Ja, AZ wilde hem niet overnemen en bij Nantes mag hij weg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:44 schreef SCH het volgende:
Ik wist niet dat Boukhari weg is, terug naar Frankrijk?
AZ en Feyenoord zijn trouwens wel gewaagd aan elkaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend jaar Ajax weer kampioen, PSV tweede,AZ derde en Feyenoord vierde.
Offtopic: Je youtube filmpje werkt niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat Koevermans zelf persoonlijk rond is met Feyenoord maar dat AZ hem niet wil laten gaan.
Heb hem al vervangenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Offtopic: Je youtube filmpje werkt niet meer
Dit is tot nu toe de beste actie/transferquote:
Van af wanneer mag Fagner voor PSV uitkomen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV heeft ook nog voor de rechterflank (is mij niet duidelijk of hij nou een rechtsvoor/-half/-back is) de Braziliaanse speler Fagner aangetrokken. Daar mogen we overigens minder van verwachten dan van Reis, die zie ik dit seizoen al aardig wat minuten maken, ondanks Koeman. Misschien ook leuk om de vermoedelijke basiselftallen te vergelijken + bank.
Was het niet zo dat Grygera niet veel speelde omdat zijn contract afliep en ze Vermaelen een kans wilden geven? Grygera lijkt me namelijk toch wel beter dan Vermaelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef VoreG het volgende:
Ajax heeft er dus eigenlijk 1 versterking bij en is er geen kwijt geraakt. Het blijkt namelijk dat we ook zonder Grygera konden. Tot nu toe alleen sterker.
Grygera was 3 maanden geblesseerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Grygera niet veel speelde omdat zijn contract afliep en ze Vermaelen een kans wilden geven? Grygera lijkt me namelijk toch wel beter dan Vermaelen.
* SCH gaat Formsma sms-enquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, AZ wilde hem niet overnemen en bij Nantes mag hij weg.
Dat heb ik ook gezegd!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef Fetai het volgende:
Ongelovelijk dat AZ zo wordt onderschat, wat mij betreft zijn zij dé titelkandidaat voor volgend jaar. Geweldige trainer, geweldige aankopen en daarmee een geweldige selectie. Feyenoord doet het wat aankopen betreft natuurlijk ook uitstekend, maar we komen van ver.
Groningen 5equote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend jaar Ajax weer kampioen, Feyenoord tweede, PSV derde en AZ vierde.
AZ lijkt me ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Ajax investeert het best door zo min mogelijk te versterken bij de groep die we nu al hebben.
Het is Guardadoquote:Op maandag 9 juli 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even een update'je.
Bij Ajax is het ineens druk. Huntelaar wordt gevolgd door Villarreal en Fiorentina, terwijl Fiorentina ook voor Sneijder zou willen gaan. De Mul is inmiddels verkocht aan Sevilla voor 5 miljoen en het lijkt erop dat Babel Ajax ook gaat verlaten, terwijl er nog amper namen circuleren qua vervangers en 'breedte-aankopen'.
PSV is bezig met Guardo, de Mexicaan en met nog een aanvaller, waarbij Perez nog even moet wachten. Ook is er weer nieuw gerucht over Alex, dat hij misschien toch nog wel blijft. Farfan, Kone en Gomes worden nog altijd nergens genoemd en PSV wil nog wel spelers aantrekken.
AZ is nog steeds met Arveladze en Koevermans, terwijl Feyenoord nog Mols heeft aangetrokken.
Als Babel gaat dan zullen Sneijder en Huntelaar zeker niet gaan hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:25 schreef Grimm het volgende:
Ajax wordt denk ik snel gekortwiekt met talenten als Babel gaat.
De mul, Babel, Sneijder, Huntelaar.....dat zijn ook direct de betere spelers
Mwah ik zie Sneijder d'r wel vooraan om te gaan staken.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Babel gaat dan zullen Sneijder en Huntelaar zeker niet gaan hoor.
Maar bij Liverpool zal hij dus meer aanvallende middenvelder aan de linkerkant worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah ik zie Sneijder d'r wel vooraan om te gaan staken.
Maar ik moet ook zeggen dat het voor Babel misschien wel goed is. Hij speelt imo veel liever in een 442 dan dat hij wat op links staat.
Nou dan snap ik niet wat Liverpool d'r mee moet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar bij Liverpool zal hij dus meer aanvallende middenvelder aan de linkerkant worden.
Hehequote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah ik zie Sneijder d'r wel vooraan om te gaan staken.
Ach sneijder wil dolgraag naar t buitenland en ik denk ook dat hij wat te "groot (quote:Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef AminBen het volgende:
Staken voor wie dan?
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63408quote:Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ach sneijder wil dolgraag naar t buitenland en ik denk ook dat hij wat te "groot (!!!! ) is voor nl op dit moment. Hij leert hier niks meer en bij Ajax is hij ook uitgeleerd. Hopelijk komt er voor hem wel een leuke cl club en beland hij niet zoals VDV bij een ietwat wisselvalige club
Leuk..moet ik nou een of ander vaag engels/spaans/italiaans roddelblad gaan quoten dat zegt dat Sneijder weg gaat?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63408
Dat is toch geen betrouwbare bron gozert, ajaxtv over ajax.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef BB-boy het volgende:
Mischien moet je het filmpje eerst kijken.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef BB-boy het volgende:
Dan moet je niet zeiken over een eventueel stakende Sneijder.
quote:Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef BB-boy het volgende:
Dan moet je niet zeiken over een eventueel stakende Sneijder.
Het intresseert jouw zeker ook nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef BB-boy het volgende:
Sinds wanneer bekleed Cruijff een functie bij Ajax dan? Of is Ajax zo afhankelijk van zijn adviezen (Roger).
Bovendien is er al aangekondigt door van Geel dat er voor de spelers die vertrekken een vervanger wordt gehaald, dus we kunnen gewoon 4-3-3 blijven spelen.
Het is moge duidelijk zijn dat Ajax je niets interesseert met dit soort rare opmerkingen.
Heeft Romero in de competitie rood gehad dan?quote:AZ is natuurlijk compleet misgegaan. Pelle, Ari en El Hamdaioui zijn aangekocht voor vele miljoenen, maar allemaal totaal niet aan voetballen toegekomen. Romero heeft vaker rood dan punten gepakt.
Ik ook, maar had ook wel meer van hem verwacht eerlijk gezegd. Maar dit is ook geen lekker seizoen om even bij AZ binnen te komen natuurlijk. Denk dat het nog wel wat wordt met deze jongen, het is iig geen miskoop zoals Pelle en El Hamdaoui.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Ik vind hem beter dan Waterman, maar dat is mijn mening.
Ik vind niet dat Perez mislukt is bij PSV.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:11 schreef Dylan Dog het volgende:
BS: Is Perez mislukt bij PSV? Hij overlegt aardige cijfers.
je vergeet Van Bronckhorst, samen met De Cler de beste speler dit seizoenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
De hoop bij Feyenoord is na al die topaankopen toch ook niet uitgekomen. De Cler is nog het meest geslaagd, Makaay pakt zijn goals mee, en Landzaat probeert ook redelijk mee te voetballen. Hofland is gewoon door het ijs gezakt lijkt me zo. Slory en Bruins zijn ook vaker geblesseerd dan fit geweest. Maar ook als geheel is het er niet echt uitgekomen; maar gelet op waarde voor het team en speeltijd in ieder geval beter aangekocht dan Ajax.
Slecht lopen keepen? Je bedoelt Waterman zeker.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee. toch niet, maar wel slecht lopen keepen, niet een toegevoegde waarde geweest en het waargemaakt.
Welke punten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Slecht lopen keepen? Je bedoelt Waterman zeker.
Romero was erg nerveus z'n eerste wedstrijden, zorgde toen ook 3x voor een pingel, waarvan hij er overigens 1 hield. De laatste wedstrijden keept hij echter zeer sterk en pakt hij weldegelijk punten voor ons, in tegenstelling tot Waterman, die zich blijkbaar niet meer 90 minuten lang kan concentreren.
Ach ja, er waren ook genoeg mensen die het niet in Gomes zagen zitten na een aantal wedstrijden. Men vergeet vaak dat keepers vaak even een aantal wedstrijden nodig hebben (Gomes bij PSV, Pfaff bij Bayern München). Romero vind ik niets minder dan bijvoorbeeld een Piet Velthuizen. Ook nog eens zeer sterk in de lucht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Romero was erg nerveus z'n eerste wedstrijden, zorgde toen ook 3x voor een pingel, waarvan hij er overigens 1 hield. De laatste wedstrijden keept hij echter zeer sterk en pakt hij weldegelijk punten voor ons, in tegenstelling tot Waterman, die zich blijkbaar niet meer 90 minuten lang kan concentreren.
Tegen De Graafschap nog een punt, omdat Donk vlak voor tijd veel te simpel uitverdedigd. Dit is overigens ook een groter probleem dan de spitsen wat mij betreft. Daarom ben ik blij dat Moreno er nu bij is, want hij geeft al veel meer rust dan Mendes het hele seizoen heeft gedaan.quote:
* sjimz is het daar wel mee eens.quote:Romero en Moreno zijn dan ook twee topaankopen geweest waar we hopelijk volgend seizoen de vruchten van gaan plukken.
Volgens mij is verdedigen ook wel een van posities waar je de concentratie er echt de hele tijd bij moet hebben, lijkt me idd dat hij meer in zijn mars heeft!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Hofland wil ik ook nog wel een lans breken, hij was er weken niet helemaal met zijn gedachten bij vanwege de problemen met zijn zoontje.
En toen hij zich weer volledig kon concentreren op voetbal, stond ie meteen weer te schutteren. Vond het derhalve een nogal goedkoop excuus.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Hofland wil ik ook nog wel een lans breken, hij was er weken niet helemaal met zijn gedachten bij vanwege de problemen met zijn zoontje.
Tegen AZ en NAC vond ik hem weer uitermate sterk spelen, tegen Sparta was het echter weer drama...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:05 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En toen hij zich weer volledig kon concentreren op voetbal, stond ie meteen weer te schutteren. Vond het derhalve een nogal goedkoop excuus.
Als jij eind juni 2007 al had kunnen voorspellen dat NAC en Groningen bij de eerste 5 zouden horen en AZ totaal niet, dan had je veel geld kunnen verdienen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:13 schreef dagizmo het volgende:
Wel een beetje onterend richting clubs als Groningen, NAC, Heerenveen en Twente dat zij niet in deze zogenaamde top4 staan en AZ wel.
Nou, tegen de Graafschap zag hij er ook weer niet heel lekker uit af en toe. Ik ben er nog niet van onder de indruk geweest; al heeft ie best wel al een paar ballen goed gepakt. Maar misschien had ik er aan het begin van het seizoen ook wel meer van verwacht, had zelfs nog ergens gezegd dat ie na 2 maanden de eerste keeper zou zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:35 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ook daarna was het toch wel kommer en kwel met hem hoor. Over het geheel genomen heeft ie echt geen goed seizoen achter rug naar mijn mening.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was dan ook met eenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als jij eind juni 2007 al had kunnen voorspellen dat NAC en Groningen bij de eerste 5 zouden horen en AZ totaal niet, dan had je veel geld kunnen verdienen.
Je hebt maar 1 echt goede aankoop nodig:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Feyenoord kan deze zomer een megaslag slaan als ze gericht aankopen.
In dit team zit zoveel potentie, nu nog een goede aanvoer naar Makaay en een stabiele verdediging.
En de aanval op PSV kan beginnen!
Hoop doet leven...
Ja, want met een betere trainer en dezelfde selectie wordt je volgend jaar wel kampioen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:53 schreef EnactedChaos het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 echt goede aankoop nodig:
Een goede trainer.
Daarbij, als je in de winterstop alsnog de markt op moet om enkele cruciale gaten te gaan opvullen in je groep heb je in de zomer al niet goed gewerkt. Natuurlijk vertrok Sneijder laat, maar dan nog. Heijblok heb je terecht tussen haakjes. Dat is zuiver een derde keeper, kan weinig aan mislukken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar het vooraf bij elke club nog wel mooi leek, is het eigenlijk bij elke club toch wel redelijk mislukt.
Bij Ajax is dit seizoen geen enkele aankoop echt overeind gebleven. Silva en Suarez doen het redelijk, Lindgren heeft nog te weinig gespeeld. Kennedy, Rommedahl, Luque, Urzaiz, Colin, Delorge, (Heijblok), Perez zijn allemaal stuk voor stuk gewoon mislukt en totaal niet van toegevoegde waarde gebleken.Weggegooid geld.
Bruins wordt ook verkeerd gebruikt vind ik. Zonde om die weg te stoppen op links. Zeker nu je controleurs hebt zou je hem gewoon als spelmaker kunnen opstellen.quote:De hoop bij Feyenoord is na al die topaankopen toch ook niet uitgekomen. De Cler is nog het meest geslaagd, Makaay pakt zijn goals mee, en Landzaat probeert ook redelijk mee te voetballen. Hofland is gewoon door het ijs gezakt lijkt me zo. Slory en Bruins zijn ook vaker geblesseerd dan fit geweest. Maar ook als geheel is het er niet echt uitgekomen; maar gelet op waarde voor het team en speeltijd in ieder geval beter aangekocht dan Ajax.
Van der Leegte is een vreemde keuze geweest. Anderzijds heb je hem nooit horen klagen en is hij een ideale bankzitter. Alleen een beetje een dure denk ik. Onze Hongaarse vriend hebben ze op het oog ook wel goede zaken mee gedaan, ondanks zijn terugvalletje.quote:PSV heeft eigenlijk als beste beslissing de terugkeer van Bakkal. Echt enorm doorgebroken. Koevermans en Lazovic zijn belangrijk, maar nog niet onmisbaar gebleken. Perez is mislukt en ook de transfer van Van der Leegte is moeilijk te verklaren.
AZ zocht een routinier en heeft die niet gehaald. Dat is deels vragen om problemen. De drie spitsen brengen het inderdaad allemaal niet. Alleen Pocognoli doet het aardig, maar ook nog niet dat je kunt zeggen dat ie een topaankoop is vind ik. Ari was dan toch "de verkeerde Braziliaan" zoals diverse scouts van andere clubs destijds gefluisterd zouden hebben.quote:AZ is natuurlijk compleet misgegaan. Pelle, Ari en El Hamdaioui zijn aangekocht voor vele miljoenen, maar allemaal totaal niet aan voetballen toegekomen. Romero heeft vaker rood dan punten gepakt.
Ga maar uit van augustus en niet juli.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Bij Ajax is het tot nu toe nog veel opruiming: Kuffour, Urzaiz, Davids, Heijblok zijn weg - Luque mag weg. De enige die tot nu toe nog gehaald is Cvitanich. Huntelaar zou nog weg kunnen gaan, en verder zullen er echt nog wel aankopen moeten volgen.
Bij AZ zijn ze al een beetje uitgewinkeld als je Scheringa mag geloven. Holman, Swerts en Moisander zijn gehaald, terwijl Lens en Luijckx terug van verhuur zijn. Opdam is weg, terwijl ook Vormer weg is gegaan. Wellicht dat Kluivert nog wel gecontracteerd zou kunnen worden.
Feyenoord is Sahin en Pardo kwijt, maar heeft sowieso een nieuwe trainer. Nu wordt ook waarschijnlijk Tomasson morgen gepresenteerd. Namen die circuleren zijn/waren Zenden, Vennegoor en Farnerud.
Bij PSV zijn Farfan en Gomes toch weggegaan, terwijl Aissati zeer waarschijnlijk weggaat. Vayrynen zal ook nog wel weggaan. Daar staat de komst van Brechet tegenover, samen met Amrabat en Rodriquez. De nieuwe keeper wordt zeer waarschijnlijk Isaksson.
Bij de andere clubs die er vorig seizoen dicht tegenaan zaten is weinig opmerkelijks nog gebeurd. Heerenveen heeft Garcia-Garcia laten gaan, maar Sulejmani is nog altijd niet verkocht. Twente mist El Ahmadi, maar behoudt Douglas. Engelaar zal ook verkocht worden.
Er moet - zeker bij de traditionele top 3 - nog veel gebeuren in de komende weken.
Er was wel interesse vanuit Italië, maar hoe concreet? Pellè heeft het afgelopen seizoen weinig laten zien. Lens had denk ik wat opstartprobleempjes, maar groeide bij NEC uit tot een goede speler. Hopen dat ie die lijn door kan zetten..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:29 schreef methodmich het volgende:
AZ zal misschien nog wel Pellè verkopen toch? Zou interesse voor zijn uit Italië. AZ kiest dus voor jongere spelers die nog goed te kneden zijn door Louis en waar tevens qua mentaliteit niets mee mis lijkt (Lens is twijfelgeval gezien zijn Ajax-verleden en opmerkingen van o.a. Foppe, maar lijkt ook niet zo lastig als men wilde beweren). Maar wie moet de routine brengen? Schaars?
Pelle heeft voor zijn doen redelijk gespeeld in Toulon en gaat mee naar de OS. Hij heeft geen neusje voor de goal, maar kan iemand goed in positie brengen, dus enige interesse zou mij niet vreemd lijken.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er was wel interesse vanuit Italië, maar hoe concreet? Pellè heeft het afgelopen seizoen weinig laten zien. Lens had denk ik wat opstartprobleempjes, maar groeide bij NEC uit tot een goede speler. Hopen dat ie die lijn door kan zetten..
Gelukkig hebben we nog ruim anderhalve maand, al verwacht ik er niet veel van.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het was PSV dus de afgelopen en deze zomer weer PSV
Maar ajax heeft tegenwoordig ook in iedereen interessequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Grimm het volgende:
Ajax grijpt overal naast zoals het nu lijkt
mwah valt mee Douglas, gourcuff, henrique, sulejmani waren 3 "targets" maar allemaal komen ze niet ( althans nog niet )quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef Luukk het volgende:
[..]
Maar ajax heeft tegenwoordig ook in iedereen interesse
4 targetsquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef Grimm het volgende:
[..]
mwah valt mee Douglas, gourcuff, henrique, sulejmani waren 3 "targets" maar allemaal komen ze niet ( althans nog niet )
Maar niet naast Sulejmani!quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:20 schreef Grimm het volgende:
Ajax grijpt overal naast zoals het nu lijkt
Nou nouquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De schaal kan nu wel alvast naar Amsterdam, zeker als Huntelaar blijft.
Denk ik wel.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niet naast Sulejmani!
Heeft Ajax nu ineens als beste club ingekocht?
Er lopen natuurlijk al wat relatief jonge verdedigers, om die tegelijk in het eerste te laten spelen (in de wedstrijden) lijkt me niet zo verstandigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:20 schreef Schanulleke het volgende:
Kunnen er niet wat stevige verdedigers doorstromen uit de jeugd of is de spoeling daar dun?
Sulejmani is een miskoop?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat een prutsers bij Ajax
Want?quote:
Ik zou ook heel erg blij zijn als psv'er dat Ajax met zo'n matige aanval als Suarez-Huntelaar-Sulejmani gaat spelen. Die Isaksson hoeft zijn bed niet uit te komen tegen die prutsers.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Te duur en overbodig.
Maar wel weer een typische Ajax aankoop.
Ik ben er blij mee
Hij gaat minder goals tegen krijgen dan Gomesquote:
Je kan ook overbodig zijn als je goed kan voetballen, maar dat zal wel niet te begrijpen zijn voor jequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik zou ook heel erg blij zijn als psv'er dat Ajax met zo'n matige aanval als Suarez-Huntelaar-Sulejmani gaat spelen. Die Isaksson hoeft zijn bed niet uit te komen tegen die prutsers.
Alhoewel, Sulejmani zal niet eens aan spelen toekomen aangezien hij overbodig is. Die zit lekker op de tribune terwijl Ajax bijna failliet is
Hij zal toch wel wat speelminuten krijgen? Roorda op goal is ook niet alles.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij gaat minder goals tegen krijgen dan Gomes
95% van wat je typt begrijp ik niet, maar of dat nou aan mij ligt...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je kan ook overbodig zijn als je goed kan voetballen, maar dat zal wel niet te begrijpen zijn voor je
Hij speelt alles als hij fit is, behalve de laatste 3 wedstrijden danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:56 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hij zal toch wel wat speelminuten krijgen? Roorda op goal is ook niet alles.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij gaat minder goals tegen krijgen dan Gomes
Amrabat is ook nog een grote gok natuurlijk. Gaat hij zich opnieuw aanpassen aan een hoger niveau? En zo ja, hoe lang duurt dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
En PSV heeft het ook niet verkeerd gedaan met een Isaaksson en Amrabat bijvoorbeeld, maar als Farfan en Gomes hun voorgangers waren is het wel minder geworden
Die is genoteerd!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is goed
Tuurlijk is dat afwachten. Maar een slechte aankoop is het (nog) niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Amrabat is ook nog een grote gok natuurlijk. Gaat hij zich opnieuw aanpassen aan een hoger niveau? En zo ja, hoe lang duurt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |