Doel je op een specifiek topic?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:53 schreef Ratelslak het volgende:
Het schept misschien verwarring, maar het is naar mijn mening geen reden tot het sluiten van
topics.
Ja ik snap de OP wel maar weet niet wat het topic voor nut heeft. Alsof iemand nog niet wist dat homo of flikker als scheldwoord gebruikt word.quote:
Nee...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef Maxzter het volgende:
volgens mij is er een verschil tussen HOMO, homo en Gay
wat homo zijn of ermee schelden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
Neemt niet weg dat het onprettig is.
Dus een homo die mannelijk is is geen gay?quote:
gayquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus een homo die mannelijk is is geen gay?.
Precies. Het houdt de negatieve lading aan homo(seksualiteit) in stand op deze manier. En dat is niet fijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:07 schreef DennisMoore het volgende:
Neemt niet weg dat het onprettig is.
Ja, uiteraard.quote:Doel je op een specifiek topic?
uiteraard wel maar niet andersom als je gay tegen iemand zegt omdat hij een verwijfde man is je hem een verwijfde man vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dus een homo die mannelijk is is geen gay?.
Voor hetero's is het niet leuk homo genoemd te worden, als je als homo homo genoemt word is het toch zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Het houdt de negatieve lading aan homo(seksualiteit) in stand op deze manier. En dat is niet fijn
Flikkerquote:
Het gaat niet om de betekenis van het woord, maar de bedoeling ermee. De bedoeling is om iemand te kwetsen, ongeacht waarmee je het doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor hetero's is het niet leuk homo genoemd te worden, als je als homo homo genoemt word is het toch zo.
Maar dat betekent niet dat degene die dat zegt niet de intentie had om te kwetsen door de persoon "homo" te noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voor hetero's is het niet leuk homo genoemd te worden, als je als homo homo genoemt word is het toch zo.
Ja, m aar als ik er niet de homo's mee beledig maar degene die ik homo noem, waarom zou je dan zeiken? Zelfde met kanker, mensen stressen te veel om woorden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het gaat niet om de betekenis van het woord, maar de bedoeling ermee. De bedoeling is om iemand te kwetsen, ongeacht waarmee je het doet.
Goed opgeletquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Het gaat niet om de betekenis van het woord, maar de bedoeling ermee. De bedoeling is om iemand te kwetsen, ongeacht waarmee je het doet.
het gaat er denk ik meer om wat ermee bedoeld word, of wat de intentie van zo'n opmerking isquote:
Heb echt geen idee. Heb niks tegen homo's maar dat is gewoon zo. Gaan jullie toch hetero als scheldwoord gebruiken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat degene die dat zegt niet de intentie had om te kwetsen door de persoon "homo" te noemen.
Waarom zou je je als hetero eigenlijk gekwetst voelen als iemand je homo noemt? Het is dan wel niet zo, maar het is toch niets denigrerends?
Wat is er zo stoer aan het woord kanker? Besef je wel hoe ernstige ziekte dit is? Ik snap die lui ook niet van "kanker gaaf" "kanker sigaret" etc. En of ik ze derop aanspreek, ongeacht de consequentiesquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, m aar als ik er niet de homo's mee beledig maar degene die ik homo noem, waarom zou je dan zeiken? Zelfde met kanker, mensen stressen te veel om woorden.
Sticks and stones
die negerzoenen moesten heul niet van naam veranderen, t was gewoon een reclamestunt. nou kan ik nooit meer mn tanden in zo'n dikke negerin zetten maar blijft het bij zoenenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Net zoals dat negerzoenen van naam moest veranderen, je ken zeiekn en je ken zeiken. Tis niet goed voor je bloeddruk om aan alles aanstoot te nemen.
Maar als je weet dat je anderen ermee voor hun hoofd kunt stoten, ben je dan niet gewoon egoistisch en onverschillig als je er niet mee stopt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Heb echt geen idee. Heb niks tegen homo's maar dat is gewoon zo. Gaan jullie toch hetero als scheldwoord gebruiken..
Net zoals dat negerzoenen van naam moest veranderen, je ken zeiekn en je ken zeiken. Tis niet goed voor je bloeddruk om aan alles aanstoot te nemen.
Waarom denkt iedereen dat het om stoer doen gaat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:21 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wat is er zo stoer aan het woord kanker? Besef je wel hoe ernstige ziekte dit is? Ik snap die lui ook niet van "kanker gaaf" "kanker sigaret" etc. En of ik ze derop aanspreek, ongeacht de consequenties![]()
Waarom gebruik je het woord kanker dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat het om stoer doen gaat?. Dat moet eens ophouden, bij alles waar mensen wat over te zeiken hebben: je bent niet stoer hoor
drugs, vloeken, gata niet om stoer doen ofzo..
Je topic is niet op slot omdat je het woord "homo" gebruikte maar omdat het een kuttopic was. Niet zo miepen dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:12 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Ja, uiteraard.
ik heb ooit m'n excuses aangeboden aan jou.
Wat ik nog steeds meen. Ik heb nu eenmaal een opvliegende persoonlijkheid.
Ik ben nu eenmaal een Dordtenaar.
Maar dat mijn topic wordt gesloten omdat ik iemand een "bedrijfshomo'"
noem vind ik te ver gaan. Ik discrimineer niet. In geen enkele vorm.
Ik kan het met iedereen vinden, ongeacht nationaliteit of geaardheid.
Het sluiten van mijn topic vond ik een te groot vertoon van machtsmisbruik.
Naar mijn mening ben ik niet te ver gegaan, Remlof.
Maar als dat policy is dan pas ik me wel aan.
Laat het me maar weten.
Dat dus inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Ja ik werk hier net, homo!
Gewoon een kut-topic. Waarmee ik overigens de kut niet negatief wil benaderen.
Helemaal mee eens. Net als negers die gaan zeiken over het woord neger. De negers waar ik mee omga vinden het helemaal niet erg uit mijn mond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:27 schreef Ratelslak het volgende:
Maar wanneer kwets je daar iemand nee?
Zelfs homo's delen mijn mening.
En die zitten er niet mee, net zoals ik.
Ik ken genoeg homosexuelen, man of vrouw, die het mij op een gegeven moment
verteld hebben. Het zijn mijn vrienden. En wele sexuele geaardheid ze hebben, al dan niet na bepaalde tijd verworven, het blijven mijn vrienden. Dat neemt niet weg dat de term "homo" meerdere betekenissen heeft gekregen in de loop der tijd. Ook voor hen. dat zeggen ZI J.
En als ik nou verkleed als een vrouw ga?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen goedgevormde vrouwen, sorry.
Rassist!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:32 schreef remlof het volgende:
Nee, ik doe alleen goedgevormde vrouwen, sorry.
Waarom niet? Het komt gewoon lekker je mond uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord kanker dan?
Dan ben je er nog steeds geenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:33 schreef Cahir het volgende:
[..]
En als ik nou verkleed als een vrouw ga?
Kuttopics, daar weet ik wel raad mee. Je geloofwaardigheid laat echter te wensen over.quote:Je topic is niet op slot omdat je het woord "homo" gebruikte maar omdat het een kuttopic was. Niet zo miepen dus
quote:Ik vloek ook als een bootwerker, maar ik laat bijvoorbeeld "godverdomme" wel achterwege als er een gelovig persoon in de buurt is. Het kost mij niets en het kwetst de ander niet.
driekwart van de topics in ONZ zijn kuttopicsquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Kuttopics, daar weet ik wel raad mee. Je geloofwaardigheid laat echter te wensen over.
Definieer "kuttopic" volgens jouw model maar eens, zodat je driekwart van alle topics kunt sluiten.
Eens kijken wat je dan over je heen krijgt.
Mijn topics zijn helder geformuleerd, goed onderbouwd en relevant.
Mocht jouw mening anders duiden, ban me dan ( zonder aanwijsbare gronden) en zonder relevantie, en beschuldig me van het gegeven dat ik mensen bewust wil maken van hun aanwezigheid op Fok!. En wees vooral consequent!
Oh sorry, dat stadium ben je al voorbij.
Maar je lult nog steeds, Remlof. Waar ben je bang voor, als je zoveel macht hebt op dit forum?
We'll meet again, do'nt know when, do'nt know where, but I know we'll meet again some sunny day!
Hmm:quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Kuttopics, daar weet ik wel raad mee. Je geloofwaardigheid laat echter te wensen over.
Definieer "kuttopic" volgens jouw model maar eens, zodat je driekwart van alle topics kunt sluiten.
Eens kijken wat je dan over je heen krijgt.
Mijn topics zijn helder geformuleerd, goed onderbouwd en relevant.
Dit topic was noch helder geformuleerd, noch goed onderbouwd noch relevant. "Dagboektopics" noemen we dit soort ook wel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:08 schreef Ratelslak het volgende:
Tyl Uilenspiegel Godfried Hoofdman terrring en wat dies meer zij!
Begin ik net ergens te werken, spreek ik de bedrijfshomo aan, puur uit beleefdheid.
Komtie met zijn relaas over voetveeg zijn van het bedrijf, dattie op cursus wil gaan
maar dat hij zich daarover moet verantwoorden tegenover de directie en nog meer bla.
Daar zit ik toch niet op te wachten? Uit je onvrede maar tegenover iemand die het wat kan schelen.
Ik begin net. Laat me.
Of moet ik daar aan wennen, is dat gebruikelijk?
Afgezien van het feit dat ik niet kan bannen is een kuttopic openen geen reden tot een ban. Dit wordt pas zo als je er veel opent en/of al gewaarschuwd bent daar mee te stoppen.quote:Mocht jouw mening anders duiden, ban me dan ( zonder aanwijsbare gronden) en zonder relevantie, en beschuldig me van het gegeven dat ik mensen bewust wil maken van hun aanwezigheid op Fok!. En wees vooral consequent!
Oh sorry, dat stadium ben je al voorbij.
Maar je lult nog steeds, Remlof. Waar ben je bang voor, als je zoveel macht hebt op dit forum?
We'll meet again, do'nt know when, do'nt know where, but I know we'll meet again some sunny day!
Je hebt gelijk.quote:Dit topic was noch helder geformuleerd, noch goed onderbouwd noch relevant. "Dagboektopics" noemen we dit soort ook wel.
Ik kreeg net een berichtje door van Bordewijk, of enorme eikels als jij voortaan niet meer zijn zinnen willen bevuilen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:35 schreef Ratelslak het volgende:
Remlof,
het staat niet voor niets in ONZ.
[..]
Je hebt gelijk.
Nou, dan excuseer ik me voor het openen van een kuttopic.
Ik heb zelf al aangegeven dat ik sommige topics niet de moeite waard vind.
Ik moet mijn publiek nog een beetje leren kennen he.
Ik zal voortaan mijn best doen een zinnige bijdrage te leveren.
Alleen moet je voortaan je eerste "noch" weglaten. Taalkundig foutje des tijds.
"Dagboektopics" vind ik mooi gevonden.
Ik heb overigens het idee dat ik je ken. Heb je op een basisschool in Zwijndrecht gezeten?
En heb je daar enige sexuele prikkels ontvangen die je omgeving niet begreep,
om maar ontopic te blijven?
Het is enkelvoud, maar het blijft een eikel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:01 schreef rulerofdeath het volgende:
staat er geen fout in je sig? volkeren gaan ten onder volgens mij
jah noh. daar wordt de fout nix anders van . een volk gaat ten onderquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:04 schreef Sai het volgende:
[..]
Het is enkelvoud, maar het blijft een eikel.
Da's goed nieuws, literair medium!quote:Ik kreeg net een berichtje door van Bordewijk, of enorme eikels als jij voortaan niet meer zijn zinnen willen bevuilen.
Hij bedankt je alvast.
heb je m zelf aangemaakt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, literair medium!
Het is een eer om van Bordewijk te horen, (van z'n zus niet , trouwens).
Berichtjes doorgeven is voor Bordewijk te min, dus je lult. Hij deed alles recht in man's gezicht.
Dennis Moore is m'n blote billen- kop maat!
Kijk maar op z'n Hyves, ik ben zijn enige vriend!
Ik weet niet wat Bordewijk allemaal recht in je gezicht gedaan en/of gespoten heeft, maar hij heeft gewoon liever niet dat je zijn naam steeds ijdel gebruikt. Of woorden in het algemeen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:07 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Da's goed nieuws, literair medium!
Het is een eer om van Bordewijk te horen, (van z'n zus niet , trouwens).
Berichtjes doorgeven is voor Bordewijk te min, dus je lult. Hij deed alles recht in man's gezicht.
Dennis Moore is m'n blote billen- kop maat!
Kijk maar op z'n Hyves, ik ben zijn enige vriend!
Zucht.quote:staat er geen fout in je sig? volkeren gaan ten onder volgens mij
Dit is echt de slechtste troll die ik in vier jaar Fok! ben tegengekomen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:17 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Zucht.
Leest "Bint". (Dit is gebiedende wijs, dus correct.)
Dat ik woorden in het algemeen niet gebruik?quote:Ik weet niet wat Bordewijk allemaal recht in je gezicht gedaan en/of gespoten heeft, maar hij heeft gewoon liever niet dat je zijn naam steeds ijdel gebruikt. Of woorden in het algemeen.
Was je jezelf maar tegengekomen!quote:Dit is echt de slechtste troll die ik in vier jaar Fok! ben tegengekomen.
1. Bij gebiedende wijs enkelvoud nooit +t (wat jij probeerde)quote:
Een achterhaalde schrijfstijl. Daar wenst hij niet mee in verband gebracht te worden.quote:Serieus. Ik versta niet meer wat Bordewijk me doorgeeft omdat hij zo hard huilt.
Van wie bent jij* een kloon?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:38 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Een achterhaalde schrijfstijl. Daar wenst hij niet mee in verband gebracht te worden.
Wat ik probeerde? "Leest" komt van "Leest u allen". Meervoud. Uit een tijd dat '" u"
een normale aanspreekvorm was. Enkelvoud en meervoud. Heb je "Bint" gelezen?
En jij? Ben je een kloon van "Ik probeer mensen te overbluffen met mijn kennis terwijl iedereen kan zien dat ik een taalkundig leeghoofd ben dat liever offtopic reageert ?"quote:Sai
vindt je een kutwijf.
Zie PIquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:48 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
En jij? Ben je een kloon van "Ik probeer mensen te overbluffen met mijn kennis terwijl iedereen kan zien dat ik een taalkundig leeghoofd ben dat liever offtopic reageert ?"
Zie je aars, schijtlijster.quote:
vergeet negerzoenen niet he!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef hardromacore het volgende:
Blablabla ik snap je..
Zelfde geld voor ''mongool''
Ik leer het mezelf allemaal af..
Ik dacht dat je het al doorhad, maar vanaf het moment dat je dit topic opende gaat het over niets anders dan jouw totale falen ook maar íets zinnigs te zeggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:54 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Zie je aars, schijtlijster.
En als je nog meer te vertellen hebt, open je er maar een topic over.
Dit gaat over iets anders.
Jaag hem niet weg! Verdomme! Het werd net leuk!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef Buschetta het volgende:
Flame war![]()
popcorn tijd....
Stelletje homo's neem een hotelkamer ofzo Sai en ratelslak.
Livin' on the edge.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vergeet negerzoenen niet he!
Ik in de winkel van de week
Keihard: Waar zijn die NEGERZOENEN OOK ALWEEERRRRRR?
exprexs
Ja, maar waar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:55 schreef Buschetta het volgende:
Flame war![]()
popcorn tijd....
Stelletje homo's neem een hotelkamer ofzo Sai en ratelslak.
Ja! Toch weer ontopic, hulde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef Sai het volgende:
[..]
Jaag hem niet weg! Verdomme! Het werd net leuk!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:00 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Ja, maar waar?
Zie mijn topic in ALG. Of hoe het mag heten.
Probeer je onkunde niet weg te poetsen door mij te beledigen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:56 schreef Sai het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al doorhad, maar vanaf het moment dat je dit topic opende gaat het over niets anders dan jouw totale falen ook maar íets zinnigs te zeggen.
Toen je dit schreef hè. Dacht je toen bij jezelf iets van 'wow, ik ben echt super gevat en grappig'? Of zat je de hele tijd huilend te typen terwijl je overwoog jezelf op te hangen aan de ceintuur van je badjas?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:05 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Ja! Toch weer ontopic, hulde.
Je wil me niet weg laten jagen.
Is dat:
a. Omdat je ons niet samen als homo's betiteld wil laten zien;
b. Omdat je niet zeker weet of je homosexueel bent;
c. Omdat het woord homo voor jou wellicht niet hetzelfde betekent als voor mij;
d; Omdet je net een tray glijmiddel hebt besteld bij Albert in de hoop dat ik nog in je absurde homo- versierpraat trap.
Ja! Echt een goed hotel!quote:Hier bijvoorbeeld.
Weet ik niet , ik heb geen badjas, homo!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:08 schreef Sai het volgende:
[..]
Toen je dit schreef hè. Dacht je toen bij jezelf iets van 'wow, ik ben echt super gevat en grappig'? Of zat je de hele tijd huilend te typen terwijl je overwoog jezelf op te hangen aan de ceintuur van je badjas?
Omdat het heerlijk in de mond ligt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom gebruik je het woord kanker dan?
Nee. Ik vind het ook wel tijd voor een slotje.quote:
Jouw mening.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef Ratelslak het volgende:
"Vijf punten aftrek voor Dennismooredrich! "
En wat nou?
Jahaa, gewaardeerde user, maar wat vind je nou van het onderwerp?quote:
Ja, lekkere knul he? +5 dus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:59 schreef Ratelslak het volgende:
Jahaa, gewaardeerde user, maar wat vind je nou van het onderwerp?
Ja. Ben net bezig aan een Merlotje, Chili 2006quote:
#carequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Maar reageer even ontopic, anders wordt echt
de poort dichtgegooid, zoals bij het Land van Ooit om 21:00 uur.
Ja, pff, dat deed ik al op pagina 1.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:22 schreef Ratelslak het volgende:
Ja. Ben net bezig aan een Merlotje, Chili 2006. Maar reageer even ontopic, anders wordt echt
de poort dichtgegooid, zoals bij het Land van Ooit om 21:00 uur.
Heb jij betere topics geopend dan, en zijn ze nog steeds open?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:19 schreef DennisMoore het volgende:
Verder was het natuurlijk gewoon een kuttopic van je, maar dat zei ik al.
Natuurlijk, moet je even door mijn posthistorie bladeren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Ratelslak het volgende:
Heb jij betere topics geopend dan, en zijn ze nog steeds open?
Waar? Of kom je alleen in mijn topic baggeren?
Dat dus.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:23 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Of kom je alleen in mijn topic baggeren?
Kijk, ik ging net door met reageren, postgeschiedenis bekijken op DennisMorecock, krig ik meteen dit postje van jou er achteraan.quote:
Nou okeej, mijn respect heb je.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Natuurlijk, moet je even door mijn posthistorie bladeren.
Het bárst ervan.
Ehh...Nee?quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:33 schreef Ratelslak het volgende:
[..]
Kijk, ik ging net door met reageren, postgeschiedenis bekijken op DennisMorecock, krig ik meteen dit postje van jou er achteraan.
Wat ben je, z'n reetkever? Pleur een end op, idioot. een mening vormen kunnen Dennis en ik zonder jouw hulp ook wel, kloondebagger. Opzouten dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |