homo's?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 05:22 schreef wonderer het volgende:
Ik zag twee jongens hand in hand lopenEn niemand zei er wat van
(en de walmart zat vol rednecks die voor de races komen dit weekend).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |