quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:45 schreef TheArt het volgende:
Paszek wint van Golovin met 6-2, 3-6, 6-1.
Linkje van de CNN streams staat in de OP. Verder kun je betalen op de WD site ( per dag of voor alle dagen)quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:48 schreef LoveProfusion het volgende:
KLeinzusje ook hier! Kan je het ergens online bekijken? Ik moet telkens op een soort printer wachten hier van mij werk en dat duurt soms echt minuten en dan heb ik dus geen fuck te doen.
Qua geld iig 27.000 pond.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat levert zo'n 3e ronde nu op voor haar?
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?quote:
Deze 3e ronde brengt haar weer terug naar plek 33.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?
90, waarmee ze zo goed als terug is op haar oude plaats.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
En qua punten? Want kan ze nu een beetje het verlies aan punten op Rosmalen compenseren?
Henman speelt daar al voor de vierde dag op rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk dat de nummer 74 tegen de nummer 78 op het centre court spelen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef zjroentje het volgende:
Te zot voor woorden eigenlijk dat de nummer 74 tegen de nummer 78 op het centre court spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |