Zou jij?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef Donnie29 het volgende:
Goede zet van de redactie, echt door Dennis gaat het niveau in de villa echt omhoog. Volgens mij kunnen ze gewoon geen normale mensen meer vinden die zich hiervoor willen lenen.
Ik ook, en verder alleen ruisquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef linda25 het volgende:
ik hoor keihard geschreeuw
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef BarryK het volgende:
Woow kwam dat geschreeuw van de buren?..
Grote wat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Que??? Niet juist. Lieke doet het perfect!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:24 schreef F04 het volgende:
Lieke rot op!
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
Er wordt buiten gevochten, geloof ik!
Dat was vanaf het begin al bekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote voorbeeld zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Nah brain gaat tot mijn grootte spijt winnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dennis bezorgt zichelf een vaste plaats in de kooi. Dit is wat ze willen. Brian wordt overbodig.
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Huub weer naar de EHBO moet met een gebroken vinger, en dezelfde arts treft.
idd... dat is het jammerequote:Op woensdag 27 juni 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Dennis bezorgt zich wel een vaste plek in de kooi zo. Streamers ergeren zich aan hem en hij tart Huub. Gegarandeert dat hij in DGK blijft.
Nee, maar tussendoor doet hij wel mee aan het scanderen tegen Lieke en Huub.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:32 schreef mootie het volgende:
Jaap is ook vast niet zo gek blij met zn hondje op dit moment.
Lijkt me verstandiger om over de streams te posten ipv over de streamers.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Rudieh het volgende:
hahaha kijk de Huub-fans eens in paniek zijn omdat hun grote voorbeeld zo makkelijk op de kast wordt gejaagd
Vraag me af of dit gaat goedkomen. Ik ben een beetje bang dat we geen fatsoenlijke streams meer gaan krijgen op deze manier.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:30 schreef Day het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |