Die stoel kreeg hij ook weer terugquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:50 schreef Gigageil het volgende:
Dennis eruit voor die klap.
Huub eruit voor het gooien van een stoel naar de hersens van Dennis....![]()
Inderdaad. Jaap zakt behoorlijk door het ijs de laatste dagen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaap denkt nu ook....... tsja...... daar zit ik met mn back-up die door het lint gaat als je op zn teen gaat staan.![]()
Zn ouders zullen glimmen van trots als ze het filmpje terugzien van Dennis die de hele tijd kuthoer roeptquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:52 schreef akveor het volgende:
Wat maakt Dennis zich druk om Lieke's ouders....Hij scheld zelf Lieke constant uit. Hij was verschrikkelijk tegen vrouwen...
Huub is er al eens uigegooidquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat mensen vergeten dat Huub onaantastbaar is. Mensen springen er tussen, en achter zal hem nooit de villa uitgooien mocht hij toch over de schreef gaan...
Als ze echt een hoek uitdeelt die goed op beeld is, flikkeren ze hem er echtwel uit hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:51 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat mensen vergeten dat Huub onaantastbaar is. Mensen springen er tussen, en achter zal hem nooit de villa uitgooien mocht hij toch over de schreef gaan...
Wij moeten echt ons Dimitri fanclubje oprichtenquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:52 schreef avonne het volgende:
Maar ik ben nog steeds vrolijk, hoor
Ik zie Dimitri nog steeds![]()
Denk je? Dan is het echt gedaan met DGK heb ik het ideequote:Op woensdag 27 juni 2007 01:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze echt een hoek uitdeelt die goed op beeld is, flikkeren ze hem er echtwel uit hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |