quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:56 schreef Rudieh het volgende:
[..]
nee dat hebben we net gezien, hoe Huub en Lieke afdropen
HIJ GOOIDE EEN STOEL NAAR HET WEERLOZE HOOFD VAN DENNIS.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:55 schreef PC eend het volgende:
Huub word beschermt, schande![]()
![]()
KUT FLENS!!!!!!!!!!!!!!!![]()
DAN MOET DENNIS VOORTAAN MAAR EEN HELMPJE DRAGEN!quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
HIJ GOOIDE EEN STOEL NAAR HET WEERLOZE HOOFD VAN DENNIS.
HOEZO WEET HUUB WAAR ZIJN GRENZEN LIGGEN.
DAT ALCOHOLISCHE TELEFOONVERKOPERTJE IS ZIEK![]()
![]()
![]()
'Peter6000'quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij ziet dingen die niet gebeuren.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef Peter6000 het volgende:
Huub maakt een slaande beweging naar Dennis.
Dat mannetje is echt ziek.
Eric..... fietsketting......... Dennis?quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis heeft in iedergeval wat moeite met sexualiteit ( ho of he maakt me niks uit) , maar al zn opgekropte verlangen komt er nu vrij frustie uit.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had ook sterk het idee dat Huub het moest ontgelden dat Dennis zich geen raad wist met de groupies.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef kleinzusje het volgende:
Dennis heeft in iedergeval wat moeite met sexualiteit ( ho of he maakt me niks uit) , maar al zn opgekropte verlangen komt er nu vrij frustie uit.
Ik mag hopen dat het zo is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Huub heeft fiat gekregen van achteren.....sla hem maar de kanker.....![]()
inderdaadquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Heel opvallend. Huub komt terug en gaat keihard verder
quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Gigageil het volgende:
Huub heeft fiat gekregen van achteren.....sla hem maar de kanker.....![]()
ah, toneelspel, dan kan ik rustig gaan slapenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef Kinga het volgende:
Hij moet blijkbaar Dennis uitlokken, hij zegt nog: "je weet toch waar ik net vandaan kom"
hoi gerdlanquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:02 schreef gerdlan het volgende:
hoi allemaal ik ben nieuw!!!
Truste lieve Peterquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik word zo moe van Lieke.
ja ik heb dat idee ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 02:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had ook sterk het idee dat Huub het moest ontgelden dat Dennis zich geen raad wist met de groupies.
Inderdaad. Bij dit soort dingen vind ik haar echt zo irritant dat ik stop te kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 02:05 schreef BarryK het volgende:
Laat Amanda dr niet zo doorheen gilllen plz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |