Morgequote:
Ik zag gisteren bij het journaal allemaal klagende mensen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef Leia het volgende:
In assen vanavond Assernacht en morgen TT nacht![]()
Crossquote:
School, ouders die me achterna zitten en nog wat kleine dingetjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krosch
Ziet er niet goed uit?
What's the matter?
Dit vind ik altijd mooie berichten!!quote:AMSTERDAM - Een 27-jarige dief in de Amerikaanse staat Michigan dacht een makkelijke prooi te hebben gevonden: een 72-jarige bejaarde man.
Inertia Stock
Maar toen hij zijn hand in de broekzak van het oudje stak, kreeg hij de schok van zijn leven. De bejaarde man greep zijn pols en begon hem hard te slaan.
Uiteindelijk kwam de manager van het tankstation waar het voorval plaatshad, tussenbeide.
Als de 27-jarige dief had geweten dat de 72-jarige man een ex-marinier en ex-bokser is, en jaren in een staalfabriek werkte, dan had hij hem wel met rust gelaten, berichtte de krant The Grand Rapids Press dinsdag.
(c) Novum
-> uit huisquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef crossover het volgende:
[..]
School, ouders die me achterna zitten en nog wat kleine dingetjes![]()
Zeikfuckersquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zag gisteren bij het journaal allemaal klagende mensen...![]()
Mensen die in de buurt van het circuit zijn gaan wonen toen het circuit al bestond...![]()
Nou dan vind ik dat je geen enkel recht hebt om te klagen...![]()
Sterkquote:
daar heb ik voorlopig nog niks mee te maken gelukkigquote:
wie dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Sterk [afbeelding]
Ik ken iemand die zichzelf een paar keer gebanned heeft..... [afbeelding]
werkquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK !!!!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK WERK !!!!!
Bah... ik schiet niet op hierquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker woord. werk.
[..]
is het zo?
Vandaar dat het hier zo rustig is...
Zal ik je mijn wachtwoord geven, dan hoef je niet tegen jezelf te ouwehoeren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:59 schreef eer-ik het volgende:
zo, dan schiet het tenminste een beetje op hier.
zullen we dit topic effe snel volspammmen?
whehe, da's goed.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik je mijn wachtwoord geven, dan hoef je niet tegen jezelf te ouwehoeren... [afbeelding]
Niks pee em...quote:
Hoeveel mensen zouden dit nu gaan proberen?quote:
uiteraard ben ik er een vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden dit nu gaan proberen?![]()
Tegen beter weten in.quote:De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.
Geweldig off-course, al moet ik nog helemaal naar de shop fietsen, which is like 500mquote:
mijn buurman vind het wel chill als ik mijn muziek hard zet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef shifto het volgende:
Hahaha, mijn muziek staat kei hard (en ik luister geen vriendelijke muziek) begint me buurman te schelden! Dus ik nog harder zetten, aaah koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |