quote:What does a British player get for reaching the second round of Wimbledon? Well if Katie O'Brien has her way, it will be a house in Hull. That's how the 21-year-old is planning to spend the prize money she has accrued following the win of her life against Germany's Sandra Kloesel.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:55 schreef SCH het volgende:
Regent het of gaat het zo echt beginnen?
Wat zeggen ze?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:02 schreef Ambrosius het volgende:
Op de BBC hebben ze het ook over Krajicek, altijd leuk om even een andere kijk te zien.
Oh cool! Wie heeft er BBC streams? Altijd leuk inderdaad, een andere kijk horen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:03 schreef TheArt het volgende:
Misa op de baan en ook live op de BBC!
Vooralsnog alleen O'Brien, maar Kraai zal zo ook wel besproken worden..quote:
Dramatisch op de BBC ook. Zo vinden ze nu pas dat er een tijd is dat Krajicek af moet van haar vader als coach (wat dus ook gaat gebeuren) en Krajicek slaat 18 aces per partij. Uhh ja, dat was een jaar geleden zo. Nu niet meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef okee6 het volgende:
Pff wat een commentaar weer, Misa won in 2002 al eens van O'Brien op gravel. Ze hebben toch ook internet, of niet?
Het grappige is dat Misa ook zei "haar niet te kennen en nog nooit tegen haar gespeeld te hebben". Terwijl ze op 11 juli 2002 in de kwartfinale van Leeuwenbergh (?) met 6-4, 6-2 won.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:08 schreef okee6 het volgende:
Pff wat een commentaar weer, Misa won in 2002 al eens van O'Brien op gravel. Ze hebben toch ook internet, of niet?
Dat is natuurlijk ook zo maar een ITF jeugdtoernooi, waar je veel partijen in korte tijd speelt, zonder nabeschouwing etcetera. Dat kan ik me wel voorstellen, maar als pers kun je dat wel even opzoeken als het voor handen is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Het grappige is dat Misa ook zei "haar niet te kennen en nog nooit tegen haar gespeeld te hebben". Terwijl ze op 11 juli 2002 in de kwartfinale van Leeuwenbergh (?) met 6-4, 6-2 won.
O'Brien is ook niet zoveel bijzonders hè.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:29 schreef Cerubo het volgende:
4-0 Misa, speelt geweldig moet ik zeggen.
Chakvetadze. Die staat nu overigens 4-1 voor tegen Poutchek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:31 schreef MisterO het volgende:
In de volgende ronde zou ze toch tegen een geplaatste speelster moeten spelen?
Dat kost een beetje teveel..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef SteveBallmer het volgende:
Overigens best bezopen dat er niet op iedere baan een hawkeye is.
Ik krijg bij Wimbledon nou nooit het idee dat dingen op een koopje moeten..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Ambrosius het volgende:
Dat kost een beetje teveel..
Joh! Wanneer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft allang aan de OS-norm voldaan, Jacco.
Ze is al genomineerd door de kwartfinales in Charleston (Tier I), dus ze hoeft alleen nog maar vormbehoud te tonen en dat is bij de beste 47 van de wereld ergens volgend jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Misa naar de Olympische Spelen zou ik wel leuk vinden.
Compleet gemist!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:52 schreef TheArt het volgende:
Ze is al genomineerd door de kwartfinales in Charleston (Tier I), dus ze hoeft alleen nog maar vormbehoud te tonen en dat is bij de beste 47 van de wereld ergens volgend jaar.
Jacco kan ook eens een foutje makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft allang aan de OS-norm voldaan, Jacco.
quote:The French maid had members of the referees’ office leafing through the rule books when she donned bright-red undies during her close first-round win over Taipei’s Su-Wei Hsieh.
But after being cleared, 17th seed Golovin insisted she will continue to wear her ‘lucky’ lingerie in every round.
Volgens mij had hij het dubbel fout. Die bal van O'Brien was uit en die van Krajicek was in. Hij beoordeelde beide verkeerdquote:
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik vond het geen leuke partij om te zien, weinig lopende rally's en ze was gewoon stukken beter
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef pfaf het volgende:
Op BBC zijn ze lyrisch overr Misa en vernietigend over Katie. En terecht!
Goede pot van Misa, who's next?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, keurige match Micha.
De volgende ronde zal wel pittiger worden: Chakvetadze.
Tsonga al een set en een break voor tegen Lapentti.
Nog 5 van zulke partijen en ik ben tevreden hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik vond het geen leuke partij om te zien, weinig lopende rally's en ze was gewoon stukken beter
Zak patat is een tactische speelster, weinig uitstraling..zo'n zuur kerkmeisje is het. Lacht nauwelijks maar ze zal Misa laten rennen en dan is het redelijk makkeljik scoren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef Mirri het volgende:
Zak-patat heeft toch Ordina gewonnen van Jankovic? Dan is ze wel goed!
Ik kijk liever naar het resultaat, maar de neutrale toeschouwer zal inderdaad niet echt aan zijn trekken zijn gekomen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Dat wordt zaterdag en verdomme dan kan ik het niet zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al een planning bekend wanneer ze moet?
Ik heb met dr gesproken, ze is veel minder zuur buiten de tennisbaan als erop, kan ik je zeggen. Ze zei netjes "Da svidaniya" met een lach erbijquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zak patat is een tactische speelster, weinig uitstraling..zo'n zuur kerkmeisje is het. Lacht nauwelijks maar ze zal Misa laten rennen en dan is het redelijk makkeljik scoren.
Misa is wel een stuk fitter en slanker geworden, babyfat is er bijna af.
Ik vind haar een soort mini-hingis qua spelinzicht enzo. Ik ken haar verder ook niet zo goed, weet alleen dat het een topper in de dop is. Ivanovic en Golovin worden hier vaak genoemd maar ik denk dat we in de toekomst toch nog steeds naar de Russinnen moeten kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb met dr gesproken, ze is veel minder zuur buiten de tennisbaan als erop, kan ik je zeggen. Ze zei netjes "Da svidaniya" met een lach erbijEn ze trainde met Thiemo de Bakker geloof ik
![]()
Maar ze is wel vurig tijdens de wedstrijd![]()
Oh nee natuurlijk niet. Ze liggen een dag achter. Misa moet dus 100% zeker morgen spelen. Dat kan ik wel zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag en verdomme dan kan ik het niet zien![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef pfaf het volgende:
Op BBC zijn ze lyrisch overr Misa en vernietigend over Katie. En terecht!
Goede pot van Misa, who's next?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |