Realitycheck: Amanda is beledigd. Daarom reageert ze zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja echt.. dat is Amanda. En die is zó dom dat geen enkele terug-opmerking haar raakt. Ze begrijpt ze gewoon niet. Zo'n meisje zou je gewoon aanbieden voor euthanasie. De wereld zou zo veel beter af zijn zonder dat zielig hoopje mens.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef gerdlan het volgende:
En Amanda moet maar lekker de krampen krijgen en achter de penose aan gaan
Natasia trekt dit terecht nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Opvallend is dat Natasia er alweer gewoon doorheen slaapt...
Amanda is niet slim genoeg om door te hebben dat ze zielig is. Is dat eigenlijk zielig?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Realitycheck: Amanda is beledigd. Daarom reageert ze zo.
Amanda is niet zielig.
Amanda is een toppertje.
cheap white trashquote:
Lieve schat, morgen om 7.00uur sta ik op om mijn eigen centjes te verdienen hoor, niet iedereen is zonder ballen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel mensen trekken hier eigenlijk een uitkering dat ze om om 2 uur 's nachts nog streams zitten te kijken van dgk?
Ik denk veul.
Dat heb je wel hoor, jij bent ook heel goed met woorden en scheld nooitquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik wou dat ik een beetje van de kracht van Lieke had. Echt niets raakt haar.
Die telt echt de dagen af, die ruzies boeien haar niet meer denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef Kaleddis het volgende:
Opvallend is dat Natasia er alweer gewoon doorheen slaapt...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:10 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Realitycheck: Amanda is beledigd. Daarom reageert ze zo.
Amanda is niet zielig.
Amanda is een toppertje.
De grootste genade van God is dat domme mensen niet door hebben hoe dom ze zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is niet slim genoeg om door te hebben dat ze zielig is. Is dat eigenlijk zielig?
Alleen voor onsquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is niet slim genoeg om door te hebben dat ze zielig is. Is dat eigenlijk zielig?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:09 schreef rene90 het volgende:
oke ik gaat er vandoor...alleen maar nutteloos geschreeuw nu zal vast
weinig actie meer komen,
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |