abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2007 @ 23:41:32 #51
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51309839
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:31 schreef Grimm het volgende:

[..]

Mwah ik zie Sneijder d'r wel vooraan om te gaan staken.
Hehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 9 juli 2007 @ 23:44:36 #52
159022 AminBen
El Maestro
pi_51309939
Staken voor wie dan?
  maandag 9 juli 2007 @ 23:47:57 #53
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51310051
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:44 schreef AminBen het volgende:
Staken voor wie dan?
Ach sneijder wil dolgraag naar t buitenland en ik denk ook dat hij wat te "groot ( !!!! ) is voor nl op dit moment. Hij leert hier niks meer en bij Ajax is hij ook uitgeleerd. Hopelijk komt er voor hem wel een leuke cl club en beland hij niet zoals VDV bij een ietwat wisselvalige club
pi_51310101
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:47 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ach sneijder wil dolgraag naar t buitenland en ik denk ook dat hij wat te "groot ( !!!! ) is voor nl op dit moment. Hij leert hier niks meer en bij Ajax is hij ook uitgeleerd. Hopelijk komt er voor hem wel een leuke cl club en beland hij niet zoals VDV bij een ietwat wisselvalige club
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63408
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 9 juli 2007 @ 23:52:09 #55
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51310194
quote:
Leuk..moet ik nou een of ander vaag engels/spaans/italiaans roddelblad gaan quoten dat zegt dat Sneijder weg gaat?
pi_51310302
Mischien moet je het filmpje eerst kijken.
  maandag 9 juli 2007 @ 23:56:27 #57
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51310349
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:55 schreef BB-boy het volgende:
Mischien moet je het filmpje eerst kijken.
Dat is toch geen betrouwbare bron gozert, ajaxtv over ajax.
pi_51310379
Dan moet je niet zeiken over een eventueel stakende Sneijder.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:00:38 #59
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51310474
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef BB-boy het volgende:

Wat intresseert mij dat hele ajax om eerlijk te zijn, naar mijn mening volgen er nog meer als babel ook weg gaat. Want dan zal Wesley stinkend jaloers zijn....en dat kan dat egotje van hem niet hebben.
Je weet zelf ook wel wat voor een drol van een gast die Sneijder is met z'n wanna be Ibrahimovic tattoo's. ( DIT IS ALLEMAAL MIJN MENING!!!!! voordat ik weer al die joden op me dak heb lol)
En vervolgens heb ik het over je bron vermelding, ik ga dus geen ajax dingen kijken op een ajaxwebsite.
Misschien leer je dat later wel n's in je studie. Dat is zo betrouwbaar als een opel corsa.
pi_51310508
quote:
Op maandag 9 juli 2007 23:57 schreef BB-boy het volgende:
pi_51310522
Jij bent raar.
pi_51310532
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

[afbeelding]
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:06:10 #63
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51310656
Van geel is sowieso een beetje raar bezig met z'n transfer beleid.
Ajax speelt 433 en hij verkoopt de vleugels lol zal Cruyff blij mee zijn
pi_51310758
Sinds wanneer bekleed Cruijff een functie bij Ajax dan? Of is Ajax zo afhankelijk van zijn adviezen (Roger).

Bovendien is er al aangekondigt door van Geel dat er voor de spelers die vertrekken een vervanger wordt gehaald, dus we kunnen gewoon 4-3-3 blijven spelen.

Het is moge duidelijk zijn dat Ajax je niets interesseert met dit soort rare opmerkingen.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 00:15:00 #65
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_51310922
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 00:09 schreef BB-boy het volgende:
Sinds wanneer bekleed Cruijff een functie bij Ajax dan? Of is Ajax zo afhankelijk van zijn adviezen (Roger).

Bovendien is er al aangekondigt door van Geel dat er voor de spelers die vertrekken een vervanger wordt gehaald, dus we kunnen gewoon 4-3-3 blijven spelen.

Het is moge duidelijk zijn dat Ajax je niets interesseert met dit soort rare opmerkingen.
Het intresseert jouw zeker ook niet Cruyff heeft nog steeds een dikke vinger in de pap bij ajax. je kan wel roger naar voren brengen maar die heeft als sinds abba geen zin meer om te voetballen.
pi_51311036
Dan mag hij lekker klagen dat Ajax een week twee buitenspelers minder heeft.
pi_52321949
Und jetzt? Bij Ajax moet er nog wel wat gebeuren nu lijkt me. PSV vind ik nog niet sterk maar dat komt ook door blessures. AZ maakt tot nu toe de beste indruk.
  maandag 13 augustus 2007 @ 12:22:14 #68
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52326305
Ajax is dus titelkandidaat af na het verkoop van zo'n beetje alle goede spelers
pi_57598224
Waar het vooraf bij elke club nog wel mooi leek, is het eigenlijk bij elke club toch wel redelijk mislukt.

Bij Ajax is dit seizoen geen enkele aankoop echt overeind gebleven. Silva en Suarez doen het redelijk, Lindgren heeft nog te weinig gespeeld. Kennedy, Rommedahl, Luque, Urzaiz, Colin, Delorge, (Heijblok), Perez zijn allemaal stuk voor stuk gewoon mislukt en totaal niet van toegevoegde waarde gebleken.Weggegooid geld.

De hoop bij Feyenoord is na al die topaankopen toch ook niet uitgekomen. De Cler is nog het meest geslaagd, Makaay pakt zijn goals mee, en Landzaat probeert ook redelijk mee te voetballen. Hofland is gewoon door het ijs gezakt lijkt me zo. Slory en Bruins zijn ook vaker geblesseerd dan fit geweest. Maar ook als geheel is het er niet echt uitgekomen; maar gelet op waarde voor het team en speeltijd in ieder geval beter aangekocht dan Ajax.

PSV heeft eigenlijk als beste beslissing de terugkeer van Bakkal. Echt enorm doorgebroken. Koevermans en Lazovic zijn belangrijk, maar nog niet onmisbaar gebleken. Perez is mislukt en ook de transfer van Van der Leegte is moeilijk te verklaren.

AZ is natuurlijk compleet misgegaan. Pelle, Ari en El Hamdaioui zijn aangekocht voor vele miljoenen, maar allemaal totaal niet aan voetballen toegekomen. Romero heeft vaker rood dan punten gepakt.

Uiteindelijk is niemand echt in geslaagd van de top 4 om echt zodanig goed in te kopen dat het team er aantoonbaar beter door is gaan voetballen in mijn ogen. Wordt weer een drukke zomer voor de heren van het technisch beleid.
pi_57598390
quote:
AZ is natuurlijk compleet misgegaan. Pelle, Ari en El Hamdaioui zijn aangekocht voor vele miljoenen, maar allemaal totaal niet aan voetballen toegekomen. Romero heeft vaker rood dan punten gepakt.
Heeft Romero in de competitie rood gehad dan?
pi_57599931
Nee. toch niet, maar wel slecht lopen keepen, niet een toegevoegde waarde geweest en het waargemaakt.
pi_57600268
Ik vind hem beter dan Waterman, maar dat is mijn mening.
pi_57600382
quote:
Op dinsdag 25 maart 2008 15:08 schreef sjimz het volgende:
Ik vind hem beter dan Waterman, maar dat is mijn mening.
Ik ook, maar had ook wel meer van hem verwacht eerlijk gezegd. Maar dit is ook geen lekker seizoen om even bij AZ binnen te komen natuurlijk. Denk dat het nog wel wat wordt met deze jongen, het is iig geen miskoop zoals Pelle en El Hamdaoui.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  dinsdag 25 maart 2008 @ 16:06:30 #74
210387 VezioFR
F e y e n o o r d
pi_57601549
Hmm... Voor het seizoen had Feyenoord natuurlijk goed ingekocht, dat staat nog steeds vast. Enige probleem is dat er geen bikkelaar is gehaald a la Paultje Bosvelt. Ook Danny Koevermans had zeker niet misstaan in dit team, dat was helaas een te groot risico voor Bosz... Jammer, waarschijnlijk had je dan wel meer rendement uit Makaay gehaald. En het is een kleiner risico dan Lee
"Als je al die mensen ziet, dan weet je het zeker: er is maar één Legioen. Het Feyenoord-legioen." (Ben Wijnstekers)
pi_57601663
BS: Is Perez mislukt bij PSV? Hij overlegt aardige cijfers.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')