is volgens mij niet bekendquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:18 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat is er met Allotey gebeurd?

Dat is niet helemaal de uitdrukking volgens mij...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
Steek die maar in jullie zakken.

Niet echt neequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal de uitdrukking volgens mij...![]()

quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.

Huillie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
lol... iedereen kotst me uit omdat ik nu pas een seizoenskaart ga kopen... Interesseert me helemaal niks... aangezien ik afgelopen jaar niet in zuid-holland woonde was het ook niet te doen om op neer te reizen... zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.

Er is een talentpool opgezet (de transferrechten van een aantal talenten zijn voor 25 % verkocht, met een inleg-drempel van 2 ton ofzo) die miljoenen heeft opgeleverd. Tevens schijnt er een geheimzinnige investeerder ook mee te doen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Longmen het volgende:
Maar nu wel iemand die nog even wil vertellen hoe het zit het het geld? Is er een club van 5 o.i.d.?

Omdat een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord de mooiste strijd is die er isquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat zijn onze Ajax-vrienden lief en positief over ons![]()

quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord de mooiste strijd is die er is![]()

En terecht.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
lol... iedereen kotst me uit omdat ik nu pas een seizoenskaart ga kopen
Mij wel.quote:Interesseert me helemaal niks
Ik reis al negen jaar elk weekend op en neer en ik woon ook niet in de provincie Zuid-Holland. Je laatste zin geeft aan dat je helemaal niks hebt te zoeken bij de club.quote:aangezien ik afgelopen jaar niet in zuid-holland woonde was het ook niet te doen om op neer te reizen... zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.
Stik er maar in inderdaad.quote:Steek die maar in jullie zakken.

Daar kan Gerard Cox andersom nog wat van leren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef Malibu-06 het volgende:
Wat zijn onze Ajax-vrienden lief en positief over ons![]()

quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omdat een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord de mooiste strijd is die er is![]()

lol, ik heb geen auto en ik heb een uitkering. Waarom denk je anders dat ik die-hard de gouden kooi volg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Mij wel.
[..]
Ik reis al negen jaar elk weekend op en neer en ik woon ook niet in de provincie Zuid-Holland. Je laatste zin geeft aan dat je helemaal niks hebt te zoeken bij de club.
[..]
Stik er maar in inderdaad.

quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
lol, ik heb geen auto en ik heb een uitkering. Waarom denk je anders dat ik die-hard de gouden kooi volg?
En ik heb wel degelijk iets te zoeken bij die club want ik had op m'n 9e al feyenoord behang en een feyenoord etui... en niet te vergeten de uberpro agenda in de brugklas![]()

zoek een baan dan joh, zit je nog met je luie flikker van mijn belastingcenten niets te doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef pony_pak het volgende:
[..]
lol, ik heb geen auto en ik heb een uitkering. Waarom denk je anders dat ik die-hard de gouden kooi volg?
quote:En ik heb wel degelijk iets te zoeken bij die club want ik had op m'n 9e al feyenoord behang en een feyenoord etui... en niet te vergeten de uberpro agenda in de brugklas![]()

Denk je dat ik er ook maar iets om geef dat ik jouw belastingcenten op maak? Trouwens, ik ben nog relatief jong dus ik heb nog genoeg jaren te gaan om de staatskas te spekkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:38 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
zoek een baan dan joh, zit je nog met je luie flikker van mijn belastingcenten niets te doen
[..]

We steken jouw in een zak en versturen je naar Alkmaar, daar horen Gloryhunters thuisquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:27 schreef pony_pak het volgende:
lol... iedereen kotst me uit omdat ik nu pas een seizoenskaart ga kopen... Interesseert me helemaal niks... aangezien ik afgelopen jaar niet in zuid-holland woonde was het ook niet te doen om op neer te reizen... zeker niet met dat b elftal wat feyenoord vorig jaar had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |