Ja, hij werd 'preventief' naar achter geroepen ......quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:21 schreef Anderkeertje het volgende:
wat zegt Brian nu? Manny kan jij op bed liggen dan?
ff pilletje halen voor de nachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
para moet naar achteren
Pilletje erin schuiven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef Prospera het volgende:
para moet naar achteren
Hij krijgt nu achter een flinke dosis pammetjesquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:20 schreef mootie het volgende:
[..]
I smell oncontroleerbare woedeuitbarstingen![]()
Zou wel eens een complete spuit kunnen worden ..... Hij is echt op tiltquote:
Dat was allang bekend! Hij had een schilderij van Bonaire een tijdje terug..daar stond een kruisje op..daar ligt ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:22 schreef paraquat het volgende:
[..]
Luitjes, nu weet ik het: Niet Joran van der Sloot heeft Nathalie Holloway vermoord, maar onze eigen Brainless-Bokito!
![]()
Eerder zaadvragende ogenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:21 schreef Disana het volgende:
De bekende dwarse 'ik ben slachtoffer en ik pik het niet' blik
[afbeelding]
Omdat hij bang is voor een tegenstander met gebroken vingers?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef burtbeej het volgende:
Maar nu snap ik alleen niet waarom Dennis niet wil kickboxen?
Omdat hij niks durft....quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef burtbeej het volgende:
WOEFFERDEWAFWAFFERDEWOEFWAFWAFGRRRRRROMMMMMMWAFquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar gaan we weer
[afbeelding]
Dennis kan dat óók niet! Dennis kan niets, hij kan alleen maar praten over dingen die hij mogelijkerwijze ooit zou kunnen, in zijn dromen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:26 schreef burtbeej het volgende:
Ik hoop het zooooquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:28 schreef webextreme.nl het volgende:
oke dan! dennis kan z'n spullen inpakken
Dennis bezorgt zichelf een vaste plaats in de kooi. Dit is wat ze willen. Brian wordt overbodig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:15 schreef gerdlan het volgende:
We moeten met zn allen die streamers opzeggen,wat een zak is die Dennis zeg.
Wtf....... Dennis is Brian!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:28 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dennis kan dat óók niet! Dennis kan niets, hij kan alleen maar praten over dingen die hij mogelijkerwijze ooit zou kunnen, in zijn dromen.
Kan die Dennis niet gewoon naar huis?![]()
Denk het niet....die Dennis is een gevaar voor zichzelf zelfsquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Dennis bezorgt zich wel een vaste plek in de kooi zo. Streamers ergeren zich aan hem en hij tart Huub. Gegarandeert dat hij in DGK blijft.
Zou jij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef Donnie29 het volgende:
Goede zet van de redactie, echt door Dennis gaat het niveau in de villa echt omhoog. Volgens mij kunnen ze gewoon geen normale mensen meer vinden die zich hiervoor willen lenen.
Ik ook, en verder alleen ruisquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef linda25 het volgende:
ik hoor keihard geschreeuw
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef BarryK het volgende:
Woow kwam dat geschreeuw van de buren?..
Grote wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Que??? Niet juist. Lieke doet het perfect!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:24 schreef F04 het volgende:
Lieke rot op!
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Er wordt buiten gevochten, geloof ik!
Dat was vanaf het begin al bekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote voorbeeld zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Nah brain gaat tot mijn grootte spijt winnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis bezorgt zichelf een vaste plaats in de kooi. Dit is wat ze willen. Brian wordt overbodig.
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.
idd... dat is het jammerequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Dennis bezorgt zich wel een vaste plek in de kooi zo. Streamers ergeren zich aan hem en hij tart Huub. Gegarandeert dat hij in DGK blijft.
Nee, maar tussendoor doet hij wel mee aan het scanderen tegen Lieke en Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:32 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook vast niet zo gek blij met zn hondje op dit moment.
Lijkt me verstandiger om over de streams te posten ipv over de streamers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote voorbeeld zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Vraag me af of dit gaat goedkomen. Ik ben een beetje bang dat we geen fatsoenlijke streams meer gaan krijgen op deze manier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |