Joh! Wanneer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft allang aan de OS-norm voldaan, Jacco.
Ze is al genomineerd door de kwartfinales in Charleston (Tier I), dus ze hoeft alleen nog maar vormbehoud te tonen en dat is bij de beste 47 van de wereld ergens volgend jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:51 schreef SteveBallmer het volgende:
Misa naar de Olympische Spelen zou ik wel leuk vinden.
Compleet gemist!quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:52 schreef TheArt het volgende:
Ze is al genomineerd door de kwartfinales in Charleston (Tier I), dus ze hoeft alleen nog maar vormbehoud te tonen en dat is bij de beste 47 van de wereld ergens volgend jaar.
Jacco kan ook eens een foutje makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:50 schreef BVO het volgende:
Ze heeft allang aan de OS-norm voldaan, Jacco.
quote:The French maid had members of the referees’ office leafing through the rule books when she donned bright-red undies during her close first-round win over Taipei’s Su-Wei Hsieh.
But after being cleared, 17th seed Golovin insisted she will continue to wear her ‘lucky’ lingerie in every round.
Volgens mij had hij het dubbel fout. Die bal van O'Brien was uit en die van Krajicek was in. Hij beoordeelde beide verkeerdquote:
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik vond het geen leuke partij om te zien, weinig lopende rally's en ze was gewoon stukken beter
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef pfaf het volgende:
Op BBC zijn ze lyrisch overr Misa en vernietigend over Katie. En terecht!
Goede pot van Misa, who's next?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, keurige match Micha.
De volgende ronde zal wel pittiger worden: Chakvetadze.
Tsonga al een set en een break voor tegen Lapentti.
Nog 5 van zulke partijen en ik ben tevreden hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Ik vond het geen leuke partij om te zien, weinig lopende rally's en ze was gewoon stukken beter
Zak patat is een tactische speelster, weinig uitstraling..zo'n zuur kerkmeisje is het. Lacht nauwelijks maar ze zal Misa laten rennen en dan is het redelijk makkeljik scoren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:22 schreef Mirri het volgende:
Zak-patat heeft toch Ordina gewonnen van Jankovic? Dan is ze wel goed!
Ik kijk liever naar het resultaat, maar de neutrale toeschouwer zal inderdaad niet echt aan zijn trekken zijn gekomen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:18 schreef T1andonly het volgende:
Dat wordt zaterdag en verdomme dan kan ik het niet zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Al een planning bekend wanneer ze moet?
Ik heb met dr gesproken, ze is veel minder zuur buiten de tennisbaan als erop, kan ik je zeggen. Ze zei netjes "Da svidaniya" met een lach erbijquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zak patat is een tactische speelster, weinig uitstraling..zo'n zuur kerkmeisje is het. Lacht nauwelijks maar ze zal Misa laten rennen en dan is het redelijk makkeljik scoren.
Misa is wel een stuk fitter en slanker geworden, babyfat is er bijna af.
Ik vind haar een soort mini-hingis qua spelinzicht enzo. Ik ken haar verder ook niet zo goed, weet alleen dat het een topper in de dop is. Ivanovic en Golovin worden hier vaak genoemd maar ik denk dat we in de toekomst toch nog steeds naar de Russinnen moeten kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik heb met dr gesproken, ze is veel minder zuur buiten de tennisbaan als erop, kan ik je zeggen. Ze zei netjes "Da svidaniya" met een lach erbijEn ze trainde met Thiemo de Bakker geloof ik
![]()
Maar ze is wel vurig tijdens de wedstrijd![]()
Oh nee natuurlijk niet. Ze liggen een dag achter. Misa moet dus 100% zeker morgen spelen. Dat kan ik wel zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat wordt zaterdag en verdomme dan kan ik het niet zien![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef pfaf het volgende:
Op BBC zijn ze lyrisch overr Misa en vernietigend over Katie. En terecht!
Goede pot van Misa, who's next?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef TheArt het volgende:
Paszek wint van Golovin met 6-2, 3-6, 6-1.
Linkje van de CNN streams staat in de OP. Verder kun je betalen op de WD site ( per dag of voor alle dagen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
KLeinzusje ook hier! Kan je het ergens online bekijken? Ik moet telkens op een soort printer wachten hier van mij werk en dat duurt soms echt minuten en dan heb ik dus geen fuck te doen.
Qua geld iig 27.000 pond.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat levert zo'n 3e ronde nu op voor haar?
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?quote:
Deze 3e ronde brengt haar weer terug naar plek 33.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?
90, waarmee ze zo goed als terug is op haar oude plaats.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?
Henman speelt daar al voor de vierde dag op rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk dat de nummer 74 tegen de nummer 78 op het centre court spelen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk dat de nummer 74 tegen de nummer 78 op het centre court spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |