ah, zit het zo...quote:
werkquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:01 schreef MPG het volgende:
[..]
jij MOET nix.... hooguit werken
werk
typt indd lekker weg
wat voor we doen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:07 schreef shifto het volgende:
Ik moet maandag eindelijk werken
Heb er zin in!!
tosti'squote:
Harryquote:
lekker zoetquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
let op het zelfgeperste sinaasappelsap.
quote:
ICT'ertje spele!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat voor we doen?
edit: wat voor werk ga je doen moest daar komen te staan.
Aaaw....quote:
jus d'orange du zelfgeperst (frans uitgesproken uiteraard) for teh pwnquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Let op het zelfgeperste sinaasappelsap.
LENNYquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zelfgeperste sjuderansj
[afbeelding]
kut
Er is ingebroken bij je:quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zelfgeperste sjuderansj
[afbeelding]
kut
Wat een eikel! Als ik hem vind dan ga ik er wat van zeggen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
LENNY
IEMAND HEEFT JE TOSTI'S EN JE SJU GESTOLEN!
muahahahquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
zelfgeperste sjuderansj
[afbeelding]
kut
Wat heb jij nou weer met de uithof????quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat poepig!![]()
Wat is die Uithof opgebroken zegIk kon niet op mijn normale plekje parkeren
DAT ZEG IK!!!!!!! PANIEEEEEEEEEEK!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
LENNY
IEMAND HEEFT JE TOSTI'S EN JE SJU GESTOLEN!
Ik gok dat het knekwurst wasquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een eikel! Als ik hem vind dan ga ik er wat van zeggen!
de uithof in utreg is zeg maar een scholenlocatie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer met de uithof????
Wat is de uithof eigenlijk?
oow okeej. Helder. M-Mquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
de uithof in utreg is zeg maar een scholenlocatie.
Ziekenhuis zit daar, dus ook de medische faculteit, de hele Uni zit daar, en veel panden van de HU
zou ik zeker doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een eikel! Als ik hem vind dan ga ik er wat van zeggen!
ja, klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
oow okeej. Helder. M-Mwoont daar ook. In een spacebox. Dat weet ik nog wel
eer-ikquote:
De potentiele daders:quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zou ik zeker doen.
Ik zou er maar
werk
van maken als ik jou was
Ja, ik denk ook dat de bovenste, Poekster, de dader is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:32 schreef eer-ik het volgende:
is dat poekie ofzo?
Ik verdenk Peoikequote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De potentiele daders:
[img=578xnull]http://i7.tinypic.com/6f8h6vo.jpg[/img]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zullen we wie van de drie spelen? [afbeelding]
Nee joh, ik was even buiten spelen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef MPG het volgende:
Harry heeft het maar druk met zn artikelen omboeken
Met alle respect. Ik zie poekie geen koffie inschenken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat de bovenste, Poekster, de dader is.
De dader heeft wel weer nieuwe koffie ingeschonken, aardig van hem![]()
heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |