Tuurlijk, maar voor je eigen continuïteit binnen dit topic, had je een betere binnenkomer kunnen gebruiken!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:35 schreef pony_pak het volgende:
Ok ok ok. Ik zal me normaal gedragen. Dat van die uitkering was niet waar ik had gewoon ff zin om iemand op de kast te jagen. Kan toch?

Zal ik doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu gewoon normaal posten en niet het topic verzieken.
Kusjes,
Piet-Hein Donner.

Uiteraardquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
. Zijn zoveel mensen in De Kuip met een uitkering

Kan jij geen spaans met je spaanse vlag.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef jojomen4 het volgende:
tvp

Castelen vertrekt, dus daar kunnen Buijs of Hofs spelen. De drie doorgestreepte kunnen/mogen wieberen. Al heb ik liever dat Derijck blijft als vervanger van Giovanni. De schuingedrukte spelers kunnen het best bij jong Feijenoord spelen en meetrainen met de selectie.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:53 schreef H.M.Murdock het volgende:
Opstelling van het AD:
-----------Timmer-----------
Lucius-Vlaar-Hofland-De Cler
--------------Gio------------
Castelen-------------Drenthe
-----------dGuzman-------
-------'Makaay'--Slory----
Wisselspelers: Bruins, Buijs, Charisteas, Collen, Derijck, Ekramy, Greene, Hofs, Huysegems, Lensky, Tiendalli, Wijnaldum.
Lijkt me wel een aardig team voor komend seizoen. Hoop dat ze Koevermans en Makaay nog binnen kunnen halen.
Maar een prijs? Tja, denk dat dat nog een lange moeilijke weg wordt voor Feyenoord.

quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Castelen vertrekt, dus daar kunnen Buijs of Hofs spelen. De drie doorgestreepte kunnen/mogen wieberen. Al heb ik liever dat Derijck blijft als vervanger van Giovanni. De schuingedrukte spelers kunnen het best bij jong Feijenoord spelen en meetrainen met de selectie.

Zou erg zonde zijn. Die jongen is nog niet klaar voor zo'n grote stap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:00 schreef jojomen4 het volgende:
Ja, die heb ik al gelezen, er staat dat Real Drenthe heel goed vind en dat ze hem willen aantrekken. Ik moet zeggen dat er vaker, veel vaker zulke artikels te lezen zijn en vaak gaat het echt helemaal nergens om. Wat me hier verbaasd is de schrijver, de heer Roncero die hoofd-Real Madrid is bij de krant AS en die eigenlijk altijd nieuwtjes post die later vaak ook waar blijken te zijn.
Dus, ff afwachten.

quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zou erg zonde zijn. Die jongen is nog niet klaar voor zo'n grote stap.![]()

Doe Vincken er ook bij. Of Naar NEC Mario Been kan goed met die jonkies overweg meestalquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef Kadoc het volgende:
Lensky en Wijnaldum verhuren aan Excelsior.

Wie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef mcyodogg het volgende:
Hoelang is Greene er nog uit?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |