Wat leuk! gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:56 schreef liefie_ het volgende:
ja en maandag ga ik zelf verhuizen
jeeeeuuujjj
eindelijk weer op mezelf
dit was de langste maand in mn leven
ja het is een anderequote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef wonderer het volgende:
Wow, gefeliciteerd! Laatste dat ik had gehoord is dat die kamer juist niet doorging...
Oh, je bent erquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:38 schreef Nirak het volgende:
hier is het nog droog, maar het heeft hier wel bijna heel de dag geregend (op vanavond na)
maar zie het zo: je hoeft de tuin niet te sproeien
*gaat handen wassen*quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:46 schreef Nirak het volgende:
Ik had het gezien dat je ons miste![]()
*Nirak voelt haar ego gestreeld
Ziet er tof uit meidenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:52 schreef Faithz het volgende:
Hoi!
Het nieuwe huisje van Faithz en Nirak
stay tuned![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
@ wonderer: er staat er eentje naast me te verkondigen dat hij "die jongen ook nog wel een keer tegenkomt. Die krijgt ook nog wel te horen wat ik van hem vindt"
Feli
Over prullen gesproken, waar is ons engeltje?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:01 schreef DR34M3R het volgende:
hoi prul, hoest?
quote:
Die zit op Werchter...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Over prullen gesproken, waar is ons engeltje?
Ik trek hem liever uit.quote:
Oh ja.quote:
Dit klinkt alsof je het over een grijze haar hebt... *LOL*quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik trek hem liever uit.
hm, in mijn hoofd klonk dat leuker
Wat mij betreft wel. Al is het wat gespannen, maar daar kom ik wel doorheenquote:
Dan is't goequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Al is het wat gespannen, maar daar kom ik wel doorheen
Gezelligquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef DR34M3R het volgende:
Zo. Hij is naar bed.
quote:
Best wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:19 schreef DR34M3R het volgende:
maar hoe gaat het met jou momenteel?
fijn om te horenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Best wel goed eigenlijkHet weer is verbeterd en er staan afspraken en het is morgen weekend enzo.
En het eten, want daar ging je toch voor?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:43 schreef wonderer het volgende:
Vrij duf. Heb meer foto's van de zonsondergang en de havik dan van het spel zelf
veel plezier danquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:01 schreef wonderer het volgende:
Geen plannen, we gaan wel zo uit eten. Als het mooi weer blijft, fietsen denk ik.
Ieuwquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu!
Koffie iemand?![]()
Wij hebben hier last van vlooien, ik heb al vanalles gedaan, katten behandeld, omgeving behandeld en die klotebeesten zijn nu nog niet weg.![]()
Ik ga dusnog een keer spuitbussen en shampoo halen en pilletjes, voor eens in de maand, dan krijgen we ze hopelijk ook niet meer terug.![]()
Klotebeesten!![]()
Sjiek hoor, met die parelsquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:07 schreef liefie_ het volgende:
mn zomer ketting!!
[afbeelding]
voor meer van mijn creaties kijk maar hier: zelfgemaakte sieraden
Er gaat maandag wel iemand van hier naar 's-Hertogenbosch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:41 schreef Noodly het volgende:
Gaan er nog mensen naar Bergen op Zoomvandaag/vanavond?
Sebasserrrrrr, moet je het direct aan de grote klok hangen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:57 schreef Sebasser het volgende:
Maar, viking?
Wat moet je helemaal daar dan?
Is het niet veel handiger als je date (en zulks) wat dichter bij zou wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |