abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50928165

Ajax
Nieuw
  • Kennedy Bakircioglu
  • Laurent Delorge
  • Erik Heijblok

Weg
  • Zdenek Grygera
  • Roger
  • Cees Keizer
  • Michael Timisela
  • Emmanuel Boakye

Geruchten
  • Een vervanger voor Grygera, een extra spits en een rechtsbuiten. Maar concrete namen amper.
  • Maduro misschien weg, Sneijder misschien weg. Perez kan nog altijd weggaan. Huntelaar en Babel worden ook genoemd, maar is niet echt denkbaar.

AZ
    Nieuw
  • Boy Waterman
  • Sergio Romero
  • Ari
  • Sebastien Pocognoli

Weg
  • Johan Plat
  • Mitchell Kappenberg
  • Nourdin Boukhari
  • Khalid Sinouh
  • Job Bulters
  • Beau Molenaar
  • Jerold Promes
  • Danny Mathijssen
  • Tim de Cler

Geruchten
  • Salmon wordt genoemd. Er moet sowieso nog minimaal 1 spits bij.
  • Koevermans wil en mocht weg. Naar het schijnt niet meer. Arveladze zou weg kunnen en wil misschien wel weg.

Feyenoord.
    Nieuw
  • Luigi Bruins
  • Andwele Slory
  • Tim de Cler
  • Giovanni van Brockhorst
  • Kevin Hofland
  • Roy Makaay

Weg
  • Joonas Kolkka
  • Alfred Schreuder
  • Pierre van Hooijdonk
  • Patrick Lodewijks
  • Mark Otten
  • Ali Boussaboun
  • Maikel Aerts

Geruchten
  • El Ahmadi zou nog voor de jeugdigheid moeten gaan zorgen. Koevermans is ook nog een optie. Makaay en Hofland zijn officieus Feyenoorder.
  • Drenthe wordt overal genoemd na een goed EK, maar zal waarschijnlijk wel blijven.

PSV
    Nieuw
  • Mike Zonneveld
  • Jonathan Reis
  • Bas Roorda
  • Tommie van der Leegte
  • Danko Lazovic

Weg
  • Sun Xiang
  • Michael Lamey
  • Phillip Cocu
  • Diego Tardelli
  • Patrick Kluivert
  • Michael Reiziger
  • DaMarcus Beasley

Geruchten
  • Perez zou er nog bij moeten komen. Verder is PSV De Cler misgelopen.
  • Beerens wil weg. Farfan, Alex, Gomes, Culina, Kone zouden allemaal weg kunnen. Alex is volgens mij alleen nog officieus weg bij PSV, maar nog geen echte club.

Bron het dossier van VI.

Op dit moment is de enige echte winnaar natuurlijk Feyenoord, met gerichte aankopen voor de basis. Vooral Ajax lijkt achter te blijven met het aantrekken van basisspelers en het te beperken tot breedte-aankopen, al is meer inkopen niet nodig mochten Sneijder en Huntelaar blijven.. Er kan nog veel gebeuren in de komende 2 maanden, veel zal afhangen van wat de Europese topclubs gaan doen met betrekking tot de topspelers van de Nederlandse competitie en dan dus vooral bij Ajax en PSV gaan kopen.

Zou Feyenoord klaar zijn na deze week voor de kampioensstrijd? Is Ajax zich heel stil aan het voorbereiden op grote namen zoals Stam en Gabri vorig seizoen? Wacht PSV op een club die met geld komt voor Farfan of Gomes zodat zij weer kunnen investeren? Hoe gaat AZ om met het vertrek van de spitsen?

[ Bericht 0% gewijzigd door BliksemSchigt op 28-06-2007 09:42:35 ]
  • pi_50928198
    Ajax als het zo blijft
    pi_50928206
    Feyenoord is slim bezig, die hebben alle namen al binnen voordat de transfercarroussel écht gaat draaien.
    pi_50928311
    BS: De Cler is natuurlijk ook weg bij AZ.
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
    pi_50928425
    Doe mij maar de nummer 5 waarom zou je AZ ineens bij de top 4 rekenen
    pi_50928446
    Wel een mooi overzichtje BS
    pi_50928476
    Ik wist niet dat Boukhari weg is, terug naar Frankrijk?
    pi_50928513
    BS Beerens word verhuurd aan NEC had ik gehoord, verder een puike overzicht!!
    pi_50928522
    Snordin was gehuurd toch?
    pi_50928537
    Chelsea heeft opnieuw een jeugdig Nederlands talent aangetrokken, meldt De Telegraaf. Feyenoorder Jeffrey Bruma (15) krijgt gezelschap van Patrick van Aanholt, de zestienjarige aanvoerder van PSV B1.

Oftewel nog een PSVer weg, Van Aanholt heeft al 1x gespeeld dacht ik
      donderdag 28 juni 2007 @ 09:48:53 #11
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_50928581
    Volgend jaar Ajax weer kampioen, Feyenoord tweede, PSV derde en AZ vierde.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_50931678
    Feyenoord is nu nog de winnaar op transfer gebied, maar als Ajax de selectie intact houdt, is Ajax de grote winnaar natuurlijk. Mits er nog een goede verdediger bij komt.
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_50931792
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 09:44 schreef SCH het volgende:
    Ik wist niet dat Boukhari weg is, terug naar Frankrijk?
    Ja, AZ wilde hem niet overnemen en bij Nantes mag hij weg.
    pi_50931862
    Ajax heeft er dus eigenlijk 1 versterking bij en is er geen kwijt geraakt. Het blijkt namelijk dat we ook zonder Grygera konden. Tot nu toe alleen sterker.

AZ heeft er een paar versterkingen bij en is er 2 kwijt geraakt. Boukhari en De Cler, hiervoor zijn al weer vervangers. Kortom geen enkele verzwakking

Feyenoord is goed bezig, raakt niks noemenswaardigs kwijt, maar krijgt er wel goede mensen bij. Kan alleen maar beter gaan (oeh! Gewaagd!)

PSV is twee ontzettend belangrijke spelers kwijt, eigenlijk wel DE belangrijkste. Met de huidige aankopen ziet het er niet naar uit dat ze die klap aan het opvangen zijn.

Eindstand competitie
    1 Ajax
    2 Feyenoord
    3 AZ/PSV

Ajax, omdat er al een team staat en ik zie Feyenoord het wel aardig doen dit seizoen, beter dan AZ.
    PSV wordt lastig, maar dat zeggen we al jaren....
    pi_50931977
    Top overzicht zo

Ajax is goed bezig omdat alles in tact is, maar nog meer versterkingen zijn wel nodig. PSV verliest veel en heeft er naar mijn idee nog te weinig voor terug. Feyenoord is op dit moment de grote winnaar. Bij AZ zal het afwachten zijn hoe Poco en Ari zullen inburgeren.
    pi_50931995
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
    Volgend jaar Ajax weer kampioen, PSV tweede,AZ derde en Feyenoord vierde.
    AZ en Feyenoord zijn trouwens wel gewaagd aan elkaar
    pi_50932044
    Het schijnt dat Koevermans zelf persoonlijk rond is met Feyenoord maar dat AZ hem niet wil laten gaan.
    pi_50932085
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef sjimz het volgende:
    Het schijnt dat Koevermans zelf persoonlijk rond is met Feyenoord maar dat AZ hem niet wil laten gaan.
    Offtopic: Je youtube filmpje werkt niet meer
    pi_50932159
    PSV pakt een 4 in a row
    pi_50932176
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Offtopic: Je youtube filmpje werkt niet meer
    Heb hem al vervangen
    pi_50932345
    Op dit moment investeert Feyenoord het beste. Bijna elke aankoop blijkt een kwaliteitsinjectie te zijn alhoewel het natuurlijk afwachten hoe zij in het team inpassen.

Het is trouwens wel erg vroeg om nu te gaan evalueren, de transfermarkt is amper open en ik verwacht nog wel een aantal aankopen van alle clubs.
    "If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
    pi_50932397
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef AminBen het volgende:
    PSV pakt een 4 in a row
    Zonder Alex en Cocu niet.
      donderdag 28 juni 2007 @ 12:14:43 #23
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_50933209
    Moeilijk te zeggen op dit moment, het hangt er vanaf wat de rest kwijt raakt zeg maar
    PSV is Cocu en ALex kwijt, en dat valt erg moeilijk op te vangen.
    Ajax kan nog altijd Sneijder kwijt raken. ( en een heel rijtje spelers )
    AZ is bijna intact gebleven
    Feyenoord krijgt een enorme kwaliteits injectie.

Ik geef AZ de meeste kansen omdat zij niet hoeven te bouwen aan een nieuw team en zij hebben het jongste team.
    Feyenoord kan nog wel n's voor een stunt zorgen en 2e worden.
    Hopelijk zet Ajax n's europees door en dan kunnen ze daar nog wel n's ver komen.
    PSV heeft met Koeman eenmindere coach, hopelijk voor psv zet hij aissati d'r in.
    pi_50933573
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

PSV

Weg

• Patrick Kluivert
  • Dit is tot nu toe de beste actie/transfer
    O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
    Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
    A Guinness a day keeps the doctor away
    pi_50933741
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:51 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Zonder Alex en Cocu niet.
    Nooit niet volgens sommige. 2005, 2006, 2007
    pi_50934019
    PSV heeft ook nog voor de rechterflank (is mij niet duidelijk of hij nou een rechtsvoor/-half/-back is) de Braziliaanse speler Fagner aangetrokken. Daar mogen we overigens minder van verwachten dan van Reis, die zie ik dit seizoen al aardig wat minuten maken, ondanks Koeman. Misschien ook leuk om de vermoedelijke basiselftallen te vergelijken + bank.
    pi_50934394
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
    PSV heeft ook nog voor de rechterflank (is mij niet duidelijk of hij nou een rechtsvoor/-half/-back is) de Braziliaanse speler Fagner aangetrokken. Daar mogen we overigens minder van verwachten dan van Reis, die zie ik dit seizoen al aardig wat minuten maken, ondanks Koeman. Misschien ook leuk om de vermoedelijke basiselftallen te vergelijken + bank.
    Van af wanneer mag Fagner voor PSV uitkomen?
    pi_50934538
    http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20246

Volgens dit bericht is het een rechtsback en ga ik er ook vanuit dat hij voor PSV mag uitkomen vanaf het begin van dit seizoen, aangezien hij deze zomer 18 jaar wordt.
      donderdag 28 juni 2007 @ 13:22:14 #29
    64276 9christensen
    Grolsch bier is gezond
    pi_50935350
    El Ahmadi zal Feyenoord flink voor moeten betalen.
    Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
    [b]Enschede![/b]
    pi_50935717
    Ah leuk het zoveelste transfer topic.
    pi_50938193
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef VoreG het volgende:
    Ajax heeft er dus eigenlijk 1 versterking bij en is er geen kwijt geraakt. Het blijkt namelijk dat we ook zonder Grygera konden. Tot nu toe alleen sterker.
    Was het niet zo dat Grygera niet veel speelde omdat zijn contract afliep en ze Vermaelen een kans wilden geven? Grygera lijkt me namelijk toch wel beter dan Vermaelen.
    pi_50939752
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Was het niet zo dat Grygera niet veel speelde omdat zijn contract afliep en ze Vermaelen een kans wilden geven? Grygera lijkt me namelijk toch wel beter dan Vermaelen.
    Grygera was 3 maanden geblesseerd.
    pi_50947207
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 11:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, AZ wilde hem niet overnemen en bij Nantes mag hij weg.
    * SCH gaat Formsma sms-en
    pi_50947341
    Ongelovelijk dat AZ zo wordt onderschat, wat mij betreft zijn zij dé titelkandidaat voor volgend jaar. Geweldige trainer, geweldige aankopen en daarmee een geweldige selectie. Feyenoord doet het wat aankopen betreft natuurlijk ook uitstekend, maar we komen van ver.
    Ik support gevallen topclubs!
      donderdag 28 juni 2007 @ 20:41:55 #35
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_50949818
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef Fetai het volgende:
    Ongelovelijk dat AZ zo wordt onderschat, wat mij betreft zijn zij dé titelkandidaat voor volgend jaar. Geweldige trainer, geweldige aankopen en daarmee een geweldige selectie. Feyenoord doet het wat aankopen betreft natuurlijk ook uitstekend, maar we komen van ver.
    Dat heb ik ook gezegd!
    pi_50949965
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
    Volgend jaar Ajax weer kampioen, Feyenoord tweede, PSV derde en AZ vierde.
    Groningen 5e
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_50950357
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 20:41 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd!
    Sorry, ik zag je post over het hoofd
    Ik support gevallen topclubs!
      donderdag 28 juni 2007 @ 23:16:27 #38
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_50955340
    Kijk, dit topic zocht ik Mooi overzicht... zo kan ik tenminste goed bijhouden wat er gebeurt bij de grote 4... Hoop dat Ajax nog wat mooie aankopen kan gaan doen...
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      donderdag 28 juni 2007 @ 23:31:35 #39
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_50955871
    Ajax investeert het best door zo min mogelijk te versterken bij de groep die we nu al hebben.
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_50956240
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 20:45 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Groningen 5e
    SCH
      donderdag 28 juni 2007 @ 23:51:48 #41
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_50956524
    quote:
    Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
    Ajax investeert het best door zo min mogelijk te versterken bij de groep die we nu al hebben.
    AZ lijkt me ook?
    pi_50956602
    Ajax is de grote winnaar mits Sneijder blijft.
    lollig
    pi_51296184
    Even een update'je.

Bij Ajax is het ineens druk. Huntelaar wordt gevolgd door Villarreal en Fiorentina, terwijl Fiorentina ook voor Sneijder zou willen gaan. De Mul is inmiddels verkocht aan Sevilla voor 5 miljoen en het lijkt erop dat Babel Ajax ook gaat verlaten, terwijl er nog amper namen circuleren qua vervangers en 'breedte-aankopen'.

PSV is bezig met Guardo, de Mexicaan en met nog een aanvaller, waarbij Perez nog even moet wachten. Ook is er weer nieuw gerucht over Alex, dat hij misschien toch nog wel blijft. Farfan, Kone en Gomes worden nog altijd nergens genoemd en PSV wil nog wel spelers aantrekken.

AZ is nog steeds met Arveladze en Koevermans, terwijl Feyenoord nog Mols heeft aangetrokken.
    pi_51296240
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Even een update'je.

Bij Ajax is het ineens druk. Huntelaar wordt gevolgd door Villarreal en Fiorentina, terwijl Fiorentina ook voor Sneijder zou willen gaan. De Mul is inmiddels verkocht aan Sevilla voor 5 miljoen en het lijkt erop dat Babel Ajax ook gaat verlaten, terwijl er nog amper namen circuleren qua vervangers en 'breedte-aankopen'.

PSV is bezig met Guardo, de Mexicaan en met nog een aanvaller, waarbij Perez nog even moet wachten. Ook is er weer nieuw gerucht over Alex, dat hij misschien toch nog wel blijft. Farfan, Kone en Gomes worden nog altijd nergens genoemd en PSV wil nog wel spelers aantrekken.

AZ is nog steeds met Arveladze en Koevermans, terwijl Feyenoord nog Mols heeft aangetrokken.
    Het is Guardado

En bij Ajax worden vooral de namen van Ochoa en Araujo genoemd. Landgenoten van Guardado.

AZ is bezig met Pelle en Jan Koller.
      maandag 9 juli 2007 @ 17:07:30 #45
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_51296588
    Zou mooi zijn voor PSV, maar ook voor het Nederlands voetbal als Alex nog een jaartje blijft. Wat een geweldenaar is dat zeg.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 9 juli 2007 @ 23:25:17 #46
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51309246
    Ajax wordt denk ik snel gekortwiekt met talenten als Babel gaat.

De mul, Babel, Sneijder, Huntelaar.....dat zijn ook direct de betere spelers
    pi_51309338
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:25 schreef Grimm het volgende:
    Ajax wordt denk ik snel gekortwiekt met talenten als Babel gaat.

De mul, Babel, Sneijder, Huntelaar.....dat zijn ook direct de betere spelers
    Als Babel gaat dan zullen Sneijder en Huntelaar zeker niet gaan hoor.
      maandag 9 juli 2007 @ 23:31:06 #48
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51309488
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:27 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als Babel gaat dan zullen Sneijder en Huntelaar zeker niet gaan hoor.
    Mwah ik zie Sneijder d'r wel vooraan om te gaan staken.

Maar ik moet ook zeggen dat het voor Babel misschien wel goed is. Hij speelt imo veel liever in een 442 dan dat hij wat op links staat.
    pi_51309644
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:

[..]

Maar ik moet ook zeggen dat het voor Babel misschien wel goed is. Hij speelt imo veel liever in een 442 dan dat hij wat op links staat.
    Maar bij Liverpool zal hij dus meer aanvallende middenvelder aan de linkerkant worden.
      maandag 9 juli 2007 @ 23:40:55 #50
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51309819
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar bij Liverpool zal hij dus meer aanvallende middenvelder aan de linkerkant worden.
    Nou dan snap ik niet wat Liverpool d'r mee moet.
      maandag 9 juli 2007 @ 23:41:32 #51
    121310 venomsnake
    El Saltador
    pi_51309839
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:

[..]

Hehe
      maandag 9 juli 2007 @ 23:44:36 #52
    159022 AminBen
    El Maestro
    pi_51309939
    Staken voor wie dan?
      maandag 9 juli 2007 @ 23:47:57 #53
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51310051
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef AminBen het volgende:
    Staken voor wie dan?
    Ach sneijder wil dolgraag naar t buitenland en ik denk ook dat hij wat te "groot ( !!!! ) is voor nl op dit moment. Hij leert hier niks meer en bij Ajax is hij ook uitgeleerd. Hopelijk komt er voor hem wel een leuke cl club en beland hij niet zoals VDV bij een ietwat wisselvalige club
    pi_51310101
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ach sneijder wil dolgraag naar t buitenland en ik denk ook dat hij wat te "groot ( !!!! ) is voor nl op dit moment. Hij leert hier niks meer en bij Ajax is hij ook uitgeleerd. Hopelijk komt er voor hem wel een leuke cl club en beland hij niet zoals VDV bij een ietwat wisselvalige club
    http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63408
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      maandag 9 juli 2007 @ 23:52:09 #55
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51310194
    quote:
    Leuk..moet ik nou een of ander vaag engels/spaans/italiaans roddelblad gaan quoten dat zegt dat Sneijder weg gaat?
    pi_51310302
    Mischien moet je het filmpje eerst kijken.
      maandag 9 juli 2007 @ 23:56:27 #57
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51310349
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef BB-boy het volgende:
    Mischien moet je het filmpje eerst kijken.
    Dat is toch geen betrouwbare bron gozert, ajaxtv over ajax.
    pi_51310379
    Dan moet je niet zeiken over een eventueel stakende Sneijder.
      dinsdag 10 juli 2007 @ 00:00:38 #59
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51310474
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef BB-boy het volgende:

Wat intresseert mij dat hele ajax om eerlijk te zijn, naar mijn mening volgen er nog meer als babel ook weg gaat. Want dan zal Wesley stinkend jaloers zijn....en dat kan dat egotje van hem niet hebben.
    Je weet zelf ook wel wat voor een drol van een gast die Sneijder is met z'n wanna be Ibrahimovic tattoo's. ( DIT IS ALLEMAAL MIJN MENING!!!!! voordat ik weer al die joden op me dak heb lol)
    En vervolgens heb ik het over je bron vermelding, ik ga dus geen ajax dingen kijken op een ajaxwebsite.
    Misschien leer je dat later wel n's in je studie. Dat is zo betrouwbaar als een opel corsa.
    pi_51310508
    quote:
    Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef BB-boy het volgende:
    pi_51310522
    Jij bent raar.
    pi_51310532
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 00:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
      dinsdag 10 juli 2007 @ 00:06:10 #63
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51310656
    Van geel is sowieso een beetje raar bezig met z'n transfer beleid.
    Ajax speelt 433 en hij verkoopt de vleugels lol zal Cruyff blij mee zijn
    pi_51310758
    Sinds wanneer bekleed Cruijff een functie bij Ajax dan? Of is Ajax zo afhankelijk van zijn adviezen (Roger).

Bovendien is er al aangekondigt door van Geel dat er voor de spelers die vertrekken een vervanger wordt gehaald, dus we kunnen gewoon 4-3-3 blijven spelen.

Het is moge duidelijk zijn dat Ajax je niets interesseert met dit soort rare opmerkingen.
      dinsdag 10 juli 2007 @ 00:15:00 #65
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_51310922
    quote:
    Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef BB-boy het volgende:
    Sinds wanneer bekleed Cruijff een functie bij Ajax dan? Of is Ajax zo afhankelijk van zijn adviezen (Roger).

Bovendien is er al aangekondigt door van Geel dat er voor de spelers die vertrekken een vervanger wordt gehaald, dus we kunnen gewoon 4-3-3 blijven spelen.

Het is moge duidelijk zijn dat Ajax je niets interesseert met dit soort rare opmerkingen.
    Het intresseert jouw zeker ook niet Cruyff heeft nog steeds een dikke vinger in de pap bij ajax. je kan wel roger naar voren brengen maar die heeft als sinds abba geen zin meer om te voetballen.
    pi_51311036
    Dan mag hij lekker klagen dat Ajax een week twee buitenspelers minder heeft.
    pi_52321949
    Und jetzt? Bij Ajax moet er nog wel wat gebeuren nu lijkt me. PSV vind ik nog niet sterk maar dat komt ook door blessures. AZ maakt tot nu toe de beste indruk.
      maandag 13 augustus 2007 @ 12:22:14 #68
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_52326305
    Ajax is dus titelkandidaat af na het verkoop van zo'n beetje alle goede spelers
    pi_57598224
    Waar het vooraf bij elke club nog wel mooi leek, is het eigenlijk bij elke club toch wel redelijk mislukt.

Bij Ajax is dit seizoen geen enkele aankoop echt overeind gebleven. Silva en Suarez doen het redelijk, Lindgren heeft nog te weinig gespeeld. Kennedy, Rommedahl, Luque, Urzaiz, Colin, Delorge, (Heijblok), Perez zijn allemaal stuk voor stuk gewoon mislukt en totaal niet van toegevoegde waarde gebleken.Weggegooid geld.

De hoop bij Feyenoord is na al die topaankopen toch ook niet uitgekomen. De Cler is nog het meest geslaagd, Makaay pakt zijn goals mee, en Landzaat probeert ook redelijk mee te voetballen. Hofland is gewoon door het ijs gezakt lijkt me zo. Slory en Bruins zijn ook vaker geblesseerd dan fit geweest. Maar ook als geheel is het er niet echt uitgekomen; maar gelet op waarde voor het team en speeltijd in ieder geval beter aangekocht dan Ajax.

PSV heeft eigenlijk als beste beslissing de terugkeer van Bakkal. Echt enorm doorgebroken. Koevermans en Lazovic zijn belangrijk, maar nog niet onmisbaar gebleken. Perez is mislukt en ook de transfer van Van der Leegte is moeilijk te verklaren.

AZ is natuurlijk compleet misgegaan. Pelle, Ari en El Hamdaioui zijn aangekocht voor vele miljoenen, maar allemaal totaal niet aan voetballen toegekomen. Romero heeft vaker rood dan punten gepakt.

Uiteindelijk is niemand echt in geslaagd van de top 4 om echt zodanig goed in te kopen dat het team er aantoonbaar beter door is gaan voetballen in mijn ogen. Wordt weer een drukke zomer voor de heren van het technisch beleid.
    pi_57598390
    quote:
    AZ is natuurlijk compleet misgegaan. Pelle, Ari en El Hamdaioui zijn aangekocht voor vele miljoenen, maar allemaal totaal niet aan voetballen toegekomen. Romero heeft vaker rood dan punten gepakt.
    Heeft Romero in de competitie rood gehad dan?
    pi_57599931
    Nee. toch niet, maar wel slecht lopen keepen, niet een toegevoegde waarde geweest en het waargemaakt.
    pi_57600268
    Ik vind hem beter dan Waterman, maar dat is mijn mening.
    pi_57600382
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
    Ik vind hem beter dan Waterman, maar dat is mijn mening.
    Ik ook, maar had ook wel meer van hem verwacht eerlijk gezegd. Maar dit is ook geen lekker seizoen om even bij AZ binnen te komen natuurlijk. Denk dat het nog wel wat wordt met deze jongen, het is iig geen miskoop zoals Pelle en El Hamdaoui.
    AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:06:30 #74
    210387 VezioFR
    F e y e n o o r d
    pi_57601549
    Hmm... Voor het seizoen had Feyenoord natuurlijk goed ingekocht, dat staat nog steeds vast. Enige probleem is dat er geen bikkelaar is gehaald a la Paultje Bosvelt. Ook Danny Koevermans had zeker niet misstaan in dit team, dat was helaas een te groot risico voor Bosz... Jammer, waarschijnlijk had je dan wel meer rendement uit Makaay gehaald. En het is een kleiner risico dan Lee
    "Als je al die mensen ziet, dan weet je het zeker: er is maar één Legioen. Het Feyenoord-legioen." (Ben Wijnstekers)
    pi_57601663
    BS: Is Perez mislukt bij PSV? Hij overlegt aardige cijfers.
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
      dinsdag 25 maart 2008 @ 16:13:30 #76
    210387 VezioFR
    F e y e n o o r d
    pi_57601698
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
    BS: Is Perez mislukt bij PSV? Hij overlegt aardige cijfers.
    Ik vind niet dat Perez mislukt is bij PSV.
    PSV is mislukt bij Perez
    "Als je al die mensen ziet, dan weet je het zeker: er is maar één Legioen. Het Feyenoord-legioen." (Ben Wijnstekers)
    pi_57602750
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
    De hoop bij Feyenoord is na al die topaankopen toch ook niet uitgekomen. De Cler is nog het meest geslaagd, Makaay pakt zijn goals mee, en Landzaat probeert ook redelijk mee te voetballen. Hofland is gewoon door het ijs gezakt lijkt me zo. Slory en Bruins zijn ook vaker geblesseerd dan fit geweest. Maar ook als geheel is het er niet echt uitgekomen; maar gelet op waarde voor het team en speeltijd in ieder geval beter aangekocht dan Ajax.
    je vergeet Van Bronckhorst, samen met De Cler de beste speler dit seizoen
    van Landzaat ben ik totaal niet onder de indruk, maar hij probeert het inderdaad
    pi_57603447
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Nee. toch niet, maar wel slecht lopen keepen, niet een toegevoegde waarde geweest en het waargemaakt.
    Slecht lopen keepen? Je bedoelt Waterman zeker.

Romero was erg nerveus z'n eerste wedstrijden, zorgde toen ook 3x voor een pingel, waarvan hij er overigens 1 hield. De laatste wedstrijden keept hij echter zeer sterk en pakt hij weldegelijk punten voor ons, in tegenstelling tot Waterman, die zich blijkbaar niet meer 90 minuten lang kan concentreren.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 17:38:06 #79
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_57603501
    Feyenoord kan deze zomer een megaslag slaan als ze gericht aankopen.

In dit team zit zoveel potentie, nu nog een goede aanvoer naar Makaay en een stabiele verdediging.
    En de aanval op PSV kan beginnen!

Hoop doet leven...
    De nacht verandert iedereen,
    kankelul.
      Moderator dinsdag 25 maart 2008 @ 17:41:17 #80
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_57603555
    Je bedoelt, hij pakt een punt voor jullie?
      dinsdag 25 maart 2008 @ 17:42:21 #81
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_57603575
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Romero was erg nerveus z'n eerste wedstrijden, zorgde toen ook 3x voor een pingel, waarvan hij er overigens 1 hield. De laatste wedstrijden keept hij echter zeer sterk en pakt hij weldegelijk punten voor ons, in tegenstelling tot Waterman, die zich blijkbaar niet meer 90 minuten lang kan concentreren.
    Welke punten?
    kankelul.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 17:54:17 #82
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_57603850
    quote:

[..]

Ach ja, er waren ook genoeg mensen die het niet in Gomes zagen zitten na een aantal wedstrijden. Men vergeet vaak dat keepers vaak even een aantal wedstrijden nodig hebben (Gomes bij PSV, Pfaff bij Bayern München). Romero vind ik niets minder dan bijvoorbeeld een Piet Velthuizen. Ook nog eens zeer sterk in de lucht.

Mijn verwachting is dan ook dat volgend seizoen zal blijken dat Romero een topaankoop van AZ is geweest...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_57604017
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 17:42 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Welke punten?
    die ene tegen De Graafschap
    pi_57604079
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 17:42 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Welke punten?
    Tegen De Graafschap nog een punt, omdat Donk vlak voor tijd veel te simpel uitverdedigd. Dit is overigens ook een groter probleem dan de spitsen wat mij betreft. Daarom ben ik blij dat Moreno er nu bij is, want hij geeft al veel meer rust dan Mendes het hele seizoen heeft gedaan.

Romero en Moreno zijn dan ook twee topaankopen geweest waar we hopelijk volgend seizoen de vruchten van gaan plukken.
    pi_57604143
    quote:
    Romero en Moreno zijn dan ook twee topaankopen geweest waar we hopelijk volgend seizoen de vruchten van gaan plukken.
    * sjimz is het daar wel mee eens.
    pi_57604806
    Voor Hofland wil ik ook nog wel een lans breken, hij was er weken niet helemaal met zijn gedachten bij vanwege de problemen met zijn zoontje.
    That's all folks!
      Moderator dinsdag 25 maart 2008 @ 18:52:48 #87
    138438 crew  Pizzakoppo
    pi_57605012
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
    Voor Hofland wil ik ook nog wel een lans breken, hij was er weken niet helemaal met zijn gedachten bij vanwege de problemen met zijn zoontje.
    Volgens mij is verdedigen ook wel een van posities waar je de concentratie er echt de hele tijd bij moet hebben, lijkt me idd dat hij meer in zijn mars heeft!
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:02:36 #88
    192856 -SG-
    PSV Eindhoven!
    pi_57605221
    Ben benieuwd wat voor aankopen er bij de topblubs komen.

verkapte TVP
    A little knowledge is a dangerous thing.
      dinsdag 25 maart 2008 @ 19:05:07 #89
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_57605289
    quote:
    En toen hij zich weer volledig kon concentreren op voetbal, stond ie meteen weer te schutteren. Vond het derhalve een nogal goedkoop excuus.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      woensdag 26 maart 2008 @ 00:58:58 #90
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_57613621
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef The_Verve het volgende:

[..]

En toen hij zich weer volledig kon concentreren op voetbal, stond ie meteen weer te schutteren. Vond het derhalve een nogal goedkoop excuus.
    Tegen AZ en NAC vond ik hem weer uitermate sterk spelen, tegen Sparta was het echter weer drama...

Ben er ook nog niet echt uit.

Benieuwd hoe hij gaat draaien volgend jaar met Vlaar, die twee hebben het in de voorbereiding érg goed gedaan.
    Vullen elkaar goed aan, dat merkte je wel.
    kankelul.
    pi_57615792
    Wel een beetje onterend richting clubs als Groningen, NAC, Heerenveen en Twente dat zij niet in deze zogenaamde top4 staan en AZ wel.
    pi_57616013
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 09:13 schreef dagizmo het volgende:
    Wel een beetje onterend richting clubs als Groningen, NAC, Heerenveen en Twente dat zij niet in deze zogenaamde top4 staan en AZ wel.
    Als jij eind juni 2007 al had kunnen voorspellen dat NAC en Groningen bij de eerste 5 zouden horen en AZ totaal niet, dan had je veel geld kunnen verdienen.
    pi_57616057
    quote:

[..]

Nou, tegen de Graafschap zag hij er ook weer niet heel lekker uit af en toe. Ik ben er nog niet van onder de indruk geweest; al heeft ie best wel al een paar ballen goed gepakt. Maar misschien had ik er aan het begin van het seizoen ook wel meer van verwacht, had zelfs nog ergens gezegd dat ie na 2 maanden de eerste keeper zou zijn.

Maar ik vind hem echt nog te onrustig en soms wat te nonchalant over te komen om te zeggen dat is echt een topaankoop geweest. Wellicht gaat dat nog groeien.
    quote:
    Ook daarna was het toch wel kommer en kwel met hem hoor. Over het geheel genomen heeft ie echt geen goed seizoen achter rug naar mijn mening.
    pi_57616079
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Als jij eind juni 2007 al had kunnen voorspellen dat NAC en Groningen bij de eerste 5 zouden horen en AZ totaal niet, dan had je veel geld kunnen verdienen.
    Het was dan ook met een bedoeld.
    pi_57616411
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 17:38 schreef MarkNMGN het volgende:
    Feyenoord kan deze zomer een megaslag slaan als ze gericht aankopen.

In dit team zit zoveel potentie, nu nog een goede aanvoer naar Makaay en een stabiele verdediging.
    En de aanval op PSV kan beginnen!

Hoop doet leven...
    Je hebt maar 1 echt goede aankoop nodig:

Een goede trainer.
      woensdag 26 maart 2008 @ 11:47:33 #96
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_57618910
    quote:
    Op woensdag 26 maart 2008 09:53 schreef EnactedChaos het volgende:

[..]

Je hebt maar 1 echt goede aankoop nodig:

Een goede trainer.
    Ja, want met een betere trainer en dezelfde selectie wordt je volgend jaar wel kampioen.
    kankelul.
    pi_57625850
    quote:
    Op dinsdag 25 maart 2008 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Waar het vooraf bij elke club nog wel mooi leek, is het eigenlijk bij elke club toch wel redelijk mislukt.

Bij Ajax is dit seizoen geen enkele aankoop echt overeind gebleven. Silva en Suarez doen het redelijk, Lindgren heeft nog te weinig gespeeld. Kennedy, Rommedahl, Luque, Urzaiz, Colin, Delorge, (Heijblok), Perez zijn allemaal stuk voor stuk gewoon mislukt en totaal niet van toegevoegde waarde gebleken.Weggegooid geld.
    Daarbij, als je in de winterstop alsnog de markt op moet om enkele cruciale gaten te gaan opvullen in je groep heb je in de zomer al niet goed gewerkt. Natuurlijk vertrok Sneijder laat, maar dan nog. Heijblok heb je terecht tussen haakjes. Dat is zuiver een derde keeper, kan weinig aan mislukken.
    quote:
    Bruins wordt ook verkeerd gebruikt vind ik. Zonde om die weg te stoppen op links. Zeker nu je controleurs hebt zou je hem gewoon als spelmaker kunnen opstellen.
    quote:
    PSV heeft eigenlijk als beste beslissing de terugkeer van Bakkal. Echt enorm doorgebroken. Koevermans en Lazovic zijn belangrijk, maar nog niet onmisbaar gebleken. Perez is mislukt en ook de transfer van Van der Leegte is moeilijk te verklaren.
    Van der Leegte is een vreemde keuze geweest. Anderzijds heb je hem nooit horen klagen en is hij een ideale bankzitter. Alleen een beetje een dure denk ik. Onze Hongaarse vriend hebben ze op het oog ook wel goede zaken mee gedaan, ondanks zijn terugvalletje.
    quote:
    AZ zocht een routinier en heeft die niet gehaald. Dat is deels vragen om problemen. De drie spitsen brengen het inderdaad allemaal niet. Alleen Pocognoli doet het aardig, maar ook nog niet dat je kunt zeggen dat ie een topaankoop is vind ik. Ari was dan toch "de verkeerde Braziliaan" zoals diverse scouts van andere clubs destijds gefluisterd zouden hebben.
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_59812902
    Bij Ajax is het tot nu toe nog veel opruiming: Kuffour, Urzaiz, Davids, Heijblok zijn weg - Luque mag weg. De enige die tot nu toe nog gehaald is Cvitanich. Huntelaar zou nog weg kunnen gaan, en verder zullen er echt nog wel aankopen moeten volgen.

Bij AZ zijn ze al een beetje uitgewinkeld als je Scheringa mag geloven. Holman, Swerts en Moisander zijn gehaald, terwijl Lens en Luijckx terug van verhuur zijn. Opdam is weg, terwijl ook Vormer weg is gegaan. Wellicht dat Kluivert nog wel gecontracteerd zou kunnen worden.

Feyenoord is Sahin en Pardo kwijt, maar heeft sowieso een nieuwe trainer. Nu wordt ook waarschijnlijk Tomasson morgen gepresenteerd. Namen die circuleren zijn/waren Zenden, Vennegoor en Farnerud.

Bij PSV zijn Farfan en Gomes toch weggegaan, terwijl Aissati zeer waarschijnlijk weggaat. Vayrynen zal ook nog wel weggaan. Daar staat de komst van Brechet tegenover, samen met Amrabat en Rodriquez. De nieuwe keeper wordt zeer waarschijnlijk Isaksson.

Bij de andere clubs die er vorig seizoen dicht tegenaan zaten is weinig opmerkelijks nog gebeurd. Heerenveen heeft Garcia-Garcia laten gaan, maar Sulejmani is nog altijd niet verkocht. Twente mist El Ahmadi, maar behoudt Douglas. Engelaar zal ook verkocht worden.

Er moet - zeker bij de traditionele top 3 - nog veel gebeuren in de komende weken.
    pi_59813018
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Bij Ajax is het tot nu toe nog veel opruiming: Kuffour, Urzaiz, Davids, Heijblok zijn weg - Luque mag weg. De enige die tot nu toe nog gehaald is Cvitanich. Huntelaar zou nog weg kunnen gaan, en verder zullen er echt nog wel aankopen moeten volgen.

Bij AZ zijn ze al een beetje uitgewinkeld als je Scheringa mag geloven. Holman, Swerts en Moisander zijn gehaald, terwijl Lens en Luijckx terug van verhuur zijn. Opdam is weg, terwijl ook Vormer weg is gegaan. Wellicht dat Kluivert nog wel gecontracteerd zou kunnen worden.

Feyenoord is Sahin en Pardo kwijt, maar heeft sowieso een nieuwe trainer. Nu wordt ook waarschijnlijk Tomasson morgen gepresenteerd. Namen die circuleren zijn/waren Zenden, Vennegoor en Farnerud.

Bij PSV zijn Farfan en Gomes toch weggegaan, terwijl Aissati zeer waarschijnlijk weggaat. Vayrynen zal ook nog wel weggaan. Daar staat de komst van Brechet tegenover, samen met Amrabat en Rodriquez. De nieuwe keeper wordt zeer waarschijnlijk Isaksson.

Bij de andere clubs die er vorig seizoen dicht tegenaan zaten is weinig opmerkelijks nog gebeurd. Heerenveen heeft Garcia-Garcia laten gaan, maar Sulejmani is nog altijd niet verkocht. Twente mist El Ahmadi, maar behoudt Douglas. Engelaar zal ook verkocht worden.

Er moet - zeker bij de traditionele top 3 - nog veel gebeuren in de komende weken.
    Ga maar uit van augustus en niet juli.
    Wind extinguishes a candle and energizes fire
      dinsdag 1 juli 2008 @ 10:24:24 #100
    34834 MarkNMGN
    F E Y E N O O R D
    pi_59813371
    Aankopen:
    El Ehmadi
    Tomasson (morgen gepresenteerd)
    Kermit Erasmus (Jong Feyenoord, krijgt in de voorbereiding een kans bij het eerste)

Vertrokken:
    Sahin
    Saidi
    Pardo

Mogen weg:
    Danny Buijs
    Lee

Twijfelgevalletje:
    Vincken
    kankelul.
    pi_59825169
    AZ zal misschien nog wel Pellè verkopen toch? Zou interesse voor zijn uit Italië. AZ kiest dus voor jongere spelers die nog goed te kneden zijn door Louis en waar tevens qua mentaliteit niets mee mis lijkt (Lens is twijfelgeval gezien zijn Ajax-verleden en opmerkingen van o.a. Foppe, maar lijkt ook niet zo lastig als men wilde beweren). Maar wie moet de routine brengen? Schaars?
    www.thuisuiteten.nl
      dinsdag 1 juli 2008 @ 19:40:54 #102
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_59825404
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef methodmich het volgende:
    AZ zal misschien nog wel Pellè verkopen toch? Zou interesse voor zijn uit Italië. AZ kiest dus voor jongere spelers die nog goed te kneden zijn door Louis en waar tevens qua mentaliteit niets mee mis lijkt (Lens is twijfelgeval gezien zijn Ajax-verleden en opmerkingen van o.a. Foppe, maar lijkt ook niet zo lastig als men wilde beweren). Maar wie moet de routine brengen? Schaars?
    Er was wel interesse vanuit Italië, maar hoe concreet? Pellè heeft het afgelopen seizoen weinig laten zien. Lens had denk ik wat opstartprobleempjes, maar groeide bij NEC uit tot een goede speler. Hopen dat ie die lijn door kan zetten..
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_59826051
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 19:40 schreef donroyco het volgende:

[..]

Er was wel interesse vanuit Italië, maar hoe concreet? Pellè heeft het afgelopen seizoen weinig laten zien. Lens had denk ik wat opstartprobleempjes, maar groeide bij NEC uit tot een goede speler. Hopen dat ie die lijn door kan zetten..
    Pelle heeft voor zijn doen redelijk gespeeld in Toulon en gaat mee naar de OS. Hij heeft geen neusje voor de goal, maar kan iemand goed in positie brengen, dus enige interesse zou mij niet vreemd lijken.

Lens was eerder een beetje een luie neger en kreeg toen kritiek van Foppe die hij ook bij AZ kreeg. Bij NEC heeft hij zich echter goed herpakt en kan dan ook zeker een aanvulling zijn.

Qua ervaring is de selectie natuurlijk wel een stuk wijzer dan afgelopen seizoen. Opdam is dan wel weg, maar Swerts heeft ook al redelijk wat ervaring. Een groot voordeel is dat Arveladze aan de technische staf is toegevoegd; hij kan dingen goed overbrengen op de jongeren. Voor de leiding op het veld is Schaars een goed persoon.
    pi_59851025
    Is het niet handiger om gewoon een nieuw topic te maken, BS? .
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_59872102
    Dat kan ook. Ga je gang .
      donderdag 3 juli 2008 @ 19:20:08 #106
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_59872442
    Ajax grijpt overal naast zoals het nu lijkt
    pi_59880488
    Het was PSV dus de afgelopen en deze zomer weer PSV
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      vrijdag 4 juli 2008 @ 08:39:10 #108
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_59881632
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Het was PSV dus de afgelopen en deze zomer weer PSV
    Gelukkig hebben we nog ruim anderhalve maand, al verwacht ik er niet veel van.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
      vrijdag 4 juli 2008 @ 11:23:50 #109
    216190 Luukk
    AFC Ajax
    pi_59884543
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Grimm het volgende:
    Maar ajax heeft tegenwoordig ook in iedereen interesse
      vrijdag 4 juli 2008 @ 18:08:03 #110
    82578 Grimm
    shoo bi do bi doo
    pi_59894343
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef Luukk het volgende:

[..]

Maar ajax heeft tegenwoordig ook in iedereen interesse
    mwah valt mee Douglas, gourcuff, henrique, sulejmani waren 3 "targets" maar allemaal komen ze niet ( althans nog niet )
    pi_59894418
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef Grimm het volgende:

[..]

mwah valt mee Douglas, gourcuff, henrique, sulejmani waren 3 "targets" maar allemaal komen ze niet ( althans nog niet )
    4 targets

Maar als Ajax Sulejmani en Oleguer binnenhaalt kunnen de rollen ineens omgedraait zijn.
    Kwalitatief ligt alles niet zo ver uit elkaar.
    pi_59894419
    Sulejmani schijnt binnenkort zeker te zijn.
    En ze hebben interesse in Oleguer (schijnt ook).
    pi_59895843
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Grimm het volgende:
    Maar niet naast Sulejmani!

Heeft Ajax nu ineens als beste club ingekocht?
    Of is de verdediging nog te zwak?
    Als Huntelaar blijft heeft Ajax toch wel een hele goede aanval.
      vrijdag 4 juli 2008 @ 19:41:36 #114
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_59895883
    De schaal kan nu wel alvast naar Amsterdam, zeker als Huntelaar blijft.
    pi_59896140
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
    De schaal kan nu wel alvast naar Amsterdam, zeker als Huntelaar blijft.
    Nou nou Dat is wel erg voorbarig.

Eerst maar eens een goede vervanger voor Heitinga en dan zien we wel weer verder.
    pi_59896725
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar niet naast Sulejmani!

Heeft Ajax nu ineens als beste club ingekocht?
    Denk ik wel.
    Schat Sulejmani hoger in dan Tomasson.

En PSV heeft het ook niet verkeerd gedaan met een Isaaksson en Amrabat bijvoorbeeld, maar als Farfan en Gomes hun voorgangers waren is het wel minder geworden
    FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
    Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
    Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
    Ain't it good to be alive
      vrijdag 4 juli 2008 @ 20:20:18 #117
    1055 Schanulleke
    Een kop vol zaagsel!
    pi_59896743
    Kunnen er niet wat stevige verdedigers doorstromen uit de jeugd of is de spoeling daar dun?
    Life is what you make it.
    pi_59896777
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 20:20 schreef Schanulleke het volgende:
    Kunnen er niet wat stevige verdedigers doorstromen uit de jeugd of is de spoeling daar dun?
    Er lopen natuurlijk al wat relatief jonge verdedigers, om die tegelijk in het eerste te laten spelen (in de wedstrijden) lijkt me niet zo verstandig
    pi_59901963
    Wat een prutsers bij Ajax
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_59902013
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Sulejmani is een miskoop?
    Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
    [b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
    Ray's Statshoekje - 2009/2010.
    pi_59902244
    Nee
      zaterdag 5 juli 2008 @ 00:27:38 #122
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_59902306
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Want?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_59902338
    Te duur en overbodig.

Maar wel weer een typische Ajax aankoop.

Ik ben er blij mee
      zaterdag 5 juli 2008 @ 00:36:09 #124
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_59902457
    Wat vind je eigenlijk van Isaksson DAM?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_59902515
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Te duur en overbodig.

Maar wel weer een typische Ajax aankoop.

Ik ben er blij mee
    Ik zou ook heel erg blij zijn als psv'er dat Ajax met zo'n matige aanval als Suarez-Huntelaar-Sulejmani gaat spelen. Die Isaksson hoeft zijn bed niet uit te komen tegen die prutsers.

Alhoewel, Sulejmani zal niet eens aan spelen toekomen aangezien hij overbodig is. Die zit lekker op de tribune terwijl Ajax bijna failliet is
    pi_59902770
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:36 schreef _Mike_ het volgende:
    Wat vind je eigenlijk van Isaksson DAM?
    Hij gaat minder goals tegen krijgen dan Gomes
    pi_59902785
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:39 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ik zou ook heel erg blij zijn als psv'er dat Ajax met zo'n matige aanval als Suarez-Huntelaar-Sulejmani gaat spelen. Die Isaksson hoeft zijn bed niet uit te komen tegen die prutsers.

Alhoewel, Sulejmani zal niet eens aan spelen toekomen aangezien hij overbodig is. Die zit lekker op de tribune terwijl Ajax bijna failliet is
    Je kan ook overbodig zijn als je goed kan voetballen, maar dat zal wel niet te begrijpen zijn voor je
    pi_59902803
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij zal toch wel wat speelminuten krijgen? Roorda op goal is ook niet alles.
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan ook overbodig zijn als je goed kan voetballen, maar dat zal wel niet te begrijpen zijn voor je
    95% van wat je typt begrijp ik niet, maar of dat nou aan mij ligt...
    pi_59902838
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Hij zal toch wel wat speelminuten krijgen? Roorda op goal is ook niet alles.
    Hij speelt alles als hij fit is, behalve de laatste 3 wedstrijden dan
      zaterdag 5 juli 2008 @ 01:16:05 #130
    206804 _Mike_
    A.F.C.A.
    pi_59903040
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Oke dan, wedden om een kratje dat het er meer worden?
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_59903056
    Is goed
    pi_59908485
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

En PSV heeft het ook niet verkeerd gedaan met een Isaaksson en Amrabat bijvoorbeeld, maar als Farfan en Gomes hun voorgangers waren is het wel minder geworden
    Amrabat is ook nog een grote gok natuurlijk. Gaat hij zich opnieuw aanpassen aan een hoger niveau? En zo ja, hoe lang duurt dat?
    www.thuisuiteten.nl
    pi_59908569
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Is goed
    Die is genoteerd!

Schoen opeten #6: Sambal bij?
    pi_59908590
    quote:
    Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Amrabat is ook nog een grote gok natuurlijk. Gaat hij zich opnieuw aanpassen aan een hoger niveau? En zo ja, hoe lang duurt dat?
    Tuurlijk is dat afwachten. Maar een slechte aankoop is het (nog) niet.
    pi_59908802
    Nieuw seizoen, dus we verplaatsen de discussie ook naar het nieuwe topic van SB!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')