Een club als Real kan wel eens gek doen hoor, kijk ook maar naar bijv. ManUtd-->Nani.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef Tomasso het volgende:
Drenthe wordt echt niet verkocht voor een bod van onder de 18 miljoen. Dat biedt geen club, dus hij blijft.
7 juli was het toch? Daar ging ik sowieso al naartoe, die 5 minuten lopen overleef ik ook nog wel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:35 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik denk dat de eerste training extreem druk bezocht gaat worden dit jaar...
Ow, 20 miljoen en ik breng hem persoonlijk denk ik. Geweldige speler hoor, maar zo'n bod zou je nooit meer krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Een club als Real kan wel eens gek doen hoor, kijk ook maar naar bijv. ManUtd-->Nani.
Voor elk bod boven de 15 miljoen moet Feyenoord hem gewoon laten gaan![]()
7 juli ja, ik denk dat ze er verstandiger aan doen om het in het stadion te houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
7 juli was het toch? Daar ging ik sowieso al naartoe, die 5 minuten lopen overleef ik ook nog wel.
Feyenoord.nlquote:27-06-2007 BOSZ: PRINCIPE-AKKOORD OVER KEVIN HOFLAND
Feyenoord en Vfl Wolfsburg hebben een principe-akkoord over de overgang van verdediger Kevin Hofland, zo maakte technisch manager Peter Bosz woensdagmiddag bekend tijdens de presentatie van Giovanni van Bronckhorst. ‘Het is duidelijk dat wij Kevin erg graag willen hebben’, aldus Bosz. ‘Met Wolfsburg zijn we er in principe uit, maar er moet nog het nodige gebeuren voordat Kevin Feyenoorder is. Er is nog geen officiële transferovereenkomst, we moeten het met de speler zelf wat zaken regelen en hij moet nog medisch gekeurd worden. Zodra alles rond, zal Feyenoord hierop terugkomen.’ De 28-jarige Hofland ontbrak vandaag al wel op de eerste training van Vfl Wolfsburg.
Laatste keer voor mij was toen Van Marwijk nog trainer was geloof ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
7 juli ja, ik denk dat ze er verstandiger aan doen om het in het stadion te houden
Ik rij ook wel even ernaartoe vanuit Nijmegen, laatste keer dat ik ging was het eerste seizoen van Gullit...
Nani z'n reputatie was "ietsje" beter/ gevestigder?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Een club als Real kan wel eens gek doen hoor, kijk ook maar naar bijv. ManUtd-->Nani.
Voor elk bod boven de 15 miljoen moet Feyenoord hem gewoon laten gaan![]()
Vorig jaar nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Laatste keer voor mij was toen Van Marwijk nog trainer was geloof ik.
Nee, hij is pas aankomend seizoen trainer.quote:
Ik wist dat ik "Mijn laaste keer" vet had moeten makenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, hij is pas aankomend seizoen trainer.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:45 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik wist dat ik "Mijn laaste keer" vet had moeten maken
Ja, maar jij kan mij niet vertellen dat Nani >20 miljoen waard is...quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nani z'n reputatie was "ietsje" beter/ gevestigder?
Johquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:46 schreef cultheld het volgende:
Allotey is overleden.
Hij mag onder geen beding weg.quote:
TIs lastig om een bedrag aan een speler te plakken vind je ook niet?quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan mij niet vertellen dat Nani >20 miljoen waard is...
Ik ben student ja!quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Happel het volgende:
God, doe eens rustig. Ga werken ofzo, stelletje kanslozen.
Valt best mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je zou bijna hoop gaan krijgen van al die aankopen. Ben benieuwd wat van Marwijk ervan maakt in Zuid. De verwachtingen zijn ook al vertienvoudigd volgens mij.
Ik BEN aan het werk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Happel het volgende:
vooruit, nog een uurtje danquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Happel het volgende:
Ambtenaartje.quote:
Heuj.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een kansloze die kanslozen kansloos noemt, dat is kansloos..![]()
Is ook niet zo heel gek als je bekijkt wat je op kan stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je zou bijna hoop gaan krijgen van al die aankopen. Ben benieuwd wat van Marwijk ervan maakt in Zuid. De verwachtingen zijn ook al vertienvoudigd volgens mij.
Ben het helemaal met je eens, dit is de daadkracht die ik al jaren mis bij de club. Tot het op NOS-txt stond, geloofde ik totaal niet dat Gio kwam eigenlijk, gewoon puur omdat ik dacht dat Bosz het wel weer zou verneuken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:04 schreef Happel het volgende:
Positief verrast vandaag. Benieuwd wat er nog uit de hoge hoed getoverd kan worden. Denk dat Makaay een stap te ver zal zijn. Tijd zal het uitwijzen.
quote:Makaay bijna van Feyenoord
Met de komst van Giovanni van Bronckhorst is een transfer van Roy Makaay ook dichterbij gekomen. De aanvaller van Bayern München is in hoofdlijnen akkoord met Feyenoord voor een contract voor 3 jaar, maar wacht nog even op Spaanse belangstelling.
Feyenoord moet nog tot overeenstemming komen met Bayern München, dat eerder al aangaf dat Makaay mag vertrekken als Klose komt. Die tekende gisteren voor 4 jaar bij Bayern.
Feyenoord hoopt deze week ook Danny Koevermans en Kevin Hofland te kunnen presenteren als nieuwe aanwinsten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:16 schreef pony_pak het volgende:
man man man... wat een gruwelijk team gaat feyenoord krijgen. Meteen een seizoenskaart aanvragen... denk dat ik dat maar moet gaan doen
man man man... wat een gruwelijk team gaat feyenoord krijgen. Meteen een seizoenskaart aanvragen... denk dat ik dat maar moet gaan doen
gestorven...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Allotey gebeurd?
is volgens mij niet bekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Allotey gebeurd?
Dat is niet helemaal de uitdrukking volgens mij...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
Steek die maar in jullie zakken.
Niet echt neequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal de uitdrukking volgens mij...![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.
Huillie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
lol... iedereen kotst me uit omdat ik nu pas een seizoenskaart ga kopen... Interesseert me helemaal niks... aangezien ik afgelopen jaar niet in zuid-holland woonde was het ook niet te doen om op neer te reizen... zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.
Er is een talentpool opgezet (de transferrechten van een aantal talenten zijn voor 25 % verkocht, met een inleg-drempel van 2 ton ofzo) die miljoenen heeft opgeleverd. Tevens schijnt er een geheimzinnige investeerder ook mee te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Longmen het volgende:
Maar nu wel iemand die nog even wil vertellen hoe het zit het het geld? Is er een club van 5 o.i.d.?
Omdat een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord de mooiste strijd is die er isquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat zijn onze Ajax-vrienden lief en positief over ons![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord de mooiste strijd is die er is![]()
En terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
lol... iedereen kotst me uit omdat ik nu pas een seizoenskaart ga kopen
Mij wel.quote:Interesseert me helemaal niks
Ik reis al negen jaar elk weekend op en neer en ik woon ook niet in de provincie Zuid-Holland. Je laatste zin geeft aan dat je helemaal niks hebt te zoeken bij de club.quote:aangezien ik afgelopen jaar niet in zuid-holland woonde was het ook niet te doen om op neer te reizen... zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.
Stik er maar in inderdaad.quote:Steek die maar in jullie zakken.
Daar kan Gerard Cox andersom nog wat van leren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat zijn onze Ajax-vrienden lief en positief over ons![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord de mooiste strijd is die er is![]()
lol, ik heb geen auto en ik heb een uitkering. Waarom denk je anders dat ik die-hard de gouden kooi volg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Mij wel.
[..]
Ik reis al negen jaar elk weekend op en neer en ik woon ook niet in de provincie Zuid-Holland. Je laatste zin geeft aan dat je helemaal niks hebt te zoeken bij de club.
[..]
Stik er maar in inderdaad.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
lol, ik heb geen auto en ik heb een uitkering. Waarom denk je anders dat ik die-hard de gouden kooi volg?
En ik heb wel degelijk iets te zoeken bij die club want ik had op m'n 9e al feyenoord behang en een feyenoord etui... en niet te vergeten de uberpro agenda in de brugklas![]()
zoek een baan dan joh, zit je nog met je luie flikker van mijn belastingcenten niets te doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
lol, ik heb geen auto en ik heb een uitkering. Waarom denk je anders dat ik die-hard de gouden kooi volg?
quote:En ik heb wel degelijk iets te zoeken bij die club want ik had op m'n 9e al feyenoord behang en een feyenoord etui... en niet te vergeten de uberpro agenda in de brugklas![]()
Denk je dat ik er ook maar iets om geef dat ik jouw belastingcenten op maak? Trouwens, ik ben nog relatief jong dus ik heb nog genoeg jaren te gaan om de staatskas te spekkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zoek een baan dan joh, zit je nog met je luie flikker van mijn belastingcenten niets te doen
[..]
We steken jouw in een zak en versturen je naar Alkmaar, daar horen Gloryhunters thuisquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
lol... iedereen kotst me uit omdat ik nu pas een seizoenskaart ga kopen... Interesseert me helemaal niks... aangezien ik afgelopen jaar niet in zuid-holland woonde was het ook niet te doen om op neer te reizen... zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.
En nu ben je 10?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
En ik heb wel degelijk iets te zoeken bij die club want ik had op m'n 9e al feyenoord behang en een feyenoord etui... en niet te vergeten de uberpro agenda in de brugklas![]()
Mijn Nederlands is bij vlagen erg matig... maar altijd goed om te zien dat het erger kanquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We steken jouw in een zak en versturen je naar Alkmaar, daar horen Gloryhunters thuis
Misschien moet je dan minder pony-paks kopen. Heb je wat meer aan je uitkering.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
komtie nog lollig doen ook.............grapjasquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:41 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Mijn Nederlands is bij vlagen erg matig... maar altijd goed om te zien dat het erger kan![]()
Vijf maanden geleden al. Kijk, doen ze toch goede dingen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef Gert het volgende:
Van Bronckhorst: dit is het juiste moment
door onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst voelt zich thuiskomen bij zijn oude club Feyenoord. De speler van Barcelona keert terug naar het oude nest en tekent een contract voor drie jaar. "Ik ben bij clubs geweest en heb prijzen gewonnen waarvan ik vroeger niet eens durfde te dromen. Een maand of vijf geleden kwam Feyenoord. Ik voel me fit, dit is het juiste moment.”
Ik begrijp het wel, waarom zou je een paar honderd euro neertellen en je vrije zondag opofferen om in de regen naar matig steenkolenvoetbal te kijken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We steken jouw in een zak en versturen je naar Alkmaar, daar horen Gloryhunters thuis
BonJovi de feyenoord editiequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Omdat het Feijenoord is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, waarom zou je een paar honderd euro neertellen en je vrije zondag opofferen om in de regen naar matig steenkolenvoetbal te kijken?
Ik ben al overgestapt op voordeelzakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet je dan minder pony-paks kopen. Heb je wat meer aan je uitkering.
omdat ik geen brief in 3-voud heb ontvangen of je alstublieft in de OP mag op vak Equote:Op woensdag 27 juni 2007 16:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Trouwens waarom sta ik niet in de OP op E??
Ik ook niet, maar ik reis wel iedere keer naar Zuid-Holland...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
in 3 voud zelfs hahahaha weet je wat zal me hier minder vaak Pro- Tim tonen daar moet je het mee doen ennuh bedankt alvastquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
omdat ik geen brief in 3-voud heb ontvangen of je alstublieft in de OP mag op vak E
zal je vanavond ff toevoegen, nog meer?
Lees eens verder...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:48 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik reis wel iedere keer naar Zuid-Holland...
Steek die maar in je zak, zak
Volgens mij ben je hier geen vrienden aant maken clown!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Lees eens verder...
Lulhannes die je er bent.
Ik heb ook geen cybervrienden nodig op fok. Daar heb ik nog altijd msn/tmf-chat voorquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier geen vrienden aant maken clown!
Uitkering verhaal?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:49 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Lees eens verder...
Lulhannes die je er bent.
Kutsmoes? Staatsdebieltje? ik ben hier niet het staatsdebieltje want ik hoef geen belasting te betaling over het geld wat ik van UWV vang elke maand. Jij daarentegen betaald wel van je zuurverdiende centen belasting. Wie is hier nu het staatsdebieltje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:52 schreef Keltie het volgende:
[..]
Uitkering verhaal?
Kutsmoes, staatsdebieltje.
Schaam je, echt waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Kutsmoes? Staatsdebieltje? ik ben hier niet het staatsdebieltje want ik hoef geen belasting te betaling over het geld wat ik van UWV vang elke maand. Jij daarentegen betaald wel van je zuurverdiende centen belasting. Wie is hier nu het staatsdebieltje?![]()
je bent een parasiet want je zuigt ons uit!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Kutsmoes? Staatsdebieltje? ik ben hier niet het staatsdebieltje want ik hoef geen belasting te betaling over het geld wat ik van UWV vang elke maand. Jij daarentegen betaald wel van je zuurverdiende centen belasting. Wie is hier nu het staatsdebieltje?![]()
Van die belastingcenten word mijn baantje betaaldquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik zuig jou niet uit want effectief kost ik jou misschien 0,001 cent per jaar dus ga zelf dan ook niet hullie lopen doen. En als je het toch over uitzuigers hebt... ga eens langs bij de gemiddelde moskee in Rotterdam en trek daar je grote waffel open. Nerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent een parasiet want je zuigt ons uit!
Discussie is afgelopen!
Gooi je hem over de rand, tyf ik 'em in de grachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tyf op, je komt echt niet bij mij op het vak hoor
Nu kom ik juistquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tyf op, je komt echt niet bij mij op het vak hoor
Vriend het gaat me niet om die 0,001 cent per jaar maar omt principe en ja ook tegen dat soort tuig zeg ik dat ze moeten werken. Maar ff voor de goeie orde waar ik werk is het 50% nederlanders en 50% allochtoon dus wat is je probleem?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik zuig jou niet uit want effectief kost ik jou misschien 0,001 cent per jaar dus ga ik zelf dan ook niet hullie lopen doen. En als je het toch over uitzuigers hebt... ga eens langs bij de gemiddelde moskee in Rotterdam en trek daar je grote waffel open. Nerd.
Lekker voor je! Hoe meer gloryhunters hoe beter! Kan die pauperclub uit r'dam zuid eindelijk meedraaien in de top 5 iets wat ze vorig jaar niet lukte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:59 schreef mister_popcorn het volgende:
ja ik was al bang voor allemaal gloryhunters nou... types zoals pony pak. Lamme teringlul.
Jij komt er wel in de maatschappij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef pony_pak het volgende:
Mag die rukker niet gewoon in de maas gedonderd worden!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:02 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Lekker voor je! Hoe meer gloryhunters hoe beter! Kan die pauperclub uit r'dam zuid eindelijk meedraaien in de top 5 iets wat ze vorig jaar niet lukte.
Sparta![]()
Je gaat me niet zeggen dat je in R'dam woont want dan vraag ik me af welke pluspunten jij hebt om hier te mogen wonen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:04 schreef pony_pak het volgende:
De enige reden dat ik nog naar feyenoord ga is omdat het lekker dicht bij huis ligt.
Ik ben blank en dat maakt alle andere plusplunten overbodigquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je in R'dam woont want dan vraag ik me af welke pluspunten jij hebt om hier te mogen wonen!!
Je woont hieronder?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:04 schreef pony_pak het volgende:
De enige reden dat ik nog naar feyenoord ga is omdat het lekker dicht bij huis ligt.
Mongooltjequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik ben blank en dat maakt alle andere plusplunten overbodig![]()
Die mag je ook in je zak stoppen.
Reden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Siemerink het volgende:
Kan een moderator dat ventje uitgummen in dit topic en definitief verwijderen?
omdat jij een stinkjood bent die loopt te trollenquote:
Van Marwijk heeft een hele grote rol gespeeld in al deze transfers. Bosz is niet de primaire reden. Daarnaast zijn we niet eerdere transfers vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef Sloggi het volgende:
Bosz lijkt nu toch niet zo'n prutser te zijn als velen dachten...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef Kadoc het volgende:
Van Marwijk heeft een hele grote rol gespeeld in al deze transfers. Bosz is niet de primaire reden. Daarnaast zijn we niet eerdere transfers vergeten.
Gio is natuurlijk wel weer een trekpleister voor andere spelers om naar Feyenoord te komen.quote:...... Gio deelde ons wel mee dat hij een aantal spelers heeft gebeld en hoopt dat ze ook bij Feyenoord komen. Vandaag kwamen in ieder geval de seizoenkaartaanvragen erg snel binnen bij de Feyenoord Klantenservice .
1. Omdat je aangesproken voeltquote:
Staat beter dan Gio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Gewoon met "Van Bronckhorst" achterop!
Zou Makaay echt gezegd hebben dat hij alleen komt als Van Bronckhorst ook zou komen? Ik blijf het raar vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[..]
Gio is natuurlijk wel weer een trekpleister voor andere spelers om naar Feyenoord te komen.
Vast niet zo letterlijk, maar iets als: Meer versterkingen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zou Makaay echt gezegd hebben dat hij alleen komt als Van Bronckhorst ook zou komen? Ik blijf het raar vinden.
met als voorbeeld van bronckhorst..quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Vast niet zo letterlijk, maar iets als: Meer versterkingen?
Gefeliciteerd. Nu gewoon normaal posten en niet het topic verzieken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef pony_pak het volgende:
Ok ok ok. Ik zal me normaal gedragen. Dat van die uitkering was niet waar ik had gewoon ff zin om iemand op de kast te jagen. Kan toch?
Tuurlijk, maar voor je eigen continuïteit binnen dit topic, had je een betere binnenkomer kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef pony_pak het volgende:
Ok ok ok. Ik zal me normaal gedragen. Dat van die uitkering was niet waar ik had gewoon ff zin om iemand op de kast te jagen. Kan toch?
Zal ik doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu gewoon normaal posten en niet het topic verzieken.
Kusjes,
Piet-Hein Donner.
Uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
. Zijn zoveel mensen in De Kuip met een uitkering
Kan jij geen spaans met je spaanse vlag.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef jojomen4 het volgende:
tvp
Castelen vertrekt, dus daar kunnen Buijs of Hofs spelen. De drie doorgestreepte kunnen/mogen wieberen. Al heb ik liever dat Derijck blijft als vervanger van Giovanni. De schuingedrukte spelers kunnen het best bij jong Feijenoord spelen en meetrainen met de selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
Opstelling van het AD:
-----------Timmer-----------
Lucius-Vlaar-Hofland-De Cler
--------------Gio------------
Castelen-------------Drenthe
-----------dGuzman-------
-------'Makaay'--Slory----
Wisselspelers: Bruins, Buijs, Charisteas, Collen, Derijck, Ekramy, Greene, Hofs, Huysegems, Lensky, Tiendalli, Wijnaldum.
Lijkt me wel een aardig team voor komend seizoen. Hoop dat ze Koevermans en Makaay nog binnen kunnen halen.
Maar een prijs? Tja, denk dat dat nog een lange moeilijke weg wordt voor Feyenoord.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Castelen vertrekt, dus daar kunnen Buijs of Hofs spelen. De drie doorgestreepte kunnen/mogen wieberen. Al heb ik liever dat Derijck blijft als vervanger van Giovanni. De schuingedrukte spelers kunnen het best bij jong Feijenoord spelen en meetrainen met de selectie.
Zou erg zonde zijn. Die jongen is nog niet klaar voor zo'n grote stap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef jojomen4 het volgende:
Ja, die heb ik al gelezen, er staat dat Real Drenthe heel goed vind en dat ze hem willen aantrekken. Ik moet zeggen dat er vaker, veel vaker zulke artikels te lezen zijn en vaak gaat het echt helemaal nergens om. Wat me hier verbaasd is de schrijver, de heer Roncero die hoofd-Real Madrid is bij de krant AS en die eigenlijk altijd nieuwtjes post die later vaak ook waar blijken te zijn.
Dus, ff afwachten.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zou erg zonde zijn. Die jongen is nog niet klaar voor zo'n grote stap.![]()
Doe Vincken er ook bij. Of Naar NEC Mario Been kan goed met die jonkies overweg meestalquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef Kadoc het volgende:
Lensky en Wijnaldum verhuren aan Excelsior.
Wie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hoelang is Greene er nog uit?
Doe Vincken maar naar NEC ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Doe Vincken er ook bij. Of Naar NEC Mario Been kan goed met die jonkies overweg meestal
want? die kopen ook altijd Gio, Hofland en De Cler?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef DrDentz het volgende:
Jongens jullie lijken wel joden met al die aankopen
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:28 schreef venomsnake het volgende:
Ben iig blij dat hij weer naar Rotterdam gaat, en niet naar PSV ofzo.
Giovanni van Bronckhorst.![]()
Dan hebben we Koevermans nog tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, nu komt straks het volgende probleem. Het eerste team, mooi en goed team, maar wat als Makaay geblesseerd is?
Huysegems erinquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ach, nu komt straks het volgende probleem. Het eerste team, mooi en goed team, maar wat als Makaay geblesseerd is?
én Pienaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef TC03 het volgende:
De geruchten zijn nu dus dat én Makaay én Koevermans komen. Ben benieuwd.
jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
want? die kopen ook altijd Gio, Hofland en De Cler?
Dat zou toch wat zijn. 4 spelers op 1 dag ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef TC03 het volgende:
De geruchten zijn nu dus dat én Makaay én Koevermans komen. Ben benieuwd.
Een berichttje van circa drie weken geleden had de titel 'PSV en Feyenoord kunnen Gio definitief uit hun hoofd zetten'...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:33 schreef Kadoc het volgende:
AZ heeft toch duidelijk aangegeven dat Koevermans niet te koop is. Al zegt dat niet veel tegenwoordig.
Ja daarom, morgen is het weer anders.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een berichttje van circa drie weken geleden had de titel 'PSV en Feyenoord kunnen Gio definitief uit hun hoofd zetten'...
Zolang we nog geen spits hebben, heeft Ajax nog niet veel te vrezen. Mochten we stunten door Makaay te halen, dan kunnen ze in A'dam rekening gaan houden met een concurrent erbij.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef RedGuy het volgende:
Je merkt het echt in de joden in je kenniskring, die worden weer bang voor Feijenoord, en gaan het camoufleren met opmerkingen als: Ajax wordt 100% zeker kampioen dit seizoen.
Heerlijk..
Dat heeft met hun onzekerheid te maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef RedGuy het volgende:
Je merkt het echt in de joden in je kenniskring, die worden weer bang voor Feijenoord, en gaan het camoufleren met opmerkingen als: Ajax wordt 100% zeker kampioen dit seizoen.
Heerlijk..
Dat is altijd wel humor idd. Hoe slechter ze presteren, hoe onzekerder ze worden en hoe harder ze gaan roepen dat ze de beste zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:48 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat heeft met hun onzekerheid te maken.
Ze roepen het elk jaar weer, met weinig succes overigens
quote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Happel het volgende:
Ik word pas lyrisch als er nog een spits komt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Tomasso het volgende:
Mensen, laat je toch niet zo meeslepen. Er staan nu een paar leuke namen, maar hoe het team speelt is nog maar even afwachten. Ik ben al tevreden als we minder tegendoelpunten incasseren dan vorig jaar. En 2 plaatsen hoger eindigen.
7e worden en niet weer de meeste tegendoelpunten incasseren van de gehele eredivisie, wat een ambitiequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Tomasso het volgende:
Mensen, laat je toch niet zo meeslepen. Er staan nu een paar leuke namen, maar hoe het team speelt is nog maar even afwachten. Ik ben al tevreden als we minder tegendoelpunten incasseren dan vorig jaar. En 2 plaatsen hoger eindigen.
Een seizoen lang de staart tussen de benen, en keer op keer afgedroogd worden tegen Ajax, protesteren voor de badkuip, en dan nu grote babbels op een forum.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:42 schreef RedGuy het volgende:
Heerlijk..
Idd. Sommige mensen hier menen nu al dat we ff 'gewoon' kampioen gaan worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Tomasso het volgende:
Feyenoord had afgelopen seizoen met die selectie onder Koeman al veel beter moeten kunnen dan de 9e plaats, en nu met een andere trainer en deze aankopen moet Feyenoord gemakkelijk voor de beste 5 kunnen gaan, maar kampioen dat worden we niet even en ik denk ook niet dat dat erin zit, maar 3e moet toch mogelijk zijn. (met niet al teveel tegenslagen in de vorm van blessures, schorsingen etc)quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:53 schreef Tomasso het volgende:
Als Makaay erbij komt mag je toch wel verwachten dat ze om de titel mee gaan spelen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd. Sommige mensen hier menen nu al dat we ff 'gewoon' kampioen gaan worden.
Laten we eerst maar eens eenheid creëren binnen het team.
Ekramy een kans geven ? of toch een andere keeper halen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
minder tegengoals zou ook kunnen als we Timmer eruit donderen!!
Pff waarom komen al die joden hier dan om ons te feliciteren met onze aankopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef Baklap het volgende:
[..]
Een seizoen lang de staart tussen de benen, en keer op keer afgedroogd worden tegen Ajax, protesteren voor de badkuip, en dan nu grote babbels op een forum.
Badkuip nog wel. Stoere jongen hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:55 schreef Baklap het volgende:
[..]
Een seizoen lang de staart tussen de benen, en keer op keer afgedroogd worden tegen Ajax, protesteren voor de badkuip, en dan nu grote babbels op een forum.
Daar zijn de ervaren spelers voor..quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef Tomasso het volgende:
Het probleem van Feyenoord is gewoon de laatste tijd dat er te veel van wordt verwacht en dat het team daarvoor te wisselvallig presteert. Ook nu moet ik nog maar zien of er een constante lijn in de resultaten komt te zitten.
Wat is veel verwachten in jouw ogen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:07 schreef Tomasso het volgende:
Het probleem van Feyenoord is gewoon de laatste tijd dat er te veel van wordt verwacht en dat het team daarvoor te wisselvallig presteert. Ook nu moet ik nog maar zien of er een constante lijn in de resultaten komt te zitten.
In 1 keer van beginnende subtopper opeens een serieuze kampioenskandidaat zijn. Kijk, er zijn/komen nu ervaren, goede spelers bij, maar ik waak in ieder geval bij mezelf voor optimisme.quote:
Timmer is juist een van de redenen dat het negatieve doelsaldo nog negatiever is uitgevallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
minder tegengoals zou ook kunnen als we Timmer eruit donderen!!
Lucius, Van Hooijdonk en Timmer waren vorig seizoen toch ook de ervaren spelers?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:08 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
[..]
Daar zijn de ervaren spelers voor..
Lucius daar kan ik in meegaan, maar van Hooijdonk is gewoon veels te oud en Timmer kan als keeper nou niet heel erg veel aan het slechte spel van het team verbeterenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lucius, Van Hooijdonk en Timmer waren vorig seizoen toch ook de ervaren spelers?
Vergeet Kolkka niet! Die heeft ook ervaring.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Lucius, Van Hooijdonk en Timmer waren vorig seizoen toch ook de ervaren spelers?
Ekramyquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ekramy een kans geven ? of toch een andere keeper halen ?
Wat doe jij hier man? Wegwezen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Timmer is juist een van de redenen dat het negatieve doelsaldo nog negatiever is uitgevallen.
Timmer is gewoon een goede keeper , maar ja hij heeft in een ver verleden bij Ajax 'gespeeld'.
![]()
Wees eens wat duidelijker dan, je hebt het over de laatste tijd, ik denk niet dat er afgelopen seizoen van ze verlangd werd dat ze om de titel zouden strijden, maar Europees voetbal moet Feyenoord in mijn ogen altijd halen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
In 1 keer van beginnende subtopper opeens een serieuze kampioenskandidaat zijn. Kijk, er zijn/komen nu ervaren, goede spelers bij, maar ik waak in ieder geval bij mezelf voor optimisme.
Heb geen reet met zn afkomst te maken maar met de fouten die die gemaakt heeft!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Timmer is juist een van de redenen dat het negatieve doelsaldo nog negatiever is uitgevallen.
Timmer is gewoon een goede keeper , maar ja hij heeft in een ver verleden bij Ajax 'gespeeld'.
![]()
Ekramy en Dudek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:03 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ekramy een kans geven ? of toch een andere keeper halen ?
In wat? Kansloos langs het lijntje rennen..............quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:16 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Vergeet Kolkka niet! Die heeft ook ervaring.
Hij heeft het Castelen toch bijgebracht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In wat? Kansloos langs het lijntje rennen..............
Verstoppertje spelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
In wat? Kansloos langs het lijntje rennen..............
Eind vorig seizoen was Feyenoord nog een veredelde subtopper, nu is zowat opeens een serieuze titelkandidaat met de huidige aankopen en mocht Makaay doorgaan. Dat kan je m.i. niet in 1 keer van ze verwachten. Duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:17 schreef Luni het volgende:
[..]
Wees eens wat duidelijker dan, je hebt het over de laatste tijd, ik denk niet dat er afgelopen seizoen van ze verlangd werd dat ze om de titel zouden strijden, maar Europees voetbal moet Feyenoord in mijn ogen altijd halen.
Verwachtingen voor komend seizoen kan je eigenlijk pas sinds vandaag een beetje krijgen, want het team begint nu vorm te krijgen. Mits Makaay erbij komt mag je wel verlangen dat ze om de titel mee zullen spelen gezien de ervaring die ze binnen hebben gehaald
Als Makaay hier nog bij komt, is het normaal dat we minimaal om de titel meedoen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Eind vorig seizoen was Feyenoord nog een veredelde subtopper, nu is zowat opeens een serieuze titelkandidaat met de huidige aankopen en mocht Makaay doorgaan. Dat kan je m.i. niet in 1 keer van ze verwachten. Duidelijker kan ik het niet maken.
Meeste problemen lagen op het middenveld. Omdat we daar overlopen werden stond de verdediging inclusief keeper onder (constante) druk. Vandaar de vele tegendoelpunten. Hoop dat het veranderd met van Bronckhorst op het middenveld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:19 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Heb geen reet met zn afkomst te maken maar met de fouten die die gemaakt heeft!!!
Die uitspraak geeft idd in 1 zin weer waarom Koeman een absolute prutser is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Daar staat Koeman dan met z'n quote op Vi.nl boven de kop 'Gio: Juiste moment voor terugkeer bij Feyenoord.' met zijn uitspraak 'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'![]()
Vuile tering pessimist, met zo'n instelling blijf je natuurlijk geestelijk achtergesteld![]()
Inderdaad, op papier was de verdediging echt niet zo slecht. Niet zo slecht dat je 66 tegendoelpunten zou moeten krijgen iig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Meeste problemen lagen op het middenveld. Omdat we daar overlopen werden stond de verdediging inclusief keeper onder (constante) druk. Vandaar de vele tegendoelpunten. Hoop dat het veranderd met van Bronckhorst op het middenveld.
Inderdaad. Vooral die wedstrijd tegen ADO (die ik hier al meerdere malen heb aangehaald). Lacherig zeggen dat er kennelijk niet meer in zit dan 3-3 tegen de nummer laatst. Kan er nog kwaad om worden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:36 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Die uitspraak geeft idd in 1 zin in waarom Koeman een absolute prutser is.
Toen kon ik hem wel wurgen idd...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral die wedstrijd tegen ADO (die ik hier al meerdere malen heb aangehaald). Lacherig zeggen dat er kennelijk niet meer in zit dan 3-3 tegen de nummer laatst. Kan er nog kwaad om worden.
maar had ie het toen niet gewoon over z'n eigen kwaliteiten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral die wedstrijd tegen ADO (die ik hier al meerdere malen heb aangehaald). Lacherig zeggen dat er kennelijk niet meer in zit dan 3-3 tegen de nummer laatst. Kan er nog kwaad om worden.
De verdediging was natuurlijk ook niet optimaal.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Meeste problemen lagen op het middenveld. Omdat we daar overlopen werden stond de verdediging inclusief keeper onder (constante) druk. Vandaar de vele tegendoelpunten. Hoop dat het veranderd met van Bronckhorst op het middenveld.
De verdediging had ik vooraf ingeschat als één van de minst problematische linies eigenlijk. Denk ook dat het kwam door wat Happel zegt. Daarnaast draaide het hele elftal ondermaats, dus ook de verdediging. Alleen het middenveld wordt minder hard afgerekend op fouten dan de verdediging.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
De verdediging was natuurlijk ook niet optimaal.
feyenoord was vorig seizoen gewoon een kaartenhuis met in alle linies zwakke schakels.
Wat een TVPquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:50 schreef Happel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doen we toch ff streepje er doorquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef patrickt37 het volgende:
De komst van Makaay is toch echt nog niet zo zeker als vele hier doen geloven.
Bayern München wil veel geld zien voor Makaay
Gepubliceerd op 27-06-07 om 20:23 door Dennis Smedts
Bayern München-aanvaller Roy Makaay wil de club verlaten na de komst van Miroslav Klose van Werder Bremen. Der Rekordmeister trok eerder al Luca Toni aan, waardoor Makaay niet meer op veel speeltijd hoeft te rekenen. De Nederlandse spits heeft daarom aan de clubleiding laten weten dat hij wil vertrekken.
'Er zijn veel biedingen gedaan op Roy Makaay', verklaarde Bayern-voorzitter Karl-Heinz Rummenigge aan Eurosport. 'We hebben veel geld betaald om hem hier te krijgen, dus er moet nu ook veel betaald worden voor hem.'
Werder Bremen had graag of Roy Makaay of Lukas Podolski gehad in ruil voor Klose, maar beide aanvallers wilden geen deel uitmaken van de deal. 'De Podolski-deal ging niet door', aldus directeur Klaus Allofs. 'We hebben ook gevraagd naar Makaay, maar de speler gaf aan Bayern alleen te willen verlaten voor Nederland of Spanje.'
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef patrickt37 het volgende:
quote:
Toen was ie potdomme 4 jaar jonger en op z'n top, stelletje piemels daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:24 schreef patrickt37 het volgende:
'We hebben veel geld betaald om hem hier te krijgen, dus er moet nu ook veel betaald worden voor hem.'
Tuurlijk zijn ze niet allemaal Timmers schuld maar heb toch paar fouten van hem gezien die ik niet gewend ben van een Keeper in Feyenoord 1quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit bericht doet toch nog steeds vermoeden dat ze met Koevermans bezig zijn... Ondanks dat AZ zegt m niet te willen verkopen.quote:Hofland is vijfde aanwinst in De Kuip
Kevin Hofland is na Giovanni van Bronckhorst, Tim de Cler, Andwelé Slory en Luigi Bruins de vijfde aanwinst van Feyenoord voor het nieuwe seizoen.
Feyenoord en VfL Wolfsburg hebben overstemming bereikt over de overgang van Hofland naar Rotterdam. De verdediger had nog een contract tot 2008 bij de Duitse club. Hofland had zelf al enige tijd een akkoord met Feyenoord. De zevenvoudig international tekent een contract voor drie seizoenen.
Vanmiddag wordt hij medisch gekeurd en donderdag is de presentatie van de speler die in het verleden uit kwam voor PSV en Fortuna Sittard. Na Hofland hoopt Feyenoord ook Roy Makaay en Danny Koevermans binnenkort vast te leggen. De onderhandelingen met AZ over een eventuele overgang van Koevermans zitten echter muurvast.
Nou nou... Ajax staat er vooralsnog beter voor dan ons hoor. Wij hebben geen spits, zij een hele goede.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:38 schreef TJDoornbos het volgende:
streepje door ajax titelkansen ook maar meteen zetten hahaha
Sowieso al een beter "elftal"...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:40 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Nou nou... Ajax staat er vooralsnog beter voor dan ons hoor. Wij hebben geen spits, zij een hele goede.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Laatste uur voor het sluiten van de transfermarkt : Huntelaar, Babel en Sneijder zijn op het allerlaatste moment vertrokken en opeens, 1 uurtje voor het sluiten van de transfermarkt een groot exclusief bericht op vi.nl : Ajax haalt Charisteas terug naar de ArenA.![]()
Wat wordt Bosz kaalquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:50 schreef venomsnake het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=s2JEOkByy4E
Ja hoor lekker boeiendquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef evert het volgende:
Rectificatie: Feyenoord-financiers
VoetbalPrimeur.nl betreurt het vandaag geplaatste bericht rondom de anonieme investeerder die vijftig miljoen beschikbaar zou stellen voor investeringen.
Dit bericht is onjuist en de bronnen van dit bericht zijn helaas onbetrouwbaar gebleken. Namens de redactie bieden wij alle betrokkenen binnen Feyenoord onze oprechte excuses aan en beloven alles in het werk te stellen voortaan louter betrouwbare info te brengen.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:11 schreef evert het volgende:
Rectificatie: Feyenoord-financiers
VoetbalPrimeur.nl betreurt het vandaag geplaatste bericht rondom de anonieme investeerder die vijftig miljoen beschikbaar zou stellen voor investeringen.
Dit bericht is onjuist en de bronnen van dit bericht zijn helaas onbetrouwbaar gebleken. Namens de redactie bieden wij alle betrokkenen binnen Feyenoord onze oprechte excuses aan en beloven alles in het werk te stellen voortaan louter betrouwbare info te brengen.
Die google-ads eronderquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:13 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja hoor lekker boeiendVoetbal primeur
![]()
quote:Fan van PSV?
Dan vind je deze Ringtone ook leuk! Meld je aan & download 'm gratis.
nl.celldorado.com
PSV Eindhoven Beltoon
Gratis PSV Eindhoven Beltoon 100% Gratis Beltonen - Download nu
RingtonesGateway.com/PSVEindhoven
100% PSV Beltonen
Zin in Gratis PSV Beltonen? Volledig Gratis - Voor alle GSMs
all-free-ringtone.com/psv
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Sjtommiej het volgende:
En toch? Hoe komt Feyenoord ineens aan al dat geld?
Drugs geld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Sjtommiej het volgende:
Jorien had stiekem een spaarpotje gemaakt de afgelopen 15 jaar, en deze heeft Bosz gevonden in z'n bureaulaatjequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Sjtommiej het volgende:
K heb mn spaarpot omgekeerd en ben voor 55% eigenaar van Gio en Kevinquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Sjtommiej het volgende:
Zulke domme aankopen laten we wel aan Koeman en Bosz over.quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Laatste uur voor het sluiten van de transfermarkt : Huntelaar, Babel en Sneijder zijn op het allerlaatste moment vertrokken en opeens, 1 uurtje voor het sluiten van de transfermarkt een groot exclusief bericht op vi.nl : Ajax haalt Charisteas terug naar de ArenA.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Jorien had stiekem een spaarpotje gemaakt de afgelopen 15 jaar, en deze heeft Bosz gevonden in z'n bureaulaatje
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Bayern rond met Feyenoord volgens radio 1
Dat dus zo dan..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Inderdaad. Mensen die denken dat 'havenbaronnen' nette zakenmannen zijn...quote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef patrickt37 het volgende:
Zodadelijk meer transfernieuws bij het sportjournaal omtrend Feyenoord (Ned3)
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Kolere!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Het word een leuke klassieker dit jaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Wij zijn zo zielig...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Het word een leuke klassieker dit jaar.
Ik gun Feyenoord toch wel een goed team want het is wel zielig om elk jaar met 5-0 te winnen.
Grapje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Malibu-06 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |