Morgequote:
Ik zag gisteren bij het journaal allemaal klagende mensen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef Leia het volgende:
In assen vanavond Assernacht en morgen TT nacht![]()
Crossquote:
School, ouders die me achterna zitten en nog wat kleine dingetjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krosch
Ziet er niet goed uit?
What's the matter?
Dit vind ik altijd mooie berichten!!quote:AMSTERDAM - Een 27-jarige dief in de Amerikaanse staat Michigan dacht een makkelijke prooi te hebben gevonden: een 72-jarige bejaarde man.
Inertia Stock
Maar toen hij zijn hand in de broekzak van het oudje stak, kreeg hij de schok van zijn leven. De bejaarde man greep zijn pols en begon hem hard te slaan.
Uiteindelijk kwam de manager van het tankstation waar het voorval plaatshad, tussenbeide.
Als de 27-jarige dief had geweten dat de 72-jarige man een ex-marinier en ex-bokser is, en jaren in een staalfabriek werkte, dan had hij hem wel met rust gelaten, berichtte de krant The Grand Rapids Press dinsdag.
(c) Novum
-> uit huisquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef crossover het volgende:
[..]
School, ouders die me achterna zitten en nog wat kleine dingetjes![]()
Zeikfuckersquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij het journaal allemaal klagende mensen...![]()
Mensen die in de buurt van het circuit zijn gaan wonen toen het circuit al bestond...![]()
Nou dan vind ik dat je geen enkel recht hebt om te klagen...![]()
Sterkquote:
daar heb ik voorlopig nog niks mee te maken gelukkigquote:
wie dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sterk [afbeelding]
Ik ken iemand die zichzelf een paar keer gebanned heeft..... [afbeelding]
werkquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK !!!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK !!!!!
Bah... ik schiet niet op hierquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker woord. werk.
[..]
is het zo?
Vandaar dat het hier zo rustig is...
Zal ik je mijn wachtwoord geven, dan hoef je niet tegen jezelf te ouwehoeren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
zo, dan schiet het tenminste een beetje op hier.
zullen we dit topic effe snel volspammmen?
whehe, da's goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik je mijn wachtwoord geven, dan hoef je niet tegen jezelf te ouwehoeren... [afbeelding]
Niks pee em...quote:
Hoeveel mensen zouden dit nu gaan proberen?quote:
uiteraard ben ik er een vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden dit nu gaan proberen?![]()
Tegen beter weten in.quote:De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.
Geweldig off-course, al moet ik nog helemaal naar de shop fietsen, which is like 500mquote:
mijn buurman vind het wel chill als ik mijn muziek hard zet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef shifto het volgende:
Hahaha, mijn muziek staat kei hard (en ik luister geen vriendelijke muziek) begint me buurman te schelden! Dus ik nog harder zetten, aaah koffie
www.thuisbezord.nlquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Geweldig off-course, al moet ik nog helemaal naar de shop fietsen, which is like 500m
ja, wel goed geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef shifto het volgende:
Het jouwe?
The bob indeed! Maar nu meer harde metal en punk en zelfs psychobilly punk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn buurman vind het wel chill als ik mijn muziek hard zet.
Maar ik luister dan ook naar bob marley.
Nu.
Ik luister ook wel naar andere muziek hoor, mocht je soms denken dat ik alleen maar naar bob marley luisterde...
geef mij maar metal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef shifto het volgende:
[..]
The bob indeed! Maar nu meer harde metal en punk en zelfs psychobilly punk!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:06 schreef shifto het volgende:
ja mang, swa, mattie, homie etc..
Punkquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geef mij maar metal.
Punk hou ik niet zo van.
Maar ik hou verder wel van alles eigenlijk...
quote:
Dat stinktquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ow ik ben btw zo'n prutsmuts, ik heb dus elektrische kookplaatjes en vanwege dat het aanrechtje nogal vol stond had ik daar plastic bewaardozen opstaan en tijdens het schoonmaken is die aan gegeaandus helemaal gesmolten en nu zit./zat er allemaal van dat plastic meuk op dat kookplaatje
nee nu heb ik geen bewaardozen meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat stinkt![]()
Maar je hebt wel het voordeel dat je die plastic zooi nooit meer hoeft af te wassen. [afbeelding]
I know!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef Memento-Mori het volgende:
jeetje frits dan ben je wel heel dichtbij *zwaait*
haha, oh ben jij dat!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:29 schreef Memento-Mori het volgende:
en die verbrande plastic lucht komt hier vandaan dushet meurt
Die is cool.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga een toetsenbord kopen. Verlicht met toeters en bellen. Misschien wel een Logitech G15 als ik hem tegenkom. [afbeelding]
ben je er al over uit wat voor laptop je gaat nemen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedemiddag vanuit de Universiteits Bibliotheek op de Uithof in Utrecht
quote:one more thing 'bout music, when it hits, you feel no pain
werk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
pics
Nee nog niet, maar daar ga ik me volgende week mee bezighoudenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben je er al over uit wat voor laptop je gaat nemen?
[..]
Ja dat weten we nu welquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lekker woord om te typen.
moet je er maar eens op letten
werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
jij MOET nix.... hooguit werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:57 schreef eer-ik het volgende:
ik MOET deze hebben:
http://www.apple.com/iphone/usingiphone/guidedtour_large.html
ah, zit het zo...quote:
werkquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
jij MOET nix.... hooguit werken
werk
typt indd lekker weg
wat voor we doen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef shifto het volgende:
Ik moet maandag eindelijk werken
Heb er zin in!!
tosti'squote:
Harryquote:
lekker zoetquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
let op het zelfgeperste sinaasappelsap.
quote:
ICT'ertje spele!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat voor we doen?
edit: wat voor werk ga je doen moest daar komen te staan.
Aaaw....quote:
jus d'orange du zelfgeperst (frans uitgesproken uiteraard) for teh pwnquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Let op het zelfgeperste sinaasappelsap.
LENNYquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zelfgeperste sjuderansj
[afbeelding]
kut
Er is ingebroken bij je:quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zelfgeperste sjuderansj
[afbeelding]
kut
Wat een eikel! Als ik hem vind dan ga ik er wat van zeggen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
LENNY
IEMAND HEEFT JE TOSTI'S EN JE SJU GESTOLEN!
muahahahquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zelfgeperste sjuderansj
[afbeelding]
kut
Wat heb jij nou weer met de uithof????quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat poepig!![]()
Wat is die Uithof opgebroken zegIk kon niet op mijn normale plekje parkeren
DAT ZEG IK!!!!!!! PANIEEEEEEEEEEK!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
LENNY
IEMAND HEEFT JE TOSTI'S EN JE SJU GESTOLEN!
Ik gok dat het knekwurst wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een eikel! Als ik hem vind dan ga ik er wat van zeggen!
de uithof in utreg is zeg maar een scholenlocatie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met de uithof????
Wat is de uithof eigenlijk?
oow okeej. Helder. M-Mquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de uithof in utreg is zeg maar een scholenlocatie.
Ziekenhuis zit daar, dus ook de medische faculteit, de hele Uni zit daar, en veel panden van de HU
zou ik zeker doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een eikel! Als ik hem vind dan ga ik er wat van zeggen!
ja, klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
oow okeej. Helder. M-Mwoont daar ook. In een spacebox. Dat weet ik nog wel
eer-ikquote:
De potentiele daders:quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou ik zeker doen.
Ik zou er maar
werk
van maken als ik jou was
Ja, ik denk ook dat de bovenste, Poekster, de dader is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
is dat poekie ofzo?
Ik verdenk Peoikequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De potentiele daders:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/6f8h6vo.jpg[/img]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we wie van de drie spelen? [afbeelding]
Nee joh, ik was even buiten spelen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef MPG het volgende:
Harry heeft het maar druk met zn artikelen omboeken
Met alle respect. Ik zie poekie geen koffie inschenken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat de bovenste, Poekster, de dader is.
De dader heeft wel weer nieuwe koffie ingeschonken, aardig van hem![]()
heerlijkquote:
kebab.quote:
oh, da's best netjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat de bovenste, Poekster, de dader is.
De dader heeft wel weer nieuwe koffie ingeschonken, aardig van hem![]()
nog wat gespot?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verdenk Peoike![]()
[..]
Nee joh, ik was even buiten spelen!![]()
Weet niet, die gare cross heeft die naam bedacht.. ik noem hem meestal gewoon Poekster. Veel makkelijker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kebab.
Ik heb daar wel trek in
[..]
oh, da's best netjes
Hoe the fuck moet ik peoike uitspreken eigenlijk?
Ik zeg nu pee-oi-ke zeg maar
ghehe niet zoveel drinkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, vanochtend had ik een kater, die is nu over, maar nu ben ik moe
Nee...quote:
Echt niet, hij heet poekie, jij hebt dat in alle mogelijke manieren verbasterd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet, die gare cross heeft die naam bedacht.. ik noem hem meestal gewoon Poekster. Veel makkelijker.
lies, peoike komt van jou afquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt niet, hij heet poekie, jij hebt dat in alle mogelijke manieren verbasterd.
ik zou vanavond en morgenavond ook moeten, maar ik ga maar niet denk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
ghehe niet zoveel drinken
morgen pas weer naar de kroeg, alhoewel, er is kermis
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef crossover het volgende:
[..]
Echt niet, hij heet poekie, jij hebt dat in alle mogelijke manieren verbasterd.
die rolls is vetquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:40 schreef OA het volgende:
[..]
Nee...
Het is hier een pauperbuurt en de mooie wagens die er zijn staan veelal achterop eenafgesloten bedrijfsterrein.![]()
Vanochtend heb ik wel wat gespot, te vinden in het topic #42.![]()
dat is dan hoogst waarschijnlijk een dronken typefout of niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
lies, peoike komt van jou af
Nah ik weet het eigelijk niet meer, kan goed zijn dat het toch van mij af kwam.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat is dan hoogst waarschijnlijk een dronken typefout of niet?
UT?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
ik ga me broertje de kont schoppen met UT [afbeelding] ik groet u mensen
cs > utquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
UT?
Relaxed, ik moet dat ook weer hebben.
UTquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
ik ga me broertje de kont schoppen met UT [afbeelding] ik groet u mensen
Ik maar een jaar of 2, speel het nu weer sinds 2 dagen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef shifto het volgende:
[..]
True, maar dat kut spel heb ik 3 jaar gespeeld
Best wel frustrerend dat de newbs van toen me nu afslachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef shifto het volgende:
Als ik het nu zou spelen zouden alle hax0rs me ownen
Best wel sad dat ik pr0 was en nu geownd word door zelfs kindjes van 8quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Best wel frustrerend dat de newbs van toen me nu afslachten.![]()
Zo erg is het niet, de skills met ak zijn zo opgepakt. Wel niet meer zo goed als eerst maar toch wel aardig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Best wel sad dat ik pr0 was en nu geownd word door zelfs kindjes van 8
Je was pro? Ja vastquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Best wel sad dat ik pr0 was en nu geownd word door zelfs kindjes van 8
Ik was echte CT'erquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, de skills met ak zijn zo opgepakt. Wel niet meer zo goed als eerst maar toch wel aardig.
Dan moet je wel ff goed kijken. Ik zit ietwat verstopt!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori is boodschapjes doen enzoFrits ben je nog in de UB dan zwaai ik wel ff als ik langs loop
![]()
Gaat even naar zvdk/dz/bierclan en zoekt op chaoscontrolquote:
Ik was nooit graag CT, AK skills, jeweet!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:59 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik was echte CT'erColt
met demper offcourse
Bestaat zwaar van de kaart nog wel?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Gaat even naar zvdk/dz/bierclan en zoekt op chaoscontrol
edit: dz is dood
Een goede lunch is belangrijk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef eer-ik het volgende:
gekookt ei op een geroosterd broodje + majo de dyon + een tosti + een glas knetterkoude mangosap
Edit hem maar dan..quote:
ja, alleen stond ik dit alles te bereiden in de keuken, kwam m'n moeder met kibbeling aanzetten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een goede lunch is belangrijk! [afbeelding] [afbeelding]
klote, wat een kutcampusquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef MPG het volgende:
Zo.laatste bak echte koffie. nu op heel de campus geen fatsoenlijke koffie meer verkrijgbaar
Ja, vertel dat eens tegen albronquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
klote, wat een kutcampus
Je moet toch gewoon fatsoenlijke koffie kunnen krijgen....
albron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vertel dat eens tegen albron
Kutkantines
Albron ja, de cateraar hierquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
albron?
Wat wel kan helpen is om een thermoskan mee te nemen naar school.
Kerel uit m'n klas deed dat ook, maar dat deed ie eigenlijk alleen omdat ie niet wist dat je op school ook gewoon 24/7 koffie kon halen
en dat met een kater!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, alleen stond ik dit alles te bereiden in de keuken, kwam m'n moeder met kibbeling aanzetten.
Moest ik dat ook nog opeten.
Toen dacht ik: wtf, ik ga dit nooit allemaal meer opkrijgen.
Maar het lukt voor alsnog aardig...
die wegen ook zoveel he...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Albron ja, de cateraar hier
Thermoskan wel, maar ik heb nooit zin daarmee te sjouwen
Albron...quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, vertel dat eens tegen albron
Kutkantines
je mag wel blijven, ik verveel mequote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef Frutsel het volgende:
ik verander nix sorry
mijn dag begon al ruk...
werd daarna nog slechter
inmiddels is het gewoon een tyfusdag aan het worden
zal jullie d'r niet mee lastig vallen...
tot later peeps
Heb je ooit weleens koffie uit een koffieautomaat op een school gezopen...?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die wegen ook zoveel he...
Maar ik zou zeggen: dien een klacht in.
Laat een automaat neerzetten, die wel de hele dag voor je klaar staat.
Er staat een automaat. Van Maes, maar die zooi is niet te zuipen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die wegen ook zoveel he...
Maar ik zou zeggen: dien een klacht in.
Laat een automaat neerzetten, die wel de hele dag voor je klaar staat.
Eenschquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef OA het volgende:
[..]
Albron...![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een stelletje lamzakken zijn dat zeg...![]()
juist jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens koffie uit een koffieautomaat op een school gezopen...?![]()
Wij hadden DE in de kantine én uit de automaat... Die uit de kantine was echt top, niets mis mee!Ws omdat de albron mensen daar zelf ook van moesten nemen.
Die uit de automaten echter....
![]()
watstemetter?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef Frutsel het volgende:
ik verander nix sorry
mijn dag begon al ruk...
werd daarna nog slechter
inmiddels is het gewoon een tyfusdag aan het worden
zal jullie d'r niet mee lastig vallen...
tot later peeps
wij hebben een autobar apparaat, en daar komt best aardige koffie uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens koffie uit een koffieautomaat op een school gezopen...?![]()
Wij hadden DE in de kantine én uit de automaat... Die uit de kantine was echt top, niets mis mee!Ws omdat de albron mensen daar zelf ook van moesten nemen.
Die uit de automaten echter....
![]()
aertyquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:18 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag popjes!
Aquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:18 schreef Aarti het volgende:
Goeiemiddag popjes!
Harryquote:
Goeie shit is dat.quote:
volgens mij ken ik het van jou.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:33 schreef crossover het volgende:
CKY
Wil ze ook nog een keer zien, lange tijd geleden allemaal.
Ja vond een torrent met alle 4!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Goeie shit is dat.
Ik vind die rommel die die nou maakt kut, die CKY films waren echt nog zelf gedaan.
Heb je ze alle 4 of niet?
Whehe ja dat kan goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij ken ik het van jou.
Miel kwam er een keer mee aanzetten, die had dat bij jullie gezien ofzo.
die ken ik nog wel jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef shifto het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FZ1u2_PopPk
die dus
Ik las van de week in jouw fobo, dat jullie elkaar gewoon kennen en gezien hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij ken ik het van jou.
Miel kwam er een keer mee aanzetten, die had dat bij jullie gezien ofzo.
ja kloptquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik las van de week in jouw fobo, dat jullie elkaar gewoon kennen en gezien hebben
Waren wel oude reacties hoor, maar wat grappig
Ik was effe een stukkie haggard kijken...quote:
heb je je foto's al geupt indah?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
hier
Met Azureus kun je selecteren wat je wil downloaden van de torrent, ik zou dat doen aangezien je dan sneller download als dat ik kan uploaden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef eer-ik het volgende:
ik ben er weer, ik ben er weer, ik ben er weer
Shift, je had een torrent met alle 4?
Kan je er 1 uploaden @ megashare ofzo?
Dat gaat wat sneller, die torrent is nogal traag, maar ik wil ook graag cky zien
dat is geen G15quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[img=578xnull]http://www.gadget.nl/wp-content/uploads/cyclone_atop_day.jpg[/img]
[afbeelding]
uhuh, die ben k aan het downloaden...quote:
waar gebruik jij je toetsenbord voor dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nope Mircosoft reclusa
Volgens mij kan je een ban krijgen hiervoor...quote:
geen modjes in de buurt tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij kan je een ban krijgen hiervoor...![]()
Dus wellicht ff weghalen...![]()
Ik vind switchen tussen muis en keybord zo simpel. Als ik meer met mn keyboard kan (bv volume regelen) scheelt dat weer stress en kan ik meer in bed blijven liggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar gebruik jij je toetsenbord voor dan?
Dat je er zoveel extra functies op hebt...
Beetje dwaas idd, dat je geen link mag geven naar zoiets....quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
geen modjes in de buurt toch
Maar bedankt voor de waarschuwing idd, staat een ban op.
Hoewel het wel gewoon gratis materiaal is...
Die kerel ziet er een beetje nichterig uit...quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waarvan?
deze?
[img=578xnull]http://indahnesia.com/Images/20070628_cewek_cantik_dengan_miras.jpg[/img]
beetje?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Die kerel ziet er een beetje nichterig uit...![]()
daar ging het dan ook niet om duhquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:26 schreef OA het volgende:
[..]
Die kerel ziet er een beetje nichterig uit...![]()
die zit vast bij de prijs inbegrepenquote:
De dame had alleen een mooi gezichtje. Verder was het ook niet veel bijzonders. Ze is op de foto alleen een beetje bleekjes uitgeslagenquote:
Flitser zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De dame had alleen een mooi gezichtje. Verder was het ook niet veel bijzonders. Ze is op de foto alleen een beetje bleekjes uitgeslagen
M, hoe vordert het leren?quote:
slechtquote:
Wat had je nou voor problemen gisteravond??quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat installeren gaat weer bijna vanzelf [afbeelding]
(helemaal niet dus)
quote:
waar 1 weggaatg komt er 1 voor terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Weer een SC'er minder... het is al zo stil vandaag....![]()
[afbeelding]
Yoquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Heyik heb een nieuwe uitvinding gevonden die ik nog niet kende www.last.fm
kort samengevat een soort radio ,. bijhoud systeem wat je luisterdkan winamp en windows mediaplayer aan en je kan er ook allerlei evenementen vinden
![]()
bijna alles voor muziekRadio met zoek functie :| kinda apart
BTW HOI mpg shiftopapier versnipperaar
OA
Indahnesia.com
crossoverals ie er nog is
Weet ik maar ken je het principe als je het niet kent is het nieuwquote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Weet ik maar ken je het principe als je het niet kent is het nieuw![]()
maarja, ik vind het grappig dat het bijhoud welke liedjes en style je luisterd en daarop aanpast![]()
Ik ben in gedachten voor altijd bij julliequote:Op donderdag 28 juni 2007 15:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Weer een SC'er minder... het is al zo stil vandaag....![]()
[afbeelding]
Hoi.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Weet ik maar ken je het principe als je het niet kent is het nieuw![]()
maarja, ik vind het grappig dat het bijhoud welke liedjes en style je luisterd en daarop aanpast![]()
heb het net pasquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Is ook een best leuk idee
Ik heb het ook
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:00 schreef OA het volgende:
[..]
Hoi.![]()
Gisteren is er bekend geworden dat die zender er wellicht mee ophoudt...
De Amerikaanse radio autoriteit (of zoiets) heeft de kosten om uit te mogen zenden met ± 300% verhoogd...![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben in gedachten voor altijd bij jullie
*KRAS*
aztec is liet!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bah, zelfs gepwnd in de_aztec. Stond 30-34, toen maar mee gekapt.
Lenny wist niet dat je CSS hadquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bah, zelfs gepwnd in de_aztec. Stond 30-34, toen maar mee gekapt.
quote:
heb net een foto geupload ^_^ op mijn profielquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Is ook een best leuk idee
Ik heb het ook
Geen idee. Cross riep iets van instellingen of probeer eens een andere browser, dus ik startte IE op, en vanaf toen werkte alles gewoon weer, ook met FF.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Wat had je nou voor problemen gisteravond??![]()
Geen CSS, kan mijn videokaart niet goed aan..quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Lenny wist niet dat je CSS hadik heb het ook
Xfire:"cablegunmaster " hoe voorspelbaar
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen idee. Cross riep iets van instellingen of probeer eens een andere browser, dus ik startte IE op, en vanaf toen werkte alles gewoon weer, ook met FF. [afbeelding]
Computers en software...quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Geen idee. Cross riep iets van instellingen of probeer eens een andere browser, dus ik startte IE op, en vanaf toen werkte alles gewoon weer, ook met FF. [afbeelding]
jammer ik heb 1.6 ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen CSS, kan mijn videokaart niet goed aan..
CS 1.6 dus..
Laat mequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doe dat ff in je vrije tijd. NIET op het forum BAH!!!![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat me
T gaat klote hier[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |