En wat anders? Zoek je dan een leuke Chinese club op of koop je een satellite en volg je 't via je tvquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Student-zijn is irritant...Als ik later "groot" ben, neem ik wel een seizoenskaart. (Als ik dan nog in Nederland woon, uiteraard.)
Daar ga ik ook wel van uit, maar dan mogen ze wel opschieten voordat anderen ze te snel af zijn evt. Ik zou er niet rouwig om zijn. Want stel je voor als zij aankomen met noodaankopen ala Harry, dat werkt alleen maar in ons voordeel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:06 schreef Kadoc het volgende:
[..]
De transferperiode is nog lang. PSV haalt vast nog wel namen, evenals Ajax en AZ.
Rechtsback en rechtermiddenvelder mag ook nog wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:30 schreef renz0r het volgende:
Elftal bijna opgebouwd, nu nog wat nieuwe bankzitters
Hele rechterkant eigenlijk wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:32 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Rechtsback en rechtermiddenvelder mag ook nog wel.
Makaayquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:39 schreef belanov het volgende:
[afbeelding]
heb nog steeds het idee dat elk moment de wekker kan gaan![]()
Beide...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
En wat anders? Zoek je dan een leuke Chinese club op of koop je een satellite en volg je 't via je tv?
Ziet er netjes uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:39 schreef belanov het volgende:
[afbeelding]
heb nog steeds het idee dat elk moment de wekker kan gaan![]()
Daar herinner ik me die gast ook alleen van. Maar blijkbaar heeft-ie in Duitsland goed gepresteerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:26 schreef TJDoornbos het volgende:
trouwens bedenk met net dat Hofland aardig in de fout ging in 2002 toen Tomasson doorjoegDat moettie niet meer doen
In Nederland ook wel, vaste verdediger van het PSV dat in 2001 met straatlengte voorsprong kampioen werd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Daar herinner ik me die gast ook alleen van. Maar blijkbaar heeft-ie in Duitsland goed gepresteerd.
Da's een concurrent minder in de slag om Koevermans....quote:Nürnberg geeft hoop op Koevermans op
28/6/2007 12:07
1. FC Nürnberg doet geen nieuwe poging aanvaller Danny Koevermans los te weken bij AZ.
Ondanks eerdere toenaderingen legt Nürnberg zich neer bij de beslissing van AZ Koevermans (nog) niet te laten gaan. Zolang er geen geschikte vervanger is gevonden, zoals naar verluidt Roy Makaay was geweest, blijft de spits in Alkmaar.
'We hebben nog andere opties waaraan we werken', nam technisch directeur Martin Bader zijn verlies. 'En dan komt er aan het einde van de rit iemand die ik echt niet wilde', grapte trainer Hans Meyer. De Israëliër Roberto Colautti (Maccabi Haifa) is kandidaat.
Feyenoord blijft nog wél in de race voor Koevermans. De Rotterdammers zouden persoonlijk al rond zijn met de Schiedammer, maar lijken evenmin AZ te kunnen verleiden tot een transfer.
Koevermans heeft te horen gekregen van AZ dat ie moet blijven. Az begint hem duidelijk te knijpen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:52 schreef Tovaho het volgende:
[..]
Da's een concurrent minder in de slag om Koevermans....
(bron: www.vi.nl)
quote:Van Burik moet weg bij Hertha BSC
28/6/2007 14:53
Hertha BSC heeft geen plaats meer voor Dick van Burik. De 33-jarige verdediger beraadt zich nog over zijn toekomst.
Van Burik heeft in Berlijn nog een contract tot medio 2008, met een automatische verlenging bij 22 wedstrijden of meer. Maar vrijdag praat de verdediger verder met manager Dieter Hoeness over een afscheid op korte termijn.
'Het laat me niet koud', aldus Van Burik in Kicker. De verdediger staat al tien jaar onder contract bij Hertha BSC. 'Deze club gaat me aan het hart.'
De leiding van Hertha BSC verdenkt Van Burik ervan zijn ploeggenoot Jerome Boateng te hebben aangezet tot het afzien van een contractverlenging. Dat zou Van Buriks vader Karel financieel een voordeel hebben opgeleverd als zaakwaarnemer van de Ghanese verdediger.
Jerome's broer en Hertha-middenvelder Kevin-Prince Boateng spreekt de aantijgingen tegen: 'Dit is lachwekkend. Ze moeten de beslissing van mijn broer niet te verlengen accepteren. Ik hoop echt dat Dick blijft.'
Moet nog wel wennen aan het idee dat hij bij Feyenoord gaat spelen.quote:
1. Feyenoordquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:58 schreef J.Grisham het volgende:
Apart joh, stuk voor stuk goede aankopen!
- Bruins, groot talent, over 2 jaar vaste waarde in het team, kan dit seizoen af en toe invallen
- Slory, wordt een basisspeler a la castelen, daar profiteert Makaay enorm van mbt assists
- de Cler, afgelopen jaren bewezen dat hij betrouwbare linksback is die op kan komen. (+ ervaring)
- Gio, heeft geen argumenten nodig, speelde afgelopen jaar nog meer dan 30 wedstrijden in Barca, wordt de nieuwe leider van dit team
- Hofland, heb hem weinig zien spelen, maar wat ik nog van hem weet ik het een sobere,betrouwbare verdediger
- Makaay, DE topaankoop, past perfect bij Feyenoord, elk seizoen goed voor 20 doelpunten
- en misschien nog wel meer aankopen, aangezien deze spelers aantrekkingskracht hebben op andere spelers om naar Feyenoord te komen
Conclusie, Feyenoord weer in de top 3
(dit zeg ik als Ajax fan..)
Het klinkt inderdaad een beetje onwerkelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef venomsnake het volgende:
Moet nog wel wennen aan het idee dat hij bij Feyenoord gaat spelen.
Had ik ook. Ach ja gewoon flink trainenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Makaay ziet er best dik uit. Zal wel aan de foto liggen.
Zolang de basis/steunpilaren bij Ajax niet vertrekken denk ik dat ze kampioen worden dit jaar aangezien ze EN kwaliteit EN een ingespeeld team hebben. AZ heeft dit ook, maar die zijn nog te jong en hebben geen ervaren toppers... Feyenoord en PSV moeten opnieuw beginnen, dat gaat ze niet lukken...quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:02 schreef TheCandyman het volgende:
[..]
1. Ajax
2. Feyenoord
3. PSV
4. AZ
eeehh waar is Ajax dan![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Volgend seizoen te bewonderen in de Kuip..
http://www.youtube.com/watch?v=LZli_DmMCbY&mode=related&search=
Ongelooflijk..![]()
Anderhalve maand geleden ook niet. Toen was Koeman trainer en Charisteas eerste spits.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef Pavement het volgende:
ok voor de laatste keer, ik ben zo blij kan godverdomme wel janken.
FF eerlijk wie had dit 6maanden geleden gedacht ? ik niet.
Toen vreesde ik Nacompetitie in 07-08quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Anderhalve maand geleden ook niet. Toen was Koeman trainer en Charisteas eerste spits.
Komt wel goed denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:13 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EHuMf_s3uPI hier wilk er meer van zien!!
Gebeurt hem echt ZELDEN..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:16 schreef Urvin het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YcnstXUMACw&mode=related&search=
Dit is ook makaay![]()
Topspeler. Kan niet wachten tot het seizoen begint.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:07 schreef venomsnake het volgende:
Volgend seizoen te bewonderen in de Kuip..
http://www.youtube.com/watch?v=LZli_DmMCbY&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=O--OCLyMWhM
Ongelooflijk..![]()
Gewoon bijna kippenvel denkend aan komend seizoen!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Centrale vraag dus : Waar komt dat geld vandaan?
Neuh. Met de komst van Makaay vrij overbodig. Bovendien is zijn scorend vermogen niet je-van-het en drukt zijn salaris waarschijnlijk relatief gezien zwaar op de begroting. Daarnaast is hij niet meer op zijn best. Van mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef rotskibo het volgende:
Ze moeten Tomasson proberen te halen.
Geleend van Excelsior.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Ook nog een goeie jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef rotskibo het volgende:
Realquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:22 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wat was Makaay een topspits bij Deportivo, hij had eigenlijk bij Real moeten spelen.
Hij paste prima bij depor. Hij is er zelfs kampioen mee geworden.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Dan liever Koevermans, is beter in vorm.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef rotskibo het volgende:
Lees maar de afgelopen 10 topics..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef onlogisch het volgende:
Pest die jongen niet zoquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
Nog één keertje dan.
[afbeelding]
'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
[afbeelding]
quote:Roy Makaay en Kevin Hofland bezegelen waarschijnlijk donderdag hun transfers naar De Kuip. Feyenoord heeft naar verluidt ook al een akkoord met Danny Koevermans. Maar AZ lijkt alsnog huiverig te zijn de aanvaller te laten gaan.
Bron: Vi.nl
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
Nog één keertje dan.
[afbeelding]
'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
[afbeelding]
Ten eerste: Feyenoord is nog nooit kampioen geworden op basis van individuele kwaliteit. Ten tweede: als ik naar de overige drie seleties kijk dan vind ik de huidige selectie van Feyenoord daar niet zo heel erg veel voor onderdoen. PSV is best verzwakt, Ajax kan nog drie topspelers kwijtraken, en AZ is gewoon AZ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
FF serieus, wie van jullie gaat er van uit dat Feyenoord kampioen gaat worden? Ik zie hier mensen die zeggen dat ze een harde plasser hebben etc. mensen die kippenvel hebben als ze naar volgend seizoen kijken, maar is het niet gewoon zo dat ze alsnog niet de beste selectie hebben? Ze hebben goed ingekocht, dat wel
Dat wordt dan toch ook niet beweerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
FF serieus, wie van jullie gaat er van uit dat Feyenoord kampioen gaat worden? Ik zie hier mensen die zeggen dat ze een harde plasser hebben etc. mensen die kippenvel hebben als ze naar volgend seizoen kijken, maar is het niet gewoon zo dat ze alsnog niet de beste selectie hebben? Ze hebben goed ingekocht, dat wel
Met het matriaal wat Feyenoord nu heeft kun je natuurlijk een heel eind komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
FF serieus, wie van jullie gaat er van uit dat Feyenoord kampioen gaat worden?
Het is toch best begrijpelijk dat men blij en optimistisch wordt van namen als Makaay en Van Bronckhorst als je Charisteas en Schreuder gewend bent?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:36 schreef denthemen het volgende:
Check mijn laatste link maar, wordt het ook nog eens herhaald..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Heb ik in de media iets gemist over het geld?
Aangezien ik alleen maar lompe antwoorden krijg.
Mijn vraag is serieus, ik heb er niets over vernomen, ik hoor alleen maar spelers die tekenen en niks over geld
quote:En Feyenoord is nog steeds niet uitgewinkeld. "Er komen nog meer spelers", verklapte technisch manager Peter Bosz. "Ik zeg alleen niet hoe veel."
Misschien, maar dit wordt echt minstens 2x per topic gevraagd. En aangezien er de afgelopen dagen drie of vier topics per dag doorheen gingen, wordt die vraag wel een beetje irritant.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef onlogisch het volgende:
Mijn vraag is serieus, ik heb er niets over vernomen, ik hoor alleen maar spelers die tekenen en niks over geld
quote:Zijn de veelbesproken en steenrijke havenbaronnen dan eindelijk ontwaakt? Heeft de vereniging een suikeroom uit Rusland binnengehaald? Of nemen de ambitieuze beleidsmakers van Feyenoord zoveel risico's dat de club op een faillissement afstevent? "Niets van dat alles", benadrukte financieel directeur Onno Jacobs van Feyenoord. "We nemen helemaal geen risico's en we zijn ook niet overgenomen. We halen het geld voor aankopen uit de recent geïnitieerde Talenten Pool en de uitgifte van certificaten voor aandelen."
Feyenoord heeft de belangrijkste spelers in een Talenten Pool ondergebracht. Investeerders profiteren mee bij de mogelijke verkoop van de bewuste voetballers. "De eerste Talenten Pool heeft zes miljoen euro opgeleverd", weet Jacobs. "De tweede Talenten Pool moet vijf miljoen opbrengen. Met de aandelen willen we nog twintig miljoen ophalen. Dat willen we. Zo ver is het nog niet."
quote:
Ter illustratie (wel een Airbus):quote:We gaan volgend seizoen met een selectie van 23 spelers werken", aldus de technisch manager die niet wist of alle nieuwelingen tijdens de jaarlijkse Open Dag in de traditionele helikopter passen. "Misschien moet je een Boeing huren", opperde een enthousiaste supporter.
Thxquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Check mijn laatste link maar, wordt het ook nog eens herhaald..
En ja, je hebt een hoop gemist, want het wordt zo'n beetje dagelijks herhaald..
Wie wel. Sterker nog. Nog geen twee maanden stond ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef Pavement het volgende:
ok voor de laatste keer, ik ben zo blij kan godverdomme wel janken.
FF eerlijk wie had dit 6maanden geleden gedacht ? ik niet.
Talentpool my ass.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:43 schreef venomsnake het volgende:
En Feyenoord is nog steeds niet uitgewinkeld. "Er komen nog meer spelers", verklapte technisch manager Peter Bosz. "Ik zeg alleen niet hoe veel."
Dat lijkt me best funest voor het gras.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
[..]
Ter illustratie (wel een Airbus):
[afbeelding]
Genoeg geld voor een nieuwe grasmat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat lijkt me best funest voor het gras.
Babos kon de druk niet aan. En in Ekramy is er (terecht) veel vertrouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Ik denk, dat Feyenoord ook wel opzoek mag naar een nieuwe/betere keeper(s). Ze hadden, Babos nooit weg moeten doen, maar ja de schuld van Koeman. Die zag hem niet zo zitten. Zaten ze er paar jaar nog om te vechten en toch gekregen, en doen ze hem weer weg alsof het stront was. Volgens mij, hebben we alleen nog maar Timmer en die Egyptenaar.
Check Feyenoord.nl maarquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:50 schreef Zipportal het volgende:
Ik denk, dat Feyenoord ook wel opzoek mag naar een nieuwe/betere keeper(s). Ze hadden, Babos nooit weg moeten doen, maar ja de schuld van Koeman.
Dat klinkt alsof er straks spelers komen waarbij de namen van Makaay en Van Bronckhorst in het niet vallen.quote:
the Sherifquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Babos kon de druk niet aan. En in Ekramy is er (terecht) veel vertrouwen.
Het voelt een beetje als 5 december ditquote:
Dacht ik ook meteen aan. Smolarek mag van mij wel komen, maar daarna mag het wel klaar zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef blindgier het volgende:
Als er nog meer spelers komen acht ik de komst van Smolarek wel heel reeel nu.
Nee, Dortmund wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Is smolarek zo slecht dan op dit moment dat hij nu al terug wil naar Feyenoord voor zijn 30e?
Bert is weg bij Dortmund ariequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Is smolarek zo slecht dan op dit moment dat hij nu al terug wil naar Feyenoord voor zijn 30e?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:38 schreef JoleX het volgende:
Laat de spelers maar eerst een team worden en dan kijken of je bij de eerste vijf komt.
Kampioen worden met je eigen club is ook wat waard natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:03 schreef Wooldoor het volgende:
Ja maar is hij dan zo slecht dat hij niet naar een andere club in het buitenland kan of wilt hij geen uefa cup of champions league spelen?
Hij heeft echt een Feyenoordhart.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:03 schreef Wooldoor het volgende:
Ja maar is hij dan zo slecht dat hij niet naar een andere club in het buitenland kan of wilt hij geen uefa cup of champions league spelen?
hij is op een kutmanier weggegaan bij Feijenoord en die jongen heeft echt een Feijenoord hart en wil ook wel graag terugkomenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:01 schreef Wooldoor het volgende:
Kan iemand misschien uitleggen waarom er zoveel vertrouwen in Ekramy is? Ik vind alleen maar mooi, dat er een goede keeper achter de hand is. Ik heb hem eenmaal in Feyenoord 1 gezien, afgelopen seizoen tegen Heerenveen, en daar maakte hij niet een solide indruk. Maar ik heb het graag mis, wat zijn de kwaliteiten van Ekramy?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
the Sherif
Die moet dit jaar gewoon keepen![]()
Koevermans & Perez?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er straks spelers komen waarbij de namen van Makaay en Van Bronckhorst in het niet vallen.
Nee, dat zijn nogal B-namen natuurlijk. Shevchenko is niet gelukkig in Londen. Om maar een zijstraat te noemen.quote:
Die mag feyenoord zo ophalen als je de verhalen moet geloven.. Feyenoord was immers geen conurrent..quote:
Laat Perez maar lekker zitten waar die zit. Grote kans dat je met hem weer een vervelende horzel binnenhaalt als hij een keer op de bank terecht komt. En met de namen die nu gekomen zijn heeft hij geen garantie op een basisplaats.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die mag feyenoord zo ophalen als je de verhalen moet geloven.. Feyenoord was immers geen conurrent..
Zullen ze daar nog zo over denken.?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef LongOne het volgende:
Hij heeft echt een Feyenoordhart.
Op 29 juli speelde Borussia Dortmund een oefenduel tegen Ajax, de bus van de Duitsers kreeg pech en kon zo dus niet de Arena bereiken. Ajax stelde daarop hun bus beschikbaar om de geel-zwarten op te pikken.
Ebi Smolarek weigerde echter in te stappen, als echte Feyenoorder wilde hij niet reizen in een Ajax-bus. Tegen collega’s van Borussia Dortmund zei hij: “Du würdest auch nicht im Schalke-Bus fahren, oder?”
Clubliefde kan blijkbaar erg ver gaan, na zijn vertrek is Smolarek nog altijd Feyenoorder in hart en nieren.
Zo lui is die toch niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
Die Makaay hè, die heb wel wat weg van Cruz!
Ik heb ekramy volgens mij 2 wedstrijden zien keepen in de kuip hij kwam wat overdreven over kondie een bal makkelijk pakken ging die vet mooi duiken enzo en wat rollenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kan iemand misschien uitleggen waarom er zoveel vertrouwen in Ekramy is? Ik vind alleen maar mooi, dat er een goede keeper achter de hand is. Ik heb hem eenmaal in Feyenoord 1 gezien, afgelopen seizoen tegen Heerenveen, en daar maakte hij niet een solide indruk. Maar ik heb het graag mis, wat zijn de kwaliteiten van Ekramy?
Je denkt dat hij echt een hekel aan Ajax heeft? Dit heeft hij (als het al waar is) puur gedaan om zo diep mogelijk te slijmen voor een terug keerquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:05 schreef LongOne het volgende:
[..]
Hij heeft echt een Feyenoordhart.
Op 29 juli speelde Borussia Dortmund een oefenduel tegen Ajax, de bus van de Duitsers kreeg pech en kon zo dus niet de Arena bereiken. Ajax stelde daarop hun bus beschikbaar om de geel-zwarten op te pikken.
Ebi Smolarek weigerde echter in te stappen, als echte Feyenoorder wilde hij niet reizen in een Ajax-bus. Tegen collega’s van Borussia Dortmund zei hij: “Du würdest auch nicht im Schalke-Bus fahren, oder?”
Clubliefde kan blijkbaar erg ver gaan, na zijn vertrek is Smolarek nog altijd Feyenoorder in hart en nieren.
Die wedstrijd speelde hij niet erg sterk, maar voor de rest is ie zelfverzekerd en lang en athletisch en hij coacht zn medespelers in het Nederlands, hij heeft de juiste mentaliteit en het talent om te slagen als 1e keeper. We hebben wel meerdere wedstrijden met hem in goal gezien en daarkomt ie zelfverzekerd over en hij is ook nog jong dus kan alleen maar beter worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Kan iemand misschien uitleggen waarom er zoveel vertrouwen in Ekramy is? Ik vind alleen maar mooi, dat er een goede keeper achter de hand is. Ik heb hem eenmaal in Feyenoord 1 gezien, afgelopen seizoen tegen Heerenveen, en daar maakte hij niet een solide indruk. Maar ik heb het graag mis, wat zijn de kwaliteiten van Ekramy?
Hahaha, ja man!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je denkt dat hij echt een hekel aan Ajax heeft? Dit heeft hij (als het al waar is) puur gedaan om zo diep mogelijk te slijmen voor een terug keer
Ondanks dit vind ik het wel een geweldige speler die 100% een aanwinst zou zijn
OK, hopelijk krijgt hij een kans.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die wedstrijd speelde hij niet erg sterk, maar voor de rest is ie zelfverzekerd en lang en athletisch en hij coacht zn medespelers in het Nederlands, hij heeft de juiste mentaliteit en het talent om te slagen als 1e keeper. We hebben wel meerdere wedstrijden met hem in goal gezien en daarkomt ie zelfverzekerd over en hij is ook nog jong dus kan alleen maar beter worden.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:20 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Hahaha, ja man!
Smolarek heb express die bus niet genomen, zodat wij hier in NL kennen lezen dat hij ajax niet moet.
Nou hij moet je gewoon echt niet, net als wij!![]()
ik zou het niet weten,tis wel heel stil bij het maasgebouw,had toch wel verwacht dat er een aantal mensen zouden komen om dit te vieren!quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:35 schreef EnactedChaos het volgende:
Ik kan het nog steeds niet bevatten.
Is het onderhand geen feest op stadhuisplein?
Niet zo raar toch? We hebben echt een vreselijk rot jaar gehad en de aankopen zijn echt prima, maar een prijs hebben we nog steeds niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten,tis wel heel stil bij het maasgebouw,had toch wel verwacht dat er een aantal mensen zouden komen om dit te vieren!
Nope,niet raar.Maar vorig seizoen is het verleden.Ze zijn op het van Zandvlietplein wel goed bezig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:50 schreef Fetai het volgende:
[..]
Niet zo raar toch? We hebben echt een vreselijk rot jaar gehad en de aankopen zijn echt prima, maar een prijs hebben we nog steeds niet.
quote:Rotterdams bod op El Ahmadi geweigerd
Donderdag 28-6-2007 - Mastho
Twente heeft een bod van Feyenoord op Karim El Ahmadi resoluut afgewezen. De Rotterdammers zouden rond de één miljoen euro, plus Nicky Hofs, over hebben voor de technische middenvelder.
Het contract van El Ahmadi bij Twente loopt echter nog tot 2009, met een optie voor nog eens twee seizoenen. De kans dat Twente meewerkt aan een transfer lijkt dan ook uiterst klein. De 22-jarige Marokkaan brak vorig seizoen definitief door en was één van de belangrijkste schakels op het geroemde Twentse middenveld.
UPDATE: Inmiddels laat Joop Munsterman zich tegen TV Oost in duidelijke bewoordingen uit over de kwestie: "Er is geen bod gedaan door Feyenoord op El Ahmadi. Hij is ook niet te koop, al bieden ze zes miljoen!" Verder hoeven er volgens de preses de komende weken ook geen aankopen meer worden verwacht: "Wij hebben de selectie rond. Als we nog wat doen, is dat in de laatste dagen van de transferperiode."
Deze is niet geweest toch? Zou er geen ruil gedaan worden, Castelen voor B. Kalou?quote:PSG wil Romeo Castelen Feyenoorder Romeo Castelen staat in de belangstelling van een Franse club. Paris Saint-Germain hoopt de aanvaller komende zomer in te lijven, zo meldt voetbalwebsite Football.fr.
De voornaamste bron van de site is een naast familielid van de oud-speler van ADO Den Haag. “In zijn hoofd ziet Romeo zich al spelen in het shirt van Paris Saint-Germain”, zegt deze persoon. Ook andere clubs zouden al contact hebben opgenomen met de aanvaller van Feyenoord. Vooral uit Engeland bestaat veel interesse. “Romeo’s eerste keus is echter Parijs”, vertelt de bron, “hij weet dat PSG hem al een tijdje volgt. Het is niet zomaar een tijdelijke interesse.”
Het is niet de eerste keer dat een Franse club interesse toont in de international. Vorig jaar probeerde AJ Auxerre Castelen al vast te leggen, maar dat mislukte.
Als ze toch van hem afwillen mag die altijd nog wel naar Arnhem komen voetballenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef blindgier het volgende:
Aha Hofs mag dus weg als we dit bericht mogen geloven. Zou ik niet echt blij mee zijn.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:28 schreef TC03 het volgende:
Nog één keertje dan.
[afbeelding]
[afbeelding]
En rot Kolkka uit die OPquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef Maikalo het volgende:
Voor de op![]()
3 Hofland
5 De Cler
8 Van Bronckhorst (geen gio dus als voetbalnaam)
9 Makaay
![]()
![]()
![]()
![]()
Hofs moet blijven!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef blindgier het volgende:
Aha Hofs mag dus weg als we dit bericht mogen geloven. Zou ik niet echt blij mee zijn.
Die kan tie toch niet vinden, die is verstoppertje aan het spelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:09 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koeman doe de groeten aan Kolkka
![]()
Boateng heeft vroeger bij Feyenoord altijd rechtsback gestaan hoor! Dat hij tegenwoordig in Engeland op het middenveld speelt doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef LongOne het volgende:
Boateng op rechtsback, hofs een van de betere middenvelders en Loovens halen hahahahaha!
Meen je dat nou? Ik heb echt totaal geen hoge pet op van die jongen en Cardiff is natuurlijk ook niet 'je van het'. Zou hij echt van meerwaarde bij Feyenoord zijn?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Loovens heeft in Engeland echt leren verdedigen![]()
Volgens mij heeft Boateng altijd als verdedigende middenvelder gespeeld maar daar kan ik mis zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boateng heeft vroeger bij Feyenoord altijd rechtsback gestaan toch? Dat hij tegenwoordig in Engeland op het middenveld speelt doet daar niks aan af.
Hofs is gewoon de beste rechtshalf van Feyenoord als je naar zijn rendement kijkt en zijn mentaliteit. Sowieso beter dan Buijs, en Bruins moet het allemaal nog laten zien.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Boateng heeft vroeger bij Feyenoord altijd rechtsback gestaan toch? Dat hij tegenwoordig in Engeland op het middenveld speelt doet daar niks aan af.
Hofs is gewoon de beste rechtshalf van Feyenoord als je naar zijn rendement kijkt en zijn mentaliteit. Sowieso beter dan Buijs, en Bruins moet het allemaal nog laten zien.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:28 schreef LongOne het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Boateng altijd als verdedigende middenvelder gespeeld maar daar kan ik mis zitten.
Ik zou Hofs rechtshalf zetten, en De Guzman in de punt naar voren centraal op het middenveld vlak achter de spitsen, en met van Bronckhorst in zijn rug (die kan hem sturen).quote:Hofs loopt als een kip zonder kop over het veld te draven, daar is werkelijk geen touw aan vast te knopen, doet onnodige gekke dingen, enige pluspunt is dat-ie wel eens een doelpuntje meepikt. Vooralsnog zou ik Castelen/de Guzman/Bruins op de rechterkant zetten.
Hij heeft sowieso ervaring opgedaan in de fysiek zware Engelse first division toch? Ik denk dat hij zeker conditioneel en fysiek wel zijn mannetje weet te staan, beter dan Bahia bijvoorbeeld, en je moet toch een stand-in hebben mocht Hofland of Vlaar geblesseerd raken (of geschorst).quote:Ik denk dat Championsships en Cardiffs City een ander niveau is dan dat Feyenoord hanteert die gaat het nooit redden denk ik...
Oppleuren dat moet jequote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Wat een aankopen! Ik ben nu ook een kakkerlak. Hand in hand kameraden.
Oke, dan zou het zeker beter zijn dan Lucius, rechtsback vind ik dat er nog wel een speler voor aangetrokken mag worden, ik denk dat Boateng veel ervaring meebrengt maar bent niet 100% overtuigt van zijn kwaliteiten, het is geen geweldige speler.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja heb het opgezocht, hij heeft echt RB gespeeld bij Feyenoord.
Boateng is wel oud natuurlijk, en het is ook zomaar een ideetje, want ik ben niet echt kapot van Lucius![]()
[..]
Ik zou Hofs rechtshalf zetten, en De Guzman in de punt naar voren centraal op het middenveld vlak achter de spitsen, en met van Bronckhorst in zijn rug (die kan hem sturen).
Van Bruins weet ik niet wat ik kan verwachten, Excelsior is natuurlijk een heel ander niveau dan Feyenoord, maar ik geloof wel dat het absoluut een talent is, en het is fijn om zo'n jongen achter de hand te hebben![]()
[..]
Hij heeft sowieso ervaring opgedaan in de fysiek zware Engelse first division toch? Ik denk dat hij zeker conditioneel en fysiek wel zijn mannetje weet te staan, beter dan Bahia bijvoorbeeld, en je moet toch een stand-in hebben mocht Hofland of Vlaar geblesseerd raken (of geschorst).
Zulke tyfus handel-apen mogen ze opknopen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
'Prijs' seizoenskaart Feyenoord schiet omhoog
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Het Feyenoord-legioen wrijft zich in de handjes. Met aankopen als Hofland, Van Bronckhorst en Makaay hopen de Rotterdammers op een superseizoen. Seizoenskaarten worden inmiddels voor 500 euro aangeboden op internetsites
Te koop aangeboden seizoenskaart Feyenoord vak uu (normale prijs EUR 195) nu te koop voor slechts EUR 500. Met deze kaart bent u verzekerd van een fantastisch voetbaljaar en kunt iedere twee weken o.a. de sterren Van Bronckhorst, Drenthe, Makaay, Hofland, De Cler en DeGuzman bewonderen", zo valt te lezen in een advertentie op Marktplaats.nl.
De grappenmaker heeft inmiddels al 'biedingen' oplopend tot 2000 euro ontvangen.
telegraaf.nl
Het was een grap, hè.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zulke tyfus handel-apen mogen ze opknopen.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zulke tyfus handel-apen mogen ze opknopen.![]()
Tsja ach, ieder voordeel heeft zijn nadeel. Meer inkomsten enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:53 schreef PizzaSalami het volgende:
Zowel gisteren als vandaag is het eveneens topdrukte op de afdeling klantenservice. Tientallen mensen zijn naar De Kuip gekomen om een seizoenskaart voor komend seizoen aan te schaffen. Alleen woensdag mocht Feyenoord al enkele honderden nieuwe seizoenskaarthouders verwelkomen. De gele sector op de eerste ring is hierdoor inmiddels volledig uitverkocht. Voor overige vakken/sectoren in het stadion zijn nog kaarten beschikbaar. Feyenoord adviseert u om bij uw kaartaanvraag meerdere vakkeuzes aan te geven..
Een gloryhunter is in mijn ogen iemand die zich pas bezig gaat houden met Feyenoord als het goed gaat, dit was bij hem niet het geval, dus nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:58 schreef LongOne het volgende:
Net op het sportjournaal: een man die al 50 jaar een kaart heeft, verdrietig was na (weer) een kutseizoen, besloot van woede niet meer te gaan, en gaat nu wel weer omdat hij zich bedenkt door al deze aankopen hoe mooi Feyenoord eigenlijk is. Is dat dan ook een gloryhunter?
Een man met principes zo te lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nee, natuurlijk niet. Dat vind ik ook sneu om te zeggen. Vorig seizoen was ook echt lower dan low. Je hebt zeg maar de normale Feyenoord-kutheid en vorig seizoen was die kutheid in het kwadraat.
Precies, het gros van de AZ-supporters bijvoorbeeld, dat zijn gloryhunters.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Een gloryhunter is in mijn ogen die zich pas bezig gaat houden met Feyenoord als het goed gaat, dit was bij hem niet het geval, dus nee.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, het gros van de AZ-supporters bijvoorbeeld, dat zijn gloryhunters.
AZ-supportersquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies, het gros van de AZ-supporters bijvoorbeeld, dat zijn gloryhunters.
Wat voor mongolen kopen die zooi dan zeg...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Fetai het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=F0fsAGOzxg4
Genieten dit, wat een ge-wel-dig seizoen, een top product![]()
Hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Fetai het volgende:
Volgens onbevestigde bronnen is Ronaldinho persoonlijk rond met Feyenoord. Barcelona lijkt een transfer echter te dwarsbomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:39 schreef koemleit het volgende:
Is Ronaldinho al rond?
nee toch........?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:39 schreef koemleit het volgende:
Is Ronaldinho al rond?
Zag ik daar nou juichende Feyenoord-fans?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Fetai het volgende:
Bestel nu een seizoenskaart en maak kans op een bijzonder kopsterke Griekse spits!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef Sender_ het volgende:
..... en die Harry maar gewoon weggeven al vraag ik me af of iemand hem zelfs al gratis wil hebben.
Dat lijkt me toch nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er straks spelers komen waarbij de namen van Makaay en Van Bronckhorst in het niet vallen.
Vind ik niet terecht, dit soort uitspraken. Is een hardwerkende spits (lijkt me lekker naast een Makaay hoor) en daarnaast (hoorde ik van een insider) een ontzettende gangmaker binnen de groep. En wat hebben we nu nodig met al die fijne aankopen? Een hoop soldeersel om dr een team van te maken. Heb je dit soort types nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef Sender_ het volgende:
Goeie aankopen gedaan de afgelopen week.
Er komen iig spelers waarvoor je naar het stadion wilt komen.
Nu nog ff Castelen voor een leuk bedragie zien te verkopen, en die Harry maar gewoon weggeven al vraag ik me af of iemand hem zelfs al gratis wil hebben.
Griek heeft gyros in huis, maar daar is ook alles wel mee gezegd. Misschien ook nog wel appelmoes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vind ik niet terecht, dit soort uitspraken. Is een hardwerkende spits (lijkt me lekker naast een Makaay hoor) en daarnaast (hoorde ik van een insider) een ontzettende gangmaker binnen de groep. En wat hebben we nu nodig met al die fijne aankopen? Een hoop soldeersel om dr een team van te maken. Heb je dit soort types nodig.
Nee, Harry mag van mij nog even blijven hangen. Hoop dat hij van de clubleiding het vertrouwen krijgt en laat zien wat hij in huis heeft.
Ow ja, hem vergat ik nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef satecl het volgende:
Misschien kopen ze wel Boulahrouz van Chelsea....Alles kan tegenwoordig
altijd handig om dat soort types er bij te hebben iig. Maar denk dat Harry nog wel als breekijzer kan fungeren. We hebben sowieso een reservespits nodig voor Makaay als we verder niemand halen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vind ik niet terecht, dit soort uitspraken. Is een hardwerkende spits (lijkt me lekker naast een Makaay hoor) en daarnaast (hoorde ik van een insider) een ontzettende gangmaker binnen de groep. En wat hebben we nu nodig met al die fijne aankopen? Een hoop soldeersel om dr een team van te maken. Heb je dit soort types nodig.
Nee, Harry mag van mij nog even blijven hangen. Hoop dat hij van de clubleiding het vertrouwen krijgt en laat zien wat hij in huis heeft.
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef satecl het volgende:
Misschien kopen ze wel Boulahrouz van Chelsea....Alles kan tegenwoordig
Heel soms willen we wel uitzonderingen maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:20 schreef koningdavid het volgende:
Boulah komt uit de Ajaxjeugd, die willen jullie niet toch?![]()
Ze hebben vorige week massaal krasloten gekocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:20 schreef Messenga het volgende:
Het eerste wat ik me afvroeg toen ik het hoorde, Hoe komen ze aan dat geld?
Dat moet ie ook niet doen. Mijn Nederlandse favoriet op de centrale plek achterin hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef satecl het volgende:
Alleen het probleem is dat hij niet rechtsback wil spelen...
En Bert heeft z'n roze koeken teruggebracht naar de supermarkt. En oude kranten hebben we gejat van Woudestein.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze hebben vorige week massaal krasloten gekocht.
grappenmaker. Ik was serieus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze hebben vorige week massaal krasloten gekocht.
Al speel je jezelf in de kijker bij HSV en daarna ook nog eens bij Chelsea... neequote:
Nee.quote:
Ik ook. Het zijn allemaal gothics geworden na het kutseizoen en hebben zo veel kunnen oefenen met krassen. Nu zijn het fulltime profs krassen.quote:
+ de verkoop van Kolkkaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
+ uitgifte van certificaten van aandelen
Het is je naar je bol geschoten, deze aankopen van Feyenoordquote:
Je bent vast de leukste thuis, wanneer je alleen bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ook. Het zijn allemaal gothics geworden na het kutseizoen en hebben zo veel kunnen oefenen met krassen. Nu zijn het fulltime profs krassen.
Alsof die iets oplevert!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef koningdavid het volgende:
+ de verkoop van Kolkka
Hm oke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
+ uitgifte van certificaten van aandelen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is je naar je bol geschoten, deze aankopen van Feyenoord![]()
Boulahrouz![]()
![]()
Boulahrouz is mijn held na die schop tegen huillie Ronaldo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
! Het is dat hij me niet zo is opgevallen bij RKC, ik de Bundesliga niet volg en hij niet zo veel bij Chelsea gespeeld heeft. Maar goed, wie weet komt hij wel, ik sluit niks meer uit na deze week
Ja, maar ik ben heul niet alleen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je bent vast de leukste thuis, wanneer je alleen bent.
Ik vroeg het enkel, dus je hoeft niet zo te happen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben heul niet alleen.
En daarnaast, waarom moeten we in godsnaam hetzelfde verhaal 50 keer herhalen? Blijf gewoon op de hoogte van het nieuws. Kies je ervoor dit niet te doen, moet je niet janken ook.
Koopje voor een Makaayquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef renz0r het volgende:
Makaay heeft volgens een Duitse site 5 miljoen euro gekost
http://www.nrz.de/nrz/nrz.sport.volltext.php?kennung=on5nrzSPOSpoNational39259&zulieferer=nrz&kategorie=SPO&rubrik=Sport®ion=National&auftritt=NRZ&dbserver=1
Wat vinden jullie ervan?
Ach, wat is 5 miljoen tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef renz0r het volgende:
http://www.nrz.de/nrz/nrz.sport.volltext.php?kennung=on5nrzSPOSpoNational39259&zulieferer=nrz&kategorie=SPO&rubrik=Sport®ion=National&auftritt=NRZ&dbserver=1
Wat vinden jullie ervan?
Koopje!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef renz0r het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Kan bijna niet anders dan Bosz en van Marwijk een zeer groot compliment geven!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:34 schreef Glumac het volgende:
Bosz en de mannen achter de schermen zijn echt goed bezig. Moet ze echt een compliment geven.
mn ogen wat doe jequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef Glumac het volgende:
Geloof er geen zak van dat Makaay 5 miljoen gekost heeft.
nee 2 a 3..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef satecl het volgende:
Wat denk jij dan, 10..?
Wat ben jij scherp zeg.quote:
Beetje humor moet af en toe kunnen toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:55 schreef rubbereend het volgende:
zo een beetje bagger weggehaald, graag een beetje ontopic blijven
Wat moet je in de voetballerij nog wel geloven dan? Dan opeens zeggen ze dat Feyenoord nog een schuld van 17 miljoen heeft en dat ze bij de KNVB een status 3 of zo hebben, i..v.m. met de licentie en andere rommel. En nu halen ze opeens allemaal maar spelers na een stuk of 5 te hebben gehaald zegt Bosz dat er nog meer aan zullen komen. En dat er geen geldschieter is, blalalalabala.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef Glumac het volgende:
Geloof er geen zak van dat Makaay 5 miljoen gekost heeft.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Beetje humor moet af en toe kunnen toch?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat moet je in de voetballerij nog wel geloven dan? Dan opeens zeggen ze dat Feyenoord nog een schuld van 17 miljoen heeft en dat ze bij de KNVB een status 3 of zo hebben, i..v.m. met de licentie en andere rommel. En nu halen ze opeens allemaal maar spelers na een stuk of 5 te hebben gehaald zegt Bosz dat er nog meer aan zullen komen. En dat er geen geldschieter is, blalalalabala.
Bosz, neuk op wil je?
Poging nummer 2 namens mij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat moet je in de voetballerij nog wel geloven dan? Dan opeens zeggen ze dat Feyenoord nog een schuld van 17 miljoen heeft en dat ze bij de KNVB een status 3 of zo hebben, i..v.m. met de licentie en andere rommel. En nu halen ze opeens allemaal maar spelers na een stuk of 5 te hebben gehaald zegt Bosz dat er nog meer aan zullen komen. En dat er geen geldschieter is, blalalalabala.
Bosz, neuk op wil je?
Opzich wel slim, ook hij zag in dat het dit jaar een verloren zaak was, dan kun je je maar beter op de toekomst richtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:08 schreef rubbereend het volgende:
als je vandaag het verhaal leest van van Bronckhorst in het AD is Bosz hier al lange tijd mee bezig, dat vond ik best verrassendTerwijl iedereen uithaalde naar Bosz was hij achter de schermen al flink bezig
3 miljoen per jaar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef Dennus-F het volgende:
Ik heb net van een zeer betrouwbare bron gehoord dat makaay 4 miljoen koste en minimaal 3 milj per jaar moet verdienen.
Verder zegt deze bron ook dat de overige spelers(die er al waren dus) er niet helemaal mee eens zijn dat makaay zoveel gaat verdienen.
Vraag nou niet wie de bron is want dat zeg ik toch nie..
Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef Dennus-F het volgende:
Ik heb net van een zeer betrouwbare bron gehoord dat makaay 4 miljoen koste en minimaal 3 milj per jaar moet verdienen.
Verder zegt deze bron ook dat de overige spelers(die er al waren dus) er niet helemaal mee eens zijn dat makaay zoveel gaat verdienen.
Vraag nou niet wie de bron is want dat zeg ik toch nie..
Ja precies.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef Dennus-F het volgende:
Nahja, dat van 4 miljoen wel. En 3 miljoen vind ik wel nogal veel ja.
Dat klinkt al beter dan Hofsquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:57 schreef Dennus-F het volgende:
Die Elamadhi van twente hebben ze met huysegems aangeboden.. Huysegems wil wel maar heeft ook al een akkoord met roda
Het komt nu goed uit maar in de toekomst dan toch niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Het komt er dus op neer dat spelers als Drenthe, Vlaar, etc. al gedeeltelijk zijn verkocht en ze van dat geld nu spelers hebben kunnen kopen
Nou, daar sta ik niet van te kijken want die tering de Visser loopt die jongen, naar het schijnt (ook een zeer betrouwbare bron trouwens), het hele jaar al gek te maken daarmee. Wat er o.a. toe geleid heeft dat de Guzman een niet zo fijne factor was binnen de groep.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:00 schreef Dennus-F het volgende:
verder verwachten ze ook dat de guzman volgend jaar naar chelski zou gaan.
Zucht...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef OnlineGokker het volgende:
Het komt er dus op neer dat spelers als Drenthe, Vlaar, etc. al gedeeltelijk zijn verkocht en ze van dat geld nu spelers hebben kunnen kopen
De Guzman is ook niet op z'n kop gepleurd hoor. Die blijft minstens nog wel 1 seizoen, ik denk dat hij het 100-jarig bestaan ook nog wel meemaakt in het shirt van Feyenoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:03 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, daar sta ik niet van te kijken want die tering de Visser loopt die jongen, naar het schijnt (ook een zeer betrouwbare bron trouwens), het hele jaar al gek te maken daarmee. Wat er o.a. toe geleid heeft dat de Guzman een niet zo fijne factor was binnen de groep.
de Visser![]()
Het komt daar wel op neerquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zucht...
Er is niemand gedeeltelijk verkocht.
Daarnaast: Studio Sport. Mooie uitzending
Hij blijft het aankomende seizoen ook wel, dat heeft ie ook al gezegd. Maar die de Visser loopt m wel gek te maken met Chelsea, zoals ie dat ook heeft gedaan bij Kalou.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De Guzman is ook niet op z'n kop gepleurd hoor. Die blijft minstens nog wel 1 seizoen, ik denk dat hij het 100-jarig bestaan ook nog wel meemaakt in het shirt van Feyenoord.
Nee, dat vind je zelf.quote:
Onzin, Charisteas is de bestbetaalde speler van Nederland en die vangt nog net niet eens de helft. Lijkt me sterk dat ze Makaay zo'n salaris zouden betalen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef Dennus-F het volgende:
Woerts en Jacobsquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef Malibu-06 het volgende:
Heel Nederland stort geld in de Kuip
Door CHRIS VAN NIJNATTEN
ROTTERDAM - Het succes van Feyenoord op de transfermarkt wordt gefinancierd met voornamelijk ‘nieuw’ geld. Er is in de afgelopen drie weken ongeveer 10 miljoen euro binnengehaald bij mensen die de club een warm hart toedragen, maar van wie tachtig procent tot nu toe niet als sponsor of geldschieter verbonden was aan Feyenoord.
Het bedrag van 10 miljoen wordt door de club weliswaar niet officieel bevestigd, maar bronnen in de top van Feyenoord onderschrijven de berekening.
Het project waarmee de sportieve restauratie van Feyenoord wordt gefinancierd, wordt gedragen door commercieel directeur Chris Woerts en sales-manager Peter Brunings. Zij sleepten het geld binnen in sessies door het hele land, maar met name in Zuid- en Noord-Holland, Noord-Brabant, Gelderland en Utrecht.
Over de identiteit van de geldschieters doet de club geen mededelingen. ,,Het gaat grotendeels om jonge, succesvolle ondernemers met een hart voor Feyenoord,’’ aldus een woordvoerder van de club. ,,Dat gevoel voor Feyenoord is alleen nooit geactiveerd geweest bij die mensen en nu dus wel. Ze juichen de ambities van de club toe en zien dat er onmiddellijk verstandige dingen met hun geld gedaan worden.’’
Het gaat daarbij niet alleen om gevoel. De investeerders kunnen ook echt geld verdienen met hun inleggeld. Dat geldt met name als zij deelnemen in de twee zogenoemde ‘talentpools’. Daarbij kopen zij certificaten waarmee ze beleggen in talentvolle spelers.
De eerste van die twee talent pools is uitverkocht. Het laatste certificaat werd nog tijdens de persconferentie van Roy Makaay en Kevin Hofland verkocht. Het was het laatste van in totaal 24 certificaten ter waarde van ieder 250.000 euro.
In de eerste pool, die dus zes miljoen euro opbracht, delen de investeerders straks mee in de beoogde winst op de spelers Wijnaldum, Drenthe, De Guzman, Mulder, Bruins, Biseswar en Vincken.
De verkoop van de tweede pool, waarin 20 certificaten van ieder 250.000 euro worden uitgegeven, start maandag. Hierin zijn belangen te verkrijgen in de beoogde opbrengst van de spelers Schet, Vlaar, Slory, Greene, Ekramy, Tiendalli en Lenski.
Ook verkoopt Feyenoord de laatste dagen aandelen aan de lopende band. Er zijn pakketten te koop die beginnen met 50.000 euro en lopen daarbij op tot maximaal 3 miljoen euro. Het management van de club wil niet bekend maken hoe veel aandelen er al verkocht zijn, maar zegt dat er ter waarde van ‘enkele miljoenen’ verkocht zijn.
Qua aandelen, officieel certificaten op aandelen geheten, stopt de verkoop bij een maximum van 26 miljoen euro. Op dit bedrag blijft het totaal, zoals dat intern wordt aangeduid, steken op een minderheidsbelang. De aandeelhouders verwerven geen enkele vorm van invloed. Het management van de club spreekt in deze van ‘groen en emotioneel’ beleggen.
Er wordt wel jaarlijks, indien er sprake is van winst, dividend uitgekeerd. De meeste van de aandeelhouders lijken echter, zo wordt gezegd, niet uit op een hoog dividend. ,,Het zijn supporters die de club financieel willen steunen, dat is hun motivatie om deze aandelen te kopen.’’
Deze supporters krijgen overigens wel speciale faciliteiten rond de thuiswedstrijden van hun club in de Kuip.
Het wordt steeds gekker hierquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Onzin, Charisteas is de bestbetaalde speler van Nederland en die vangt nog net niet eens de helft. Lijkt me sterk dat ze Makaay zo'n salaris zouden betalen.
Klopt, maar hij (Jonathan) is er op dit moment ook van overtuigd dat hij nu niet weg moet gaan, omdat hij gewoon nog niet klaar is voor de stap. Zo zei hij het tenminste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:03 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Nou, daar sta ik niet van te kijken want die tering de Visser loopt die jongen, naar het schijnt (ook een zeer betrouwbare bron trouwens), het hele jaar al gek te maken daarmee. Wat er o.a. toe geleid heeft dat de Guzman een niet zo fijne factor was binnen de groep.
de Visser![]()
Als je had gelezen niet aankomend seizoen maar daarop.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef Tomasso het volgende:
Yeah right. Feyenoord haalt deze ervaren spelers voor de lol en we verkopen De Guzman. Tuurlijk joh
En 3 miljoen ook per jaarDream on
!
Geen studio jood/neus/ajakkes meer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:03 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daarnaast: Studio Sport. Mooie uitzending
Jij snapt tquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef dvdfreak het volgende:
6 spelers ineen poule a 6 milj is toch 36 mil x d8 ik 2 poules is toch 72 milj????
Studio kakkerlakquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen studio jood/neus/ajakkes meer?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Dennus-F het volgende:
[..]
Als je had gelezen niet aankomend seizoen maar daarop.
Verder is het natuurlijk geweldig dat deze spelers komen. Maar ook wel een soort van kapitaal vernietiging.
Reken maar uit: Hofland 28 jaar, 4 miljoen euro. Roy Makaay 32 jaar 4 miljoen De Cler 29 jaar 2 miljoen.
Als je er van uit gaat dat er ze allemaal minimaal 2 a 3 jaar blijven krijg je nooit meer zoveel geld terug..!
Opgelost, slotje. Voor "betrouwbare bronnen" moet je op Feyenoord Netwerk zijn, daar zijn er nog 500.quote:Hopelijk maken ze wel de jonge spelers beter zodat die meer geld voor kan worden gevraagtd.
Ik bedoel dus dat Feyenoord over heel veel spelers nu 75% eigenaar is geworden en de spelers dus voor 25% zijn verkocht.. En als dan b.v. 5 spelers uit de zelfde pool aan andere clubs worden verkocht, krijgen de investeerders hun inzet + 25% transfersom van alle spelers terug of dergelijke?:)quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat vind je zelf.
Investeerders kopen 25% van de transferrechten van de spelers. Er is niemand verkocht. Wordt een speler wel verkocht, krijgt de investeerder 25% van de verkoopsom.
Investeerder kan ook zijn investeerders.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, ik trek het niet meer. Misschien moet heel de fucking OP maar worden vervangen door de uitleg over de investeringsmodellen.
Als je er geen ene tyfus van begrijpt, bemoei je er dan ook niet mee. Wilde je het vroeger niet weten, heb je pech. Gebruik Google. Zoek het maar uit. Maar kom niet met je domme uitspraken in dit topic
En toch is het zo, of je me gelooft moet je zelf weten. Charisteas heeft een salarisverhoging van 75% gehad met zijn overstap naar Feyenoord, de paniek was blijkbaar hoog. De transfersom was dan wel weer lager dan beweerd wordt.quote:
Dat zeg ik toch. Aankomend seizoen gaat ie iig niet weg...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Klopt, maar hij (Jonathan) is er op dit moment ook van overtuigd dat hij nu niet weg moet gaan, omdat hij gewoon nog niet klaar is voor de stap. Zo zei hij het tenminste.
Wat loop jij te neuzen heletijd in ons topic ksssst ga naar je eigen soortquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geen studio jood/neus/ajakkes meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |