Van die belastingcenten word mijn baantje betaaldquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Kutsmoes? Staatsdebieltje? ik ben hier niet het staatsdebieltje want ik hoef geen belasting te betaling over het geld wat ik van UWV vang elke maand. Jij daarentegen betaald wel van je zuurverdiende centen belasting. Wie is hier nu het staatsdebieltje?![]()

Ik zuig jou niet uit want effectief kost ik jou misschien 0,001 cent per jaar dus ga zelf dan ook niet hullie lopen doen. En als je het toch over uitzuigers hebt... ga eens langs bij de gemiddelde moskee in Rotterdam en trek daar je grote waffel open. Nerd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je bent een parasiet want je zuigt ons uit!
Discussie is afgelopen!

Gooi je hem over de rand, tyf ik 'em in de grachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tyf op, je komt echt niet bij mij op het vak hoor

Nu kom ik juistquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
tyf op, je komt echt niet bij mij op het vak hoor

Vriend het gaat me niet om die 0,001 cent per jaar maar omt principe en ja ook tegen dat soort tuig zeg ik dat ze moeten werken. Maar ff voor de goeie orde waar ik werk is het 50% nederlanders en 50% allochtoon dus wat is je probleem?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik zuig jou niet uit want effectief kost ik jou misschien 0,001 cent per jaar dus ga ik zelf dan ook niet hullie lopen doen. En als je het toch over uitzuigers hebt... ga eens langs bij de gemiddelde moskee in Rotterdam en trek daar je grote waffel open. Nerd.

Lekker voor je! Hoe meer gloryhunters hoe beter! Kan die pauperclub uit r'dam zuid eindelijk meedraaien in de top 5 iets wat ze vorig jaar niet lukte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:59 schreef mister_popcorn het volgende:
ja ik was al bang voor allemaal gloryhunters nou... types zoals pony pak. Lamme teringlul.

Jij komt er wel in de maatschappij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:54 schreef pony_pak het volgende:
Kutsmoes? Staatsdebieltje? ik ben hier niet het staatsdebieltje want ik hoef geen belasting te betaling over het geld wat ik van UWV vang elke maand. Jij daarentegen betaald wel van je zuurverdiende centen belasting. Wie is hier nu het staatsdebieltje?![]()

Mag die rukker niet gewoon in de maas gedonderd worden!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:02 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Lekker voor je! Hoe meer gloryhunters hoe beter! Kan die pauperclub uit r'dam zuid eindelijk meedraaien in de top 5 iets wat ze vorig jaar niet lukte.
Sparta![]()

Je gaat me niet zeggen dat je in R'dam woont want dan vraag ik me af welke pluspunten jij hebt om hier te mogen wonen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:04 schreef pony_pak het volgende:
De enige reden dat ik nog naar feyenoord ga is omdat het lekker dicht bij huis ligt.

Ik ben blank en dat maakt alle andere plusplunten overbodigquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je gaat me niet zeggen dat je in R'dam woont want dan vraag ik me af welke pluspunten jij hebt om hier te mogen wonen!!

Je woont hieronder?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:04 schreef pony_pak het volgende:
De enige reden dat ik nog naar feyenoord ga is omdat het lekker dicht bij huis ligt.

Mongooltjequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:07 schreef pony_pak het volgende:
[..]
Ik ben blank en dat maakt alle andere plusplunten overbodig![]()
Die mag je ook in je zak stoppen.

Reden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:13 schreef Siemerink het volgende:
Kan een moderator dat ventje uitgummen in dit topic en definitief verwijderen?

omdat jij een stinkjood bent die loopt te trollenquote:

Van Marwijk heeft een hele grote rol gespeeld in al deze transfers. Bosz is niet de primaire reden. Daarnaast zijn we niet eerdere transfers vergeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:10 schreef Sloggi het volgende:
Bosz lijkt nu toch niet zo'n prutser te zijn als velen dachten...

quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:27 schreef Kadoc het volgende:
Van Marwijk heeft een hele grote rol gespeeld in al deze transfers. Bosz is niet de primaire reden. Daarnaast zijn we niet eerdere transfers vergeten.
Gio is natuurlijk wel weer een trekpleister voor andere spelers om naar Feyenoord te komen.quote:...... Gio deelde ons wel mee dat hij een aantal spelers heeft gebeld en hoopt dat ze ook bij Feyenoord komen. Vandaag kwamen in ieder geval de seizoenkaartaanvragen erg snel binnen bij de Feyenoord Klantenservice .

1. Omdat je aangesproken voeltquote:

Staat beter dan Gio.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Gewoon met "Van Bronckhorst" achterop!

Zou Makaay echt gezegd hebben dat hij alleen komt als Van Bronckhorst ook zou komen? Ik blijf het raar vinden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:28 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
[..]
Gio is natuurlijk wel weer een trekpleister voor andere spelers om naar Feyenoord te komen.

Vast niet zo letterlijk, maar iets als: Meer versterkingen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Zou Makaay echt gezegd hebben dat hij alleen komt als Van Bronckhorst ook zou komen? Ik blijf het raar vinden.

met als voorbeeld van bronckhorst..quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Vast niet zo letterlijk, maar iets als: Meer versterkingen?

Gefeliciteerd. Nu gewoon normaal posten en niet het topic verzieken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef pony_pak het volgende:
Ok ok ok. Ik zal me normaal gedragen. Dat van die uitkering was niet waar ik had gewoon ff zin om iemand op de kast te jagen. Kan toch?

Tuurlijk, maar voor je eigen continuïteit binnen dit topic, had je een betere binnenkomer kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef pony_pak het volgende:
Ok ok ok. Ik zal me normaal gedragen. Dat van die uitkering was niet waar ik had gewoon ff zin om iemand op de kast te jagen. Kan toch?

Zal ik doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu gewoon normaal posten en niet het topic verzieken.
Kusjes,
Piet-Hein Donner.

Uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
. Zijn zoveel mensen in De Kuip met een uitkering

Kan jij geen spaans met je spaanse vlag.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef jojomen4 het volgende:
tvp

Castelen vertrekt, dus daar kunnen Buijs of Hofs spelen. De drie doorgestreepte kunnen/mogen wieberen. Al heb ik liever dat Derijck blijft als vervanger van Giovanni. De schuingedrukte spelers kunnen het best bij jong Feijenoord spelen en meetrainen met de selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
Opstelling van het AD:
-----------Timmer-----------
Lucius-Vlaar-Hofland-De Cler
--------------Gio------------
Castelen-------------Drenthe
-----------dGuzman-------
-------'Makaay'--Slory----
Wisselspelers: Bruins, Buijs, Charisteas, Collen, Derijck, Ekramy, Greene, Hofs, Huysegems, Lensky, Tiendalli, Wijnaldum.
Lijkt me wel een aardig team voor komend seizoen. Hoop dat ze Koevermans en Makaay nog binnen kunnen halen.
Maar een prijs? Tja, denk dat dat nog een lange moeilijke weg wordt voor Feyenoord.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |