Bestel nu een seizoenskaart en maak kans op een bijzonder kopsterke Griekse spits!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef Sender_ het volgende:
..... en die Harry maar gewoon weggeven al vraag ik me af of iemand hem zelfs al gratis wil hebben.
Dat lijkt me toch nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:57 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof er straks spelers komen waarbij de namen van Makaay en Van Bronckhorst in het niet vallen.
Vind ik niet terecht, dit soort uitspraken. Is een hardwerkende spits (lijkt me lekker naast een Makaay hoor) en daarnaast (hoorde ik van een insider) een ontzettende gangmaker binnen de groep. En wat hebben we nu nodig met al die fijne aankopen? Een hoop soldeersel om dr een team van te maken. Heb je dit soort types nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:02 schreef Sender_ het volgende:
Goeie aankopen gedaan de afgelopen week.
Er komen iig spelers waarvoor je naar het stadion wilt komen.
Nu nog ff Castelen voor een leuk bedragie zien te verkopen, en die Harry maar gewoon weggeven al vraag ik me af of iemand hem zelfs al gratis wil hebben.
Griek heeft gyros in huis, maar daar is ook alles wel mee gezegd. Misschien ook nog wel appelmoes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vind ik niet terecht, dit soort uitspraken. Is een hardwerkende spits (lijkt me lekker naast een Makaay hoor) en daarnaast (hoorde ik van een insider) een ontzettende gangmaker binnen de groep. En wat hebben we nu nodig met al die fijne aankopen? Een hoop soldeersel om dr een team van te maken. Heb je dit soort types nodig.
Nee, Harry mag van mij nog even blijven hangen. Hoop dat hij van de clubleiding het vertrouwen krijgt en laat zien wat hij in huis heeft.
Ow ja, hem vergat ik nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef satecl het volgende:
Misschien kopen ze wel Boulahrouz van Chelsea....Alles kan tegenwoordig
altijd handig om dat soort types er bij te hebben iig. Maar denk dat Harry nog wel als breekijzer kan fungeren. We hebben sowieso een reservespits nodig voor Makaay als we verder niemand halen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vind ik niet terecht, dit soort uitspraken. Is een hardwerkende spits (lijkt me lekker naast een Makaay hoor) en daarnaast (hoorde ik van een insider) een ontzettende gangmaker binnen de groep. En wat hebben we nu nodig met al die fijne aankopen? Een hoop soldeersel om dr een team van te maken. Heb je dit soort types nodig.
Nee, Harry mag van mij nog even blijven hangen. Hoop dat hij van de clubleiding het vertrouwen krijgt en laat zien wat hij in huis heeft.
Dat zou wat zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:15 schreef satecl het volgende:
Misschien kopen ze wel Boulahrouz van Chelsea....Alles kan tegenwoordig
Heel soms willen we wel uitzonderingen maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:20 schreef koningdavid het volgende:
Boulah komt uit de Ajaxjeugd, die willen jullie niet toch?![]()
Ze hebben vorige week massaal krasloten gekocht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:20 schreef Messenga het volgende:
Het eerste wat ik me afvroeg toen ik het hoorde, Hoe komen ze aan dat geld?
Dat moet ie ook niet doen. Mijn Nederlandse favoriet op de centrale plek achterin hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef satecl het volgende:
Alleen het probleem is dat hij niet rechtsback wil spelen...
En Bert heeft z'n roze koeken teruggebracht naar de supermarkt. En oude kranten hebben we gejat van Woudestein.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze hebben vorige week massaal krasloten gekocht.
grappenmaker. Ik was serieus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ze hebben vorige week massaal krasloten gekocht.
Al speel je jezelf in de kijker bij HSV en daarna ook nog eens bij Chelsea... neequote:
Nee.quote:
Ik ook. Het zijn allemaal gothics geworden na het kutseizoen en hebben zo veel kunnen oefenen met krassen. Nu zijn het fulltime profs krassen.quote:
+ de verkoop van Kolkkaquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
+ uitgifte van certificaten van aandelen
Het is je naar je bol geschoten, deze aankopen van Feyenoordquote:
Je bent vast de leukste thuis, wanneer je alleen bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ook. Het zijn allemaal gothics geworden na het kutseizoen en hebben zo veel kunnen oefenen met krassen. Nu zijn het fulltime profs krassen.
Alsof die iets oplevert!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef koningdavid het volgende:
+ de verkoop van Kolkka
Hm oke.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:28 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
+ uitgifte van certificaten van aandelen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het is je naar je bol geschoten, deze aankopen van Feyenoord![]()
Boulahrouz![]()
![]()
Boulahrouz is mijn held na die schop tegen huillie Ronaldo.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:31 schreef Fetai het volgende:
[..]
! Het is dat hij me niet zo is opgevallen bij RKC, ik de Bundesliga niet volg en hij niet zo veel bij Chelsea gespeeld heeft. Maar goed, wie weet komt hij wel, ik sluit niks meer uit na deze week
Ja, maar ik ben heul niet alleen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je bent vast de leukste thuis, wanneer je alleen bent.
Ik vroeg het enkel, dus je hoeft niet zo te happen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben heul niet alleen.
En daarnaast, waarom moeten we in godsnaam hetzelfde verhaal 50 keer herhalen? Blijf gewoon op de hoogte van het nieuws. Kies je ervoor dit niet te doen, moet je niet janken ook.
Koopje voor een Makaayquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef renz0r het volgende:
Makaay heeft volgens een Duitse site 5 miljoen euro gekost
http://www.nrz.de/nrz/nrz.sport.volltext.php?kennung=on5nrzSPOSpoNational39259&zulieferer=nrz&kategorie=SPO&rubrik=Sport®ion=National&auftritt=NRZ&dbserver=1
Wat vinden jullie ervan?
Ach, wat is 5 miljoen tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef renz0r het volgende:
http://www.nrz.de/nrz/nrz.sport.volltext.php?kennung=on5nrzSPOSpoNational39259&zulieferer=nrz&kategorie=SPO&rubrik=Sport®ion=National&auftritt=NRZ&dbserver=1
Wat vinden jullie ervan?
Koopje!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:33 schreef renz0r het volgende:
Wat vinden jullie ervan?
Kan bijna niet anders dan Bosz en van Marwijk een zeer groot compliment geven!quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:34 schreef Glumac het volgende:
Bosz en de mannen achter de schermen zijn echt goed bezig. Moet ze echt een compliment geven.
mn ogen wat doe jequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef Glumac het volgende:
Geloof er geen zak van dat Makaay 5 miljoen gekost heeft.
nee 2 a 3..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:40 schreef satecl het volgende:
Wat denk jij dan, 10..?
Wat ben jij scherp zeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |