De engelse commentatrice bij Sport 1 verwoordde het goed:quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:46 schreef Norrage het volgende:
Mahut!
Waarom speelt gasquet ineens zo goed???
Gewoon het IBM scoreboard openen en dan All Courts kiezen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef TubewayDigital het volgende:
is er nog zo'n deel van de site waar je live alle scores kan zien?
bij RG was dat er wel.
Ongelooflijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Timothy is op de baan, zelfs Federer moet plaatsmaken op de BBC.
Niet alleen goede keuzes, maar op Gaël en Timmie na ook nog allemaal favorietjes van mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Cerubo het volgende:
Mijn team van Wimbledon Manager doet het nog goed.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Timothy is op de baan, zelfs Federer moet plaatsmaken op de BBC.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef Tim86 het volgende:
Mahut is kansloos zeg...staat ook slecht te serveren voor zijn doen en dan is hij ineens ERG beperkt
niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vijf zelfs, maar wat heb je er aan?
Hehe, ja ik moest uitkomen met budget en wilde niet de echt dure spelers nemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Niet alleen goede keuzes, maar op Gaël en Timmie na ook nog allemaal favorietjes van mij![]()
.
Ik hoop dat je team het goed blijft doen!
Update Wiki + OP.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
streamsCNN staat wel in de wiki, maar niet in de OP![]()
Yepquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Andiyan het volgende:
Volgens de voorspelling wordt het straks weer droog toch?
wtf wat cool, wimbledonmanagerquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:24 schreef Cerubo het volgende:
Naam: Serbian Squad
1 Berdych, Tomas ¤1875 0 0 Verkoop
2 Henman, Tim ¤620 0 0 Verkoop
3 Ivanovic, Ana (Joker) ¤3816 0 0 Verkoop
4 Djokovic, Novak ¤3010 0 0 Verkoop
5 Paszek, Tamira ¤678 0 0 Verkoop
6 Roddick, Andy ¤2930 0 0 Verkoop
7 Monfils, Gael ¤582 0 0 Verkoop
8 Jankovic, Jelena ¤4673 0 0 Verkoop
9 Krajicek, Michaella ¤957 0 0 Verkoop
10 Tipsarevic, Janko ¤571 0 0 Verkoop
Mijn team van Wimbledon Manager doet het nog goed.
Ik hoop eigenlijk dat Rafa de finale niet eens haalt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
O, en Federer gaat winnen natuurlijk van Rafa in de finale![]()
Ga daar maar niet vanuit, er moet nog een complete mannenpartij afgerond worden. En als ik zo naar de BBC kijk 100% geen tennis voor 20.00 (court klaarmaken / inspelen / enz.), dus Krajicek kan het park verlaten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk komt Misa nog in actie vanavond
Ik ook niet. Berdych-Federer zou wel een mooie finale zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat Rafa de finale niet eens haalt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga daar maar niet vanuit, er moet nog een complete mannenpartij afgerond worden. En als ik zo naar de BBC kijk 100% geen tennis voor 20.00 (court klaarmaken / inspelen / enz.), dus Krajicek kan het park verlaten.
Of Federer - Djokovic. Die gun ik het ook wel om de finale te halen. Niet te winnen natuurlijk, maar alleen te halen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:25 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik ook niet. Berdych-Federer zou wel een mooie finale zijn
Absoluut zou ook een erg gave zijn. Alleen moet Djokovic dan juist wel winnenquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Of Federer - Djokovic. Die gun ik het ook wel om de finale te halen. Niet te winnen natuurlijk, maar alleen te halen.
Heel mooi, Wij hopen er rond 11 uur te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Geen tennis meer vandaag, morgen op de outside courts vanaf 12.00 NL tijd, Centre Court en Court no. 1 pas om 14.00 NL tijd.
Ze speelt hartstikke goed! Vandaag 6-1 6-2 en maar 10 unforced errors geslagen, 7 aces maar liefst.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je haar wel zien spelen dan? Ze is kansloos.
Veel plezier ML!
En maandag had ze nog matchballen tegen geloof ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ze speelt hartstikke goed! Vandaag 6-1 6-2 en maar 10 unforced errors geslagen, 7 aces maar liefst.
Neehoor, ze gaat voor een verrassing zorgen!![]()
Dat zeg ik, een verrassing!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:50 schreef Heero87 het volgende:
[..]
En maandag had ze nog matchballen tegen geloof ik.![]()
Hingis komt gewoon tekort voor de huidige top, als ze wint zou het haast een sensatie zijn.
Ze is pas iets van 25 hoor, Mauresmo is al 27 en won vorig jaar nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:52 schreef Tim86 het volgende:
Hingis is nu een leuke top 10 speelster (nog net..verwacht niet lang meer om heel eerlijk te zijn) maar niet meer dan dat..
Niet meer goed genoeg voor een GS overwinning
Tuurlijk, maar je zegt wel net zelf dat Hingis zo goed bezig was. Dat is dus niet waar, ze lag er maandag bijna uit.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een verrassing!
En trouwens, het is algemeen bekend dat de top spelers in het begin van een Grand Slam weleens moeite hebben, maar dat ze er later in komen.
Als Hingis met een Serena, Henin of Sharapova geconfronteerd wordt, moet ze normaal gezien genadeloos afhaken... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ze van een échte topper kon winnen.quote:Hingis redt het dmv haar oneindige talent![]()
Dat weet ik. Maar ze heeft zoooveel talent, dat ik denk dat ze het wel redt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:56 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Als Hingis met een Serena, Henin of Sharapova geconfronteerd wordt, moet ze normaal gezien genadeloos afhaken... Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ze van een échte topper kon winnen.
Maar er is zoveel meer nodig dan louter talent... Doorzettingsvermorgen, karakter, conditie en kracht. En vooral op die laatste twee vlakken heeft Hingis zwaar ingeboet sinds haar comeback. Ze heeft twee jaar volledig plat gelegen hé, dat voel je.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:58 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze heeft zoooveel talent, dat ik denk dat ze het wel redt.
Ik vind Hingis en Henin de meest getalenteerde tennissters trouwens.
Misschien is het ook meer wishful thinking van mequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:09 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Maar er is zoveel meer nodig dan louter talent... Doorzettingsvermorgen, karakter, conditie en kracht. En vooral op die laatste twee vlakken heeft Hingis zwaar ingeboet sinds haar comeback. Ze heeft twee jaar volledig plat gelegen hé, dat voel je.
Ik geloof niet dat Hingis er ooit nog in zal slagen een Grand Slam te winnen. Maar goed ik ben niet feilloos he.
He Mirri, je bent weer terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:23 schreef Mirri het volgende:
HIngis gaat Wimbledon winnen, ik VOEL het![]()
Ik ben helemaal niet verliefd, ik ben gewoon fan van Hingis en ik denk/hoop dat ze Wimbledon gaat winnen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:35 schreef sturky100 het volgende:
[..]
He Mirri, je bent weer terug![]()
Ben je weer verliefd op zo'n ouder meisje?
Ik zag je naam pas nadat ik je reactie gelezen had. Tip: stap over op Justine, dat maakt je reactie geloofwaardiger. Ze is bovendien jonger dan Martina![]()
11 mph? Dat is toch helemaal niks. Ik denk dat je je vergist.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:10 schreef bladibladibla het volgende:
Gisteren op de BBC zeiden ze dat Hingis maar met 60 mph serveert... Als je dat dan vergelijkt met Krajicek die deze week met 11 mph serveerde, dan komt Hingis daar toch wel op tekort.
Maar goed, die service weet ze wel te compenseren met andere zaken.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Programma: http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/schedule4.html
Krajicek al om 12.00 op Court 3.
Ik denk dat hij 111 mph bedoeldequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
11 mph? Dat is toch helemaal niks. Ik denk dat je je vergist.![]()
Maar goed, gisteren heeft Hingis wel 7 aces geslagen, of die Japanse kan gewoon geen return slaan.
http://www.wimbledon.org/en_GB/scores/schedule/index.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik denk dat hij 111 mph bedoelde![]()
hoe laat begint Misa?![]()
http://rtlztv.rtl.nl/rtlzbroadquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:20 schreef MisterO het volgende:
en btw: Waar kan ik de RTL7 streams vinden?
Gaat RTL7 Wimbledon eerder uitzenden vandaag of moet er op een herhaling (na 13:00) gerekend worden?quote:
Als het goed is zijn ze ook een uur eerder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef Babske het volgende:
[..]
Gaat RTL7 Wimbledon eerder uitzenden vandaag of moet er op een herhaling (na 13:00) gerekend worden?
quote:What does a British player get for reaching the second round of Wimbledon? Well if Katie O'Brien has her way, it will be a house in Hull. That's how the 21-year-old is planning to spend the prize money she has accrued following the win of her life against Germany's Sandra Kloesel.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef SCH het volgende:
Regent het of gaat het zo echt beginnen?
Wat zeggen ze?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Op de BBC hebben ze het ook over Krajicek, altijd leuk om even een andere kijk te zien.
Oh cool! Wie heeft er BBC streams? Altijd leuk inderdaad, een andere kijk horen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef TheArt het volgende:
Misa op de baan en ook live op de BBC!
Vooralsnog alleen O'Brien, maar Kraai zal zo ook wel besproken worden..quote:
Dramatisch op de BBC ook. Zo vinden ze nu pas dat er een tijd is dat Krajicek af moet van haar vader als coach (wat dus ook gaat gebeuren) en Krajicek slaat 18 aces per partij. Uhh ja, dat was een jaar geleden zo. Nu niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef okee6 het volgende:
Pff wat een commentaar weer, Misa won in 2002 al eens van O'Brien op gravel. Ze hebben toch ook internet, of niet?
Het grappige is dat Misa ook zei "haar niet te kennen en nog nooit tegen haar gespeeld te hebben". Terwijl ze op 11 juli 2002 in de kwartfinale van Leeuwenbergh (?) met 6-4, 6-2 won.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef okee6 het volgende:
Pff wat een commentaar weer, Misa won in 2002 al eens van O'Brien op gravel. Ze hebben toch ook internet, of niet?
Dat is natuurlijk ook zo maar een ITF jeugdtoernooi, waar je veel partijen in korte tijd speelt, zonder nabeschouwing etcetera. Dat kan ik me wel voorstellen, maar als pers kun je dat wel even opzoeken als het voor handen is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Het grappige is dat Misa ook zei "haar niet te kennen en nog nooit tegen haar gespeeld te hebben". Terwijl ze op 11 juli 2002 in de kwartfinale van Leeuwenbergh (?) met 6-4, 6-2 won.
O'Brien is ook niet zoveel bijzonders hè.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:29 schreef Cerubo het volgende:
4-0 Misa, speelt geweldig moet ik zeggen.
Chakvetadze. Die staat nu overigens 4-1 voor tegen Poutchek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:31 schreef MisterO het volgende:
In de volgende ronde zou ze toch tegen een geplaatste speelster moeten spelen?
Dat kost een beetje teveel..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef SteveBallmer het volgende:
Overigens best bezopen dat er niet op iedere baan een hawkeye is.
Ik krijg bij Wimbledon nou nooit het idee dat dingen op een koopje moeten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Ambrosius het volgende:
Dat kost een beetje teveel..
Joh! Wanneer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft allang aan de OS-norm voldaan, Jacco.
Ze is al genomineerd door de kwartfinales in Charleston (Tier I), dus ze hoeft alleen nog maar vormbehoud te tonen en dat is bij de beste 47 van de wereld ergens volgend jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Misa naar de Olympische Spelen zou ik wel leuk vinden.
Compleet gemist!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:52 schreef TheArt het volgende:
Ze is al genomineerd door de kwartfinales in Charleston (Tier I), dus ze hoeft alleen nog maar vormbehoud te tonen en dat is bij de beste 47 van de wereld ergens volgend jaar.
Jacco kan ook eens een foutje makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft allang aan de OS-norm voldaan, Jacco.
quote:The French maid had members of the referees’ office leafing through the rule books when she donned bright-red undies during her close first-round win over Taipei’s Su-Wei Hsieh.
But after being cleared, 17th seed Golovin insisted she will continue to wear her ‘lucky’ lingerie in every round.
Volgens mij had hij het dubbel fout. Die bal van O'Brien was uit en die van Krajicek was in. Hij beoordeelde beide verkeerdquote:
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik vond het geen leuke partij om te zien, weinig lopende rally's en ze was gewoon stukken beter
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef pfaf het volgende:
Op BBC zijn ze lyrisch overr Misa en vernietigend over Katie. En terecht!
Goede pot van Misa, who's next?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, keurige match Micha.
De volgende ronde zal wel pittiger worden: Chakvetadze.
Tsonga al een set en een break voor tegen Lapentti.
Nog 5 van zulke partijen en ik ben tevreden hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik vond het geen leuke partij om te zien, weinig lopende rally's en ze was gewoon stukken beter
Zak patat is een tactische speelster, weinig uitstraling..zo'n zuur kerkmeisje is het. Lacht nauwelijks maar ze zal Misa laten rennen en dan is het redelijk makkeljik scoren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef Mirri het volgende:
Zak-patat heeft toch Ordina gewonnen van Jankovic? Dan is ze wel goed!
Ik kijk liever naar het resultaat, maar de neutrale toeschouwer zal inderdaad niet echt aan zijn trekken zijn gekomen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Dat wordt zaterdag en verdomme dan kan ik het niet zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al een planning bekend wanneer ze moet?
Ik heb met dr gesproken, ze is veel minder zuur buiten de tennisbaan als erop, kan ik je zeggen. Ze zei netjes "Da svidaniya" met een lach erbijquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zak patat is een tactische speelster, weinig uitstraling..zo'n zuur kerkmeisje is het. Lacht nauwelijks maar ze zal Misa laten rennen en dan is het redelijk makkeljik scoren.
Misa is wel een stuk fitter en slanker geworden, babyfat is er bijna af.
Ik vind haar een soort mini-hingis qua spelinzicht enzo. Ik ken haar verder ook niet zo goed, weet alleen dat het een topper in de dop is. Ivanovic en Golovin worden hier vaak genoemd maar ik denk dat we in de toekomst toch nog steeds naar de Russinnen moeten kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb met dr gesproken, ze is veel minder zuur buiten de tennisbaan als erop, kan ik je zeggen. Ze zei netjes "Da svidaniya" met een lach erbijEn ze trainde met Thiemo de Bakker geloof ik
![]()
Maar ze is wel vurig tijdens de wedstrijd![]()
Oh nee natuurlijk niet. Ze liggen een dag achter. Misa moet dus 100% zeker morgen spelen. Dat kan ik wel zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag en verdomme dan kan ik het niet zien![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef pfaf het volgende:
Op BBC zijn ze lyrisch overr Misa en vernietigend over Katie. En terecht!
Goede pot van Misa, who's next?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef TheArt het volgende:
Paszek wint van Golovin met 6-2, 3-6, 6-1.
Linkje van de CNN streams staat in de OP. Verder kun je betalen op de WD site ( per dag of voor alle dagen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
KLeinzusje ook hier! Kan je het ergens online bekijken? Ik moet telkens op een soort printer wachten hier van mij werk en dat duurt soms echt minuten en dan heb ik dus geen fuck te doen.
Qua geld iig 27.000 pond.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat levert zo'n 3e ronde nu op voor haar?
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?quote:
Deze 3e ronde brengt haar weer terug naar plek 33.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?
90, waarmee ze zo goed als terug is op haar oude plaats.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?
Henman speelt daar al voor de vierde dag op rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk dat de nummer 74 tegen de nummer 78 op het centre court spelen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk dat de nummer 74 tegen de nummer 78 op het centre court spelen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:02 schreef Cerubo het volgende:
Timmie heeft het moeilijk.
Rebreak, hij maakt regelmatig de break, maar verliest 'ie dan weer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:13 schreef TheArt het volgende:
Het gaat trouwens verkeerd met Youzhny. 2-1 in sets achter tegen Simon, terwijl hij de eerste nog gewonnen had. In de 4e set ook alweer een break achter.
Henman hit Lopez op, het publiek & de BBC doen vrolijk meequote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Komaan Timmie, Lopez weet het niet meer
Die gaat ten onder aan de druk lijkt het welquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Komaan Timmie, Lopez weet het niet meer
Allez Gaelquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die gaat ten onder aan de druk lijkt het wel. Drie breaks in de laatste vier servicegames.
Youzhny trouwens weer een cruciale rebreak gemaakt.
Voor de liefhebbers: Monfils - Vliegen op Sporza.
Gentleman Tim, my ass.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Henman hit Lopez op, het publiek & de BBC doen vrolijk mee.
Omdat ie blij is dat ie zich terugknokt in de match? Ongelofelijk .....quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Gentleman Tim, my ass.
Vervelend mannetje is het.
Nee, vanwege de gebaren die hij maakt tegen z'n tegenstander en het geen sorry zeggen bij een lucky punt bij een verkeerd geraakte bal.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Omdat ie blij is dat ie zich terugknokt in de match? Ongelofelijk .....
Het is de algehele uitstraling van de man.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Omdat ie blij is dat ie zich terugknokt in de match? Ongelofelijk .....
Lopez had die 'lob' ook gewoon kunnen afsmashen, maar hij schat 'm ontzettend verkeerd in, daar kan Henman niks aan doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, vanwege de gebaren die hij maakt tegen z'n tegenstander en het geen sorry zeggen bij een lucky punt bij een verkeerd geraakte bal.
Onsportief gedrag.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 16:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het is de algehele uitstraling van de man.
Hij doet niet echt iets specifiek irritants maar toch moet ik hem niet.
Al vanaf dat hij begon. Kweet verder ook niet..
Heb ik met Nadalquote:Op donderdag 28 juni 2007 16:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het is de algehele uitstraling van de man.
Hij doet niet echt iets specifiek irritants maar toch moet ik hem niet.
Al vanaf dat hij begon. Kweet verder ook niet..
Zo, daar zijn we ook weer vanaf. Die krijsende Tim-fanaten in Wimbledon.quote:
Was zelfs *4-1, Safin is een vechter, derde set zie ik nog wel komen.quote:
Welcome to the club.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vandaag voor 't eerst tennis op de BBC gekeken, kan het iedereen aanraden.
- geen reclame
- in de pauzes tussenstanden & eindstanden andere partijen
- veel interviews en vrij snel na de partijen
- humoristische commentatoren
En dan nog 7-5 erafquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:42 schreef TheArt het volgende:
En ja hoor, Safina 5-4 voor nu in de tweede.
Ik kan er niet naar kijken, dat gekreun en geblèr.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op naar schreeuwerige maar nog steeds bloedmooie Sharapova.
Het is maar wat je bloedmooi noemtquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op naar schreeuwerige maar nog steeds bloedmooie Sharapova.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |