Ja, AZ wilde hem niet overnemen en bij Nantes mag hij weg.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:44 schreef SCH het volgende:
Ik wist niet dat Boukhari weg is, terug naar Frankrijk?
AZ en Feyenoord zijn trouwens wel gewaagd aan elkaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend jaar Ajax weer kampioen, PSV tweede,AZ derde en Feyenoord vierde.
Offtopic: Je youtube filmpje werkt niet meerquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef sjimz het volgende:
Het schijnt dat Koevermans zelf persoonlijk rond is met Feyenoord maar dat AZ hem niet wil laten gaan.
Heb hem al vervangenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Offtopic: Je youtube filmpje werkt niet meer
Dit is tot nu toe de beste actie/transferquote:
Van af wanneer mag Fagner voor PSV uitkomen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:41 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV heeft ook nog voor de rechterflank (is mij niet duidelijk of hij nou een rechtsvoor/-half/-back is) de Braziliaanse speler Fagner aangetrokken. Daar mogen we overigens minder van verwachten dan van Reis, die zie ik dit seizoen al aardig wat minuten maken, ondanks Koeman. Misschien ook leuk om de vermoedelijke basiselftallen te vergelijken + bank.
Was het niet zo dat Grygera niet veel speelde omdat zijn contract afliep en ze Vermaelen een kans wilden geven? Grygera lijkt me namelijk toch wel beter dan Vermaelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef VoreG het volgende:
Ajax heeft er dus eigenlijk 1 versterking bij en is er geen kwijt geraakt. Het blijkt namelijk dat we ook zonder Grygera konden. Tot nu toe alleen sterker.
Grygera was 3 maanden geblesseerd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Grygera niet veel speelde omdat zijn contract afliep en ze Vermaelen een kans wilden geven? Grygera lijkt me namelijk toch wel beter dan Vermaelen.
* SCH gaat Formsma sms-enquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, AZ wilde hem niet overnemen en bij Nantes mag hij weg.
Dat heb ik ook gezegd!quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:25 schreef Fetai het volgende:
Ongelovelijk dat AZ zo wordt onderschat, wat mij betreft zijn zij dé titelkandidaat voor volgend jaar. Geweldige trainer, geweldige aankopen en daarmee een geweldige selectie. Feyenoord doet het wat aankopen betreft natuurlijk ook uitstekend, maar we komen van ver.
Groningen 5equote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef M0NTANA het volgende:
Volgend jaar Ajax weer kampioen, Feyenoord tweede, PSV derde en AZ vierde.
AZ lijkt me ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
Ajax investeert het best door zo min mogelijk te versterken bij de groep die we nu al hebben.
Het is Guardadoquote:Op maandag 9 juli 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Even een update'je.
Bij Ajax is het ineens druk. Huntelaar wordt gevolgd door Villarreal en Fiorentina, terwijl Fiorentina ook voor Sneijder zou willen gaan. De Mul is inmiddels verkocht aan Sevilla voor 5 miljoen en het lijkt erop dat Babel Ajax ook gaat verlaten, terwijl er nog amper namen circuleren qua vervangers en 'breedte-aankopen'.
PSV is bezig met Guardo, de Mexicaan en met nog een aanvaller, waarbij Perez nog even moet wachten. Ook is er weer nieuw gerucht over Alex, dat hij misschien toch nog wel blijft. Farfan, Kone en Gomes worden nog altijd nergens genoemd en PSV wil nog wel spelers aantrekken.
AZ is nog steeds met Arveladze en Koevermans, terwijl Feyenoord nog Mols heeft aangetrokken.
Als Babel gaat dan zullen Sneijder en Huntelaar zeker niet gaan hoor.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:25 schreef Grimm het volgende:
Ajax wordt denk ik snel gekortwiekt met talenten als Babel gaat.
De mul, Babel, Sneijder, Huntelaar.....dat zijn ook direct de betere spelers
Mwah ik zie Sneijder d'r wel vooraan om te gaan staken.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:27 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als Babel gaat dan zullen Sneijder en Huntelaar zeker niet gaan hoor.
Maar bij Liverpool zal hij dus meer aanvallende middenvelder aan de linkerkant worden.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Mwah ik zie Sneijder d'r wel vooraan om te gaan staken.
Maar ik moet ook zeggen dat het voor Babel misschien wel goed is. Hij speelt imo veel liever in een 442 dan dat hij wat op links staat.
Nou dan snap ik niet wat Liverpool d'r mee moet.quote:Op maandag 9 juli 2007 23:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar bij Liverpool zal hij dus meer aanvallende middenvelder aan de linkerkant worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |