Alleen Nena's denk ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:45 schreef PLAE@ het volgende:
Hij sloeg 'm voluit. dan kun je toch moven![]()
Huub gooide een stoel naar zn hoofd.. lijkt me erger dan dat klapje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef PLAE@ het volgende:
Dennis sloeg Huub, andersom niet.
Ik vind Jaap maar slap doen met z'n woorden, flikker op.
relax, man. Het is maar tv.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:46 schreef Donnie29 het volgende:
Echt ook al is dit een tv programma, als ik hem buiten tegen kom, dan krijgt ie 1 grote tering klap op zn bekkie, kijken of tie dan nog zo stoer is. Echt wat schijt ik op dat soort types.. Grote bek als er mensen tussen staan, staat ie voor Huub zegt ie niets, beetje duwen als een pootje.
Hij heeft echt alleen maar geincasseerd, alleen maar weggeduwd en dingen die al eerder goed waren zoals fruit gooien en een stoel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij absoluut geen boete wil, maar ziet de bui al wel hangen.
Als ie raak was geweest wel ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Huub gooide een stoel naar zn hoofd.. lijkt me erger dan dat klapje.
Het is allebei een vorm van 'duwen'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef HellFreez het volgende:
[..]
haha jij welquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Dan betaal ik elke maand... ik zweer het je...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef ToughLove het volgende:
Dennis eruit, Dimitri erin.
Zulke caps heb ik dus ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
'n selectie van m'n caps
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou sorry hoor na wat ik vanavond heb gezien met die meiden walg ik echt van hem.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:47 schreef HellFreez het volgende:
Dennis is de man!
Huub gooide niet zomaar ff fruit, hij gooide echt keihard naar zn hoofdquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij heeft echt alleen maar geincasseerd, alleen maar weggeduwd en dingen die al eerder goed waren zoals fruit gooien en een stoel.
Een appel van twee meter afstand met volle kracht tegen iemand zijn smoel gooien is toegestaan denk jij ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij heeft echt alleen maar geincasseerd, alleen maar weggeduwd en dingen die al eerder goed waren zoals fruit gooien en een stoel.
Ik zet ze 5 minuten geleden aan. zoals Dennis doet is hij nog erger als Brianquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:49 schreef Day het volgende:
Damned, ik wou net met m'n zieke kop de streams uitgooien!
dat is wel waar ja 2 tegen 1quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat een spierballen heeft Lieke..niet normaal!!!! Geweldig wat een kracht...zij is de kracht achter Huub nu. Ze geeft echt om hem..ze sprong er tussen..zij is echt GEWELDIG. Ik hou van POPEYE!
Boring???quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
kan die dennis gewoon weg of zo?
he's boring
Ik vind het wel grappig dat mensen vergeten dat Huub onaantastbaar is. Mensen springen er tussen, en achter zal hem nooit de villa uitgooien mocht hij toch over de schreef gaan...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:48 schreef Peter6000 het volgende:
En toch is DIT de manier om Huub aan te pakken.
Jaap denkt nu ook....... tsja...... daar zit ik met mn back-up die door het lint gaat als je op zn teen gaat staan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:51 schreef NY_Giant het volgende:
Zal Huub Jaap nog willen?
Die stoel kreeg hij ook weer terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:50 schreef Gigageil het volgende:
Dennis eruit voor die klap.
Huub eruit voor het gooien van een stoel naar de hersens van Dennis....![]()
Inderdaad. Jaap zakt behoorlijk door het ijs de laatste dagen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap denkt nu ook....... tsja...... daar zit ik met mn back-up die door het lint gaat als je op zn teen gaat staan.![]()
Zn ouders zullen glimmen van trots als ze het filmpje terugzien van Dennis die de hele tijd kuthoer roeptquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:52 schreef akveor het volgende:
Wat maakt Dennis zich druk om Lieke's ouders....Hij scheld zelf Lieke constant uit. Hij was verschrikkelijk tegen vrouwen...
Huub is er al eens uigegooidquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat mensen vergeten dat Huub onaantastbaar is. Mensen springen er tussen, en achter zal hem nooit de villa uitgooien mocht hij toch over de schreef gaan...
Als ze echt een hoek uitdeelt die goed op beeld is, flikkeren ze hem er echtwel uit hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat mensen vergeten dat Huub onaantastbaar is. Mensen springen er tussen, en achter zal hem nooit de villa uitgooien mocht hij toch over de schreef gaan...
Wij moeten echt ons Dimitri fanclubje oprichtenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:52 schreef avonne het volgende:
Maar ik ben nog steeds vrolijk, hoor
Ik zie Dimitri nog steeds![]()
Denk je? Dan is het echt gedaan met DGK heb ik het ideequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze echt een hoek uitdeelt die goed op beeld is, flikkeren ze hem er echtwel uit hoor
Laten we het hopen, want die jongen spoort echt niet. We weten inmiddels dat de agressie van Huub grenzen kent, maar die van Dennis volgens mij niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wordt nu duidelijk beschermd door de FEBO.
De terror van Dennis wordt verboden.
Of Dennis wordt tegen zichzelf in bescherming genomen. Het is maar net hoe je het bekijkt...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:54 schreef Peter6000 het volgende:
Huub wordt nu duidelijk beschermd door de FEBO.
De terror van Dennis wordt verboden.
Ja, dat is wel duidelijk. Nu even zien hoe de redactie de sanctie's gaat uitdelen. Dan weten we het meteen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Dennis is er echt als Huub's poltergeist ingegooid.
100.000 euro boete.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
Huub wordt naar achter geroepen.
Ik hou van die fok conclusies...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
Huub word beschermt, schande![]()
![]()
KUT FLENS!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:54 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wij moeten echt ons Dimitri fanclubje oprichten![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef avonne het volgende:
Zeg, Dennis, zulke praatjes had je tegen de jongedames moeten hebben.
Niet achteraf, he.
nee dat hebben we net gezien, hoe Huub en Lieke afdropenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:56 schreef burtbeej het volgende:
Dennis is zo triest, die zou Huub nieteens aankunnen
doet huub ook over brian of anderenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef BarryK het volgende:
Dennis maakt praatjes over wat hij met Huub zou hebben gedaan buiten de kooi.
Hij kroop zowat bij dimitri in zijn nek om bij huub te komenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we het hopen, want die jongen spoort echt niet. We weten inmiddels dat de agressie van Huub grenzen kent, maar die van Dennis volgens mij niet.
Dennis is ook wel een held! Tegen iemand met gebroken vingers!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:56 schreef Prospera het volgende:
Uh uh Huub is woest.
huub verstapte zich gewoon, enne op de werkvloer moet je veiligheidsschoenen aan he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
HUUB BEGON DOOR EXPRES OP HUUBS TENEN TE GAAN STAAN, TERWIJL DENNIS BLOTE TENEN HAD.![]()
![]()
![]()
Het weg-loop-duoquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:56 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nee dat hebben we net gezien, hoe Huub en Lieke afdropen
MAAR DAT WIST HUUB TOCH NIET!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
HUUB BEGON DOOR EXPRES OP HUUBS TENEN TE GAAN STAAN, TERWIJL DENNIS BLOTE TENEN HAD.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |