quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:56 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nee dat hebben we net gezien, hoe Huub en Lieke afdropen
HIJ GOOIDE EEN STOEL NAAR HET WEERLOZE HOOFD VAN DENNIS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
Huub word beschermt, schande![]()
![]()
KUT FLENS!!!!!!!!!!!!!!!![]()
DAN MOET DENNIS VOORTAAN MAAR EEN HELMPJE DRAGEN!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HIJ GOOIDE EEN STOEL NAAR HET WEERLOZE HOOFD VAN DENNIS.
HOEZO WEET HUUB WAAR ZIJN GRENZEN LIGGEN.
DAT ALCOHOLISCHE TELEFOONVERKOPERTJE IS ZIEK![]()
![]()
![]()
'Peter6000'quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij ziet dingen die niet gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt een slaande beweging naar Dennis.
Dat mannetje is echt ziek.
Eric..... fietsketting......... Dennis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis heeft in iedergeval wat moeite met sexualiteit ( ho of he maakt me niks uit) , maar al zn opgekropte verlangen komt er nu vrij frustie uit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had ook sterk het idee dat Huub het moest ontgelden dat Dennis zich geen raad wist met de groupies.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis heeft in iedergeval wat moeite met sexualiteit ( ho of he maakt me niks uit) , maar al zn opgekropte verlangen komt er nu vrij frustie uit.
Ik mag hopen dat het zo is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Huub heeft fiat gekregen van achteren.....sla hem maar de kanker.....![]()
inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Heel opvallend. Huub komt terug en gaat keihard verder
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Gigageil het volgende:
ah, toneelspel, dan kan ik rustig gaan slapenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef Kinga het volgende:
Hij moet blijkbaar Dennis uitlokken, hij zegt nog: "je weet toch waar ik net vandaan kom"
hoi gerdlanquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef gerdlan het volgende:
hoi allemaal ik ben nieuw!!!
Truste lieve Peterquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word zo moe van Lieke.
ja ik heb dat idee ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook sterk het idee dat Huub het moest ontgelden dat Dennis zich geen raad wist met de groupies.
Inderdaad. Bij dit soort dingen vind ik haar echt zo irritant dat ik stop te kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:05 schreef BarryK het volgende:
Laat Amanda dr niet zo doorheen gilllen plz
Peter, je bent een toffe poster... maar soms....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt een slaande beweging naar Dennis.
Dat mannetje is echt ziek.
Moderne variant van toneelhaak ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:05 schreef avonne het volgende:
[..]
ah, toneelspel, dan kan ik rustig gaan slapen
![]()
Dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Lieke heeft waarschijnlijk een Amanda of 1,5 in haar bolletje zitten. Vooropgesteld dat Amanda 80 haalt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:05 schreef Kinga het volgende:
Amanda die zegt dat Lieke een IQ van 0 heeft
Weerzinwekkende post, net zo dom als Amanda.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:06 schreef Peter6000 het volgende:
Weerzinwekkende opmerking van Huub.
Dennis uitlokken te zeggen dat Amanda 'niet zo slim is'.
Ja echt.. dat is Amanda. En die is zó dom dat geen enkele terug-opmerking haar raakt. Ze begrijpt ze gewoon niet. Zo'n meisje zou je gewoon aanbieden voor euthanasie. De wereld zou zo veel beter af zijn zonder dat zielig hoopje mens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:05 schreef Kinga het volgende:
Amanda die zegt dat Lieke een IQ van 0 heeft
EQ en IQ 0, krijg je dat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:07 schreef Kinga het volgende:
Amanda is echt triest.
Hahahahahahahahaahahaha.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja echt.. dat is Amanda. En die is zó dom dat geen enkele terug-opmerking haar raakt. Ze begrijpt ze gewoon niet. Zo'n meisje zou je gewoon aanbieden voor euthanasie. De wereld zou zo veel beter af zijn zonder dat zielig hoopje mens.
Voor mij absoluut een reden om de streams op mute te hebben.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef Donnie29 het volgende:
Amanda moet er ook uit, hoppa toneelhaak, populair is ze niet, dus opzouten ermee.
Amanda is echt by far de ergste persoon die ik ook heb mogen aanschouwen. Onvoorstelbaar triest stukje mens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:07 schreef Kinga het volgende:
Amanda is echt triest.
Dapper, BAN wordt door FEBO gesteund.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
Dapper van Amanda, dat ze toch partij voor Dennis kiest.
En tegen Lieke.
Heeel dapper, ze heeft maar 4 mensen achter haar staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef Peter6000 het volgende:
Dapper van Amanda, dat ze toch partij voor Dennis kiest.
En tegen Lieke.
Heul nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel mensen trekken hier eigenlijk een uitkering dat ze om om 2 uur 's nachts nog streams zitten te kijken van dgk?
Ik denk veul.
Schijtirritant...quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef Prospera het volgende:
Amanda loopt ook weer te schreeuwen en neemt de hele situatie aan het overschreeuwen.
![]()
We zijn allemaal kanslozen enzo..quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel mensen trekken hier eigenlijk een uitkering dat ze om om 2 uur 's nachts nog streams zitten te kijken van dgk?
Ik denk veul.
Ik kan me daar zo over verbazen, dat iemand zo dom is. Ik moet trouwens zo lachen om Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja echt.. dat is Amanda. En die is zó dom dat geen enkele terug-opmerking haar raakt. Ze begrijpt ze gewoon niet. Zo'n meisje zou je gewoon aanbieden voor euthanasie. De wereld zou zo veel beter af zijn zonder dat zielig hoopje mens.
Nee, ze zegt Alfehoer, want ze weet niet wat een Alphen isquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef Soho het volgende:
Amanda heeft een nieuw woordje geleerd. Alphenhoer.
Realitycheck: Amanda is beledigd. Daarom reageert ze zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef gerdlan het volgende:
En Amanda moet maar lekker de krampen krijgen en achter de penose aan gaan
Natasia trekt dit terecht nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Opvallend is dat Natasia er alweer gewoon doorheen slaapt...
Amanda is niet slim genoeg om door te hebben dat ze zielig is. Is dat eigenlijk zielig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Realitycheck: Amanda is beledigd. Daarom reageert ze zo.
Amanda is niet zielig.
Amanda is een toppertje.
cheap white trashquote:
Lieve schat, morgen om 7.00uur sta ik op om mijn eigen centjes te verdienen hoor, niet iedereen is zonder ballen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk veul.
Dat heb je wel hoor, jij bent ook heel goed met woorden en scheld nooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik wou dat ik een beetje van de kracht van Lieke had. Echt niets raakt haar.
Die telt echt de dagen af, die ruzies boeien haar niet meer denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Opvallend is dat Natasia er alweer gewoon doorheen slaapt...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda is niet zielig.
Amanda is een toppertje.
De grootste genade van God is dat domme mensen niet door hebben hoe dom ze zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is niet slim genoeg om door te hebben dat ze zielig is. Is dat eigenlijk zielig?
Alleen voor onsquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is niet slim genoeg om door te hebben dat ze zielig is. Is dat eigenlijk zielig?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef rene90 het volgende:
oke ik gaat er vandoor...alleen maar nutteloos geschreeuw nu zal vast
weinig actie meer komen,
![]()
Is ze al aan het dreigen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef burtbeej het volgende:
Ho Rogier is gevaarlijk
Dan moet je het geluid wat harder zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het jammer dat ik , als amanda fan , haar niet kan verstaan
Zit aan tafel te kijken en te lachen om wat hij in gang heeft gezet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef F04 het volgende:
Waar is Dennis?
Haha, dit maakte me toch echt hardop aan het lachenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef Peter6000 het volgende:
Huub probeert Amanda te kwetsen door opmerkingen te gaan maken over Rogier.
Amanda pareert het dapper.
Iedere discussie met Amanda werkt alleen op niveau 0. Alles wat hoger is begrijpt ze niet met die volkomen lege kop van haar. Ze wordt massaal uitgekotst, maar dat geeft niet. Dat boeit Amanda nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef Ballistixx het volgende:
dit is echt een disussie met 0 niveau![]()
Dat was de vriend van Amanda toen ze de kooi in ging.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef BarryK het volgende:
Wie is Rogier?
Daar had Amanda iets mee toen ze in de kooi kwam. Na een week oid wilde Rogier een break. Amanda is Amanda en wist niet wat een break was. Daarom lag ze binnen 2 dagen te sexen met Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:12 schreef BarryK het volgende:
Wie is Rogier?
Massaal uitgekotst is zwaar overdreven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iedere discussie met Amanda werkt alleen op niveau 0. Alles wat hoger is begrijpt ze niet met die volkomen lege kop van haar. Ze wordt massaal uitgekotst, maar dat geeft niet. Dat boeit Amanda niet
De popo wel eens bekeken?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:15 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Massaal uitgekotst is zwaar overdreven.
Zo'n 20 Fokusers en zo'n 30 VOL-users misschien.
Vraag jezelf af: hoe representatief zijn de postings hier?
dat was echt schattig.........aandoenlijk bijna! ze zijn sterk samen, of je het leuk vindt of niet!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:13 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Schatje, ik hou van je, tietloos en al"
Lieke: "Ik hou ook van jou, kleine kut kabouter"
Heb je de uitslagen van de polls niet meegekregen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:15 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Massaal uitgekotst is zwaar overdreven.
Zo'n 20 Fokusers en zo'n 30 VOL-users misschien.
Vraag jezelf af: hoe representatief zijn de postings hier?
Een maffia hoer ofzo. Dat vroeg jaap tijdens het geschreeuwquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:14 schreef Prospera het volgende:
Wat is een penose hoer; een hoer die achter pikken aanloopt![]()
Goeie vraagquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Ik denk veul.
huh? waar is ie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:15 schreef burtbeej het volgende:
Brian gaat een black-out krijgen, oeioeioei, lalalala, kutaap ~!
Die spoort ook niet he. Iedereen mag de hele dag kuthoer en weet ik wat tegen Lieke doen, en dan is het raar als Huub pissig wordt. Maar 1 woord over 'Mannie' en hij is para?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:15 schreef burtbeej het volgende:
Brian gaat een black-out krijgen, oeioeioei, lalalala, kutaap ~!
omdat het waar is, raakt het haar - natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is een penosahoer en waarom raakt het Amanda zo erg?
LOL... Ben jij die ene nog die dat vindt. Amanda moet echt uit haar lijden worden verlost. Dat is beter voor haar. De wereld is beter af zonder zo'n zwaar gestoord kind.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Amanda is niet zielig.
Amanda is een toppertje.
Penose als in Amsterdamse onderwereld.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Penoze -hoer = hoertje van een amsterdamse crimineelquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Penoze='onderwereld'quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Gangsterliefje, gangsterbruid. Waarom het haar raakt weet ik niet... misschien omdat ze altijd agressieve kerels heeft gehad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Vergeet Robert niet he!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Ben jij die ene nog die dat vindt. Amanda moet echt uit haar lijden worden verlost. Dat is beter voor haar. De wereld is beter af zonder zo'n zwaar gestoord kind.
Het zijn sms-peilingen, die alleen wat zeggen over de onderlinge verhoudingen qua populariteit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de uitslagen van de polls niet meegekregen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind dat er een nieuwe regel moet komen dat je niet op blote voeten mag lopen als je Dennis heetquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind wel dat er een nieuwe regel moet komen dat je niet op blote voeten mag gaan staan.
En helmpjes, ivm rondvliegende stoelen en appels.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind wel dat er een nieuwe regel moet komen dat je niet op blote voeten mag gaan staan.
Ja dan loopt 'ie te gillen als een geile kyote... van genot..quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Die spoort ook niet he. Iedereen mag de hele dag kuthoer en weet ik wat tegen Lieke doen, en dan is het raar als Huub pissig wordt. Maar 1 woord over 'Mannie' en hij is para?
Klopt ook. Ik heb verder geen leven. Zonder DGK was ik echt hopeloos verloren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:11 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
pjotr6000 iig. Ik verdenk jou er ook wel van![]()
I smell oncontroleerbare woedeuitbarstingenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian is bang van zichzelf. Tegen Amanda zegt hij : "Je weet wat ik vanmiddag vertelde over die stuiptrekkingen. Hou je mond, maar je weet het"
Brian zegt dat hij een back-out voelt aankomen. Meteen bericht op de plasma. Hij moet naar 'achter'quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
I smell oncontroleerbare woedeuitbarstingen![]()
Luitjes, nu weet ik het: Niet Joran van der Sloot heeft Nathalie Holloway vermoord, maar onze eigen Brainless-Bokito!quote:Brain: ik heb eerder in m'n leven black-outs gehad.....
Ik denk dat Brian zwaar overspannen is... Hij staat al weken op een automatische piloot....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef Prospera het volgende:
Brian is de gast die te ver is maar die niemand een mallemoer begrijpt
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20070626/ScreenShot102.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, hij werd 'preventief' naar achter geroepen ......quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:21 schreef Anderkeertje het volgende:
wat zegt Brian nu? Manny kan jij op bed liggen dan?
ff pilletje halen voor de nachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
para moet naar achteren
Pilletje erin schuiven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
para moet naar achteren
Hij krijgt nu achter een flinke dosis pammetjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
I smell oncontroleerbare woedeuitbarstingen![]()
Zou wel eens een complete spuit kunnen worden ..... Hij is echt op tiltquote:
Dat was allang bekend! Hij had een schilderij van Bonaire een tijdje terug..daar stond een kruisje op..daar ligt ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef paraquat het volgende:
[..]
Luitjes, nu weet ik het: Niet Joran van der Sloot heeft Nathalie Holloway vermoord, maar onze eigen Brainless-Bokito!
![]()
Eerder zaadvragende ogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
De bekende dwarse 'ik ben slachtoffer en ik pik het niet' blik
[afbeelding]
Omdat hij bang is voor een tegenstander met gebroken vingers?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef burtbeej het volgende:
Maar nu snap ik alleen niet waarom Dennis niet wil kickboxen?
Omdat hij niks durft....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef burtbeej het volgende:
WOEFFERDEWAFWAFFERDEWOEFWAFWAFGRRRRRROMMMMMMWAFquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar gaan we weer
[afbeelding]
Dennis kan dat óók niet! Dennis kan niets, hij kan alleen maar praten over dingen die hij mogelijkerwijze ooit zou kunnen, in zijn dromen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef burtbeej het volgende:
Ik hoop het zooooquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:28 schreef webextreme.nl het volgende:
oke dan! dennis kan z'n spullen inpakken
Dennis bezorgt zichelf een vaste plaats in de kooi. Dit is wat ze willen. Brian wordt overbodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:15 schreef gerdlan het volgende:
We moeten met zn allen die streamers opzeggen,wat een zak is die Dennis zeg.
Wtf....... Dennis is Brian!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dennis kan dat óók niet! Dennis kan niets, hij kan alleen maar praten over dingen die hij mogelijkerwijze ooit zou kunnen, in zijn dromen.
Kan die Dennis niet gewoon naar huis?![]()
Denk het niet....die Dennis is een gevaar voor zichzelf zelfsquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Dennis bezorgt zich wel een vaste plek in de kooi zo. Streamers ergeren zich aan hem en hij tart Huub. Gegarandeert dat hij in DGK blijft.
Zou jij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef Donnie29 het volgende:
Goede zet van de redactie, echt door Dennis gaat het niveau in de villa echt omhoog. Volgens mij kunnen ze gewoon geen normale mensen meer vinden die zich hiervoor willen lenen.
Ik ook, en verder alleen ruisquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef linda25 het volgende:
ik hoor keihard geschreeuw
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef BarryK het volgende:
Woow kwam dat geschreeuw van de buren?..
Grote wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Que??? Niet juist. Lieke doet het perfect!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:24 schreef F04 het volgende:
Lieke rot op!
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Er wordt buiten gevochten, geloof ik!
Dat was vanaf het begin al bekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote voorbeeld zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Nah brain gaat tot mijn grootte spijt winnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis bezorgt zichelf een vaste plaats in de kooi. Dit is wat ze willen. Brian wordt overbodig.
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.
idd... dat is het jammerequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Dennis bezorgt zich wel een vaste plek in de kooi zo. Streamers ergeren zich aan hem en hij tart Huub. Gegarandeert dat hij in DGK blijft.
Nee, maar tussendoor doet hij wel mee aan het scanderen tegen Lieke en Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:32 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook vast niet zo gek blij met zn hondje op dit moment.
Lijkt me verstandiger om over de streams te posten ipv over de streamers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote voorbeeld zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Vraag me af of dit gaat goedkomen. Ik ben een beetje bang dat we geen fatsoenlijke streams meer gaan krijgen op deze manier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |